| Poster | | Topic: Spelersnamen |  |
|
Jan F Administrator
Uit: Ballenhok Philips stadion Vak: Oost - V Posts: 1537 Reg.: 5 januari 2003 |
quote: Botigol schreef:
Dat je je ergert die verbasteringen als Lazofiets kan ik begrijpen, maar dat je je serieus druk kunt maken om een extra f of al dan niet een streepje op een letter... Misschien moet je je dan eens laten testen op autisme.
Je bedoelt dyslectie neem ik aan? Autisme is iets heel anders......
|
|
|
ALEXGOMESFARFAN Internationale topspeler
Vak: - Posts: 1052 Reg.: 18 mei 2005 |
quote: Jan F schreef:
(...)Je bedoelt dyslectie neem ik aan? Autisme is iets heel anders......
Nee, autisme is dat alles moet zijn zoals het hoort omdat autisten een vast ritme nodig hebben.
Dat klopt dus wel, alleen is niet de reden van mijn ergernis. 
|
|
|
French Nationale topspeler
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 732 Reg.: 2 maart 2005 |
quote: ALEXGOMESFARFAN schreef:
(...)
Respect is een zwaar woord, maar ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven.
R-E-S-T-E-C-P !!
|
|
|
9. ROMARIO Legende
Uit: Delft Vak: Oost - WW Posts: 6561 Reg.: 1 september 2002 | John de Jong
edit:
Werkt prima, goed systeem ook!
[Dit bericht is veranderd door 9. ROMARIO (op 29 januari 2008 10:19:36).]
|
|
|
Just_Waal Legende
Uit: Vleuten Vak: Oost - Y Posts: 2608 Reg.: 23 oktober 2001 | |
|
Klompje Legende Derde plek PSV Netwerk Battle 2007
Uit: Brussel Vak: Noord - SS Posts: 7305 Reg.: 23 juli 2000 | Maar werkt het nu volgend seizoen ook nog? Zien we dan overal waar nu Manuel Da Costa staat ineens Dirk Marcellis staan omdat Marcellis dan rugnummer 4 heeft gekregen? Kan verwarrend werken bij oude discussies.
[Dit bericht is veranderd door Klompje (op 29 januari 2008 12:00:32).]
|
|
|
Bas Administrator
Uit: Veldhoven Vak: - Posts: 3802 Reg.: 13 januari 1999 |
quote: Klompje schreef:
Maar werkt het nu volgend seizoen ook nog? Zien we dan overal waar nu Manuel Da Costa staat ineens Dirk Marcellis staan omdat Marcellis dan rugnummer 4 heeft gekregen? Kan verwarrend werken bij oude discussies.
Daar is rekening mee gehouden. Klik maar op 'edit' bij een vorige posting, dan kun je dat zien. De codes worden direct als je een bericht post omgezet in de spelersnamen. Niet zoals bij bijvoorbeeld stijlkenmerken en smilies pas op het moment dat je het bericht bekijkt.
|
|
|
Klompje Legende Derde plek PSV Netwerk Battle 2007
Uit: Brussel Vak: Noord - SS Posts: 7305 Reg.: 23 juli 2000 |
quote: Bas schreef:
(...)
Daar is rekening mee gehouden. Klik maar op 'edit' bij een vorige posting, dan kun je dat zien. De codes worden direct als je een bericht post omgezet in de spelersnamen. Niet zoals bij bijvoorbeeld stijlkenmerken en smilies pas op het moment dat je het bericht bekijkt.
Klopt, had ik gezien. De naam wordt inderdaad aangapst, maar de hyperlink kan dan naar een andere of niet bestaande naam verwijzen....
[ url = /algemeen/speler.php?rugnummer=24]Dirk Marcellis[ / url]
|
|
|
PhilipSCocu Regelmatige invaller
Uit: Eindhoven Vak: Oost - VV Posts: 260 Reg.: 4 juli 2005 | |
|
Bas Administrator
Uit: Veldhoven Vak: - Posts: 3802 Reg.: 13 januari 1999 |
quote: Klompje schreef:
(...)
Klopt, had ik gezien. De naam wordt inderdaad aangapst, maar de hyperlink kan dan naar een andere of niet bestaande naam verwijzen....
[ url = /algemeen/speler.php?rugnummer=24]Dirk Marcellis[ / url]
Hmm, goed punt inderdaad. Is wel iets om even mee te nemen, inderdaad. Op dit moment kent PSV Netwerk nog geen archief van oud-spelers, zogezegd. We zullen er eens over nadenken, hoe we dit oplossen.
Overigens is dat verder maar een heel beperkt probleem. Verwarring zal het niet opleveren. Enige is dat de hyperlink mogelijk naar een andere speler gaat verwijzen. Voor discussies is dat minder van belang.
|
|
|
dwaazhaaz Basisspeler
Uit: Zutphen Vak: Noord - R Posts: 341 Reg.: 21 april 2004 |
(...)
Hmm, goed punt inderdaad. Is wel iets om even mee te nemen, inderdaad. Op dit moment kent PSV Netwerk nog geen archief van oud-spelers, zogezegd. We zullen er eens over nadenken, hoe we dit oplossen.
Overigens is dat verder maar een heel beperkt probleem. Verwarring zal het niet opleveren. Enige is dat de hyperlink mogelijk naar een andere speler gaat verwijzen. Voor discussies is dat minder van belang.
Het is heel makelijk op de lossen door de namen per jaar op te slaan in een aparte directory:
[ url = 0708/algemeen/speler.php?rugnummer=24]Dirk Marcellis[ / url]
Moet je alleen elk seizoen dat de nieuwe rugnummers bekend zijn geworden het omzetten aanpassen dat deze naar het goede jaar kijkt... Maar ook dat is geen groot probleem lijkt me.
|
|
|
lempkesfabriek Vedette Winnaar PSV Netwerk Battle 2006
Uit: Eindhoven Vak: Zuid - BB Posts: 5796 Reg.: 26 november 2004 | persoonlijk zou ik de seizoenen achter "algemeen" zetten, dat geeft imo een duidelijke structuur/hierarchie.
http://psv.netwerk.to/algemeen/0708/spelers.php
http://psv.netwerk.to/algemeen/0708/speler.php?rugnummer=24
Maar als dat geen probleem is (volgens mij wijzen er veel linkjes/statistieken links en rechts en weer terug naar elkaar, maar dat weet Bas beter), dan moet je ook nog oplossen dat er één rugnummer in één seizoen gedragen wordt door twee (of meer spelers), bij voorbeeld Koné-Koevermans.
Dan krijg je zoiets:
http://psv.netwerk.to/algemeen/0708b/speler.php?rugnummer=10
http://psv.netwerk.to/algemeen/0708/speler.php?rugnummer=10b
en of je dat allemaal moet willen... 
|
|
|
Voor Rood-Wit Gezongen Internationale topspeler
Uit: Sluiskil Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1191 Reg.: 11 februari 2004 | |
|
|
Miquelli Aanstormend talent
Uit: Gemert Vak: Zuid - FF Posts: 141 Reg.: 9 februari 2004 | |
|
Holly Hock Basisspeler
Uit: Groningen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 339 Reg.: 6 augustus 2003 | Zijn er meer mensen die het niet prettig vinden lezen met al die roodgedrukte namen?
|
|
|
Pimmel Nationale topspeler
Vak: - Posts: 733 Reg.: 31 juli 2002 |
quote: Holly Hock schreef:
Zijn er meer mensen die het niet prettig vinden lezen met al die roodgedrukte namen?
Het zou misschien nog beter zijn als alleen de achternaam in beeld komt. "Heurelho da Silva Gomes" vind is voor de leesbaarheid in het forum naar mijn mening nou niet echt lekker.
Maar, als eerder gezecht, prima functie!
|
|
|
Loamzak Aanstormend talent
Uit: Lithoijen Vak: - Posts: 123 Reg.: 2 september 2005 | Aan de rood gedrukte namen kun je wel zien dat het een link is. Dat is wel fijn als je even iets van een speler wilt weten, waar het op dat moment over gaat.
Goed idee in ieder geval!
Test: Balázs Dzsudzsák
|
|
|
Holly Hock Basisspeler
Uit: Groningen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 339 Reg.: 6 augustus 2003 |
quote: Loamzak schreef:
Aan de rood gedrukte namen kun je wel zien dat het een link is. Dat is wel fijn als je even iets van een speler wilt weten, waar het op dat moment over gaat.
Tsja, even op de site zoeken is toch niet teveel gevraagd van de gemiddelde forumgebruiker? Nu kom je soms verhalen tegen met 12 roodgedrukte namen, terwijl er dan 6 keer bijv. Dirk Marcellis staat. De functie op zich kan wel handig zijn, maar wat mij betreft mag het nog wel iets verfijnd worden, zodat de buren aan de overkant niet denken dat ik een bordeel run met al die rooie tekst die van je beeldscherm afspat.
|
|
|
Julius Toeschouwer
Uit: Boekel Vak: Zuid - F Posts: 3 Reg.: 25 februari 2007 | |
|
Bas Administrator
Uit: Veldhoven Vak: - Posts: 3802 Reg.: 13 januari 1999 | We hebben de spelersprofielen op de site aangevuld met nieuwe informatie. Onder andere hebben we ook de juiste accenten op namen gezet.
Over de kleur van de links; we laten op dit moment in postings niet toe dat je door middel van BB-code de kleur van de tekst aanpast. Zolang dat niet het geval is, worden de links ook automatisch rood.
|
|
|
Domstad Phoolie Bankzitter
Uit: Utrecht Vak: - Posts: 233 Reg.: 16 juli 2007 |
(...)
Ik heb het ten eerste nergens over een streepje over een letter.
Gomes en Afellay spelen hier echter al jaren, worden toegezongen door het publiek, en verdienen wat meer respect. Respect is een zwaar woord, maar ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven.
Ik denk niet dat Heurelho da Silva Gomes en Ibrahim Afellay hier ooit kijken, maar ik snap je punt 
[Dit bericht is veranderd door Domstad Phoolie (op 3 februari 2008 16:03:50).]
|
|
|
Godfather Bankzitter
Vak: - Posts: 208 Reg.: 20 augustus 2006 |
Ik irriteer me mateloos aan het verkeerd schrijven van namen van spelers van PSV. Helaas worden op dit forum direct kaarten uitgedeeld bij het vergeten van een hoofdletter aan het begin van een zin, terwijl er niks wordt gedaan tegen Affelay, Gomez, Doedelzak, Assatie, lazofiets en dergelijke.
Interpunctie is belangrijk, maar waarom mag Ajakkkes niet en Doedelzak wel?
Pfoe wat een zeurpiet ben jij zeg. Wat maakt dat nou weer uit. Ik vind Affelay een keer verkeerd helemaal niet zo irriterend hoor. Doedelzak is bedoeld als grapje, Assatie is wel heel dom evenals lazofiets, maar ik geloof niet dat mensen dat zeggen. Besteed je tijd ergens anders aan a.u.b.
|
|
|
Bbbb Veelbelovend talent
Uit: Eindhoven Vak: Noord - NN Posts: 115 Reg.: 2 augustus 2006 |
We hebben de spelersprofielen op de site aangevuld met nieuwe informatie. Onder andere hebben we ook de juiste accenten op namen gezet.
Misschien niet helemaal in het juiste topic maar ik klikte net op Heurelho da Silva Gomes en daar staat contract tot 2008. Is dat even schrikken!!!!
Misschien kan dat aangepast worden...?
|
|
|
Gomesfannetje Basisspeler
Uit: Steenwijk Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 839 Reg.: 17 mei 2007 | |
|
Pleasure 040 Talentje
Uit: vorstenbosch Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 71 Reg.: 22 november 2005 | |
|