PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Gastenboek PSV Netwerk
Verbeteringen (voorjaarsschoonmaak) psv.netwerk.to
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 5 pagina's: « 1 2 3 4 5 »

Poster
Topic: Verbeteringen psv.netwerk.to 
Remco.
Legende

Vak: West - H
Reg.: 19 juni 2003
Gepost op 26 april 2008 om 20:12:34.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Klasse Bas, helemaal in deze drukke tijden een verademing om alles bij elkaar te hebben!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.468,7VoVo: -Opstelling: incompleet
lempkesfabriek
Vedette
Winnaar PSV Netwerk Battle 2006

Uit: Eindhoven
Vak: Zuid - BB
Reg.: 26 november 2004
Gepost op 26 april 2008 om 21:23:17.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Bas,

maar gefeliciteerd met je poepluiers en...

...je wallen (onder de oogjes)
of heb jij geen gebroken nachten...?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-3 (1-1)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
elro
Internationale topspeler
Chatoperator

Uit: Heemstede
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 19 oktober 2004
Gepost op 28 april 2008 om 22:12:21.     MSN: elro_ottenhof@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb inmiddels 5000 berichten in mijn inbox staan .
Is het mogelijk een zoekfunctie in je inbox te zetten dat ik niet steeds allerlei pagina's moet afzoeken als ik iets wil vinden..

Of is het onmogelijk om een zoekfunctie in je inbox te plaatsen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 2.598,5 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
DUB
Legende
Buitengewoon lid

Uit: Stratum
Vak: Noord - PP
Reg.: 14 januari 1999
Gepost op 4 mei 2008 om 10:31:09.       Lid van Supportersvereniging PSV   Lid van PSV Junior Club      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik loop al wat jaartjes mee hier en het kan dus zijn dat ik het gemist hen maar het zou mooi zijn als er een mogelijkheid komt om een post als draft op te slaan. Soms is het goed heel even iets te laten bezinken voordat je het post...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-0 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.499,5VoVo: -Opstelling: 3-5-2
PsVeindhoven
Lid 2e elftal

Reg.: 8 februari 2008
Gepost op 15 mei 2008 om 14:08:15.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik stel voor dat de mods strenger gaan optreden tegen mensen die anderen voor ajacied uitmaken alleen omdat zij een andere mening hebben. De afgelopen dagen ben ik al diverse malen voor ajacied uitgemaakt alleen omdat ik niet meeloop met de grote meut hier, sterker nog, ik ageer tegen die meut.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Ricardo Izecson Santos
Legende
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld

Uit: Helmond
Vak: Oost - X
Uploads: 7
Reg.: 30 juni 2003
Gepost op 15 mei 2008 om 18:35:42.       MSN: marco@marcobinnekamp.nl    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
elro schreef:

Is het mogelijk een zoekfunctie in je inbox te zetten dat ik niet steeds allerlei pagina's moet afzoeken als ik iets wil vinden..

Of is het onmogelijk om een zoekfunctie in je inbox te plaatsen.

Dit zou op zich wel een goed idee zijn. Ik heb zelf ook een hoop berichten in mijn inbox en als ik dan iets terug wil zoeken, ben ik een tijdje bezig. Vooral sinds het invoeren van het slowchatbeleid zijn er ontzettend veel PM's bij gekomen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Godfather
Meervoudig international

Uit: een warm nest
Reg.: 20 augustus 2006
Gepost op 17 mei 2008 om 01:56:43.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik vind dat het woord jo od gewoon gezegd mag worden, en jullie te snel spreken van chatten. Ook vind ik dat er te snel kaarten worden gegeven.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.522,3 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-2-4
Bas
Administrator

Uit: Veldhoven
Vak: -
Reg.: 13 januari 1999
Gepost op 17 mei 2008 om 11:32:45.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
We zullen deze mogelijkheid overwegen, maar dit is een functie die in eerste instantie niet hoog op de prioriteitenlijst staat (en die lijst is vrij lang inmiddels). De PB-functie is immers nooit bedoeld als volwaardige email-vervanger, om het zo maar uit te drukken. Wel bedankt voor de tip.
quote:
Ik loop al wat jaartjes mee hier en het kan dus zijn dat ik het gemist hen maar het zou mooi zijn als er een mogelijkheid komt om een post als draft op te slaan. Soms is het goed heel even iets te laten bezinken voordat je het post...
Dat laatste is zeker waar. We nemen deze tip mee.
quote:
Ik stel voor dat de mods strenger gaan optreden tegen mensen die anderen voor ajacied uitmaken alleen omdat zij een andere mening hebben. De afgelopen dagen ben ik al diverse malen voor ajacied uitgemaakt alleen omdat ik niet meeloop met de grote meut hier, sterker nog, ik ageer tegen die meut.
Klik op 'help mods' als je zoiets tegenkomt. Een moderator beoordeelt het dan. Op de man spelen mag niet.
quote:
Ik vind dat het woord jo od gewoon gezegd mag worden, en jullie te snel spreken van chatten. Ook vind ik dat er te snel kaarten worden gegeven.
We staan niet toe dat ras, geslacht, etnische afkomst, geloof, ziekte of seksuele voorkeur wordt gebruikt als scheldwoord. Ik denk niet dat dit beleid op korte termijn gewijzigd zal worden.

Jouw gedrag hier op het forum was ver beneden peil, waardoor je in korte tijd een aantal kaarten kreeg. Overigens pleitte je zelf in één van die postings voor een strenger kaartenbeleid om mensen waar jij het niet mee eens was te kunnen aanpakken. Zo werkt het hier niet. We toetsen postings aan een aantal eenvoudige gedragsregels waar iedereen zich aan dient te houden. Dat betekent onder andere dat je zorg moet besteden aan je postings, niet op de man mag spelen en niet het recht in eigen hand mag nemen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-2 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Godfather
Meervoudig international

Gepost op 17 mei 2008 om 13:01:13.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Bas schreef:

Jouw gedrag hier op het forum was ver beneden peil, waardoor je in korte tijd een aantal kaarten kreeg. Overigens pleitte je zelf in één van die postings voor een strenger kaartenbeleid om mensen waar jij het niet mee eens was te kunnen aanpakken. Zo werkt het hier niet. We toetsen postings aan een aantal eenvoudige gedragsregels waar iedereen zich aan dient te houden. Dat betekent onder andere dat je zorg moet besteden aan je postings, niet op de man mag spelen en niet het recht in eigen hand mag nemen.

Maar dan had ik een harde discussie met iemand anders, die precies even ver ging. Krijg ik wel kaarten en hij niet..
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.522,3 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-2-4
Bas
Administrator

Gepost op 17 mei 2008 om 16:33:07.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Godfather schreef:

(...)

Maar dan had ik een harde discussie met iemand anders, die precies even ver ging. Krijg ik wel kaarten en hij niet..

Je kunt helemaal niet zien of een ander een gele kaart heeft gekregen. Als je vindt dat een ander over de schreef gaat, kan je uiteraard wel altijd een moderatortip insturen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-2 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Godfather
Meervoudig international

Gepost op 17 mei 2008 om 16:56:58.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Bas schreef:

(...)
Je kunt helemaal niet zien of een ander een gele kaart heeft gekregen. Als je vindt dat een ander over de schreef gaat, kan je uiteraard wel altijd een moderatortip insturen.

Ja sorry, dat heb ik ook van Frank doorgekregen in een PB. Excuses hier voor de onterechte beschuldigingen.

Help mods!
Pimmel
Nationale topspeler

Reg.: 31 juli 2002
Gepost op 19 mei 2008 om 00:10:15.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als je naar het kopje "nieuws" gaat zie je links van al heel lang geleden bij Nieuws en artikelen elders op het web.

Dat is al een paar jaar zo

Doelpuntloze gelijke spelen in de Arena, daar doen we niet meer aan
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.489,1VoVo: -Opstelling: 4-4-2
DSL
Legende
Winnaar WK Pool 2006

Uit: Nijmegen
Reg.: 31 juli 2000
Gepost op 13 juni 2008 om 00:25:10.     MSN: dutch_sithlord@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik wilde zojuist reageren in dit topic, maar kreeg de melding dat ik niet twee keer achter elkaar binnen tien minuten mag posten.
Toch apart, aangezien het 24 uur en een beetje geleden was dat ik voor het laatst postte. Wordt er misschien alleen naar de tijd gekeken?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-1 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Levi Bottle
International
Winnaar PSV Netwerk VoVo Play-offs 2006/2007; meer prijzen

Uit: Amsterdam
Reg.: 7 december 2001
Gepost op 17 juni 2008 om 07:55:19.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Die lelijke bal op de beginpagina van het forum mag ook wel veranderd worden in een PSV logo. Dit zou technisch gezien mogelijk zijn, want op het AN is ook het logo te zien.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.479,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
22. Balazs Dzsudzsak
Internationale topspeler

Vak: Noord - NN
Uploads: 16
Reg.: 15 mei 2005
Gepost op 21 juni 2008 om 12:52:14.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Begin er eens mee om PSV van de censuurlijst te halen. Toen ik net op een nieuwsbericht wilde reageren, werd dat namelijk tegen gehouden, omdat er PSV in de reactie stond.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.491,6VoVo: -Opstelling: incompleet
Bas
Administrator

Gepost op 21 juni 2008 om 23:21:05.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Bedankt voor de melding. Het probleem is opgelost.
 Help mods!
Jan F
Administrator

Uit: Ballenhok Philips stadion
Vak: Oost - V
Reg.: 5 januari 2003
Gepost op 22 juni 2008 om 00:41:24.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Levi Bottle schreef:

Die lelijke bal op de beginpagina van het forum mag ook wel veranderd worden in een PSV logo. Dit zou technisch gezien mogelijk zijn, want op het AN is ook het logo te zien.

Dit is niet het officiële logo van ajax. Ook zij zijn net zoals wij gebonden aan copyright-regels.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.454,2VoVo: -Opstelling: incompleet
Levi Bottle
International
Winnaar PSV Netwerk VoVo Play-offs 2006/2007; meer prijzen

Reg.: 7 december 2001
Gepost op 22 juni 2008 om 14:52:24.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ok, das logisch. Niet eens aan gedacht. Maar er zou toch iets mooiers kunnen staan.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.479,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
J o e y
Legende

Uit: Doorwerth, bij Arnhem
Reg.: 28 februari 2003
Gepost op 3 juli 2008 om 22:40:36.         MSN: joeypost@gmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Vond het niet nodig om er een compleet nieuw topic voor aan te maken, maar bij mij verschijnt af en toe onderaan nog steeds reclame voor het pokertoernooi van 21 maart.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.307,2VoVo: -Opstelling: incompleet
Drs.Nimrod
Legende

Uit: Maastricht
Vak: Zuid - Ere Zuid
Reg.: 18 oktober 2003
Gepost op 5 juli 2008 om 01:28:35.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Is het niet mogelijk dat nieuwere leden nog geen topics mogen openen? Je schaadt er niemand mee, en je voorkomt een hoop onzinnige topics. Daarnaast kun je sp@m tijdens 1 van de grotere wedstrijden voorkomen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.406,6VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Flippie Cocu
Internationale topspeler

Reg.: 19 oktober 2005
Gepost op 6 juli 2008 om 11:49:11.     MSN: martin_lemair@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Drs.Nimrod schreef:

Is het niet mogelijk dat nieuwere leden nog geen topics mogen openen? Je schaadt er niemand mee, en je voorkomt een hoop onzinnige topics. Daarnaast kun je sp@m tijdens 1 van de grotere wedstrijden voorkomen.

Dit vind ik een goed idee, alleen is dan de vraag wanneer iemand geen 'nieuwer lid' meer is.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Drs.Nimrod
Legende

Uit: Maastricht
Vak: Zuid - Ere Zuid
Reg.: 18 oktober 2003
Gepost op 6 juli 2008 om 13:56:01.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Flippie Cocu schreef:

(...)

Dit vind ik een goed idee, alleen is dan de vraag wanneer iemand geen 'nieuwer lid' meer is.

Na een maand ofzo, niet na zoveel postings want dan werk je oneliners in de hand.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.406,6VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Bas
Administrator

Gepost op 6 juli 2008 om 14:34:37.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Bedankt voor de suggestie, maar we kiezen ervoor dit soort belemmeringen niet op te werpen. We denken dat we een prima systeem hebben voor leden om onzin-topics te signaleren, zodat moderators snel in kunnen grijpen. Tegelijkertijd zien we ook met enige regelmaat nieuwe leden die wél zinvolle topics openen en meteen een aanwinst zijn voor het forum.
 Help mods!
PSV Oisterwijk
Legende

Uit: Tilburg
Vak: Oost - V
Reg.: 9 december 1999
Gepost op 6 juli 2008 om 18:54:14.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik weet niet of dit de goede topic is maar toch.

Kan er geen 2de Ajax topic geopend worden?

Ja ik weet dat ik er zelf af en toe ook aan mee doe, maar ik ben het zat.
Ik zit hier op een PSV forum en wil dan over Ajax praten, maar waar ik het gehad mee heb is dat als je iets post er gelijk drie Ajacieden op je nek heb hangen. En dus meer een wedstrijd met "hun" aan het uitvechten bent dan dat je aan het discucieren bent over Ajax.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,4 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
lempkesfabriek
Vedette
Winnaar PSV Netwerk Battle 2006

Uit: Eindhoven
Vak: Zuid - BB
Reg.: 26 november 2004
Gepost op 6 juli 2008 om 21:22:45.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik had verwacht dat je voor zou stellen om enkele moderators, zoals Bas B, lijdend en leidend voorwerp van de zomerschoonmaak zou maken; maar dan doe ik het maar...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-3 (1-1)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 5 pagina's: « 1 2 3 4 5 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk