| Poster | | Topic: winnaar Fair Play Award 2004 : FC XTC.. |  |
|
| Boca J. | Stelling: Wie wint de Fair Play Award 2004? (meer info) Randstad Phoolies - 4.4% FC Kansloos - 1.1% BOR United - 1.1% PSV Netwerk FC - 4.4% Team ICFH - 17.6% FC Bal op 't Dak - 1.1% Still going strong - 0.0% SEC - 2.2% BEV United - 2.2% FC XTC - 28.6% PSV Zuipsite Utd. - 31.9% Brabo-Limbo Utd. - 5.5% | |
|
Boca J. Legende Lid van verdienste
Vak: - Posts: 3728 Uploads: 4 Reg.: 29 september 2002 | Ja sorry, kon gisteren niet posten, dus vandaar bij deze:
De winnaar van de Fair Play Award PSV Netwerk Cup 2004 is FC XTC.
En dat is toch een felicitatie waard, zij zijn uiteindelijk degene geweest die de spirit van het Netwerk op een zo goed mogelijke manier uitgedragen hebben, door zich ondanks enkele nederlagen toch sportief en enthousiast op te stellen, en het toernooi op een waardige manier verlaten hebben.
Gefeliciteerd, en neem er maar een op, of twee..
p.s. Of dit nog consequenties heeft voor de status onder je naam, daar zou Bas een beslissing over moeten nemen, maar wat mij betreft is het jullie allemaal gegund..
[Dit bericht is veranderd door Boca J. (op 19 januari 2004 08:59:07).]
|
|
|
evv Legende Zilver + FPC PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld; meer prijzen
Uit: Eindhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3633 Reg.: 17 juni 2002 | Gefeliciteerd FC XTC...
Ondanks dat ik op een ander team had gestemd gun ik jullie deze (troost )prijs van harte!
|
|
|
floooo Geselecteerd voor Oranje
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 486 Reg.: 3 oktober 2001 | Gefeliciteerd, helaas hebben we niet tegen jullie gespeeld. Gezien heb ik jullie wel, en vind het ook wel verdiend.
|
|
|
Suurkip Legende Winnaar Fair Play Cup PSV Netwerk Cup Indoor 2006
Uit: Maarheeze! Vak: West - H Posts: 5163 Reg.: 16 oktober 2002 |
quote: Foxy schreef:
Dat is dan één om één, dus ljkt me duidelijk. 
juist 
|
|
|
phanatic Legende Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 2519 Reg.: 27 februari 2003 | Is mijn st3em toch nog wel wat waard
FC XTC GEFELICITEERD!! 
|
|
|
forzakezman Bankzitter Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld
Uit: purmerend Vak: Noord - T Posts: 231 Reg.: 13 juli 2002 | bij deze wil het team van fc xtc feliciteren met het winnen van de fair play award en hoop jullie weer terug te zien op een volgend toernooi
groetjes forzakezman
|
|
|
V O G E L Legende Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: - Posts: 15118 Reg.: 24 maart 2002 | |
|
pijnacker Legende
Uit: pijnacker Vak: Oost - V Posts: 2813 Reg.: 5 maart 2002 | fc xtc gefeliciteerd 
|
|
|
The Harminator Legende Winnaar Fair Play Award PSV Netwerk Cup 2004
Uit: zonderlijk getalenteerd Vak: Noord - N Posts: 5849 Reg.: 6 juni 2001 | Jongens bedankt!!
En dan zullen we volgend jaar maar eens echt voor de hoofdprijs gaan. 
|
|
|
krisje Veelbelovend talent
Uit: valkenswaard Vak: - Posts: 106 Reg.: 3 januari 2003 | nou mannen van harte gefeliciteerd
( en ik ben geen LID van de zuipsite( ik ben een vriendje))
|
|
|
Palmpje © Legende Runner-up PSV Netwerk Cup 2007
Uit: Veldhoven Vak: Oost - X Posts: 3619 Reg.: 25 november 1999 |
Alle Ballen Op Johan 
Proficiat !! 
|
|
|
Bertje P Internationale topspeler
Vak: Oost - W Posts: 1103 Reg.: 14 mei 2003 | |
|
KOLKKA Legende Winnaar PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Vught Vak: Oost - X Posts: 4639 Reg.: 11 januari 2000 | FC XTC gefelciteerd, hoewel ik het een beetje overdreven vind om er bij iedereen een vermelding van onder zijn naam te geven, maar goed, dat is mijn mening.
Bertje, moet jij niet eens aankaarten om 'Eerste doelpunt van het zaalvoetbaltoernooi PSV Netwerk Cup 2004' onder je naam te krijgen? 
|
|
|
|
DutchSithlord Legende Winnaar WK Pool 2006
Uit: Nijmegen Vak: - Posts: 17639 Reg.: 31 juli 2000 | Ik wil ook de vermelding van slechtste voetballer van het toernooi
Maar ff serieus, FC XTC gefeliciteerd 
|
|
|
Bertje P Internationale topspeler
Vak: Oost - W Posts: 1103 Reg.: 14 mei 2003 |
quote: KOLKKA schreef:
Bertje, moet jij niet eens aankaarten om 'Eerste doelpunt van het zaalvoetbaltoernooi PSV Netwerk Cup 2004' onder je naam te krijgen? 
Juiist, jij snapt et 
|
|
|
Bramaldo - El Salvador Legende Derde plek PSV Netwerk VoVo 2006/2007; meer prijzen
Uit: Halsteren Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3075 Reg.: 20 december 2002 | Of: 'enigste doelpuntenmaker van eigen helft' als ledentitel, klinkt niet gek 
|
|
|
kezzie99 Basisspeler
Uit: ik weet waar Vak: West - JJ Posts: 338 Reg.: 2 maart 2003 | gefeliciteerd met het behalen van de fairplaycup
|
|
|
FC Spar Legende Winnaar Soccer Netwerk VoVo 2004/2005; meer prijzen
Uit: Venlo Vak: Oost - Y Posts: 1598 Reg.: 9 maart 2001 | Gefeliciteerd jongens! 
|
|
|
The Harminator Legende Winnaar Fair Play Award PSV Netwerk Cup 2004
Uit: zonderlijk getalenteerd Vak: Noord - N Posts: 5849 Reg.: 6 juni 2001 |
quote: Juiist, jij snapt et
Dan wil ik er nog eentje:
Keeper met het eerste tegendoelpunt van de Netwerkcup.
|
|
|
DemonaZ Niet geregistreerd | Yeahhhhhhhhh........!!!!!!!!!
Bedankt, maar uiteraard hebben we eigenlijk gewoon met z'n allen gewonnen! We hebben laten zien dat we naast het elkaar op het forum spreken (en soms slachten ) ook de moeite willen nemen om in de naam van onze favoriete club vanuit het hele land op te komen dagen om op een druilerige zaterdag een balletje te trappen..!
Boca, en de rest van de teams en de (weinige) toeschouwers en uiteraard mijn teamgenoten:
Tot de volgende keer! 
|
|
|
pijnacker Legende
Uit: pijnacker Vak: Oost - V Posts: 2813 Reg.: 5 maart 2002 | kan ik dan geen ondertitel krijgen voor supporter van de winnaars de psv netwerk cup 2004 
|
|
|
Reemdacoolest Legende Runner-up PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Eindhoven Vak: Oost - X Posts: 3016 Reg.: 5 september 2000 | Nou ik zou die titel niet eens onder mijn naam willen...dus ik ga jullie er ook niet mee feliciteren...
Tweede worden bij de troostprijs... Netter-niet kan niet...
F#cking k#tzooi 
|
|
|
Foxy Legende Winnaar PSV Quiz Seizoen 04/05; meer prijzen
Uit: Eindhoven Vak: Noord - S Posts: 12639 Reg.: 13 oktober 1999 | |
|
theo rulez Bankzitter
Uit: De Mortel Vak: Oost - V Posts: 186 Reg.: 16 augustus 2003 | En ik als ondertitel: fotograaf van het toernooi 
|
|
|
pijnacker Legende
Uit: pijnacker Vak: Oost - V Posts: 2813 Reg.: 5 maart 2002 |
quote: Reemdacoolest schreef:
Nou ik zou die titel niet eens onder mijn naam willen...dus ik ga jullie er ook niet mee feliciteren...
Tweede worden bij de troostprijs... Netter-niet kan niet...
F#cking k#tzooi 
jezus man wat een agressie
waar is dat voor nodig dan 
|
|
|