PSV Netwerk
zaterdag 23 augustus 2014 - 21:17                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » Gastenboek PSV Netwerk » PSV Battle

HR

Deze topic is open en bestaat uit 66 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 66 »

HR

KOLKKA
Legende
Winnaar PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen

Vak: Oost - YY
Droomaankoop: -
Reg.: 11 januari 2000

Geinig idee, zo'n battle.

Is het niet ook een idee om bij de ranglijst te vermelden hoeveel 'overwinningen', 'gelijke spelen' en 'nederlagen' je hebt geleden of is dat niet mogelijk?
HR
HR
Leuk is het inderdaad, iig in het begin! :D
HR
HR

SKERLA
Legende

Uit: Slootdorp!
Vak: -
Reg.: 30 november 1999

Origineel idee idd.

Ik wil niet flauw doen, maar waarom niet gewoon 3 vragen in 1 minuut beantwoorden op de oude manier, elke week drie vragen dus, voor iedereen dezelfde?
HR
HR

Lemming
Legende

Uit: Geldrop
Vak: Zuidwest - GG
Reg.: 2 maart 2000

quote:HR
SKERLA schreef:

Origineel idee idd.

Ik wil niet flauw doen, maar waarom niet gewoon 3 vragen in 1 minuut beantwoorden op de oude manier, elke week drie vragen dus, voor iedereen dezelfde?
HR
Dat zou net zo handig zijn op zich...

Dit heeft ook wel iets hoor, ik vind het wel een grappig spelletje. Wat ik me wel afvraag: hoeveel vragen zitten er in de pot? Want ik heb nu een keer of 10 gespeeld en ik heb al enkele dubbele vragen gehad.....
HR
HR

jpderksen Rode kaart: waarschuwing
Legende

Uit: Amsterdam
Reg.: 22 september 1999

Leuk Battle. Maar ik begrijp niet wat ik met vragen moet als: Wat heeft PSV niet gelijk met Parma?

Zo'n Parma fan ben ik niet :)
HR
HR
Leuk idee idd en erg verslavend! :)
HR
HR

brig.
Legende
Wallpaper v/d Maand, 3 opeenvolgende maanden; meer prijzen

Uploads: 197
Reg.: 12 juli 2001

Zeker leuk idee en verslavend, je moet wel erg snel antwoord geven, tijd om het op te zoeken heb je niet!
Zou wel leuk zijn als de stand erbij vermeld wordt.
HR
HR

elro
Internationale topspeler
Chatoperator
Winnaar PSV Netwerk Battle 2009; meer prijzen

Uit: Heemstede
Reg.: 19 oktober 2004

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 29 oktober 2006 om 19:16:44.  Profiel  Stuur een privébericht  MSN: elro_ottenhof@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Idd een heeeeeel erg leuk idee :P
Stond in het begin nog 2e :tong
maar nu al afgezakt naar ongeveer de 70ste plaats..
op het feyenoord netwerk sta ik wel 9e (stond 2e)
HR
HR

brig.
Legende

Eigenlijk kan je het beste zo min mogelijk uitdagingen doen, omdat je dan automatisch hoger komt te staan, eigenlijk zou het andersom moeten zijn.
HR
HR

elro
Internationale topspeler
Chatoperator
Winnaar PSV Netwerk Battle 2009; meer prijzen

Uit: Heemstede
Reg.: 19 oktober 2004

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 29 oktober 2006 om 19:23:49.  Profiel  Stuur een privébericht  MSN: elro_ottenhof@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

brig. schreef:

Eigenlijk kan je het beste zo min mogelijk uitdagingen doen, omdat je dan automatisch hoger komt te staan, eigenlijk zou het andersom moeten zijn.
HR
Ja idd. eigenlijk zo het anders moeten zijn. want dat simuleert de mensen om juist meer battles te gaan spelen, waardoor het een groter succes zou zijn :)
HR
HR
ik ben hier echt zwaar goed in :slaap
HR
HR

Gollum
Nationale topspeler
Chatoperator

Reg.: 19 februari 2004

Ik vind het een leuke toevoeging maar heb inderdaad ook al paar keer dezelfde vraag gehad. Doch goed voor je PSV kennis!
HR
HR
Zojuist mijn eerste battle gewonnen, met 3-0 nog wel! :pul
HRHR
HR

brig.
Legende

Dat was vast tegen mij;)
HR
HR

Bas
Administrator

Uit: Aalst Waalre
Reg.: 13 januari 1999

Bedankt voor de vele reacties en complimenten. Een paar reacties:

Is het niet ook een idee om bij de ranglijst te vermelden hoeveel 'overwinningen', 'gelijke spelen' en 'nederlagen' je hebt geleden of is dat niet mogelijk?HR
We hebben voorlopig besloten dat niet te vermelden om niet meer verwarring te stichten rondom het rating-systeem. Dat is toch tamelijk ingewikkeld en niet een rekensommetje n.a.v. het aantal overwinningen. Die schijn wilden we ook even niet wekken.

Ik wil niet flauw doen, maar waarom niet gewoon 3 vragen in 1 minuut beantwoorden op de oude manier, elke week drie vragen dus, voor iedereen dezelfde?HR
Dat zou niet werken, omdat het niet te controleren is of iemand de vragen niet al eerder bij iemand anders of onder een andere loginnaam heeft gezien en dus heeft kunnen opzoeken.

hoeveel vragen zitten er in de pot?HR
Meer dan zeshonderd en het aantal groeit nog steeds.

wat ik met vragen moet alsHR
Een beetje geluk hebben met de vragen hoort er bij. Persoonlijk denk ik dat de gemiddelde moeilijkheidsgraad van de vragen iets te hoog ligt op dit moment, overigens.

Eigenlijk kan je het beste zo min mogelijk uitdagingen doen, omdat je dan automatisch hoger komt te staanHR
Dat is alleen maar zo als je precies (tot achter de komma) evenveel punten hebt als een ander. Die kans is niet zo groot.

[Dit bericht is veranderd door Bas (op 29 oktober 2006 20:36:00).]
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 29 oktober 2006 om 21:12:19.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: msn@marcobinnekamp.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ik heb slechts 1 klein puntje van kritiek. Ik weet niet of het door te voeren is, maar dat in een battle beide personen dezelfde vragen krijgen. Iets wat op dit moment niet het geval is.
HR
HR

jpderksen Rode kaart: waarschuwing
Legende

Uit: Amsterdam
Reg.: 22 september 1999

Ricardo Izecson Santos schreef:

Ik heb slechts 1 klein puntje van kritiek. Ik weet niet of het door te voeren is, maar dat in een battle beide personen dezelfde vragen krijgen. Iets wat op dit moment niet het geval is.
HR
Dat is wel heel gek, want de moeilijkheid van de vragen verschilt sterk. BV:

Uit welk land komt Hiddink?

Oeps, een vraag verklapt :B
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 29 oktober 2006 om 21:23:39.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: msn@marcobinnekamp.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ik kwam erachter toen op MSN werd gevraagd (ik had 3-1 verloren) hoe ik in hemelsnaam de vraag fout kon hebben hoe oud Frits Philips geworden was, terwijl ik die vraag niet eens gehad heb.
HR
HR

Orangedevil
Legende

Reg.: 17 april 2000

Ik vind het een leuke toevoeging maar heb inderdaad ook al paar keer dezelfde vraag gehad. Doch goed voor je PSV kennis!HR
Dat is opzich niet zo erg ,want zolang je het antwoord niet 100% zeker weet blijft het een ''nieuwe'' vraag. Ik heb namelijk al 4 keer dezelfde vraag gehad maar heb nog steeds geen flauw idee wat het antwoord is.
HR
HR

DUB
Legende
Buitengewoon lid

Uit: Stratum
Vak: Noord - PP
Droomaankoop: Heurelho da Silva Gomes
Reg.: 14 januari 1999

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 29 oktober 2006 om 22:43:47.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Lid van PSV Junior Club  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Wat ik wel hoop is dat de vragen regelmatig ververst worden. Voor je het weet staan alle antwoorden ergens in ene topic en dan is de lol er alweer snel vanaf. Verder erg geinig om te doen!
HR
HR

Lemming
Legende

Uit: Geldrop
Reg.: 2 maart 2000

Die Dinamo Kiev vraag is zo lang dat niet alle antwoorden passen. Het laatste antwoord valt vanaf het vierde woord helemaal weg...

Het is maar dat jullie het even weten!
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 29 oktober 2006 om 22:52:08.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Erg leuk.

:psv
HR
HR

10. Diego
Legende

Uit: Delft
Vak: Zuid - EE
Droomaankoop: Alex Rodrigo Dias da Costa
Reg.: 1 september 2002

Er was ook een vraag waar je al bijna 60 seconden over doet om hem te lezen. Niet te doen.
HR
HR

Foxy
Legende
Winnaar PSV Quiz Seizoen 04/05; meer prijzen

Uit: Eindhoven
Vak: Noord - S
Droomaankoop: Heurelho da Silva Gomes
Reg.: 13 oktober 1999

Inderdaad had ik er ook een vraag bij zitten waar een flink verhaal aan vast hing. Die battle verloor ik dan ook.
Verder is het een heel leuk idee, complimenten aan diegene die het verzonnen heeft. Alleen is een battle per week voor iedereen wat eerlijker. Nu is het een beetje de battle van degene die de meeste tijd heeft. Er zijn mensen met 40 battles op een zondag, sorry, maar ik heb nog meer te doen. :)
HR
HR

10. Diego schreef:

Er was ook een vraag waar je al bijna 60 seconden over doet om hem te lezen. Niet te doen.
HR
Dat had ik idd ook. Die vraag werd toen uiteraard fout gerekent.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 66 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » B - PSV Netwerk » Gastenboek PSV Netwerk » PSV Battle

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Is het goed om Andres Guardado te huren van Valencia?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 77,8% dat Go Ahead Eagles wint van FC Dordrecht. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-PSV:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!