PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Gastenboek PSV Netwerk
Snelheid/traagheid
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 2 pagina's: « 1 2

Poster
Topic: Snelheid/traagheid 
Jan F
Administrator

Uit: Ballenhok Philips stadion
Vak: Oost - V
Reg.: 5 januari 2003
Gepost op 6 september 2004 om 10:07:22.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als je op de pagina "Wie is online" zit, heb je middenonder een link naar de voorpagina van de forums.

edit: Rechtsboven in het kadertje PSV Forums staat ook nog een link (Home) naar de voorpagina

[Dit bericht is veranderd door Jan F (op 6 september 2004 10:56:19).]
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.454,2VoVo: -Opstelling: incompleet
Kiedis
Legende
Winnaar PSV Netwerk Pool 2004/2005

Uit: Eindhoven
Vak: Oost - WW
Reg.: 4 mei 2002
Gepost op 6 september 2004 om 10:12:29.         ICQ: 100322923  MSN: the_runaway_found@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Aha, ja, het is iig al beter als niets...
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.405,3VoVo: -Opstelling: 4-5-1
EjO
Legende
Zilver + Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld

Uit: Sneek, Utrecht
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 27 september 2002
Gepost op 6 september 2004 om 20:25:42.       MSN: Ja    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zou het lid van de dag er weer onder kunnen? Was wat gemakkelijker te zien. Wat ik ook zag is dat je niet meer ziet wie er online is. Je kan wel op dat knopje klikken en je krijgt te zien wie waar op het forum is maar je kon onderaan de pagina zien wie er online was. Kan dat weer terug of maakt dat de site weer langzamer?
 Help mods!
Pool: 736eMotM: -Battle-rating: 1.499,5VoVo: 754e / 216e / 783eOpstelling: 4-4-2
Kobe Bryant
Legende

Uit: Rotterdam
Vak: -
Reg.: 7 april 2003
Gepost op 8 september 2004 om 00:56:04.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zie deze reactie van Bas een pagina terug:

quote:
Bas schreef:

Dit is inderdaad bewust gedaan en waarschijnlijk blijft het voorlopig zo. Zoals raoel al opmerkte, gaat het inderdaad om een serverdruk-maatregel. De overgrote meerderheid van de bezoekers van de voorpagina kijkt niet naar die informatie. En door het groeiende aantal namen, werd het ook een vrij grote puinhoop daar. Vandaar dus dat het naar een achterliggende pagina is verhuisd.

Alternatieven worden nog bekeken.

Help mods!
Pool: 3487eMotM: -Battle-rating: 1.405,6VoVo: 1241e / 82e / 1299eOpstelling: -
Flippie Cocu
Internationale topspeler

Uit: Amsterdam
Reg.: 19 oktober 2005
Gepost op 8 mei 2008 om 13:53:16.     MSN: martin_lemair@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het is een oud topic, dat besef ik me, maar ik heb een vraag over de snelheid van de site. Of liever gezegd, de traagheid. De laatste paar dagen dat ik deze site bezoek, wat ik meestal aan de uni doe, is de site erg traag. Vaak gebeurt het zelfs dat de site geen nieuwe pagina's meer laadt nadat ik een paar fora heb bezocht. Als ik dan een nieuwe browser open en naar de site ga, dan word ik eerste naar Google geleid en via daar naar hier. Om het vervolgens weer goed te doen.

Zijn jullie bezig met onderhoud aan de site of is de verbinding hier gewoon slecht? Ik stoor me er namelijk nogal aan.
 Help mods!
Pool: 26eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 139e / 672e / 119eOpstelling: 4-4-2
machinegun
Basisspeler

Vak: Oost - X
Reg.: 22 maart 2000
Gepost op 8 mei 2008 om 14:59:31.         MSN: t_van_kuringen@hotmail.com    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Flippie Cocu schreef:

Het is een oud topic, dat besef ik me, maar ik heb een vraag over de snelheid van de site. Of liever gezegd, de traagheid. De laatste paar dagen dat ik deze site bezoek, wat ik meestal aan de uni doe, is de site erg traag. Vaak gebeurt het zelfs dat de site geen nieuwe pagina's meer laadt nadat ik een paar fora heb bezocht. Als ik dan een nieuwe browser open en naar de site ga, dan word ik eerste naar Google geleid en via daar naar hier. Om het vervolgens weer goed te doen.

Zijn jullie bezig met onderhoud aan de site of is de verbinding hier gewoon slecht? Ik stoor me er namelijk nogal aan.

Hier nergens last van, dus waarschijnlijk is het een verbindingsprobleempje of een DNS-probleempje of zo.
 Help mods!
Pool: 3247eMotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: 2189e / - / 2444eOpstelling: incompleet
Navi
International

Uit: Den Bosch
Vak: Zuid - BB
Reg.: 12 november 2006
Gepost op 9 mei 2008 om 07:31:19.       MSN: navigatortje@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Nee want ik heb hier ook last van. Zowel thuis als op t werk. Pagina's willen soms niet openen en blijven leeg. Na het vernieuwen werkt het dan wel weer.
Probleem zowel in het nieuwsgedeelte als hier op t forum.

[Dit bericht is veranderd door Navi (op 9 mei 2008 07:33:34).]
 Help mods!
Pool: 522eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Remco.
Legende

Vak: West - H
Reg.: 19 juni 2003
Gepost op 9 mei 2008 om 13:37:08.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb nergens last van hoor.
 Help mods!
Pool: 1585eMotM: -Battle-rating: 1.468,7VoVo: -Opstelling: incompleet
Flippie Cocu
Internationale topspeler

Gepost op 9 mei 2008 om 15:10:14.     MSN: martin_lemair@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Heeft een van de medewerkers van de site misschien een antwoord?
 Help mods!
Demenkovets
Legende

Uit: IJsselmuiden
Reg.: 8 april 1999
Gepost op 9 mei 2008 om 18:25:51.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hier al tijden hetzelfde probleem. Of je nou een topic aanklikt, een reactie wilt versturen, een bericht wilt editten of wat dan ook, met enige regelmaat krijg ik dan een page not found melding (na lang laden). Doe je een keer refresh dan geeft 'ie hem wel weer. Ik heb het probleem overigens alleen op de forums.

Een verbindingsprobleem dat volledig aan mij ligt kan het haast niet zijn, aangezien dit de enige site is waar ik die problemen mee heb. Met internetten komt het verder nooit voor.
 Help mods!
Pool: 1056eMotM: -Battle-rating: 1.478,8VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Swaze
Legende

Uit: Boxmeer
Reg.: 15 juli 1999
Gepost op 10 mei 2008 om 00:11:45.     MSN: swaze73@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Bij mij werkt het prima.. Zowel thuis als (in de pauze) op het werk.

Misschien dat je eens moet proberen de tijdelijke bestanden en cookies weg te gooien.

[Dit bericht is veranderd door Swaze (op 10 mei 2008 00:12:41).]
 Help mods!
Pool: 1302eMotM: -Battle-rating: 1.496,5VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Bas
Administrator

Uit: Veldhoven
Reg.: 13 januari 1999
Gepost op 12 mei 2008 om 19:37:06.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Flippie Cocu schreef:

Bedankt voor je melding, maar volgens ons ligt het probleem niet bij onze servers in dit geval. Die draaien prima. Kan je uitleggen wat je bedoelt met 'via google'?
 Help mods!
Pool: 38eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 326e / 1205e / 429eOpstelling: 4-4-2
Flippie Cocu
Internationale topspeler

Gepost op 13 mei 2008 om 14:33:00.     MSN: martin_lemair@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Soms als ik naar de homepage van deze site wil, dan duurt het laden langer dan normaal en kom ik ineens op een Googlepagina met zoekresultaten terecht, alsof ik in de searchbar van Google psv.netwerk.to heb ingetypt. Hier dus.
 Help mods!
tha boer
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Geldrop
Vak: Zuidoost - ZZ
Reg.: 12 juli 2006
Gepost op 13 mei 2008 om 16:05:44.         MSN: wesley_van_hoof@Hotmail.com    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Lid van PSV Junior Club      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Bij mij doet alles het goed, lijkt me dan ook niet dat het aan PSV netwerk ligt.
 Help mods!
Pool: 1283eMotM: -Battle-rating: 1.456,1VoVo: 1407e / 624e / 2157eOpstelling: 4-5-1
Skieven
Legende

Reg.: 28 januari 2002
Gepost op 19 mei 2008 om 16:27:42.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb vandaag heel de dag psv.netwerk niet kunnen bereiken. Kreeg de melding Server Niet Gevonden.
 Help mods!
Pool: 2605eMotM: -Battle-rating: 1.431,5VoVo: -Opstelling: incompleet
Pimmel
Nationale topspeler

Reg.: 31 juli 2002
Gepost op 19 mei 2008 om 21:30:41.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Skieven schreef:

Ik heb vandaag heel de dag psv.netwerk niet kunnen bereiken. Kreeg de melding Server Niet Gevonden.

Hetzelfde hier. Heel irritant als je het automatisme hebt om elke minuut naar PSV netwerk te gaan.
 Help mods!
Pool: 1686eMotM: -Battle-rating: 1.489,1VoVo: 1952e / 1719e / 2137eOpstelling: 4-3-3
Skieven
Legende

Reg.: 28 januari 2002
Gepost op 19 mei 2008 om 23:52:24.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Pimmel schreef:

(...)

Hetzelfde hier. Heel irritant als je het automatisme hebt om elke minuut naar PSV netwerk te gaan.

Inderdaad. Dan merk je pas hoe vaak je wel niet op dit forum kijkt. Gelukkig werkt alles weer prima. Wel benieuwd waar het aan lag.
 Help mods!
Pool: 2605eMotM: -Battle-rating: 1.431,5VoVo: -Opstelling: incompleet

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 2 pagina's: « 1 2
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk