PSV Netwerk
dinsdag 21 oktober 2014 - 17:09                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » Gastenboek PSV Netwerk » Twitter

HR

Deze topic is open en bestaat uit 1 pagina: 1

HR

Stelling:

Eens?
Eens!
Oneens!
Geen stellingname

HR
HR

PhSV
Toeschouwer

Vak: Noord - SS
Droomaankoop: -
Reg.: 20 september 2007

Ik zou het persoonlijk prettig vinden als ik op deze site niet met allerlei in mijn ogen onzinnige Twitter berichten geconfronteerd word.

Vandaag bijvoorbeeld deze tweets op de hoofdpagina:
thijsslegers Jullie hebben nog recht op zo'n geweldige voorspelling. Ik zeg: #nappsv 2-1
32 minutes ago · reply · retweet · favorite

RikElfrink Met joelende sirenes in file achter #PSV-spelersbus naar stadion Napoli. Wat een gekkenhuis deze stad. #tifosi #files #troep #keizersbaard
47 minutes ago · reply · retweet · favorite

De heren Elfrink en Slegers gedragen zich mijns inziens nogal arrogant en ik hoef daar niet op de hoofdpagina mee te worden geconfronteerd. Je zou kunnen zeggen: "lees het dan niet". Dat is natuurlijk zo, maar als het op de hoofdpagina staat, wordt dat vrij lastig. Bovendien vergroot het mijns inziens de kans dat de heren Slegers en Elfrink nog arroganter worden. Ik zit niet op de voorspelling van een zelf benoemde Nostrodamus te wachten, en ik zit ook niet te wachten op iemand die naar Napels vliegt om om des keizersbaard te tweeten...

Keuze stelling: Eens!
HR
HR

jordycoelen
Talentje

Uit: Neeritter
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Mark van Bommel
Reg.: 14 februari 2009

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 6 december 2012 om 21:13:36.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: jordy.coelen@live.nl  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Niet zo aanstellen man, sorry dat ik het zeg, maar de twitter berichten is juist mooiste, want zo zie je alles in een oog opslag.

doe mij dan maar een instelling om per gebruiker in te stellen

Keuze stelling: Oneens!
HR
HR

bommelforpresident
Basisspeler

Vak: -
Reg.: 27 maart 2012

Twitter wat? Twitter als algemeen fenomeen? Twitter als uitlaatklep voor voetballers? Twitterberichten weergeven op psv.netwerk.to? Wat bedoel je?

Geen stellingname
HR
HR

sjoerdjuh
Internationale topspeler

Uit: Zoetermeer
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Sjaak Polak
Reg.: 13 november 2003

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 7 december 2012 om 15:33:23.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  ICQ 464657  MSN: 6.1  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ik zou het persoonlijk prettig vinden als ik op deze site niet met allerlei, in mijn ogen onzinnige, slecht geopende topics geconfronteerd word. Zoek gewoon het forum op dat hier bij hoort. Kost nog minder tijd dan een heel nieuw topic aanmaken ook :)

Geen stellingname
HR
HR

sebas040
Aanstormend talent

Uit: Best
Droomaankoop: Tomáš Kalas
Reg.: 28 september 2011

Je hebt gelijk dat het twee aandachtsgeile loeders zijn (vooral Thijs). Maar ik trek me er niks van aan, kun jij beter ook niet doen.

Geen stellingname
HR
HR

AlleenEvenMelden
Aanstormend talent

Reg.: 21 mei 2012

Elfrink arrogant?? :huh
Volgens mij moet je het woord "arrogant" eens opzoeken in een woordenboek..

HR
HR

Sander.
Internationale topspeler

Uit: Veldhoven
Vak: Oost - W
Droomaankoop: Heurelho da Silva Gomes
Reg.: 21 juli 2007

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 13 december 2012 om 23:38:57.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: sandermrpsv@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Volledig eens met AlleenMaarMelden, Thijs komt inderdaad nog wel eens wat lomp en arrogant uit de bocht, ook al zal die wel heel veel domme vragen krijgen die mensen zelf ook gevonden zouden hebben als ze even de moeite genomen hadden om te googelen, maar Rik Elfrink vind ik daarentegen helemaal niet arrogant. Neemt vaak tijd voor zijn mentions, en meldt ook veel nuttige dingen. Rik neemt wel ontzettend veel over van Thijs denk ik zo, komt niet vaak met 'bijzonder' nieuws.

Ben het er trouwens niet mee eens dat het vaak onzinnig is, natuurlijk zit er wel eens wat onzinnig getweet tussen, die je ook gewoon kan negeren, maar ook vaak leuke weetjes zoals bijvoorbeeld PSV Stats.

HR
HR

killermfc
Vedette

Reg.: 13 februari 2009

Tja 'nostradamus' sleegers heeft vanmiddag samen met mandy boeken zitten signeren in Amsterdam & Dodrecht, big fuckin' deal, maar om daar nou een issue en zelfs een topic van te maken... mwah beetje overtrokken allemaal m.i., zit je zelf om aandacht verlegen misschien? :denk

Geen stellingname
HR
HR

sebas040
Aanstormend talent

Uit: Best
Droomaankoop: Tomáš Kalas
Reg.: 28 september 2011

quote:HR
Sander. schreef:

Volledig eens met AlleenMaarMelden, Thijs komt inderdaad nog wel eens wat lomp en arrogant uit de bocht, ook al zal die wel heel veel domme vragen krijgen die mensen zelf ook gevonden zouden hebben als ze even de moeite genomen hadden om te googelen, maar Rik Elfrink vind ik daarentegen helemaal niet arrogant. Neemt vaak tijd voor zijn mentions, en meldt ook veel nuttige dingen. Rik neemt wel ontzettend veel over van Thijs denk ik zo, komt niet vaak met 'bijzonder' nieuws.

Ben het er trouwens niet mee eens dat het vaak onzinnig is, natuurlijk zit er wel eens wat onzinnig getweet tussen, die je ook gewoon kan negeren, maar ook vaak leuke weetjes zoals bijvoorbeeld PSV Stats.
HR
Het is eerder andersom. Thijs neemt meestal dingen over van Rik.

Geen stellingname
HRHR
HR

fansper
Legende

Reg.: 21 juni 2003

Een hele discussie over Twitter in het GB en ik zie geen mod. Maarja die houden dan ook wel vaker stug en wellicht terecht vol dat men niet verder kan komen dan het forum voor serieuze verandering.

Geen stellingname
HR
HR

Bas B
Administrator

Reg.: 8 maart 2004

Mods reageren niet in het Gastenboek, alleen admins.
Maar ik zie geen enkele reden om hier te reageren...iemand klaagt over twitter, waarna een aantal leden reageren. Prima, maar ik zie geen duidelijke vraag richting ons en dan komt er dus ook geen reactie.

Geen stellingname
HR
HR
Ook even mening vanuit hier, persoonlijk heb ik niets maar ook helemaal niets met al die social media. Echter, zolang het niet ontaardt stoort de huidige opzet me nul. Veel irritanter vind ik al die advertenties. Zodra ik op de hoofdpagina kom krijg ik alle mogelijke reclame in het Duits (reizen, wijven :tong , financiering etc...).

PSV is natuurlijk de hoofdreden waarom ik hier zolang lid ben. Een ander reden is echter ook het regelmatig contact (ook al is het internet) met Nederlanders/PSVers. M'n Nederlands zou nog veel slechter zijn dan het al is....was het niet voor het PN.....

[Dit bericht is veranderd door psvinwenen (op 26 januari 2013 14:19:49).]

Geen stellingname
HR
HR

fansper
Legende

Reg.: 21 juni 2003

Bas B schreef:

Mods reageren niet in het Gastenboek, alleen admins.
Maar ik zie geen enkele reden om hier te reageren...iemand klaagt over twitter, waarna een aantal leden reageren. Prima, maar ik zie geen duidelijke vraag richting ons en dan komt er dus ook geen reactie.
HR
Admins zijn voor mij nog steeds mods maar dan wel mods+. Ik begrijp dat jullie taakverdeling hebben maar jullie zijn neem ik aan ook een team. Ik had het hier kunnen vervangen door admins dan ja, maar het maakt voor de discussie bar weinig uit.
en verder hij klaagt over Twitter op PSV.netwerk. niet over twitter in het algemeen. dus vandaar dat ik het idee had dat hij het niet zomaar ergens op een willikeurige internetpagina neerzette

[Dit bericht is veranderd door fansper (op 26 januari 2013 14:44:33).]

Geen stellingname
HR
HR

psvinwenen schreef:

Ook even mening vanuit hier, persoonlijk heb ik niets maar ook helemaal niets met al die social media. Echter, zolang het niet ontaardt stoort de huidige opzet me nul. Veel irritanter vind ik al die advertenties. Zodra ik op de hoofdpagina kom krijg ik alle mogelijke reclame in het Duits (reizen, wijven :tong , financiering etc...).

HR
Welke browser gebruik je? Want voor Chrome en Firefox is adblock plus te downloaden. Daarmee krijg je geen pop-ups en storende advertenties op websites. Mijn hoofdpagina is helemaal blanco en alleen dingen van psv netwerk in beeld.

HR
HR

Grasmat schreef:

(...)

Welke browser gebruik je? Want voor Chrome en Firefox is adblock plus te downloaden. Daarmee krijg je geen pop-ups en storende advertenties op websites. Mijn hoofdpagina is helemaal blanco en alleen dingen van psv netwerk in beeld.
HR
Okay nu blameer ik mezezelf definitief maar toch.....

Ben qua IT absolute zero. Antwoord op je vraag: Internet explorer. LapTop is 4 jaar oud. Company/Brand: VAIO. Security: Avira 2012 in combo met malware bla...

Kan dus avira 2013 niet downloaden zonder die malware sw te wissen!? Tenminste krijg ik die message...

Extra info: Er ging een virus hier in Oostenrijk met inkl. de zogenaamde adelaar (zoals in duitsland :crap )en zogenaamde waarschuwing dat je 250k moet betalen als je niet meteen 100 Euro betaaalt.

Heb dus natuurlijk niets betaald en het virus (kon niets meer met mijn pc doen) "omzeild". Dit verhaal is ondertussen 6 maaanden oud.....

Mocht iemand iets dergelijks gehad hebben......let me know.....da plisie in Wenen heeft hun best gedaan en nu is het rustig en het virus is weg.....

PS. Heb je tip(s) wbt hoe ik m'n PC more secure kan krijgen? I know this is comletely off-topic. Toch is het mede moeite waard als het van iemand komt die begrijpt waar eht om gaat......als mogelijk stuur me een PM......thanks...

[Dit bericht is veranderd door psvinwenen (op 27 januari 2013 23:27:37).]

Geen stellingname
HR
HR
PM is verstuurd!

HR
HR

Grasmat schreef:

PM is verstuurd!
HR
Got it, thanks, :psv :pul

Geen stellingname
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 1 pagina: 1

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » B - PSV Netwerk » Gastenboek PSV Netwerk » Twitter

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Wordt Mark van Bommel ooit hoofdtrainer bij PSV?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 7,0% dat Estoril Praia wint van Dinamo Moskou. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van PSV-Panathinaikos:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!