PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Gastenboek PSV Netwerk
Verbeteringen psv.netwerk.to
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 5 pagina's: « 1 2 3 4 5 »

Poster
Topic: Verbeteringen psv.netwerk.to 
Godfather Rode kaart: waarschuwing
Nationale topspeler

Uit: Bergen op Zoom
Vak: -
Reg.: 20 augustus 2006
Gepost op 6 juli 2008 om 21:28:15.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
lempkesfabriek schreef:

Ik had verwacht dat je voor zou stellen om enkele moderators, zoals Bas B, lijdend en leidend voorwerp van de zomerschoonmaak zou maken; maar dan doe ik het maar...

Waarom zou Bas B dan lijdend en leidend voorwerp gemaakt moeten worden, evenals andere mods? Ik snap je stelling niet

[Dit bericht is veranderd door Godfather (op 6 juli 2008 22:47:19).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-2 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-2-4
Bas B
Administrator

Reg.: 8 maart 2004
Gepost op 7 juli 2008 om 12:39:01.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
PSV Oisterwijk schreef:
Kan er geen 2de Ajax topic geopend worden?
Wat bedoel je precies met een 2e topic ?
Een nieuwe of een dubbele topic ?

En wat verwacht je dan dat er gaat veranderen ?

quote:
lempkesfabriek schreef:
Ik had verwacht dat je voor zou stellen om enkele moderators, zoals Bas B, lijdend en leidend voorwerp van de zomerschoonmaak zou maken; maar dan doe ik het maar...
Heb jij even pech
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
PSV Oisterwijk
Legende

Uit: Tilburg
Vak: Oost - V
Reg.: 9 december 1999
Gepost op 7 juli 2008 om 20:58:55.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Bas B schreef:

(...)

Heb jij even pech

Een 2de topic.
En topic voor alleen PSVers. En dan een andere topic voor PSVers en onze "gasten".
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-4 (0-3)MotM: -Battle-rating: 1.501,7 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Bas B
Administrator

Gepost op 8 juli 2008 om 07:42:39.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dat is niet mogelijk.
Er is één topic waarin Ajax besproken kan worden en iedereen is welkom in die topic, mits men zich gedraagt naar de regels. We gaan geen tweede topic starten, omdat sommigen zich niet kunnen gedragen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
PSV Oisterwijk
Legende

Gepost op 8 juli 2008 om 10:09:46.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Bas B schreef:

Dat is niet mogelijk.
Er is één topic waarin Ajax besproken kan worden en iedereen is welkom in die topic, mits men zich gedraagt naar de regels. We gaan geen tweede topic starten, omdat sommigen zich niet kunnen gedragen.

Verrassend dat je het weer eens conclusies trekt die er niet zijn.
Het gaat niet om het gedragen.
Maar het gaat erom dat een discussies tussen PSVers onderling anders is, als tussen Ajax en PSV. Het wordt dan meer een strijd dan een discussie. Ik wil met PSVers praten over Ajax en niet met Ajacieden.
Maar ja laat ook maar....

[Dit bericht is veranderd door PSV Oisterwijk (op 8 juli 2008 10:10:33).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-4 (0-3)MotM: -Battle-rating: 1.501,7 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Frank W
Administrator

Uit: veldhoven
Reg.: 10 juni 2005
Gepost op 8 juli 2008 om 16:07:32.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Iedereen die op de Ajacieden ingaat, wil blijkbaar met ze praten. In die topic lijkt het er dus sterk op dat vrijwel iedereen dat wil. Het staat je vrij ze te negeren.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.485,8VoVo: -Opstelling: -
PSV Oisterwijk
Legende

Gepost op 8 juli 2008 om 21:50:36.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

*knip* laat ook maar zonde van de tijd.
 Help mods!
Nationale topspeler

Gepost op 9 juli 2008 om 13:09:22.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik vind het ook een beetje spijtig wat er gebeurd in het Ajax topic. Ik neem altijd graag de tijd om het door te lezen maar dan zie ik weer ellenlange stukken van vaak Samba die alles maar dan ook echt alles quoot over zinloze zaken waar je de helft van afweet. Beetje jammer, maar ik weet niet hoe je het wil doen door 2 ajax topics te openen, ze zullen toch altijd terugkomen
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-2 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-2-4
PsVeindhoven
Bankzitter

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 8 februari 2008
Gepost op 9 juli 2008 om 15:38:17.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Godfather schreef:

Ik vind het ook een beetje spijtig wat er gebeurd in het Ajax topic. Ik neem altijd graag de tijd om het door te lezen maar dan zie ik weer ellenlange stukken van vaak Samba die alles maar dan ook echt alles quoot over zinloze zaken waar je de helft van afweet. Beetje jammer, maar ik weet niet hoe je het wil doen door 2 ajax topics te openen, ze zullen toch altijd terugkomen

Het gaat erom dat er zinvolle discussie's worden gevoerd. Het gaat hier altijd binnen 6 (net getoetst ) posts fout. Maakt men verwijten naar een ander waardoor totale nondiscussies komen. Ik heb een grotere plasser dan jij neh neh. Kortom, ik opper een superstreng moderatiebeleid waar alles wat enigzins offtopic is (dus ook domme grappen ) direct met rood worden bestraft. Dan blijft het gepeupel (en wie dat is mag men zelf beoordelen) zelf weg.
 Help mods!
PSV Oisterwijk
Legende

Gepost op 9 juli 2008 om 16:07:08.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Godfather schreef:

Beetje jammer, maar ik weet niet hoe je het wil doen door 2 ajax topics te openen, ze zullen toch altijd terugkomen

Nou ja wij en ism de mod kunnen daar op toezien. Lijkt me niet zo moeilijk. Als de regel is dat daar alleen de discussie is voor PSVers onderling kan je er ook op toezien en eventueel maatregelen nemen. Hetzelfde als je nu over de scheeft gaat, door bijv. offtopic reacties of ander ongeoorloofdgedrag.
Het gaat er mij ook om dat de discussie anders inhoudelijk is tussen PSVers onderling dan tussen PSVers en Ajacieden. In dat laatste geval is het meer een strijd(blijkt nu wel uit de huidige topic) dan dat er inhoudelijk over Ajax wordt gesproken. Ik vind het namelijk leuker en belangerijker wat jij vindt van Ajax, dan dat ik Samba, Gabri, Johan14, Torca Ida over me heen krijg. Dat is per definitie toch anders. Wat overingens ook logisch is. Andersom zou ik waarschijnelijk het zelfde doen.

[Dit bericht is veranderd door PSV Oisterwijk (op 9 juli 2008 16:13:38).]
 Help mods!
PsVeindhoven
Bankzitter

Reg.: 8 februari 2008
Gepost op 9 juli 2008 om 16:29:39.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
PSV Oisterwijk schreef:

(...)

Ik vind het namelijk leuker en belangerijker wat jij vindt van Ajax, dan dat ik Samba, Gabri, Johan14, Torca Ida over me heen krijg. Dat is per definitie toch anders. Wat overingens ook logisch is. Andersom zou ik waarschijnelijk het zelfde doen.

Dan stel je die vraag toch in het huidige ajaxtopic? Als Samba dan reageert , reageer je toch niet terug, problem solved. Juist als er eens een normale discussie is wordt hij weer tenietgedaan door domme oneliners of smilies of het belachelijk maken van een stukje tekst. En dat gebeurd echt niet per ongeluk, weet jij ook. Kortom, het begint altijd bij jezelf. Als jij niet hapt, is vissen niet leuk heb ik altijd geleerd. (daarmee niet zeggend dat jij een stoorzender bent, ik had het nu over een ander )

[Dit bericht is veranderd door PsVeindhoven (op 9 juli 2008 16:30:19).]
 Help mods!
Nationale topspeler

Gepost op 9 juli 2008 om 20:39:10.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het ging net zo goed en WOENSEL kwam er weer tussen door met een bijzonder irritante en niets toevoegende opmerking. Ik word er zo moe van. En dan niet zeggen dan kijk je toch lekker niet in dat topic, want ik vind andere reacties wel zinnig van mensen als Oisterwijk, Samba (als hij niet zo irritant doet) Revolution en weetikveel wie.
 Help mods!
Bas B
Administrator

Gepost op 10 juli 2008 om 07:40:12.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

We kunnen deze topic nu wel omturnen tot een klaagmuur over de Ajax topic, maar dat is ten eerste niet de bedoeling en ten tweede lost het niets op.

Als je een Ajax topic wil met alleen PSV'ers, dan raad ik je een ander forum aan. Op dit forum is het namelijk wel de bedoeling dat supporters van andere clubs mee praten.
Daarbij worden de problemen in de Ajax topic absoluut niet alleen veroorzaakt door de Ajacieden, de PSV'ers doen net zo hard mee.

Twee verschillende topics openen over Ajax is dus niet mogelijk. Strenger modereren in de huidige Ajax topic is een optie (we doen overigens ons best om dat al te doen), maar daar gaan ook PSV'ers 'slachtoffer' van worden. De kans is dan trouwens wel aanwezig dat de problemen blijven, aangezien wij mods en admins nog een leven hebben naast dit netwerk en dus niet fulltime de topic in de gaten kunnen houden. Als daarna echter hele pagina's aangepast moeten worden dan is sluiting een optie, zoals al eerder is voorgekomen.
Meteen rode kaarten gaan uitdelen lijkt me niet wenselijk, al wordt het dan wel erg rustig na het begin

De beste oplossing is meestal dezelfde, reageer gewoon niet op bepaalde mensen.
 Help mods!
PSV Oisterwijk
Legende

Gepost op 10 juli 2008 om 08:39:19.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wat een constructieve reactie Bas B.
 Help mods!
Drs.Nimrod
Legende

Uit: Maastricht
Vak: Zuid - Ere Zuid
Reg.: 18 oktober 2003
Gepost op 10 juli 2008 om 09:06:01.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Is het mogelijk om bepaalde opties te kunnen filteren? Soms (de laatste tijd wat 'vaker') gebeurd het dat een topic van 5 jaar geleden weer naar boven wordt gehaald door een nieuw lid. Of er wordt een topic geopend over een speler die danwel niet haalbaar is of overduidelijk geen kwaliteit heeft. Dit geeft echt een hoop irritatie als je een onbekende naam bij het aankoopforum ziet waar de motivatie van de topic-opener uitermate dubieus is.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.406,6VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Chief Hooligan
Legende
Runner-up PSV Netwerk Cup Outdoor 2007

Uit: Zilst & Deventer
Vak: Oost - W
Reg.: 16 april 2004
Gepost op 10 juli 2008 om 12:54:22.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Waarom niet net als op het Feyenoord-netwerk 1 topic openen
voor geruchten/suggesties. Mocht een gerucht uiteindelijk
serieuzer blijken te zijn dan pas een topic over de speler openen.

Zo blijf je verstoken van een overvloed aan nutteloze topics
en kun je toch gewoon discussieren. Lijkt me ook een mindere
belasting voor het netwerk en een stuk minder leesirritatie
voor 95% van dit netwerk.

Je kunt dan wel zeggen elke speler verdient zijn eigen topic,
maar is het niet de bedoeling dat we proberen een kwalitatief
fatsoenlijk forum te krijgen ipv de kindercreche die het nu is?

Het ideale zou zijn om met een soort voor-forum te werken,
zoals bv op redcafe.net Zo geef je nieuwe leden de kans te bewijzen dat ze een aanvulling op het forum zijn en niet de
boel alleen maar verzieken.
Dan laat je een groep van 10 vaste gebruikers op het forum
beoordelen of men rijp is voor toetreding tot het hoofdforum.
Waarom is dit nog nooit geprobeerd? Het zou voor het overgrote
deel het forum weer niveau geven en bij velen het plezier weer
terug kunnen brengen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.494,3VoVo: -Opstelling: incompleet
Nationale topspeler

Gepost op 10 juli 2008 om 20:14:58.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb al gezien dat WOENSEL een rode kaart te pakken heeft, mede dankzij zijn posts in het Ajax topic. Goede zaak, het is daar nu rustig en ik kan op mijn gemakje alle posts (die zinvol zijn, en dat zijn ze!) doorlezen. Mijn complimenten aan de mods.

Verder vind ik het feyenoord netwerk bijzonder onoverzichtelijk in het aankoopbeleid.
 Help mods!
Bas B
Administrator

Gepost op 11 juli 2008 om 07:29:03.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Chief Hooligan schreef:
Mocht een gerucht uiteindelijk serieuzer blijken te zijn dan pas een topic over de speler openen.
Maar wanneer is een gerucht serieuzer ?
Die grens bestaat uit een groot grijs gebied en dat zal dus veel verwarring gaan veroorzaken.

De huidige methode werkt heel aardig, op enkelen na die topics over onhaalbare spelers openen. Maar goed, niemand dwingt je die topics te lezen of te reageren in die topics. Laat ze links liggen, waardoor ze wegzakken en het probleem opgelost is.
 Help mods!
Drs.Nimrod
Legende

Gepost op 15 juli 2008 om 15:27:14.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Bas B schreef:

(...)

Die grens bestaat uit een groot grijs gebied en dat zal dus veel verwarring gaan veroorzaken.

De huidige methode werkt heel aardig, op enkelen na die topics over onhaalbare spelers openen. Maar goed, niemand dwingt je die topics te lezen of te reageren in die topics. Laat ze links liggen, waardoor ze wegzakken en het probleem opgelost is.

Dit snap ik dan weer niet. Als je dit echt vind, waarom mogen dan topics als "selectie seizoen 2008/2009" niet geopend worden?

Als het niet interessant is, dan laat men ze toch links liggen waardoor ze wegzakken en het probleem opgelost is.
 Help mods!
Frank W
Administrator

Uit: veldhoven
Reg.: 10 juni 2005
Gepost op 15 juli 2008 om 16:55:56.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Kun je uitleggen waar je precies op doelt? Er loopt namelijk gewoon een topic [Thema] Opstelling 2008-2009 waar selectie en opstellingen worden besproken.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.485,8VoVo: -Opstelling: -
NilisForPresident
Legende

Reg.: 12 maart 2000
Gepost op 15 juli 2008 om 19:05:19.     MSN: garrincha_jarno@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Bas B schreef:

(...)

Hier vallen toch wel duidelijke regels voor op te stellen? Dit lijkt me niet zo'n probleem. Gewoon een duidelijke handleiding opstellen met een lijst met betrouwbare bronnen/websites/kranten en een lijst met twijfelachtige/onbetrouwbare bronnen/websites/kranten. Gebeurd op andere fora ook.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-3 (1-1)MotM: -Battle-rating: 1.458,8VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Drs.Nimrod
Legende

Gepost op 15 juli 2008 om 20:12:57.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Frank W schreef:

Kun je uitleggen waar je precies op doelt? Er loopt namelijk gewoon een topic [Thema] Opstelling 2008-2009 waar selectie en opstellingen worden besproken.

Je bedoelt een topic waar er alleen maar opstelling gestort worden, daar waar een selectie toch iets anders is. Een selectie kun je indelen in Keepers/Verdedigers/Middenvelders/Aanvallers/Wisselsspelers/Jeugdspelers en multifunctionele spelers.
 Help mods!
Hannibal Smith
Nationale topspeler

Uit: Eindhoven
Reg.: 22 augustus 2004
Gepost op 15 juli 2008 om 20:41:29.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Bas B schreef:

Als je een Ajax topic wil met alleen PSV'ers, dan raad ik je een ander forum aan. Op dit forum is het namelijk wel de bedoeling dat supporters van andere clubs mee praten.
Daarbij worden de problemen in de Ajax topic absoluut niet alleen veroorzaakt door de Ajacieden, de PSV'ers doen net zo hard mee.

...

De beste oplossing is meestal dezelfde, reageer gewoon niet op bepaalde mensen.

Op andere fora is het mogelijk om mensen als "vijand" of iets dergelijks aan te merken, zodat je de postings van deze forumleden niet meer ziet en je er dus ook niet meer aan kan irriteren. Tevens worden topics interessanter doordat er alleen nog postings in staan van mensen die jij zinvol vindt.

Zou dit ook mogelijk zijn op het PSV netwerk? Dat zou een hoop problemen oplossen vermoed ik.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.499,5VoVo: -Opstelling: 4-5-1
lost-in-football
Regelmatige invaller

Uit: Enschede
Reg.: 5 juli 2005
Gepost op 16 juli 2008 om 00:57:20.       MSN: djm1605@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Werkelijk geen idee of ik dit op de juiste plaats meldt op het forum.

Het is een beetje slordig dat Stijn Wuytens als keeper in de spelerslijst is opgenomen (en zelfs als keeper te selecteren is in de favoriete opstelling). Wellicht kan dit veranderd worden.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.492,1VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Bas B
Administrator

Gepost op 16 juli 2008 om 07:32:07.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
NilisForPresident schreef:
Gewoon een duidelijke handleiding opstellen met een lijst met betrouwbare bronnen/websites/kranten en een lijst met twijfelachtige/onbetrouwbare bronnen/websites/kranten.
Dat werkt niet NFP.
Want weet jij welke media betrouwbaar is en welke niet ? Zowel in Nederland als in het buitenland ? Is de VI bijvoorbeeld betrouwbaar ? Ze zitten er namelijk regelmatig langs, zoals alle media. En in plaats van een discussie over een speler loopt het dan uit op een discussie over de betrouwbaarheid van de betreffende bron.

En handig is het niet om bij ieder gerucht een lijst te moeten gaan checken of de betreffende bron erop staat en zo ja, waar. Wat verder te doen bij een bron die nog niet is vermeld ? Of bij een lid die betrouwbare info zegt te hebben ?

Zoals al eerder gezegd, de huidige manier werkt al vele jaren goed. Door de enorme toeloop van nieuwe leden de laatste jaren is het lastiger geworden, maar niet reageren is nog altijd de beste methode.
 Help mods!

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 5 pagina's: « 1 2 3 4 5 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk