PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Gastenboek PSV Netwerk
winnaar Fair Play Award 2004 : FC XTC..
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6 »

Poster
Topic: winnaar Fair Play Award 2004 : FC XTC.. 
Boca J.
Stelling: Wie wint de Fair Play Award 2004? (meer info)
Randstad Phoolies - 4.3%
FC Kansloos - 1.1%
BOR United - 1.1%
PSV Netwerk FC - 4.3%
Team ICFH - 17.4%
FC Bal op 't Dak - 2.2%
Still going strong - 0.0%
SEC - 2.2%
BEV United - 2.2%
FC XTC - 28.3%
PSV Zuipsite Utd. - 31.5%
Brabo-Limbo Utd. - 5.4%

Boca J.
Legende
Lid van verdienste

Vak: -
Uploads: 4
Reg.: 29 september 2002
Gepost op 11 januari 2004 om 11:16:16.       Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

In deze topic kunnen jullie het team kiezen die in jullie ogen de sportieve eer van het Netwerk hoog heeft gehouden. Het is niet de bedoeling dat in deze topic discussies los gaan barsten over details, geef alleen aan wie in jouw ogen de [virtuele] prijs verdient, en motiveer die keuze..

Vanzelfsprekend mag je niet op je eigen team stemmen.

Mijn keuze is gevallen op FC XTC.

Ik hield vantevoren mijn hart vast voor dit team, maar toen ik ze de hand schudde bleken het een voor een een stel goede gasten te zijn, die hun verlies op een waardige manier gedragen hebben.

Verder heb ik respect voor het lopend buffet dat the Harminator voor zichzelf liet aanleggen aan de bar, ik heb begrepen dat er niets van weggegooid hoefde te worden..

Stemmen kan tot volgende week zondag 12:00, dan maken we de winnaar bekend.

[Dit bericht is veranderd door Boca J. (op 19 januari 2004 08:54:31).]

Keuze stelling: FC XTC

Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: PSV-De GraafschapBattle-rating: 1.499,5VoVo: -Opstelling: -
Dirk Pitt
Legende
Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004

Uit: Amsterdam & Eindhoven
Vak: Oost - X
Uploads: 12
Reg.: 9 december 2002
Gepost op 11 januari 2004 om 11:32:58.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

FC XTC : Op een lelijke botsing na geen (grove) overtredingen gezien. Zou het misschien komen omdat The Harminator in de goal stond?

Keuze stelling: PSV Zuipsite Utd.

Help mods!
Pool: 1657e, NAC Breda-PSV MotM: PSV-De GraafschapBattle-rating: 1.499,5VoVo: -Opstelling: incompleet
forzakezman
Bankzitter
Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld

Uit: purmerend
Vak: Noord - T
Reg.: 13 juli 2002
Gepost op 11 januari 2004 om 12:14:08.     MSN: didayoba@hotmail.com    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

ik vind dat de randstad phoolies ook op die prijs kunnen
meedingen

FORZAKEZMAN SPELER VAN ( BRABO-LIMBO UNITED )

Keuze stelling: Randstad Phoolies

Help mods!
Pool: 551e, NAC Breda-PSV MotM: PSV-De GraafschapBattle-rating: 1.500,0VoVo: 244e / 430e / 206eOpstelling: 4-3-3
FC Spar
Legende
Winnaar Soccer Netwerk VoVo 2004/2005; meer prijzen

Uit: Venlo
Vak: Oost - Y
Reg.: 9 maart 2001
Gepost op 11 januari 2004 om 12:15:52.         MSN: floriaanhendricks@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

FC XTC, vroeg uitgeschakeld maar bleven toch heel sportief spelen.

Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: PSV-De GraafschapBattle-rating: 1.500,0VoVo: 134e / 383e / 198eOpstelling: 4-5-1
V O G E L
Legende

Uit: Groningen
Reg.: 24 maart 2002
Gepost op 11 januari 2004 om 12:18:56.         MSN: leowassing@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

FC XTC, maarja kan ook niet anders als je als slechtste elftal mee deed

Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: PSV-De GraafschapBattle-rating: 1.480,5VoVo: -Opstelling: incompleet
king of philips
Legende

Uit: Zilst
Vak: Oost - YY
Reg.: 12 augustus 2002
Gepost op 11 januari 2004 om 12:20:57.       MSN: ja    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

ik vond meerdere teams sportief spelen maar aangezien ik bijvoorbeeld team icfh niet vaak heb zien spelen kies ook ik voor FC XTC (hebben ze toch nog iets gewonnen )
mooi om te zien dat iedereen lekker fanatiek was, vooral forzakezman van brabolimbo, na elke gemiste kans hoorde je een "GODVERDOMME" door de zaal en die kregen we vaak te horen

[Dit bericht is veranderd door king of philips (op 11 januari 2004 12:21:36).]

Help mods!
Pool: 335e, NAC Breda-PSV MotM: PSV-De GraafschapBattle-rating: 1.485,3VoVo: -Opstelling: 4-2-4
Bas
Administrator

Uit: Aalst Waalre
Reg.: 13 januari 1999
Gepost op 11 januari 2004 om 12:26:25.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb genoten van de instelling van Brabo-Limbo United. Volgens mij was het ook dat team dat speciaal een grensrechter afvaardigde om mij vanaf de zijlijn nog extra aan te moedigen en te troosten als er weer eens een bal inging.

Keuze stelling: Brabo-Limbo Utd.

Help mods!
Pool: 244e, NAC Breda-PSV 0-2 (0-1)MotM PSV-De Graafschap: LazovicBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: 334e / 754e / 117eOpstelling: 4-3-3
evv
Legende
Zilver + FPC PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld; meer prijzen

Uit: Eindhoven
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 17 juni 2002
Gepost op 11 januari 2004 om 12:40:29.         MSN: jeremie_besson@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik vond team ICFH erg sportief spelen...
Ondanks dat ze geen enkel doelpunt hebben weten te scoren, hebben ze niet geprobeerd dat te compenseren met lomp spel.

Keuze stelling: Team ICFH

Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: PSV-De GraafschapBattle-rating: 1.499,5VoVo: -Opstelling: incompleet
forzakezman
Bankzitter

Uit: purmerend
Vak: Noord - T
Reg.: 13 juli 2002
Gepost op 11 januari 2004 om 12:57:05.     MSN: didayoba@hotmail.com    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

vooral forzakezman van brabolimbo, na elke gemiste kans hoorde je een "GODVERDOMME" door de zaal en die kregen we vaak te horen

Dat krijg je als je heel erg fanatiek bezig wil zijn.

en bas ik vond het wel leuk om je aan te moedigen hielp helaas niet

forzakezman

Help mods!
Pool: 551e, NAC Breda-PSV MotM: PSV-De GraafschapBattle-rating: 1.500,0VoVo: 244e / 430e / 206eOpstelling: 4-3-3
Foxy
Legende
Winnaar PSV Quiz Seizoen 04/05; meer prijzen

Vak: Noord - S
Reg.: 13 oktober 1999
Gepost op 11 januari 2004 om 12:59:46.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Lijkt me duidelijke zaak he. Tja, je moet ergens voor gaan op zo'n toernooi...

Help mods!
Pool: 59e, NAC Breda-PSV 1-2 (1-1)MotM PSV-De Graafschap: AmrabatBattle-rating: 1.286,2VoVo: 45e / 122e / 58eOpstelling: 4-5-1
Bertje P
Internationale topspeler

Vak: Oost - W
Reg.: 14 mei 2003
Gepost op 11 januari 2004 om 13:07:03.         Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Foxy schreef:

Lijkt me duidelijke zaak he. Tja, je moet ergens voor gaan op zo'n toernooi...

Stem niet op je eigen team

Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: PSV-De GraafschapBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
ChrisZoetermeer
Legende
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen

Uit: Zoetermeer
Reg.: 10 maart 2003
Gepost op 11 januari 2004 om 13:10:27.           Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

FC XTC sportieve ploeg

Help mods!
Pool: 799e, NAC Breda-PSV MotM: PSV-De GraafschapBattle-rating: 1.491,8VoVo: 826e / 161e / 1054eOpstelling: 4-4-2
floooo
International

Vak: Noord - U
Reg.: 3 oktober 2001
Gepost op 11 januari 2004 om 13:45:26.         Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
forzakezman schreef:

ik vind dat de randstad phoolies ook op die prijs kunnen
meedingen

FORZAKEZMAN SPELER VAN ( BRABO-LIMBO UNITED )

Nou als ik een team niet de fair play prijs gun is het wel de randstad phoolies. Tuurlijk, ze hebben verdient van ons gewonnen in de finale. Maar toen ze in de poulewedstrijd niet van ons konden winnen werden ze behoorlijk zeikerig.En minder sportief!

Tja, wie dan..... ik vond team xtc, IFCH en SEC wel de sportiefste ploegen. IFCH hebben we zelf mogen ervaren in de poulewedstrijd, dus die maar!

Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: PSV-De GraafschapBattle-rating: 1.478,6VoVo: -Opstelling: incompleet
kezzie99
Basisspeler

Uit: ik weet waar
Vak: West - JJ
Reg.: 2 maart 2003
Gepost op 11 januari 2004 om 13:55:21.     MSN: kezzie99@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

ik stem op brabo-limbo united

geen smerige acties en netjes naar de tegenstanders.

Help mods!
Pool: 624e, NAC Breda-PSV 1-2 (1-1)MotM PSV-De Graafschap: LazovicBattle-rating: 1.493,5VoVo: 343e / 696e / 211eOpstelling: 4-3-3
Bas
Administrator

Uit: Aalst Waalre
Gepost op 11 januari 2004 om 13:57:24.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Krijgt ons team nou helemaal geen stemmen vanwege die ene scherpe tackle die ik uitvoerde met m'n nek?

Help mods!
Pool: 244e, NAC Breda-PSV 0-2 (0-1)MotM PSV-De Graafschap: LazovicBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: 334e / 754e / 117eOpstelling: 4-3-3
Redhooligan
Legende
Fair Play Cup Indoor 2006; meer prijzen

Uit: E-Town
Vak: West - LL
Reg.: 7 maart 2003
Gepost op 11 januari 2004 om 13:58:31.     MSN: Vraag maar via PM    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik roep mensen op te stemmen voor ICFH dit team ging kansloos ten onder in de POULE DES DOODS samen met Ranstad,FC Kansloos,SEC
De mannen gingen ook niet ruw spelen maar bleven sportief toen ze veel goals tegenkregen... daar moeten ze trots op zijn...

Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: PSV-De GraafschapBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
BEFKING
Legende
Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld; meer prijzen

Uit: Mijn moeder
Gepost op 11 januari 2004 om 14:08:52.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dan stem ik op PSV Netwerk FC.
Ten eerste hoop ik dan geen gele kaart meer te krijgen
Ten tweede vond ik ze nog echt sportief ook
Ten derde Niels zat errug beteuterd te kijken na zijn gemiste pingel (een "Seedorfje"

KAMPIOENEN

Keuze stelling: PSV Netwerk FC

Help mods!
Pool: 289e, NAC Breda-PSV MotM: PSV-De GraafschapBattle-rating: 1.386,2VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Daikon
Nationale topspeler

Uit: Breda
Reg.: 22 september 2000
Gepost op 11 januari 2004 om 14:16:10.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Redhooligan schreef:

Ik roep mensen op te stemmen voor ICFH dit team ging kansloos ten onder in de POULE DES DOODS samen met Ranstad,FC Kansloos,SEC
De mannen gingen ook niet ruw spelen maar bleven sportief toen ze veel goals tegenkregen... daar moeten ze trots op zijn...

Tsja, het is natuurlijk leuker om ergens anders trots op te zijn Maar dank voor de steun Wij hebben ons prima vermaakt, en ach, 'het is maar een spelletje'

Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: PSV-De GraafschapBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
KOLKKA
Legende
Winnaar PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen

Uit: Vught
Reg.: 11 januari 2000
Gepost op 11 januari 2004 om 14:28:17.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zit te twijfelen tussen een aantal teams...

Sommige teams waren ook sportief maar vielen op een of andere manier (bij mij tenminste) minder op (b.v. BEV United, FC Bal op 't Dak), maar een aantal hebben het verlies sportief gedragen, zoals inderdaad ICFH en FC XTC.

Ik ga toch maar voor een team dat minder opviel, maar wel sportief waren en gewoon tot 't einde bleven ondanks dat ze al uitgeschakeld waren.. BEV United.

Geen stellingname

Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: PSV-De GraafschapBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Kiedis
Legende
Winnaar PSV Netwerk Pool 2004/2005

Vak: Oost - WW
Reg.: 4 mei 2002
Gepost op 11 januari 2004 om 14:28:48.         ICQ: 100322923  MSN: the_runaway_found@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

IFCH

Help mods!
Pool: 971e, NAC Breda-PSV MotM: PSV-De GraafschapBattle-rating: 1.405,3VoVo: -Opstelling: 4-2-4
Leandro Vonlanthen
Legende
Buitengewoon lid

Reg.: 8 juni 2001
Gepost op 11 januari 2004 om 14:32:32.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

FC XTC, maarja die lagen er ook heel snel uit maar ze waren wel de sportiefste vind ik.

Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM PSV-De Graafschap: AmrabatBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
CM03-04master
Legende
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld

Uit: Helmond
Uploads: 7
Reg.: 30 juni 2003
Gepost op 11 januari 2004 om 14:34:20.       MSN: marco@marcobinnekamp.com    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik ga voor Brabo-Limbo united

Keuze stelling: SEC

Help mods!
phanatic
Legende

Reg.: 27 februari 2003
Gepost op 11 januari 2004 om 14:45:25.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
KOLKKA schreef:

Zit te twijfelen tussen een aantal teams...

Sommige teams waren ook sportief maar vielen op een of andere manier (bij mij tenminste) minder op (b.v. BEV United, FC Bal op 't Dak), maar een aantal hebben het verlies sportief gedragen, zoals inderdaad ICFH en FC XTC.

Ik ga toch maar voor een team dat minder opviel, maar wel sportief waren en gewoon tot 't einde bleven ondanks dat ze al uitgeschakeld waren.. BEV United.

BEdankt!...ons leek het de normaalste zaak van de wereld om tot het laatst te blijven, maar er waren niet veel teams gebleven tot het laatst.

Ik stem ook voor FC XTC

[Dit bericht is veranderd door phanatic (op 11 januari 2004 14:49:00).]

Help mods!
Pool: 1058e, NAC Breda-PSV MotM: PSV-De GraafschapBattle-rating: 1.467,6VoVo: 1138e / 1084e / 942eOpstelling: incompleet
DutchSithlord
Legende
Winnaar WK Pool 2006

Uit: Nijmegen
Reg.: 31 juli 2000
Gepost op 11 januari 2004 om 15:15:56.     MSN: dutch_sithlord@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik ga voor Brabo-Limbo

Help mods!
Pool: 182e, NAC Breda-PSV 0-1 (0-0)MotM: PSV-De GraafschapBattle-rating: 1.500,0VoVo: 47e / 194e / 124eOpstelling: incompleet
Marcel.
Administrator

Reg.: 7 maart 2000
Gepost op 11 januari 2004 om 15:22:41.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Er komen meerdere teams in aanmerking (Team ICFH, Brabo-Limbo Utd. en FC Xtc) maar ik stem op PSV Zuipsite Utd. Bloed fanatiek maar fair. Uitgeschakeld met 0-1 in de kwartfinale na een discutabele goal en geen enkele wanklank achteraf. Zelfs niet in hun verslag op hun eigen site. Een ander team verliest met drie doelpunten verschil van de latere winnaar waarvan 1 discutabele goal en men durft hier op het Netwerk over een gestolen cup van de Randstad Phoolies te spreken. Het was voor de gezelligheid en de Randstad Phoolies hebben terecht gewonnen! De troostfinale weigeren te spelen onder een bepaalde scheids gaat ook veel te ver. Wij wisten ook niet dat een penaltyreeks uit 3 penalty’s bestond en stonden na afloop ook met zijn drieën bij de scheids om verhaal te halen. Hij heeft het ons toen rustig uitgelegd. Na afloop van het toernooi heeft ie gewoon een handje gehad om hem te bedanken voor de inzet op zijn vrije dag. Het is toch fantastisch dat je voor zo’n toernooi een officiële KNVB scheidrechter heb weten te strikken.

[Dit bericht is veranderd door Marcel. (op 11 januari 2004 15:24:37).]

Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: PSV-De GraafschapBattle-rating: 1.371,9VoVo: -Opstelling: -

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk