PSV Netwerk
donderdag 27 april 2017 - 16:57                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » Gastenboek PSV Netwerk » Verbeteringen PSV Netwerk

HR

Deze topic is open en bestaat uit 25 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 25 »

HR

Willem G
Administrator

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 6 september 2014

Na een enerverend weekend, kunnen we hier een frisse nieuwe start maken.

In dit topic kunnen:
- verbeteringen/tips doorgegeven worden
- vragen gesteld worden over bijvoorbeeld een bepaald topic of het forum zelf
- klachten besproken worden

Dank!
HRHR
HR

Demenkovets
Mister PSV

Uit: IJsselmuiden
Reg.: 8 april 1999

Goed plan Willem.

Ik heb nog wel een puntje. Als je kijkt naar de lijst met droomaankopen staat daar een heleboel onzin tussen. Spelers die allang gestopt zijn, onzinnamen, of kijk voor de grap eens naar de lijst spelers die onder club 'Ajax' staan opgesomd (Addo, Lucius, Seedorf, Litmanen, Forlan, -onze- Ronaldo enz enz).

Wellicht dat dit eens een keer opgeschoond kan worden? Het is bijv. een beetje vreemd nog te lezen op de Frontpage bij het kader Transfers dat Kezman nog steeds ergens hoog in bepaalde statistieken opduikt.

Ik snap best dat onhaalbare namen prima in deze lijst kunnen staan en dat haalbaarheid geen direct issue is, daar gaat het me ook niet om. Wel om de hoop onzin die er tussen staat.

Niet dat ik me hier nu zo vreselijk aan stoor, maar het staat wat slecht onderhouden.
HR
HR

Wim L
Administrator

Reg.: 31 maart 2007

Kezman heb ik zojuist gewist.
Wij hebben als admins de keuze tussen een speler wissen en de stemming stoppen. Dat laatste is gebeurd bij bijvoorbeeld Mark van Bommel.

Ik heb ook de Paashaas gewist aangezien die intussen bij de KNVB werkt geloof ik.

Er staat inderdaad veel onzin en oude info tussen. Sommige zaken kun je als lid zelf aanpassen maar indien het echt onzin is kun je hier de link posten en verwijderen we de speler in kwestie.
.
HR
HR

Demenkovets
Mister PSV

Dan is het einde zoek vrees ik :B

Neem als voorbeeld alleen al deze pagina met zoekresultaten (als de link hem zo overneemt):
http://psv.netwerk.to/transfers/index.php?sorteer=club&desc=1&blz=3&zoek=

En blader er voor de grap eens een paar door.
HR
HR

ziege maar ook zagge
Internationale topspeler

Uit: Eindhoven - Stratum West
Reg.: 14 maart 2003

Natuurlijk is Piet Paulusma haalbaar, je moet gewoon willen! :kwaad ;)
HR
HR

Demenkovets
Mister PSV

De vraag is alleen of Fc Oetmorn hem wel wil laten gaan ;)
HR
HR

Wim L
Administrator

Een stuk of 100 ajacieden verwijderd. It's a dirty job but someone has got to do it.
HR
HR

Demenkovets
Mister PSV

Goed bezig Wim :B :pul
HR
HR

J.B.
Debutant Oranje

Vak: Noord - R
Reg.: 14 september 2014

quote:HR
Demenkovets schreef:

Dan is het einde zoek vrees ik :B

Neem als voorbeeld alleen al deze pagina met zoekresultaten (als de link hem zo overneemt):
http://psv.netwerk.to/transfers/index.php?sorteer=club&desc=1&blz=3&zoek=

En blader er voor de grap eens een paar door.
HR
Help. dat zijn er veel..
HR
HR

Wim L
Administrator

J.B. schreef:

(...)
Help. dat zijn er veel..
HR
Ja.
En het blijkt dat de Transferlijst wordt gedeeld met alle netwerken. Alleen de reacties en haalbaarheid zijn van het eigen netwerk.
Het heeft dus niet zo heel veel zin om dit op te schonen want Ajacieden die schijtlollig zichzelf erbij zetten kan ik niet aanpakken.
HR
HR
Omdenken Wim.

Dit betekent dat als wij schijtlollig PSV'ers er bij zetten, dat deze dan ook op de andere netwerken te zien zijn. 8 mei 2016 zou ik een goede speler vinden! Bryan Smeets is een Ajacied ook, enz,
HR
HR

Demenkovets
Mister PSV

Sounds like a plan, vergeet Makkelie ook niet :ja

Maar even serieus, als er zo ontzettend veel onzin in staat en door iedereen lukraak wat in te vullen valt (wat duidelijk dus ook massaal gebeurt), plus spelersgegevens raken veelal op den duur gedateerd, wat is dan het nut om deze optie überhaupt nog in stand te houden? Erg actueel blijft het ook niet als het gros jaren terug eens wat invult en daarna nooit meer aangepast wordt. Ik kan me tenminste niet voorstellen dat dit een echte reële actuele stand is:

Transfers

De volgende spelers worden door fans vaak bestempeld als droomaankoop:
1. Heurelho da Silva Gomes Brazilië 1.012 keer
2. Alex Rodrigo Dias da Costa Brazilië 426 keer
3. Jeremain Lens Nederland 319 keer
4. Erik Falkenburg Nederland 284 keer
5. Roy Beerens Nederland 275 keer
HR
HR

Wim L
Administrator

Klopt.
Als ik het me goed herinner is dit ooit als experiment geintroduceerd en zijn de kinderziektes nooit aangepast.
Ik denk dat de enige toegevoegde waarde kan liggen als in de openingsposten in het transferforum een link plaatst naar het de droomaankooplink. Dan zou er wellicht een betere afspiegeling van waarde en haalbaarheid uitkomen.

Wat betreft Makkelie en Bryan Smeets, doe vooral wat je niet laten kan. :-)
HR
HR

papi323
Selectiespeler PSV 1

Reg.: 5 november 2015

Misschien een idee om Droomaankoop te vervangen door ´Favoriete speler´ (onder contract bij PSV)?
HR
HR

ziege maar ook zagge
Internationale topspeler

Kunnen leden met een rode kaart eigenlijk nog PM's ontvangen? Ik zie dat JB en tirzah een kwartaal(!?) aan de kant staan, wil ze wel ff een hart onder de riem steken.

Ik begin intussen m'n twijfels te krijgen over die toenemende strafmaat. Amerikaanse toestanden, wat ik je brom.
HR
HR

Bas B
Administrator

Reg.: 8 maart 2004

ziege maar ook zagge schreef:
Kunnen leden met een rode kaart eigenlijk nog PM's ontvangen?HR
Ja.

Ik begin intussen m'n twijfels te krijgen over die toenemende strafmaat.HR
Dat mag je vinden.
Ik weet hoeveel modtips wij krijgen over een heel klein clubje leden en hoeveel tijd en energie wij kwijt zijn aan deze leden, dat staat totaal niet in verhouding. De vele onderlinge discussies (zie ook de vorige gesloten topic in het Gastenboek daarvoor), de vele discussies tussen deze leden met ons, de vele waarschuwingen, de vele gele kaarten, de korte(re) schorsingen...als het al hielp, dan slechts voor korte tijd.

Wij zijn dit ontzettend kinderachtige gedrag ondertussen meer dan beu en hebben dit ook meerdere malen gecommuniceerd. Als men echter niet wil luisteren en blijft doorgaan, dan rest ons helaas nog maar één keuze. En dat de schorsingen de laatste tijd hoger uitvallen ligt niet zozeer aan ons, dit is namelijk het gevolg van een optelsom van vorige kaarten en schorsingen.

[Dit bericht is veranderd door Bas B (op 1 oktober 2016 14:28:14).]
HR
HR

ziege maar ook zagge
Internationale topspeler

Ik zie niet wat jullie zien, dat snap ik wel.

Maar als de straffen te hoog worden moeten we misschien gewoon van dat optelsysteem af.
HR
HR

tragedy&hope
Internationale topspeler

Uit: gemaakte zaak
Reg.: 22 juli 2006

Dus Tirzah post schijnbaar offtopic en wordt daarvoor 3! Maanden geschorst.
Gaat dat niet heel erg ver?Beetje belachelijk als ik dat mag zeggen.De strafmaat voor zoiets triviaals lijkt me totaal buiten proportie.
HR
HR

Bas B
Administrator

Maar als de straffen te hoog worden moeten we misschien gewoon van dat optelsysteem af.
HR
Of de leden die het betreft moeten hun gedrag aanpassen...het zou natuurlijk heel vreemd zijn als wij de strafmaat gaan verminderen, omdat leden dermate hardleers zijn dat ze langdurig geschorst gaan worden.

tragedy&hope schreef:
Beetje belachelijk als ik dat mag zeggen.De strafmaat voor zoiets triviaals lijkt me totaal buiten proportie.
HR
Dat mag je zeggen (het verbaast me ook niet dat juist jij begint over de straf van tirzah). En nogmaals, onze argumentatie voor de lange schorsing blijft hetzelfde.

Alleen bij zware overtredingen leggen we meteen lange schorsingen op, maar vele kleinere overtredingen kunnen uiteindelijk ook tot een lange schorsing leiden. Onverwacht kan het nooit zijn, daar gaan (helemaal in dit geval) vele discussies, waarschuwingen, gele kaarten en korte(re) schorsingen aan vooraf.
HR
HR

tragedy&hope
Internationale topspeler

Uit: gemaakte zaak
Reg.: 22 juli 2006

Bas B schreef:

(...)

Dat mag je zeggen (het verbaast me ook niet dat juist jij begint over de straf van tirzah). En nogmaals, onze argumentatie voor de lange schorsing blijft hetzelfde.

Alleen bij zware overtredingen leggen we meteen lange schorsingen op, maar vele kleinere overtredingen kunnen uiteindelijk ook tot een lange schorsing leiden. Onverwacht kan het nooit zijn, daar gaan (helemaal in dit geval) vele discussies, waarschuwingen, gele kaarten en korte(re) schorsingen aan vooraf.
HR
Waarom verbaasd dat jou niet Bas.Persoonlijk ken ik Tirzah niet en vind het buiten dat ik wel van een andere mening hou gewoon een buitenproportionele straf.
Voor herhaaldelijk offtopic gaan 3 maanden sxhoesing.Je kan mij niet vertellen dat je dat zelf niet een beetje teveel van het goede vindt.Of moet ik misschien niet verbaasd zijn dat je dit mbt Tirzah zegt, naar jullie persoonlijke conflicten gekeken.
HR
HR

Willem G
Administrator

Je leest niet echt wat Bas B. zegt. Het is niet zozeer de zwaarte van de overtreding die hem een kwartaal schorsing oplevert. Wel dat het de zoveelste keer is.

De rode kaart kwam overigens van mij, dus je laatste zin klopt ook niet.
HR
HR

Bas B
Administrator

tragedy&hope schreef:
Waarom verbaasd dat jou niet Bas.HR
Omdat jij het in veel discussies over (en met) tirzah het voor hem opneemt.
Dat is verder geen enkel probleem, maar daarom komt jouw reactie niet onverwacht.

Verder sluit ik me volledig bij de woorden van Willem aan.

PS: Ik vind het overigens altijd jammer als begonnen wordt over een zogenaamde vete van ons richting bepaalde leden, of van persoonlijke conflicten tussen ons en bepaalde leden. Alsof dat een reden is voor een schorsing. Voordat wij een vast lid langdurig schorsen hebben wij ontzettend veel tijd, moeite en energie gestoken in het voorkomen hiervan.
Als ik echt een persoonlijk conflict zou hebben met tirzah, dan had ik hem al enkele jaren geleden probleemloos een eeuwige schorsing gegeven. Daarmee had ik mezelf veel moeite kunnen besparen, maar zo gaan wij niet te werk. Laat dat heel duidelijk zijn.

[Dit bericht is veranderd door Bas B (op 2 oktober 2016 22:03:42).]
HR
HR

ziege maar ook zagge
Internationale topspeler

Naar mijn opinie doen de mods hun werk goed, snel en objectiever dan je op menig forum ziet.

Maar als iedereen het erover eens is dat 3 maanden te lang is voor een op zich kleine overtreding dan moet je gewoon het systeem aanpassen, want dat systeem is er immers door ons en voor ons en niet andersom. Natuurlijk had men die overtreding niet moeten maken maar als dat leidt tot onredelijke straffen dan is er toch echt gewoon iets mis met de strafmaat.

Goed, ik ben er niet bij geweest toen tot dit systeem besloten is. Persoonlijk zou ik zeggen: strafverhoging bij recidive is prima, maar daar mag wel een grens aan zitten die dan weer afhankelijk zou moeten zijn van het soort overtreding.
Maar ik weet inderdaad niet wat er achter de schermen allemaal gebeurt, bovendien is mijn mening slechts 1 van de vele, dus hierbij gewoon ff voor de ideeënbus ;)
HR
HR

Willem G
Administrator

Dus als iemand voor de 15e-20e keer dezelfde (kleine) overtreding begaat, kan hij nooit meer dan bijvoorbeeld een maand schorsing krijgen? Ja dat is ook een manier, alleen dat werkt gewoon niet.

Wat Bas ook zegt, voordat wij besluiten iemand voor een maand (of langer) te schorsen zijn er al tig waarschuwingen overheen gegaan. Waarschuwingen, maar ook PB's bijvoorbeeld met daarin: "hey, let nou eens even daar en daar op, want het gaat mis" enz. enz. Als daarna dan nog niet geluisterd wordt en topics worden ontwricht of verzanden in een wellus-nietus discussie tussen steeds weer dezelfde leden dan grijpen we in.

We trekken echt niet vanuit het niets een rode kaart voor 3 maanden schorsing. Maar op een gegeven moment is het klaar.
HR
HR

Bas B
Administrator

Maar als iedereen het erover eens is dat 3 maanden te lang is voor een op zich kleine overtreding dan moet je gewoon het systeem aanpassenHR
Als iedereen dit zou vinden dan heb je een argument.
Vooralsnog betreft het 1,5 van de 46.899 leden (ik tel t&h als half, aangezien hij alleen begonnen is over de strafmaat voor tirzah).

Daarbij kunnen we onszelf blijven herhalen: Niemand krijgt een langdurige schorsing voor alleen een op zich kleine overtreding. Je bent het niet eens met het optelsysteem, dat is echter wat anders.

[Dit bericht is veranderd door Bas B (op 3 oktober 2016 07:50:29).]
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 25 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » D - Overige forums » Gastenboek PSV Netwerk » Verbeteringen PSV Netwerk

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Zal PSV erin slagen Marco van Ginkel te behouden in de zomer?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 45,8% dat AZ wint van FC Utrecht. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van FC Groningen-PSV:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!