| Poster | | Topic: Verbeteringen psv.netwerk.to |  |
|
Remco. Legende
Vak: West - H Posts: 9541 Reg.: 19 juni 2003 | Klasse Bas, helemaal in deze drukke tijden een verademing om alles bij elkaar te hebben! 
|
|
|
lempkesfabriek Vedette Winnaar PSV Netwerk Battle 2006
Uit: Eindhoven Vak: Zuid - BB Posts: 6252 Reg.: 26 november 2004 | Bas,
maar gefeliciteerd met je poepluiers en...
...je wallen (onder de oogjes)
of heb jij geen gebroken nachten...? 
|
|
|
elro Internationale topspeler Chatoperator
Uit: Heemstede Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1057 Reg.: 19 oktober 2004 | Ik heb inmiddels 5000 berichten in mijn inbox staan .
Is het mogelijk een zoekfunctie in je inbox te zetten dat ik niet steeds allerlei pagina's moet afzoeken als ik iets wil vinden..
Of is het onmogelijk om een zoekfunctie in je inbox te plaatsen.
|
|
|
DUB Legende Buitengewoon lid
Uit: Stratum Vak: Noord - PP Posts: 3662 Reg.: 14 januari 1999 | Ik loop al wat jaartjes mee hier en het kan dus zijn dat ik het gemist hen maar het zou mooi zijn als er een mogelijkheid komt om een post als draft op te slaan. Soms is het goed heel even iets te laten bezinken voordat je het post... 
|
|
|
PsVeindhoven Lid 2e elftal
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 203 Reg.: 8 februari 2008 | Ik stel voor dat de mods strenger gaan optreden tegen mensen die anderen voor ajacied uitmaken alleen omdat zij een andere mening hebben. De afgelopen dagen ben ik al diverse malen voor ajacied uitgemaakt alleen omdat ik niet meeloop met de grote meut hier, sterker nog, ik ageer tegen die meut.
|
|
|
Ricardo Izecson Santos Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Helmond Vak: Oost - X Posts: 8303 Uploads: 7 Reg.: 30 juni 2003 |
quote: elro schreef:
Ik heb inmiddels 5000 berichten in mijn inbox staan .
Is het mogelijk een zoekfunctie in je inbox te zetten dat ik niet steeds allerlei pagina's moet afzoeken als ik iets wil vinden..
Of is het onmogelijk om een zoekfunctie in je inbox te plaatsen.
Dit zou op zich wel een goed idee zijn. Ik heb zelf ook een hoop berichten in mijn inbox en als ik dan iets terug wil zoeken, ben ik een tijdje bezig. Vooral sinds het invoeren van het slowchatbeleid zijn er ontzettend veel PM's bij gekomen.
|
|
|
Godfather Meervoudig international
Uit: een warm nest Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1867 Reg.: 20 augustus 2006 | Ik vind dat het woord jo od gewoon gezegd mag worden, en jullie te snel spreken van chatten. Ook vind ik dat er te snel kaarten worden gegeven.
|
|
|
Bas Administrator
Uit: Veldhoven Vak: - Posts: 3852 Reg.: 13 januari 1999 |
quote: Ik heb inmiddels 5000 berichten in mijn inbox staan .
We zullen deze mogelijkheid overwegen, maar dit is een functie die in eerste instantie niet hoog op de prioriteitenlijst staat (en die lijst is vrij lang inmiddels). De PB-functie is immers nooit bedoeld als volwaardige email-vervanger, om het zo maar uit te drukken. Wel bedankt voor de tip.
quote: Ik loop al wat jaartjes mee hier en het kan dus zijn dat ik het gemist hen maar het zou mooi zijn als er een mogelijkheid komt om een post als draft op te slaan. Soms is het goed heel even iets te laten bezinken voordat je het post...
Dat laatste is zeker waar. We nemen deze tip mee.
quote: Ik stel voor dat de mods strenger gaan optreden tegen mensen die anderen voor ajacied uitmaken alleen omdat zij een andere mening hebben. De afgelopen dagen ben ik al diverse malen voor ajacied uitgemaakt alleen omdat ik niet meeloop met de grote meut hier, sterker nog, ik ageer tegen die meut.
Klik op 'help mods' als je zoiets tegenkomt. Een moderator beoordeelt het dan. Op de man spelen mag niet.
quote: Ik vind dat het woord jo od gewoon gezegd mag worden, en jullie te snel spreken van chatten. Ook vind ik dat er te snel kaarten worden gegeven.
We staan niet toe dat ras, geslacht, etnische afkomst, geloof, ziekte of seksuele voorkeur wordt gebruikt als scheldwoord. Ik denk niet dat dit beleid op korte termijn gewijzigd zal worden.
Jouw gedrag hier op het forum was ver beneden peil, waardoor je in korte tijd een aantal kaarten kreeg. Overigens pleitte je zelf in één van die postings voor een strenger kaartenbeleid om mensen waar jij het niet mee eens was te kunnen aanpakken. Zo werkt het hier niet. We toetsen postings aan een aantal eenvoudige gedragsregels waar iedereen zich aan dient te houden. Dat betekent onder andere dat je zorg moet besteden aan je postings, niet op de man mag spelen en niet het recht in eigen hand mag nemen.
|
|
|
Uit: een warm nest Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1867 Reg.: 20 augustus 2006 |
quote: Bas schreef:
Jouw gedrag hier op het forum was ver beneden peil, waardoor je in korte tijd een aantal kaarten kreeg. Overigens pleitte je zelf in één van die postings voor een strenger kaartenbeleid om mensen waar jij het niet mee eens was te kunnen aanpakken. Zo werkt het hier niet. We toetsen postings aan een aantal eenvoudige gedragsregels waar iedereen zich aan dient te houden. Dat betekent onder andere dat je zorg moet besteden aan je postings, niet op de man mag spelen en niet het recht in eigen hand mag nemen.
Maar dan had ik een harde discussie met iemand anders, die precies even ver ging. Krijg ik wel kaarten en hij niet..
|
|
|
Bas Administrator
Uit: Veldhoven Vak: - Posts: 3852 Reg.: 13 januari 1999 |
quote: Godfather schreef:
(...)
Maar dan had ik een harde discussie met iemand anders, die precies even ver ging. Krijg ik wel kaarten en hij niet..
Je kunt helemaal niet zien of een ander een gele kaart heeft gekregen. Als je vindt dat een ander over de schreef gaat, kan je uiteraard wel altijd een moderatortip insturen.
|
|
|
Uit: een warm nest Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1867 Reg.: 20 augustus 2006 |
quote: Bas schreef:
(...)
Je kunt helemaal niet zien of een ander een gele kaart heeft gekregen. Als je vindt dat een ander over de schreef gaat, kan je uiteraard wel altijd een moderatortip insturen.
Ja sorry, dat heb ik ook van Frank doorgekregen in een PB. Excuses hier voor de onterechte beschuldigingen.

|
|
|
Pimmel Nationale topspeler
Vak: - Posts: 879 Reg.: 31 juli 2002 | Als je naar het kopje "nieuws" gaat zie je links van al heel lang geleden bij Nieuws en artikelen elders op het web.
Dat is al een paar jaar zo
Doelpuntloze gelijke spelen in de Arena, daar doen we niet meer aan 
|
|
|
DSL Legende Winnaar WK Pool 2006
Uit: Nijmegen Vak: - Posts: 18187 Reg.: 31 juli 2000 | Ik wilde zojuist reageren in dit topic, maar kreeg de melding dat ik niet twee keer achter elkaar binnen tien minuten mag posten.
Toch apart, aangezien het 24 uur en een beetje geleden was dat ik voor het laatst postte. Wordt er misschien alleen naar de tijd gekeken?
|
|
|
Levi Bottle International Winnaar PSV Netwerk VoVo Play-offs 2006/2007; meer prijzen
Uit: Amsterdam Vak: Oost - X Posts: 594 Reg.: 7 december 2001 | Die lelijke bal op de beginpagina van het forum mag ook wel veranderd worden in een PSV logo. Dit zou technisch gezien mogelijk zijn, want op het AN is ook het logo te zien.
|
|
|
22. Balazs Dzsudzsak Internationale topspeler
Vak: Noord - NN Posts: 3421 Uploads: 16 Reg.: 15 mei 2005 | Begin er eens mee om PSV van de censuurlijst te halen. Toen ik net op een nieuwsbericht wilde reageren, werd dat namelijk tegen gehouden, omdat er PSV in de reactie stond. 
|
|
|
Bas Administrator
Uit: Veldhoven Vak: - Posts: 3852 Reg.: 13 januari 1999 | Bedankt voor de melding. Het probleem is opgelost.
|
|
|
Jan F Administrator
Uit: Ballenhok Philips stadion Vak: Oost - V Posts: 1547 Reg.: 5 januari 2003 |
quote: Levi Bottle schreef:
Die lelijke bal op de beginpagina van het forum mag ook wel veranderd worden in een PSV logo. Dit zou technisch gezien mogelijk zijn, want op het AN is ook het logo te zien.
Dit is niet het officiële logo van ajax. Ook zij zijn net zoals wij gebonden aan copyright-regels.
|
|
|
Levi Bottle International Winnaar PSV Netwerk VoVo Play-offs 2006/2007; meer prijzen
Uit: Amsterdam Vak: Oost - X Posts: 594 Reg.: 7 december 2001 | Ok, das logisch. Niet eens aan gedacht. Maar er zou toch iets mooiers kunnen staan.
|
|
|
J o e y Legende
Uit: Doorwerth, bij Arnhem Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3074 Reg.: 28 februari 2003 | Vond het niet nodig om er een compleet nieuw topic voor aan te maken, maar bij mij verschijnt af en toe onderaan nog steeds reclame voor het pokertoernooi van 21 maart.
|
|
|
Drs.Nimrod Legende
Uit: Maastricht Vak: Zuid - Ere Zuid Posts: 5571 Reg.: 18 oktober 2003 | Is het niet mogelijk dat nieuwere leden nog geen topics mogen openen? Je schaadt er niemand mee, en je voorkomt een hoop onzinnige topics. Daarnaast kun je sp@m tijdens 1 van de grotere wedstrijden voorkomen.
|
|
|
Flippie Cocu Internationale topspeler
Uit: Amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1176 Reg.: 19 oktober 2005 |
quote: Drs.Nimrod schreef:
Is het niet mogelijk dat nieuwere leden nog geen topics mogen openen? Je schaadt er niemand mee, en je voorkomt een hoop onzinnige topics. Daarnaast kun je sp@m tijdens 1 van de grotere wedstrijden voorkomen.
Dit vind ik een goed idee, alleen is dan de vraag wanneer iemand geen 'nieuwer lid' meer is.
|
|
|
Drs.Nimrod Legende
Uit: Maastricht Vak: Zuid - Ere Zuid Posts: 5571 Reg.: 18 oktober 2003 |
quote: Flippie Cocu schreef:
(...)
Dit vind ik een goed idee, alleen is dan de vraag wanneer iemand geen 'nieuwer lid' meer is.
Na een maand ofzo, niet na zoveel postings want dan werk je oneliners in de hand.
|
|
|
Bas Administrator
Uit: Veldhoven Vak: - Posts: 3852 Reg.: 13 januari 1999 | Bedankt voor de suggestie, maar we kiezen ervoor dit soort belemmeringen niet op te werpen. We denken dat we een prima systeem hebben voor leden om onzin-topics te signaleren, zodat moderators snel in kunnen grijpen. Tegelijkertijd zien we ook met enige regelmaat nieuwe leden die wél zinvolle topics openen en meteen een aanwinst zijn voor het forum.
|
|
|
PSV Oisterwijk Legende
Uit: Tilburg Vak: Oost - V Posts: 8535 Reg.: 9 december 1999 | Ik weet niet of dit de goede topic is maar toch.
Kan er geen 2de Ajax topic geopend worden?
Ja ik weet dat ik er zelf af en toe ook aan mee doe, maar ik ben het zat.
Ik zit hier op een PSV forum en wil dan over Ajax praten, maar waar ik het gehad mee heb is dat als je iets post er gelijk drie Ajacieden op je nek heb hangen. En dus meer een wedstrijd met "hun" aan het uitvechten bent dan dat je aan het discucieren bent over Ajax.
|
|
|
lempkesfabriek Vedette Winnaar PSV Netwerk Battle 2006
Uit: Eindhoven Vak: Zuid - BB Posts: 6252 Reg.: 26 november 2004 | Ik had verwacht dat je voor zou stellen om enkele moderators, zoals Bas B, lijdend en leidend voorwerp van de zomerschoonmaak zou maken; maar dan doe ik het maar... 
|
|
|
|