| Poster | | Topic: Verbeteringen psv.netwerk.to |  |
|
Thoresen KONING Legende
Uit: Breda Vak: - Posts: 7723 Reg.: 23 augustus 2001 | Voorkomen dat iemand 371 postings per uur plaatst met zinloze suggesties en overbodig commentaar 
|
|
|
BruggiKeane Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Tilburg Vak: Oost - X Posts: 8289 Reg.: 29 april 2000 | Ach, het is nog steeds vakantietijd zullen we maar zeggen.
Het voorstel van phoxie fan!!! vind ik overigens wel een goede.
|
|
|
psvinwenen Legende Chatoperator Winnaar PSV Netwerk Battle 2007
Uit: wenen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3865 Reg.: 18 augustus 2001 |
quote: BruggiKeane schreef:
Ach, het is nog steeds vakantietijd zullen we maar zeggen.
Het voorstel van phoxie fan!!! vind ik overigens wel een goede.
Mee eens. En mocht het met alle wedstrijden niet lukken dan misschien ala VoVo, voor de komende maand(en)?
|
|
|
Lester Burnham Legende Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 9058 Reg.: 30 maart 2003 | Een kleine irritatie van mij:
Sinds een klein jaartje schat ik zo is het mogelijk om een spelersnaam in te voeren door middel van [ rugnummer ].
Deze naam komt dan in het rood in de tekst te staan, Balázs Dzsudzsák Carlos Salcido enz...
Dit leest vervelend vind ik, is het niet mogelijk om de namen van de spelers gewoon in het zwart weer te geven? Dat leest net een stuk makkelijker.
|
|
|
Drs.Nimrod Legende
Uit: Maastricht Vak: Zuid - Ere Zuid Posts: 5861 Reg.: 18 oktober 2003 | Naar aanleiding van een andere topic in het gastenboek, is het mogelijk om een negeeroptie in te schakelen bij sommige posters? Op deze manier hoef ik van bepaalde lieden niets te lezen en halveren sommige topics in post-aantallen.
|
|
|
psvinwenen Legende Chatoperator Winnaar PSV Netwerk Battle 2007
Uit: wenen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3865 Reg.: 18 augustus 2001 | |
|
Godfather Nationale topspeler
Uit: Bergen op Zoom Vak: - Posts: 3424 Reg.: 20 augustus 2006 | |
|
arne Internationale topspeler
Vak: - Posts: 1009 Reg.: 25 april 2001 | Verbeteringen:
- Net zoals op het AN de berichten uit de media plaatsen zonder commentaar. Dat houd die rubriek interesanter en geeft de andere fora de mogelijkheid erover te discussieren (spelers en opstellingen etc.)
- De mogelijkheid om meer dan twee opstellingen via de "opstelling" knop te plaatsen.
Deze twee veranderingen zou ik graag zien op het PSV Netwerk. Ik denk dat het er beter van zou worden...
|
|
|
leones Toeschouwer
Vak: - Posts: 16 Reg.: 27 september 2008 | Zou het niet mooi zijn als huub stevens samen met psv tv een programma maakt zoals johan derksen waarde hoofdredacteur.
En dan beste huub !!!!
Zodat we vragen aan huub kunnen stellen en hij ze kan beantwoorden.
Zou fantastisch zijn 
|
|
|
Uit: Bergen op Zoom Vak: - Posts: 3424 Reg.: 20 augustus 2006 |
quote: leones schreef:
Zou het niet mooi zijn als huub stevens samen met psv tv een programma maakt zoals johan derksen waarde hoofdredacteur.
En dan beste huub !!!!
Zodat we vragen aan huub kunnen stellen en hij ze kan beantwoorden.
Zou fantastisch zijn 
Dit heb je al gepost in het PSV TV topic. Dit heeft toch niets te maken met het PSV Netwerk?
|
|
|
Remco. Legende
Vak: West - H Posts: 10152 Reg.: 19 juni 2003 | Kn het zijn dat de tijd op dit forum verkeerd staat, volgens mij hebben we donderdagmiddag al gehad vandaag.
|
|
|
Uit: Tilburg Vak: Oost - X Posts: 8289 Reg.: 29 april 2000 | Er klopt iets idd niet 
|
|
|
freeky123 Lid 2e elftal
Uit: Deurne(Vlierden) Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 155 Reg.: 2 maart 2008 | Is het misschien mogelijk dat als er gereageerd op jouw reactie in een Quote, dat je dat dan ergens kan zien.
Want als je iemand bent die veel reageerd of het forum dan moet je al die topics af gaan zoeken of er gereageerd is op jouw bericht.
|
|
|
Uit: Tilburg Vak: Oost - X Posts: 8289 Reg.: 29 april 2000 | Je kan op de voorpagina wel zien dat er gepost is, als de gloeilamp brand en je kan het zien aan de tijd. En in de forums zelf, zie je een blauw mapje als er gepost is na jou posting.
|
|
|
Remco. Legende
Vak: West - H Posts: 10152 Reg.: 19 juni 2003 | Je kan ook je eigen posts terugvinden ( hier). Kan je nog makkelijker zoeken.
|
|
|
Ricardo Izecson Santos Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Helmond Vak: Oost - X Posts: 8710 Uploads: 7 Reg.: 30 juni 2003 |
quote: Drs.Nimrod schreef:
Naar aanleiding van een andere topic in het gastenboek, is het mogelijk om een negeeroptie in te schakelen bij sommige posters? Op deze manier hoef ik van bepaalde lieden niets te lezen en halveren sommige topics in post-aantallen.
Hier is nooit een reactie op gekomen. Maar zou dit kunnen?
|
|
|
SUUR Legende Winnaar Fair Play Cup PSV Netwerk Cup Indoor 2006
Uit: Maarheeze Vak: West - H Posts: 5458 Reg.: 16 oktober 2002 | twee kleine verandering:
1: Het zou handig zijn om de "nieuwsbericht" reacties meteen te tonen. Dus, wanneer ik op een nieuwsbericht klik, dat ik meteen de reacties er onder zie. Nu moet er eerst een nieuwsbericht geopend worden, om vervolgens op "reacties" te klikken. Een beetje omslachtig niet waar?
Kortom om meer interactie bij nieuwsberichten te krijgen, zorg er voor dat de reacties meteen zichtbaar zijn. Net zoals bij Geenstijl.nl bijvoorbeeld.
2: Als je niet ingelogd bent en je wilt iemand Quotes gaat dit mis. Uiteraard moet jij je dan aanmelden en word je "doorgestuurd" naar het reactieveld. Echter wordt de quote niet meegenomen.
Twee kleine maar handige aanpassingen.
|
|
|
Bas Administrator
Uit: Aalst Waalre Vak: - Posts: 3922 Reg.: 13 januari 1999 |
quote: SUUR schreef:
1: Het zou handig zijn om de "nieuwsbericht" reacties meteen te tonen. Dus, wanneer ik op een nieuwsbericht klik, dat ik meteen de reacties er onder zie. Nu moet er eerst een nieuwsbericht geopend worden, om vervolgens op "reacties" te klikken. Een beetje omslachtig niet waar?
Het omslachtige wat je nu omschrijft is volgens mij niet de huidige situatie. Onder elk nieuwsbericht waarop gereageerd kan worden, staan direct de reacties. Toch?
quote: 2: Als je niet ingelogd bent en je wilt iemand Quotes gaat dit mis. Uiteraard moet jij je dan aanmelden en word je "doorgestuurd" naar het reactieveld. Echter wordt de quote niet meegenomen.
Bedankt voor de melding. Dit nemen we mee.
|
|
|
SUUR Legende Winnaar Fair Play Cup PSV Netwerk Cup Indoor 2006
Uit: Maarheeze Vak: West - H Posts: 5458 Reg.: 16 oktober 2002 |
quote: Bas schreef:
Het omslachtige wat je nu omschrijft is volgens mij niet de huidige situatie. Onder elk nieuwsbericht waarop gereageerd kan worden, staan direct de reacties. Toch?
Sorry je hebt gelijk.
|
|
|
Dropshot Internationale topspeler
Uit: Drachten Vak: - Posts: 1199 Reg.: 14 april 2005 | Dat de pool wat eerder vrij gegeven wordt. Want nu is hij er nog niet 
|
|
|
Bas Administrator
Uit: Aalst Waalre Vak: - Posts: 3922 Reg.: 13 januari 1999 | Onze fout. Het zou nu erg laat zijn om de pool nog te openen. We openen dus alvast de pool voor de volgende wedstrijd. Excuses daarvoor.
|
|
|
Uit: Bergen op Zoom Vak: - Posts: 3424 Reg.: 20 augustus 2006 | Bij de pool staat bij mij de wedstrijd NEC-PSV. Ik denk toch dat we eerst Marseille-uit nog hebben, morgen? 
|
|
|
Frank W Administrator
Uit: veldhoven Vak: - Posts: 1034 Reg.: 10 juni 2005 | Bas schrijft toch direct boven jou dat die overgeslagen wordt?
|
|
|
Uit: Tilburg Vak: Oost - X Posts: 8289 Reg.: 29 april 2000 |
quote: Bas schreef:
Onze fout. Het zou nu erg laat zijn om de pool nog te openen. We openen dus alvast de pool voor de volgende wedstrijd. Excuses daarvoor.
Zoals eerder al door iemand gepleten, volgens mij geen antwoord daar op? Is het technisch mogelijk dat de pool net als bij de Vovo eerder voorspeld kan gaan worden? Dat je nu dus naast NEC-PSV ook al AZ-PSV en eventueel Ajax-PSV al kan in vullen?
|
|
|
Eindhoven_de_gekste Regelmatige invaller Brons PSV Netwerk Cup Outdoor 2008
Uit: Eindhoven Vak: Noord - SS Posts: 263 Reg.: 8 juli 2005 | Is het mogelijk om bij de stand van de PSV Netwerk Pool een zoekfunctie in te bouwen. Ik houd samen met enkele collega's een wedstrijd wie de wedstrijden van PSV het beste kan voorspellen. Mijn eigen inlognaam is makkelijk te vinden doordat deze dikgedrukt is. De namen van mijn collega's moet ik in de lijst terug zien te vinden.
Als er een zoekfunctie is waarbij je alleen een naam hoeft in te typen, is het een stuk makkelijker om je collega's te vinden..en te vervelen als je hoger staat dan hen.
|
|
|
|