PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 Gastenboek PSV Netwerk
Verbeteringen psv.netwerk.to
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 5 pagina's: « 1 2 3 4 5 »

Poster
Topic: Verbeteringen psv.netwerk.to 
Frank W
Administrator

Uit: veldhoven
Vak: -
Reg.: 10 juni 2005
Gepost op 16 juli 2008 om 08:37:52.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Drs.Nimrod schreef:

(...)

Je bedoelt een topic waar er alleen maar opstelling gestort worden, daar waar een selectie toch iets anders is. Een selectie kun je indelen in Keepers/Verdedigers/Middenvelders/Aanvallers/Wisselsspelers/Jeugdspelers en multifunctionele spelers.

Ik zie diverse mensen daar naast een basisopstelling ook een schaduwelftal en/of reservelijst noemen en bespreken, dat komt overeen met de hele selectie. En zelfs als dat niet daar gebeurde: denk je niet dat in een aparte selectietopic dezelfde discussie over de opstelling plaats zal vinden?

Overigens is er ook nog een topic [Thema] Spelers verkopen, waarin feitelijk ook de selectie besproken wordt, maar dan met het vizier op de overtolligheid. Ik zou denken dat alles over de selectie wel in een van die twee topics te bespreken is, maar misschien zie ik iets over het hoofd.
 Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.485,8VoVo: -Opstelling: -
Drs.Nimrod
Legende

Uit: Maastricht
Vak: Zuid - Ere Zuid
Reg.: 18 oktober 2003
Gepost op 17 juli 2008 om 09:23:38.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Frank W schreef:

(...)Ik zie diverse mensen daar naast een basisopstelling ook een schaduwelftal en/of reservelijst noemen en bespreken, dat komt overeen met de hele selectie. En zelfs als dat niet daar gebeurde: denk je niet dat in een aparte selectietopic dezelfde discussie over de opstelling plaats zal vinden?

Overigens is er ook nog een topic [Thema] Spelers verkopen, waarin feitelijk ook de selectie besproken wordt, maar dan met het vizier op de overtolligheid. Ik zou denken dat alles over de selectie wel in een van die twee topics te bespreken is, maar misschien zie ik iets over het hoofd.

Maar dat is toch niet overzichtelijk Frank? De 1 pleurt z'n opstelling erop, de ander alleen z'n selectie, in mijn ogen niet overzichtelijk zeker gezien de lengte van sommige posts.

Maar ik begrijp dat ik het verkeerd zie en de topic kan ontlopen.
 Help mods!
Pool: 559e, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.406,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Godfather
Nationale topspeler

Uit: Bergen op Zoom
Reg.: 20 augustus 2006
Gepost op 17 juli 2008 om 15:24:29.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Kan iemand een of andere hippie even van het forum verwijderen mods? En waarom zijn er nog 3 nutteloze topics van hem open????

[Dit bericht is veranderd door Godfather (op 17 juli 2008 17:53:32).]
 Help mods!
Pool: 9e, NAC Breda-PSV 2-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.503,3 (daag uit)VoVo: 501e / 915e / 465eOpstelling: 4-2-4
Frank W
Administrator

Gepost op 17 juli 2008 om 21:46:20.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Drs.Nimrod schreef:

(...)

Maar dat is toch niet overzichtelijk Frank? De 1 pleurt z'n opstelling erop, de ander alleen z'n selectie, in mijn ogen niet overzichtelijk zeker gezien de lengte van sommige posts.
Zoals ik al schreef: denk je niet dat in een aparte selectietopic dezelfde discussie over de opstelling plaats zal vinden? Dezelfde discussie op twee plaatsen is per definitie onoverzichtelijk.
quote:
Maar ik begrijp dat ik het verkeerd zie en de topic kan ontlopen.
Een suggestie ter verbetering is nooit verkeerd, alleen kan het dat wij hem niet doorvoeren. Ik heb nog niet het idee dat de door jou gesuggereerde topic een nieuwe, unieke discussie op zal leveren, om bovengenoemde redenen.
quote:
Godfather schreef:

Kan iemand een of andere hippie even van het forum verwijderen mods? En waarom zijn er nog 3 nutteloze topics van hem open????

Bij deze opgelost. Een modtip werkt meestal sneller dan een reactie in het Gastenboek, al kan het soms zijn dat er even niemand van ons beschikbaar is om hem te behandelen. Of dat alleen de dader verwijderd wordt en de topics over het hoofd worden gezien, zoals in dit geval

[Dit bericht is veranderd door Frank W (op 17 juli 2008 21:55:08).]
 Help mods!
Berry van Kilsdonk
Legende

Uit: Amsterdam
Vak: Noord - PR
Reg.: 27 december 1999
Gepost op 21 juli 2008 om 11:13:35.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

In de kalender staan de tijdstippen voor de wedstrijden van Oranje op de Olympische Spelen vermeld in de Chinese tijd.

Is het niet beter om die in Nederlandse tijd te vermelden (6 u er vanaf trekken)?
Ter vergelijking: als PSV in Engeland een CL-wedstrijd speelt, dan staat er toch ook als aanvangstijdstip 20.45 vermeld, en niet het Engelse tijdstip (19.45)? Toch?
 Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.479,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Randstad Phoolie Co
Legende
Winnaar PSV Netwerk Cup Outdoor 2007; meer prijzen

Uit: Geldrop
Vak: Oost - X
Reg.: 24 april 2000
Gepost op 23 juli 2008 om 21:10:16.       MSN: Ja    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Misschien is het een leuk om er ook een optie voor een profielplaatje aan toe te voegen
De maximale breedte/hoogte kunnen de moderators dan zelf bepalen. Een andere optie is een avater ofzo.
Dit kan een plaatje van je pc zijn maar bijv. ook van het net middels een link.

[Dit bericht is veranderd door Randstad Phoolie Co (op 23 juli 2008 21:11:58).]
 Help mods!
Pool: 479e, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.481,5VoVo: -Opstelling: incompleet
4.Javier Maza Rodriguez
Nationale topspeler

Uit: Geldrop
Vak: Zuidoost - ZZ
Reg.: 12 juli 2006
Gepost op 23 juli 2008 om 21:48:18.         MSN: wesley_van_hoof@Hotmail.com    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Misschien is het handig om forums bij Aankopen die helemaal nergens over gaan en/of waar PSV nooit interesse in heeft getoond te sluiten, dat maakt het een stuk overzichtelijker.
 Help mods!
Pool: 814e, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.456,1VoVo: -Opstelling: incompleet
Bas
Administrator

Uit: Aalst Waalre
Reg.: 13 januari 1999
Gepost op 24 juli 2008 om 08:36:12.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Berry van Kilsdonk schreef:

In de kalender staan de tijdstippen voor de wedstrijden van Oranje op de Olympische Spelen vermeld in de Chinese tijd.

Bedankt voor de tip! We hebben het verbeterd.
quote:
Randstad Phoolie Co schreef:

Misschien is het een leuk om er ook een optie voor een profielplaatje aan toe te voegen
In de huidige layout van het forum hebben we vooral gekozen voor functionele informatie. Waar kom je vandaan, waar zit je in het stadion, dat soort dingen. Op dit moment past het dus niet. Wel bedankt voor de tip; ik sluit niets uit in de toekomst.
quote:
4.Javier Maza Rodriguez schreef:

Misschien is het handig om forums bij Aankopen die helemaal nergens over gaan en/of waar PSV nooit interesse in heeft getoond te sluiten, dat maakt het een stuk overzichtelijker.
Hoe weet je of PSV nooit interesse heeft getoond in een bepaalde speler? En is het niet de moeite waard om het te hebben over bepaalde aanstormende talentjes in Nederland of Brazilië, ook al is er nog niets bekend over interesse van PSV?

Wij hebben ervoor gekozen dat de leden zelf bepalen over welke spelers ze het willen hebben. Moderators mengen zich daar niet in. Als jij bepaalde spelers volstrekt oninteressant vindt, laat die topics dan gewoon links liggen en reageer niet. Dan zakt de topic vanzelf weg.
 Help mods!
Pool: 244e, NAC Breda-PSV 0-2 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.492,7VoVo: 334e / 754e / 117eOpstelling: 4-3-3
Navi
Meervoudig international

Uit: Den Bosch
Vak: Zuid - BB
Reg.: 12 november 2006
Gepost op 24 juli 2008 om 10:43:28.       MSN: navigatortje@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Elke keer als ik hier op het forum kom zie ik dat mijn laatste bezoek was op een bepaalde datum en tijd. Omdat ik op meerdere computers werk zie ik dus alleen de tijd van die computer.

Kun je het niet zo doen dat ik bijvoorbeeld thuis om 7:15 uur hier ben deze tijd ook zichtbaar is als ik hier op mn werk ben? Volgens mij worden die tijden ergens vastgehouden in cookies.

Het is een klein iets ofzo maar vroeg me dit wel al een tijdje af.

[Dit bericht is veranderd door Navi (op 24 juli 2008 10:43:52).]
 Help mods!
Pool: 634e, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
arjenk
Talentje

Uploads: 2
Reg.: 16 mei 2006
Gepost op 24 juli 2008 om 11:30:42.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik zou graag een optie zien om reacties op nieuwsitems te laten modereren door de andere leden. zoals bij tweakers.net gebeurd.

Zou houd je een hoge kwaliteit in de reacties en zul je minder reacties zien die bezijden de discussie zijn.
 Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.490,0VoVo: -Opstelling: -
Remco.
Legende

Vak: West - H
Reg.: 19 juni 2003
Gepost op 28 juli 2008 om 10:19:34.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dat Afellay ontevreden is, was mij duidelijk, maar heeft hij nou ook al zijn eigen topic laten verdwijnen?
 Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.468,7VoVo: -Opstelling: incompleet
Masterbeer
Legende
Lid van verdienste

Uit: Uden
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 4 maart 2001
Gepost op 28 juli 2008 om 10:21:18.     MSN: pdebeer18@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Remco. schreef:

Dat Afellay ontevreden is, was mij duidelijk, maar heeft hij nou ook al zijn eigen topic laten verdwijnen?

Help mods!
Pool: 1211e, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.420,9VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Frank W
Administrator

Gepost op 28 juli 2008 om 10:43:10.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

De topic is overgekocht door het Fiorentina-forum, PSV Netwerk kon dat prachtige bod niet weerstaan! Wij wensen de Afellay-topic veel succes daar.

Tja, door een klein gevalletje knopsverwisseling van ondergetekende is de Afellay-topic inderdaad niet langer onder ons, excuus daarvoor. Het is natuurlijk toegestaan een nieuwe te openen.

Kids, don't drink and moderate!
 Help mods!
Gomes4Ever
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 15 mei 2007
Gepost op 28 juli 2008 om 11:58:10.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

In bijna elk topic zijn er wel Reker bashers actief, die telkens weer hun mening moeten herhalen. Ik weet het nu wel.

Kan dit niet allemaal in het Reker topic?

Wat is het beleid van de moderators hier bij?
 Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
PSV Oisterwijk
Legende

Uit: Tilburg
Vak: Oost - V
Reg.: 9 december 1999
Gepost op 29 juli 2008 om 20:19:29.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Frank W schreef:

De topic is overgekocht door het Fiorentina-forum, PSV Netwerk kon dat prachtige bod niet weerstaan! Wij wensen de Afellay-topic veel succes daar.

Terwijl je nog zo had gezegd dat de Affelay topic niet te koop was.....
 Help mods!
Pool: 890e, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
sharp1991
Toeschouwer

Uit: Roermond
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 29 juli 2008
Gepost op 29 juli 2008 om 23:38:34.       MSN: stuwwff91@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Kun je de naam die afgebeeld wordt in het forum niet veranderen? Zo niet, dit zou voor mij n verbetering zijn!
 Help mods!
Pool: 1751e, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 1285e / 1206e / 1294eOpstelling: -
Levi Bottle
Nationale topspeler
Winnaar PSV Netwerk VoVo Play-offs 2006/2007; meer prijzen

Uit: Amsterdam
Vak: Oost - X
Reg.: 7 december 2001
Gepost op 30 juli 2008 om 05:30:46.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
sharp1991 schreef:

Kun je de naam die afgebeeld wordt in het forum niet veranderen? Zo niet, dit zou voor mij n verbetering zijn!

Je kunt je login naam (een keer per half jaar) veranderen in 'mijn home' door naar registratiegegevens te gaan. De rest wijst zich van zelf.
 Help mods!
Pool: 186e, NAC Breda-PSV 1-1 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.479,0VoVo: 188e / 467e / 12eOpstelling: 4-3-3
17. Reimond Manco
Aanstormend talent

Reg.: 24 juli 2007
Gepost op 31 juli 2008 om 13:14:17.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Je kan favoriete threads kiezen en dan dat je dan een link ergens hebt om er makkelijker naar toe te gaan.
 Help mods!
Pool: 1727e, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.423,1 (daag uit)VoVo: 903e / 335e / 903eOpstelling: 4-2-4
Lester Burnham
Legende
Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007

Uit: Eindhoven
Vak: Noord - U
Reg.: 30 maart 2003
Gepost op 31 juli 2008 om 22:24:31.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Gomes4Ever schreef:

In bijna elk topic zijn er wel Reker bashers actief, die telkens weer hun mening moeten herhalen. Ik weet het nu wel.

Kan dit niet allemaal in het Reker topic?

Wat is het beleid van de moderators hier bij?

Daar houden we mee op als hij ophoudt met het verder en verder afbreken van de club
 Help mods!
Pool: 260e, NAC Breda-PSV 2-2 (1-1)MotM: -Battle-rating: 1.472,0VoVo: -Opstelling: 4-2-4
ALEXGOMESFARFAN
Vedette

Reg.: 18 mei 2005
Gepost op 31 juli 2008 om 22:27:34.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Eindelijk, dit topic was als enige vrij van reker-bashers
 Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.419,1 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
EibergenPSV
Legende

Uit: Enschede/Eibergen
Vak: West - K
Reg.: 13 juni 2001
Gepost op 13 augustus 2008 om 14:13:02.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zou het mogelijk zijn om iets in het forum te bouwen, dat als je een reactie hebt gegeven in een topic, en je wil dat een betreffend lid er op geattendeerd word dat hij dat bericht even moet lezen, dit met 1,2 klikken gerealiseerd kan worden ipv een pm te sturen.

Het is niet zo dat ik lui wil zijn ofzo, maar het leek me gewoon makkelijker.

Of is er zoiets al.

Ik hoor het wel! Ook als het een bagger idee is
 Help mods!
Pool: 1285e, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Loamzak
Aanstormend talent

Uit: Lithoijen
Reg.: 2 september 2005
Gepost op 13 augustus 2008 om 18:22:24.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Misschien een verlengstuk daarvan dat er knoppen komen waarop je bepaalde reacties kunt waarderen en ook markeren om later terug te kijken. Voor de duidelijkheid: alleen voor jezelf.

De gebruikersnamen worden vaak gewisseld. In die gevallen heb je niet de mogelijkheid om oude (tegenstrijdige) uitspraken nog te controleren.
Met markeringen en waarderingen van eerdere uitspraken kun je kijken hoe 'betrouwbaar' iemand is. Dus het kaf van het koren scheiden.
 Help mods!
Pool: 1088e, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.491,9VoVo: -Opstelling: 4-4-2
phoxie fan!!!
Legende

Uit: Almere
Vak: Noord - S
Reg.: 5 mei 2000
Gepost op 14 augustus 2008 om 14:03:04.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wat in mijn ogen een verbetering zou zijn is voor de PSV Pool dat je niet alleen voor de eerst komende wedstrijd je voorspelling kan doorgeven maar gewoon op alle nog te spelen wedstrijden een voorspelling kan invoeren en die tot de wedstrijddag kan "updaten".

Als je op vakantie bent of je vergeet het een keer je voorspelling loop je meteen zoveel punten mis dat winnen bijna onmogelijk is. Met deze eventuele nieuwe mogelijkheid heb je daar geen last van.

[Dit bericht is veranderd door phoxie fan!!! (op 14 augustus 2008 14:05:38).]
 Help mods!
Pool: 364e, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.431,7VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Peter Poepsaus
Vedette

Vak: Noord - NN
Uploads: 16
Reg.: 15 mei 2005
Gepost op 17 augustus 2008 om 21:31:07.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Bij veel andere fora kan je bij filmpjes (van Youtube) een bepaalde code invoeren en dan kan je het filmpje op het forum bekijken, zonder doorgelinkt te worden. Is het niet mogelijk om dat hier ook in te voeren?
 Help mods!
Pool: 602e, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.491,6VoVo: -Opstelling: incompleet
Sander
Legende

Reg.: 8 maart 2001
Gepost op 18 augustus 2008 om 23:06:09.     MSN: arrogantgod2003@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Misschien een knipperend PSV logo op de voorpagina?
 Help mods!
Pool: -, NAC Breda-PSV MotM: -Battle-rating: 1.506,1 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 5 pagina's: « 1 2 3 4 5 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk