PSV Netwerk
donderdag 30 oktober 2014 - 13:56                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » Gastenboek PSV Netwerk » Topics sluiten

HR

Deze topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5 »

HR

trouwepsvfan
Nationale topspeler

Uit: Brabantse Gelderlander
Vak: Zuidoost - ZZ
Droomaankoop: Robert Lewandowski
Reg.: 1 juli 2011

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 30 januari 2013 om 21:44:02.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: Blanca-delouw@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Tja, wil ik in het belachelijke censuur topic even posten dat ik het belachelijk vind dat het maher topic is gesloten, is die ook al gesloten, jullie maken communiceren wel erg moeilijk zo :dood

bij deze dan: Waarom in godsnaam het maher topic sluiten :huh slaat nergens op. :dood en we hebben het recht om over dit soort dingen te klagen in een topic zoals belachelijke censuur. jullie manier van communiceren is weer fantastisch te noemen :slaap
HR
HR

Wim L
Administrator

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 31 maart 2007

Beste trouwepsvfan.

Zoals in het censuurtopic duidelijk is te lezen is die topic gesloten omdat het nergens meer over ging en mocht er een nieuwe geopend worden als het weer over censuur ging omdat wij dat recht jullie helemaal niet willen ontzeggen.

De Adem Maher topic is gesloten omdat ik maar liefst ruim 2 pagina's onzin posts heb mogen verwijderen. Flauwe grappen, slowchat, speculaties en complete onzinberichten van "insiders".
Dit nadat vanmiddag al een waarschuwing gegeven was.

Wat zou je graag in het Maher topic willen schrijven dat niet een dag kan wachten?
HR
HR

trouwepsvfan
Nationale topspeler

Uit: Brabantse Gelderlander
Vak: Zuidoost - ZZ
Droomaankoop: Robert Lewandowski
Reg.: 1 juli 2011

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 30 januari 2013 om 21:55:50.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: Blanca-delouw@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

quote:HR
Wim L schreef:

Beste trouwepsvfan.

Zoals in het censuurtopic duidelijk is te lezen is die topic gesloten omdat het nergens meer over ging en mocht er een nieuwe geopend worden als het weer over censuur ging omdat wij dat recht jullie helemaal niet willen ontzeggen.

De Adem Maher topic is gesloten omdat ik maar liefst ruim 2 pagina's onzin posts heb mogen verwijderen. Flauwe grappen, slowchat, speculaties en complete onzinberichten van "insiders".
Dit nadat vanmiddag al een waarschuwing gegeven was.

Wat zou je graag in het Maher topic willen schrijven dat niet een dag kan wachten?
HR
daar dient een aankoopbeleid topic toch voor? speculeren of iemand wel of niet komt en of hij wel of niet goed genoeg voor ons is. of beide clubs al nader tot elkaar zijn gekomen etc. anders blijft er niks meer over om over te posten in dergelijke topics nietwaar? geef die mensen kaarten. en laat de mensen die wel gewoon normaal praten gewoon lekker ons zegje doen.
HR
HR

Wim L
Administrator

Ik denk dat de serieuze discussie de afgelopen weken wel genoeg gevoerd is. Deze mogen ook gewoon verder discussieren als er weer nieuws is of de transferperiode voorbij.
Ik heb wel wat beters te doen dan continu kaarten uit te delen.
HR
HR

Juancho
Legende

Reg.: 26 april 2002

Ik erger me ook aan al die nepinsiders, maar pak die gasten dan persoonlijk aan. Geef ze een rode kaart van een dag ofzo. Er zijn ook genoeg mensen die wel normaal over een speler kunnen discussiëren.

En er is trouwens toch nu nieuws? Namelijk dat er gister overleg is geweest met de RvC betreffende de transfer van Maher. Lijkt me toch prima nieuw nieuws waarover gesproken kan worden?

Die paar nepinsiders pluk je er zo uit, schors die irritante gasten dan...
HR
HR

Wim L
Administrator

De topic is weer open. Maar iedereen die niet fatsoenlijk discussieert en nietszeggende one-liners typt of met inside nieuws komt kan inderdaad direct rood verwachten.
HR
HR
Beste Wim,

we hebben op dit forum wel degelijk echte insiders. Nu hebben zowel de echte insiders als de "insiders" een rode kaart gekregen (en hun posts zijn verwijderd). Nu weet ik niet of PSV Maher nog gaat aantrekken. Kunnen de verwijderde posts nog teruggedraaid worden?
HR
HR

bommelforpresident Rode kaart: waarschuwing
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 27 maart 2012

Ik heb weinig zin om me in deze discussie te mengen, maar wil toch even zeggen, dat ik het beleid af en toe wel overdreven streng vind. Oké, flauwe grappen (mogen goede grappen wel?), nep-insiders, is dat zo erg? Je bent hier af en toe gewoon nerveus om iets te plaatsen, ik let bij elk woord op of het wel "mag".
HR
HR

Wim L
Administrator

Neen.
Bij mijn weten heeft geen enkele "echte" insider een rode kaart gekregen. Daarbij was mijn boodschap duidelijk en geldt deze voor iedereen.
Het nieuws of PSV wel of niet Maher aantrekt kun je nog steeds volgen en aders weet e het vannacht vanzelf.

@Bomelforpresident: Flauwe grappen op zijn tijd mogen best wel, maar zodra het de overhand neemt mag het niet meer. Dit stoort heel veel mensen (veel mod tips) en het maakt de topics onleesbaar.
Nepinsiders zijn ten alle tijden ergerlijk.

[Dit bericht is veranderd door Wim L (op 31 januari 2013 10:29:17).]
HR
HR

Bas B
Administrator

Reg.: 8 maart 2004

Door de enorme berg onzin die in de Maher topic gepost is moeten de goeden helaas lijden onder de kwaden.

Dit is niet de eerste keer en ik ben niet zo naïef om te denken dat het de laatste keer is geweest...maar het zou wel erg prettig als leden eerst nadenken, voordat ze posten. Het is hier geen MSN of iets dergelijks.

[Dit bericht is veranderd door Bas B (op 31 januari 2013 10:31:46).]
HR
HR

Geselecteerd voor Oranje

Om eerlijk te zijn, heel veel ophef en chagrijn om een beetje onschuldig gepraat over een speler. (Ik vraag me wel af, hoe een echte insider van een nepper gescheiden wordt, beiden onthullen over het algemeen hun bron niet).

[Dit bericht is veranderd door bommelforpresident (op 31 januari 2013 10:30:42).]
HR
HR

Bas B
Administrator

bommelforpresident schreef:

(Ik vraag me wel af, hoe een echte insider van een nepper gescheiden wordt, beiden onthullen over het algemeen hun bron niet).
HR
Dit is onmogelijk, vandaar dat we iedereen over één kam moeten scheren.
Dus suggesties om alleen de neppers aan te pakken zijn goed bedoeld, maar niet uit te voeren.

[Dit bericht is veranderd door Bas B (op 31 januari 2013 10:33:44).]
HR
HR

Geselecteerd voor Oranje

met het René van der Gijp-principe (laat gaan) lijkt me ook niks mis. Nog één dagje en dan weten we of hij komt. Al die "insiders" die er dan naast blijken te hebben gezeten hebben zich dan alleen maar onsterflijk belachelijk gemaakt.

[Dit bericht is veranderd door bommelforpresident (op 31 januari 2013 10:38:18).]
HRHR
HR

Wim L
Administrator

Maar wel gezorgd voor pagina's lange nutteloze discussies die al snel op de man gaan.
HR
HR

Juancho
Legende

Wat mij betreft, en nu ga ik wel een flinke stap verder, mag het BB wat mij betreft best eens overstappen op een soort van inschrijvingsbeleid. Nu kan iedere idioot zich aanmelden, zich voordoen als insider of lopen te irriteren door zich voor te doen als supporter van een andere club. Ik weet niet of die personen nu al een levenslange ban krijgen maar je plukt ze er zo tussen uit.

Vroeger, in het begin was dit BB nog onbekend, overzichtelijk en kende de leden elkaar ook veel beter. Inhoudelijk kreeg je toen veel betere discussies zonder al die 'spam' er tussen.

Ik vind het daarom veel interessanter om eens te brainstormen hoe je een soort van selectiebeleid kunt maken. Ik zit ook op andere fora's en daar word je zeker niet zomaar toegelaten. Of je moet een soort van wildcard krijgen die 1x in de zoveel tijd worden uitgegeven of je moet je eerst in een soort van proeftijd bewijzen. Dat wil zeggen dat je post volgens de regels. Loop je te irriteren en krijg je een kaart wordt daar na die proeftijd heel strikt naar gekeken.

Zo scan je iig onder de leden en houd je het wellicht een stuk schoner om zo maar te zeggen. Ik wil niet zeggen dat het hier ook direct toepasbaar is want jullie zijn ook maar vrijwilligers, maar wellicht wel iets om over na te denken.

Als je het mij vraagt is dit BB de laatste jaren te veel vervuild omdat het te open is. En dat bedoel ik niet arrogant omdat ik hier al vele jaren rondloopt, maar ik denk dat alle leden die bij het begin betrokken waren wel een enorm niveau verschil zien.

[Dit bericht is veranderd door Juancho (op 1 februari 2013 00:03:25).]
HR
HR

Bas B
Administrator

Zo'n soort voorstel komt om de zoveel tijd voorbij en het antwoord is iedere keer hetzelfde: Dit doen we niet.

Dit is een open Netwerk en voor iedereen toegankelijk, zolang zich men aan bepaalde regels houdt. Dit Netwerk is de grootste onofficiele PSV supporters site ter wereld, met ondertussen ruim 41.000 leden.

Dat het niveau vroeger hoger was ben ik helemaal met je eens, maar dat is geen reden om dan maar het inschrijvingsbeleid aan te passen. Daarbij heeft het geen nut om het nu nog in te voeren, daar stijgt het niveau echt niet meer door. Naast dat het gewoon niet uit te voeren is door het enorme aantal leden.

Ook wil ik niet alle nieuwe(re) leden over één kam scheren. We hebben te maken met een nieuwe generatie supporters en dat is te merken, zowel negatief als positief.

Als je alleen wil discussieren met een klein en besloten groepje, dan ben je hier op het verkeerde adres.
HR
HR

Juancho
Legende

Dat snap ik en zal ook een keuze zijn van de beheerders. Maar ik denk dan wel dat jullie je goed moeten beseffen dat het niveau alleen maar lager zal worden en dat jullie veel en veel meer werk krijgen om alles in het gareel te blijven houden. Hoe meer leden, hoe maar onzin en hoe meer mensen zich niet volledig aan de regels houden.

Daarom was het voorstel niet alleen vanuit mijn persoonlijke oogpunt, maar ook richting de beheerders. Als je de boel volledig open houdt zoals nu, tja, dan kun je er donder op zeggen dat het werk voor jullie alleen maar meer en meer zal worden en helaas niet op een positieve manier.

Maar nu spreek ik even geheel vrijuit zonder met een vingertje naar iets of iemand te wijzen he!
HR
HR

fansper Rode kaart: waarschuwing
Legende

Reg.: 21 juni 2003

Ik hoe geen lijstje bij en wil hier ook niemand persoonlijk aanspreken. Echter als we heel eerlijk zijn, zijn het niet alleen nieuwelingen die wel eens een storende reactie aanleveren. En of je nou nog honderden mannen uit de oude tijd hebt en 30.000 nieuwelingen. Of hetzelfde met 45.000 neuwelingen.

Tja ik denk dat je uiteindelijk gewoon op een natuurlijk evenwicht komt waarbij die paar duizend extra niet veel uitmaken. En als iemand echt structureel over de schreef gaat wordt hij er met de kaarten echt wel uitgewerkt. Sterker menig een zal na een week schorsing ook zoiets hebben van ja dag doei ik heb het wel gezien of zelfs 1x topic sluiten kan in een nieuwe omgeving al de druppel zijn.

Neee toen hte forum 1000 man kreeg was regulier een zinnig voorstel inmiddels zou je zoveel mensen eruit moeten trappen dan het niet een erg menselijke en vriendelijke aangelegenheid wordt.
HR
HR

Sticky
Meervoudig international

Reg.: 31 juli 2008

Aha, het forum onderdeel gevonden dat ik zocht.
Jullie vinden veel zaken onzin. Wellicht niet jullie humor, maar ik kan me kostelijk vermaken met humoristische reactie inzake Adam Maher. Dit houdt het topic enigszins verfrissend. Het is niet aan jullie om naar eigen inzicht een forum te zuiveren. Dit is niet jullie forum, maar een forum van velen. Veel gele en rode kaarten zijn totaal onnodig, vooral als het juist gaat om relativerende humor.
Er zijn hier leden die totaal opgefokt reageren en die mogen blijkbaar hun gang gaan. Graag daar op letten.
HR
HR

Legende

Hm mijn topic is laast met rood gesloten en ik wacht al 3 dagen op bericht op mijn mail. Uberhaupt het geven van kaarten voor tekst die niemand kwaad doet slaat al nergens op.
Ah admin van vond het onzin tja ik dus niet en had daar okok rede voor.
En dat je dan een bericht stuurt over dat je wel degelijk rede had voor he openen van is dat vooral voor het digitaal archief.

voortaan eerst keurig je topic naar de admin voor toestemming (kost weer x aantal dagen) anders risico op rood. en wel 2 dagen rood. Ook als je gewoon beleefd bent .

Red its not even a question today it just goes with the fashion.

[Dit bericht is veranderd door fansper (op 2 februari 2013 12:03:00).]
HR
HR

Schrale Majesteit
Internationale topspeler

Vak: West - K
Reg.: 19 april 2002

Sticky schreef:
Dit is niet jullie forumHR
Nou, eigenlijk wel.... :denk

Al ben ik het met je eens dat ook ik het jammer vind dat iedere humoristisch bedoelde posting direct verwijderd wordt. De totale gekte die een naderende transferdeadline met zich meebrengt is nu eenmaal van zichzelf al komisch en een goede bron van humor. Die waanzin hoort er nu eenmaal bij in de moderne voetbalwereld, gelukkig is de natuurlijke reactie van veel supporters om er gewoon mee te lachen, wat de boel nog enigzins relativeert. Ik denk dat er op een voetbalforum toch wel plaats zou moeten zijn voor zulke typische voetbalhumor?

Maar ja, we moeten ons wel beseffen dat het van de zijlijn makkelijk praten is. De taak om zo'n groot forum in goede banen te leiden is geen eenvoudige opgave. Is snap best dat het niet altijd te doen is om uit de enorme berg onzin in bijv het Maher-topic de 'goede grappen' van de 'irritante insiders' te scheiden, naast al het andere werk dat ze al hebben. Kan me best voorstellen dat er dan uit organisatorisch oogpunt af en toe voor gekozen moet worden om met de botte bijl te hakken...
HR
HR

Geselecteerd voor Oranje

Sticky schreef:

Aha, het forum onderdeel gevonden dat ik zocht.
Jullie vinden veel zaken onzin. Wellicht niet jullie humor, maar ik kan me kostelijk vermaken met humoristische reactie inzake Adam Maher. Dit houdt het topic enigszins verfrissend. Het is niet aan jullie om naar eigen inzicht een forum te zuiveren. Dit is niet jullie forum, maar een forum van velen. Veel gele en rode kaarten zijn totaal onnodig, vooral als het juist gaat om relativerende humor.
Er zijn hier leden die totaal opgefokt reageren en die mogen blijkbaar hun gang gaan. Graag daar op letten.
HR
Helemaal mee eens. Humor wordt afgedaan als forumvervuiling, maar laten we eerlijk zijn, na een paar bladzijden leest niemand de oude topics nog terug. Humor hoort erbij, en ik heb het idee dat het ontbreken daaraan op dit forum voor een soms nogal zure sfeer zorgt. Het goede aan de censuur op dit forum is dat je weinig verwerpelijke onzin hoort, maar een keer ergens om lachen lijkt me niet verkeerd.
HR
HR

Legende

Het idee van het forum is zinnige discussie. nou ben ik zeker voor humor , maar ik kan me voorstellen dat men ergens na x reacties leuk op gegeven moment zegt van he. we hadden hte ove Maher. Op dat moment krijg iederen een reality check en mach je daar ook best wat mee doen. Dus ja maak humor maar wel met mate.
HR
HR

Geselecteerd voor Oranje

Zo gaat het zelden, fansper. Af en toe maakt iemand een opmerking, en daar springen dan een paar anderen op in, en vervolgens ga je weer over tot de orde van de dag. Als het nou pagina's lang door zou gaan, dan kan ik me er iets bij voorstellen dat je bijdragen gaat verwijderen. Zelfs dan zou het me persoonlijk nog niet zo storen.
HR
HR

Legende

Het is inderdaad een kwestie van waar je de grens legt en inderdaad humor is niet de grootste ramp op een forum. Het is op de eerste plaats belangrijk dat je vriendelijk en respectvol met elkaar omgaat. Pas daarna komt de rest. en dan kan een grapje teveel inderdaad niet veel kwaad in tegenstelling tot iemand uitmaken voor iets of ongemakkelijke opmerkingen maken. En als je je er aan stootrt kan je het ook gewoon zeggen toch. En niet direct papa mod erbij vragen met het kaarspel.
Zo van he het zijn ´allemaal gave grappen maar ik wil het graag over Maher hebben. als men dat dan oppikt is er niks aan de hand.

[Dit bericht is veranderd door fansper (op 2 februari 2013 19:59:37).]
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » B - PSV Netwerk » Gastenboek PSV Netwerk » Topics sluiten

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Is het terecht dat Cocu Depay een reprimande gaf voor het uittrekken van zijn shirt na zijn goal tegen Panathinaikos?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 39,5% dat Willem II wint van SC Cambuur Leeuwarden. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor PSV-ADO Den Haag.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!