| Poster | | Topic: winnaar Fair Play Award 2004 : FC XTC.. |  |
|
| Boca J. | Stelling: Wie wint de Fair Play Award 2004? (meer info) Randstad Phoolies - 4.3% FC Kansloos - 1.1% BOR United - 1.1% PSV Netwerk FC - 4.3% Team ICFH - 17.4% FC Bal op 't Dak - 2.2% Still going strong - 0.0% SEC - 2.2% BEV United - 2.2% FC XTC - 28.3% PSV Zuipsite Utd. - 31.5% Brabo-Limbo Utd. - 5.4% | |
|
Boca J. Legende Lid van verdienste
Vak: - Posts: 4368 Uploads: 4 Reg.: 29 september 2002 | In deze topic kunnen jullie het team kiezen die in jullie ogen de sportieve eer van het Netwerk hoog heeft gehouden. Het is niet de bedoeling dat in deze topic discussies los gaan barsten over details, geef alleen aan wie in jouw ogen de [virtuele] prijs verdient, en motiveer die keuze..
Vanzelfsprekend mag je niet op je eigen team stemmen.
Mijn keuze is gevallen op FC XTC.
Ik hield vantevoren mijn hart vast voor dit team, maar toen ik ze de hand schudde bleken het een voor een een stel goede gasten te zijn, die hun verlies op een waardige manier gedragen hebben.
Verder heb ik respect voor het lopend buffet dat the Harminator voor zichzelf liet aanleggen aan de bar, ik heb begrepen dat er niets van weggegooid hoefde te worden.. 
Stemmen kan tot volgende week zondag 12:00, dan maken we de winnaar bekend.
[Dit bericht is veranderd door Boca J. (op 19 januari 2004 08:54:31).]
|
|
|
Dirk Pitt Legende Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Uit: Amsterdam & Eindhoven Vak: Oost - X Posts: 3707 Uploads: 12 Reg.: 9 december 2002 | FC XTC : Op een lelijke botsing na geen (grove) overtredingen gezien. Zou het misschien komen omdat The Harminator in de goal stond? 
|
|
|
forzakezman Bankzitter Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld
Uit: purmerend Vak: Noord - T Posts: 231 Reg.: 13 juli 2002 | ik vind dat de randstad phoolies ook op die prijs kunnen
meedingen
FORZAKEZMAN SPELER VAN ( BRABO-LIMBO UNITED )
|
|
|
FC Spar Legende Winnaar Soccer Netwerk VoVo 2004/2005; meer prijzen
Uit: Venlo Vak: Oost - Y Posts: 1611 Reg.: 9 maart 2001 | FC XTC, vroeg uitgeschakeld maar bleven toch heel sportief spelen.
|
|
|
V O G E L Legende Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Uit: Groningen Vak: - Posts: 15262 Reg.: 24 maart 2002 | FC XTC, maarja kan ook niet anders als je als slechtste elftal mee deed 
|
|
|
king of philips Legende Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Uit: Zilst Vak: Oost - YY Posts: 1869 Reg.: 12 augustus 2002 | ik vond meerdere teams sportief spelen maar aangezien ik bijvoorbeeld team icfh niet vaak heb zien spelen kies ook ik voor FC XTC (hebben ze toch nog iets gewonnen )
mooi om te zien dat iedereen lekker fanatiek was, vooral forzakezman van brabolimbo, na elke gemiste kans hoorde je een "GODVERDOMME" door de zaal en die kregen we vaak te horen 
[Dit bericht is veranderd door king of philips (op 11 januari 2004 12:21:36).]
|
|
|
Bas Administrator
Uit: Aalst Waalre Vak: - Posts: 3907 Reg.: 13 januari 1999 | Ik heb genoten van de instelling van Brabo-Limbo United. Volgens mij was het ook dat team dat speciaal een grensrechter afvaardigde om mij vanaf de zijlijn nog extra aan te moedigen en te troosten als er weer eens een bal inging. 
|
|
|
evv Legende Zilver + FPC PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld; meer prijzen
Uit: Eindhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3632 Reg.: 17 juni 2002 | Ik vond team ICFH erg sportief spelen...
Ondanks dat ze geen enkel doelpunt hebben weten te scoren, hebben ze niet geprobeerd dat te compenseren met lomp spel.
|
|
|
forzakezman Bankzitter Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld
Uit: purmerend Vak: Noord - T Posts: 231 Reg.: 13 juli 2002 | vooral forzakezman van brabolimbo, na elke gemiste kans hoorde je een "GODVERDOMME" door de zaal en die kregen we vaak te horen
Dat krijg je als je heel erg fanatiek bezig wil zijn.
en bas ik vond het wel leuk om je aan te moedigen hielp helaas niet
forzakezman
|
|
|
Foxy Legende Winnaar PSV Quiz Seizoen 04/05; meer prijzen
Uit: Eindhoven Vak: Noord - S Posts: 13421 Reg.: 13 oktober 1999 | Lijkt me duidelijke zaak he. Tja, je moet ergens voor gaan op zo'n toernooi... 
|
|
|
Bertje P Internationale topspeler
Vak: Oost - W Posts: 1103 Reg.: 14 mei 2003 |
quote: Foxy schreef:
Lijkt me duidelijke zaak he. Tja, je moet ergens voor gaan op zo'n toernooi... 
Stem niet op je eigen team 
|
|
|
ChrisZoetermeer Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Zoetermeer Vak: Oost - X Posts: 14282 Reg.: 10 maart 2003 | FC XTC sportieve ploeg 
|
|
|
floooo International
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 589 Reg.: 3 oktober 2001 |
quote: forzakezman schreef:
ik vind dat de randstad phoolies ook op die prijs kunnen
meedingen
FORZAKEZMAN SPELER VAN ( BRABO-LIMBO UNITED )
Nou als ik een team niet de fair play prijs gun is het wel de randstad phoolies. Tuurlijk, ze hebben verdient van ons gewonnen in de finale. Maar toen ze in de poulewedstrijd niet van ons konden winnen werden ze behoorlijk zeikerig.En minder sportief!
Tja, wie dan..... ik vond team xtc, IFCH en SEC wel de sportiefste ploegen. IFCH hebben we zelf mogen ervaren in de poulewedstrijd, dus die maar!
|
|
|
|
kezzie99 Basisspeler
Uit: ik weet waar Vak: West - JJ Posts: 338 Reg.: 2 maart 2003 | ik stem op brabo-limbo united
geen smerige acties en netjes naar de tegenstanders.
|
|
|
Bas Administrator
Uit: Aalst Waalre Vak: - Posts: 3907 Reg.: 13 januari 1999 | Krijgt ons team nou helemaal geen stemmen vanwege die ene scherpe tackle die ik uitvoerde met m'n nek? 
|
|
|
Redhooligan Legende Fair Play Cup Indoor 2006; meer prijzen
Uit: E-Town Vak: West - LL Posts: 3062 Reg.: 7 maart 2003 | Ik roep mensen op te stemmen voor ICFH dit team ging kansloos ten onder in de POULE DES DOODS samen met Ranstad,FC Kansloos,SEC
De mannen gingen ook niet ruw spelen maar bleven sportief toen ze veel goals tegenkregen... daar moeten ze trots op zijn...
|
|
|
BEFKING Legende Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld; meer prijzen
Uit: Mijn moeder Vak: Noord - S Posts: 2403 Reg.: 13 januari 1999 | Dan stem ik op PSV Netwerk FC.
Ten eerste hoop ik dan geen gele kaart meer te krijgen
Ten tweede vond ik ze nog echt sportief ook
Ten derde Niels zat errug beteuterd te kijken na zijn gemiste pingel (een "Seedorfje"
KAMPIOENEN
|
|
|
Daikon Nationale topspeler
Uit: Breda Vak: Noord - S Posts: 825 Reg.: 22 september 2000 |
quote: Redhooligan schreef:
Ik roep mensen op te stemmen voor ICFH dit team ging kansloos ten onder in de POULE DES DOODS samen met Ranstad,FC Kansloos,SEC
De mannen gingen ook niet ruw spelen maar bleven sportief toen ze veel goals tegenkregen... daar moeten ze trots op zijn...
Tsja, het is natuurlijk leuker om ergens anders trots op te zijn Maar dank voor de steun Wij hebben ons prima vermaakt, en ach, 'het is maar een spelletje' 
|
|
|
KOLKKA Legende Winnaar PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Vught Vak: Oost - X Posts: 4900 Reg.: 11 januari 2000 | Zit te twijfelen tussen een aantal teams...
Sommige teams waren ook sportief maar vielen op een of andere manier (bij mij tenminste) minder op (b.v. BEV United, FC Bal op 't Dak), maar een aantal hebben het verlies sportief gedragen, zoals inderdaad ICFH en FC XTC.
Ik ga toch maar voor een team dat minder opviel, maar wel sportief waren en gewoon tot 't einde bleven ondanks dat ze al uitgeschakeld waren.. BEV United.
|
|
|
Kiedis Legende Winnaar PSV Netwerk Pool 2004/2005
Uit: Eindhoven Vak: Oost - WW Posts: 8019 Reg.: 4 mei 2002 | IFCH 
|
|
|
Leandro Vonlanthen Legende Buitengewoon lid Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: Oost - X Posts: 27028 Reg.: 8 juni 2001 | FC XTC, maarja die lagen er ook heel snel uit maar ze waren wel de sportiefste vind ik.
|
|
|
CM03-04master Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Helmond Vak: Oost - X Posts: 8569 Uploads: 7 Reg.: 30 juni 2003 | Ik ga voor Brabo-Limbo united 
|
|
|
phanatic Legende Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 3017 Reg.: 27 februari 2003 |
quote: KOLKKA schreef:
Zit te twijfelen tussen een aantal teams...
Sommige teams waren ook sportief maar vielen op een of andere manier (bij mij tenminste) minder op (b.v. BEV United, FC Bal op 't Dak), maar een aantal hebben het verlies sportief gedragen, zoals inderdaad ICFH en FC XTC.
Ik ga toch maar voor een team dat minder opviel, maar wel sportief waren en gewoon tot 't einde bleven ondanks dat ze al uitgeschakeld waren.. BEV United.
BEdankt! ...ons leek het de normaalste zaak van de wereld om tot het laatst te blijven, maar er waren niet veel teams gebleven tot het laatst.
Ik stem ook voor FC XTC
[Dit bericht is veranderd door phanatic (op 11 januari 2004 14:49:00).]
|
|
|
DutchSithlord Legende Winnaar WK Pool 2006
Uit: Nijmegen Vak: - Posts: 18375 Reg.: 31 juli 2000 | |
|
Marcel. Administrator
Vak: - Posts: 1723 Reg.: 7 maart 2000 | Er komen meerdere teams in aanmerking (Team ICFH, Brabo-Limbo Utd. en FC Xtc) maar ik stem op PSV Zuipsite Utd. Bloed fanatiek maar fair. Uitgeschakeld met 0-1 in de kwartfinale na een discutabele goal en geen enkele wanklank achteraf. Zelfs niet in hun verslag op hun eigen site. Een ander team verliest met drie doelpunten verschil van de latere winnaar waarvan 1 discutabele goal en men durft hier op het Netwerk over een gestolen cup van de Randstad Phoolies te spreken. Het was voor de gezelligheid en de Randstad Phoolies hebben terecht gewonnen! De troostfinale weigeren te spelen onder een bepaalde scheids gaat ook veel te ver. Wij wisten ook niet dat een penaltyreeks uit 3 penalty’s bestond en stonden na afloop ook met zijn drieën bij de scheids om verhaal te halen. Hij heeft het ons toen rustig uitgelegd. Na afloop van het toernooi heeft ie gewoon een handje gehad om hem te bedanken voor de inzet op zijn vrije dag. Het is toch fantastisch dat je voor zo’n toernooi een officiële KNVB scheidrechter heb weten te strikken.
[Dit bericht is veranderd door Marcel. (op 11 januari 2004 15:24:37).]
|
|
|