PSV Netwerk
zaterdag 19 augustus 2017 - 07:30                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » Andere Sporten » Darts

HR

Deze topic is open en bestaat uit 103 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 103 »

HR

driekes
Legende

Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 15 januari 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 9 mei 2004 om 12:54:56.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Er is weer eens een toernooi gaande in Zoetermeer, leuke aanleiding om weer eens een darts-topic te openen. Niet dat ik het toernooi nadrukkelijk ga volgen, hooguit een paar wedstrijdjes kijken, maar meer om te kijken of hier ook nog wat darters zitten.

Zelf speel ik het spelletje best wel vaak en ik ben in de gelukkige omstandigheid dat ik zelfs op het werk kan darten, met collega's. Thuis heb ik ook een bord hangen, maar ik hou het toch echt wel bij een lolletje. Echt serieus zal ik nooit worden.
In mijn "dart-carrire" heb ik al wel 3 keer een 180 gegooid ( maar helaas komt 26 veel vaker voor :B ). Mijn hoogste uitgooi is 111. De bedoeling was: triple 20-11-tops, maar de eerste pijl belandde in de 1. Dus bleef triple 20 en bulls-eye over. En dat lukte ook nog.

Wie dart er ook? En heeft er eventueel nog wat leuke dart-tips, leuke dart-spelletjes, of hoe goed gooi je zelf?

[Dit bericht is veranderd door driekes (op 9 mei 2004 12:55:19).]
HRHR
HR

Frank
Speler buitenlandse topclub

Reg.: 13 januari 1999

Een beetje een dooie boel, daar in Zoetermeer...

Er zitten bijna geen toeschouwers, zo te zien. Geen idee of dit gisteren ook al zo was, als dat wel het geval is, denk ik dat de hype te veel uitgemolken wordt.

De vraag wie hier allemaal dart of gedart heeft, is al wel vaker langs gekomen hier. Nog maar eens, dan: ik heb een jaar of 11 competitie gedart. Nooit op landelijk niveau, maar wel redelijk hoog lokaal niveau (2 jaar hoogste divisie in de Bossche Competitie). Aantal maal 180 niet bijgehouden, hoogste finish 158 tijdens een rankingtoernooi(weliswaar een paar maal 170 uitgegooid, naar nooit tijdens een competitiewedstrijd).
HR
HR

Fish-180
Meervoudig international

Uit: Meijel(gemeente Peel en Maas)
Vak: West - LL
Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 14 september 2002

Zoals je aan mijn login-naam kunt zien ben ik ook een fanatiek darter. Ben dit seizoen met m'n team gepromoveerd naar de 2e divisie. Volgend seizoen gooi ik 1e divisie omdat er een plaatsje vrijkomt in ons eerste team. Mijn hoogste finish is 170(2x). Heb afgelopen jaar ook het toernooi in ons dorp gewonnen. Mooie spelletjes zijn 170. Je begint op 170 en dan omlaag. Is een goede training voor je dubbels. Het bord rond op triples en dubbels is ook leuk. Tactics is ook een goede training. Er zijn op internet genoeg spelletjes te vinden. Mijn favoriete darters zijn Phil Taylor, John Part en Tony David.
HR
HR

Sander
Speler buitenlandse topclub

Reg.: 8 maart 2001

Ik gooi ook af en toe een pijltje op zolder.
De ene keer gaat het wat beter dan de ander zal ik maar zeggen.
Ik heb wel al 2 keer een 180 gegooid :B
Maarja een tripple 20 is nog altijd meer uitzondering dan regel.
HR
HR

Kobe Bryant
WK Ster

Uit: Rotterdam
Reg.: 7 april 2003

Hier nog zo'n amateurspeler. Ik (en m'n ouders met mij) zijn inmiddels blij dat ik het bord tenminste raak want ik had aanvankelijk wel wat pijlen in m'n deur hangen :B

Dat gaat nu gelukkig een stuk beter :ja
Nu nog proberen dat ik ook gooi wat ik wil gooien.
Ik denk dat ik tot nu toe zo'n 8 180ers heb gegooid.

[Dit bericht is veranderd door Kobe Bryant (op 9 mei 2004 18:39:59).]
HR
HR

driekes
Legende

Reg.: 15 januari 2002

Tactics ken ik wel, leuk spelletje. Maar 170? Hoe werkt dat.
Gewoon een kwestie van 170 proberen uit te gooien en maar zien wat er over blijft en dan dat maar proberen uit te gooien?
HR
HR

rapido768
Legende
Runner-up PSV HCE VoVo 2004/2005; meer prijzen

Uploads: 10
Reg.: 5 juni 2001

quote:HR
driekes schreef:

Tactics ken ik wel, leuk spelletje. Maar 170? Hoe werkt dat.
Gewoon een kwestie van 170 proberen uit te gooien en maar zien wat er over blijft en dan dat maar proberen uit te gooien?
HR
Jeps!
Gewoon je start met 170 (omdat de hoogste finish is) ipv 501... (dit kun je gewoon solo spelen!)
Verder heb ik ook een stok kaarten waarop singles, doubles, trebles en de bull op staan, zodat je bijv. tegen iemand anders 10 kaartjes kan spelen (wie t eerst de singles, doubles etc. die op de kaartjes gegooid heeft wint!)
Hiermee oefen je dus ook andere dingen op t bord!

[Dit bericht is veranderd door rapido768 (op 10 mei 2004 11:13:40).]
HR
HR

Bastie
Internationale topspeler

Uit: Grunn City
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Jeremain Lens
Reg.: 8 september 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 12 mei 2004 om 23:29:54.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  ICQ 1  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ik vind dit toernooi maar erg saai.....
Op het verkeerde moment, tis Lente dan ga je toch niet darten? :)
HR
HR

rapido768
Legende

Bastie schreef:

Ik vind dit toernooi maar erg saai.....
Op het verkeerde moment, tis Lente dan ga je toch niet darten? :)
HR
Als ik t weer hierzo bekijk... vind ik t echt dartweer :)
Ik vind t toernooi op zich best aardig hoor, een paar aardige wedstrijdjes gezien, en natuurlijk is t altijd leuk dat er een verrassend iemand in de 2e ronde staat namelijk de Helmonder Andre Brantjes :B
Tevens was de overwinning van v/d Voort gister leuk om te zien, zeker ook omdat hij King versloeg :B

[Dit bericht is veranderd door rapido768 (op 13 mei 2004 14:34:40).]
HR
HR

AFELLAY
Mister PSV

Uit: Nederland
Reg.: 6 maart 2003

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 6 juni 2004 om 12:29:51.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Taylor gooit 2de nine-darter

Phil Taylor heeft op de UK Open in Bolton voor de tweede keer in zijn carrire live op televisie een nine-darter gegooid. 'The Power' wierp zijn darts zeven maal in de triple twintig, n maal in de triple negentien en hij finishte met dubbel twaalf. Taylor is de eerste darter die twee keer een nine-darter gooit als er tv-camera's bij zijn.
HR
HR

tonymacaroni
Meervoudig international

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 23 mei 2003

ik speel ook wel eens een potje darts.
Nog steeds geen 180, wel al 32432548 x een pijl er op maar het wil maar niet lukken :nee
Mijn hoogste uitgooi is 130!! :) Was echt vet tof, single 20 toen triple 20 en toen dubbel bull ik sprong echt alles bij elkaar :B Mijn mooiste dartmoment ooit was dat :)
HR
HR

Fish-180
Meervoudig international

Ik gooi ook in de PDB. Komend seizoen in D'n dokter 1. Heb ook al diverse malen deelgenomen bij het toernooi van de Marma-bar in Liessel.
HR
HR

rapido768
Legende

Inmiddels is de competitie weer in volle gang!
Ons team is sterk uit de startblokken gekomen met 4 winst uit 4 gespeelde wedstrijden :ja
Daarmee zijn we gedeeld koploper in onze competitie!
HR
HR

AFELLAY
Mister PSV

Uit: Nederland
Reg.: 6 maart 2003

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 19 januari 2005 om 22:40:50.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Barney ontmoet Taylor in Hengelo

De ogen van de dartsliefhebbers zijn volgende maand gericht op Hengelo. Daar wordt van 7 tot en met 13 februari de Masters of Darts georganiseerd. Aan dit toernooi nemen de beste spelers van de rivaliserende bonden PDC en BDO deel. Zo staat er een duel tussen de officieuze wereldkampioenen Raymond van Barneveld en Phil Taylor op het programma.

De organisatie van Masters of Darts heeft het deelnemersveld inmiddels rond. Van Barneveld, Andy Fordham, Tony David en Co Stomp vertegenwoordigen de BDO en Taylor, Wayne Mardle, Roland Scholten en Colin Lloyd moeten de eer van de PDC hooghouden. In de groepsfase spelen de darters alleen tegen spelers uit de andere bond. De winnaar van de BDO-poule neemt het in de halve finale op tegen de nummer twee van de PDC-poule en andersom. Voor de winnaar ligt een cheque ter waarde van 150.000 euro klaar.

Van Barneveld en Taylor spelen op donderdag 10 februari tegen elkaar. In 1999 speelden 'Barney' en 'The Power' ook al eens tegen elkaar nadat zij kort daarvoor de titel bij hun bond hadden veroverd. Toen was Taylor oppermachtig. Van Barneveld won eerder deze maand in Frimley Green voor de vierde keer in zijn carrire de Lakeside, voorheen bekend als de Embassy. Taylor greep begin januari zijn tiende wereldtitel bij de PDC. Voor zijn overstap naar deze bond had de Engelsman ook al twee Embassy-titels op zijn palmares staan.

-----

Kijk dit wordt vuurwerk! :ja
HR
HR

rapido768
Legende

Leuk affiche idd... alleen Stomp erbij :nee

Weet iemand op basis van wat deze darters gekozen zijn :huh ?

Lijkt me namelijk dat je met een Barney, Fordham, David, Hankey, Adams, King en Fitton een beter team kunt formuleren... :I
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 22 januari 2005 om 11:53:46.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: brameuser@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
De beste 4 spelers van de BDO tegen de beste 4 van de PDC. Alleen bij de BDO hebben er een aantal afgezegt. Hierdoor wilde Van Barneveld ook afzeggen, maar werd hij aan zijn contract gehouden. Van Barneveld vind namelijk dat ze nu geen representatief team op de been zetten tegen de PDC.

In het topic van de Lakeside staat er meer over.
HR
HR

rapido768
Legende

Ondertussen blijven we sterk bezig in de competitie, op dit moment al 14 wedstrijden ongeslagen... :)
HR
HR

Petrovic
Internationale topspeler

Vak: Oost - YY
Reg.: 28 november 2001

Bramaldo - El Salvador schreef:

De beste 4 spelers van de BDO tegen de beste 4 van de PDC. Alleen bij de BDO hebben er een aantal afgezegt. Hierdoor wilde Van Barneveld ook afzeggen, maar werd hij aan zijn contract gehouden. Van Barneveld vind namelijk dat ze nu geen representatief team op de been zetten tegen de PDC.

In het topic van de Lakeside staat er meer over.
HR
Ook bij de PDC zijn niet de 4 sterksten in het team opgenomen. Scholten staat namelijk 5e op de ranglijst en Mardle 7e.
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 31 januari 2005 om 20:14:23.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: brameuser@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Mja, dan hebben die anderen misschien ook afgezegt, anders weet ik het niet :)
HR
HR

Fish-180
Meervoudig international

Volgens mij heeft Barney een beetje schrik voor Taylor. :B
Als ie zelf zijn wedstrijden wint maakt het toch geen fluit uit wie er mee gooien. Anders vraagt ie Anastasia Dobromysleva maar mee. Het oog wil ook wat tenslotte. ;)
HR
HR

Fish-180 schreef:

Volgens mij heeft Barney een beetje schrik voor Taylor. :B
Als ie zelf zijn wedstrijden wint maakt het toch geen fluit uit wie er mee gooien. Anders vraagt ie Anastasia Dobromysleva maar mee. Het oog wil ook wat tenslotte. ;)
HR
Daar noem je iemand zeg :ja :ja :ja
Heb haar gister live aan het werk gezien op de Open en ze kan behalve er leuk uitzien nog goed darten ook. Ze is erg aardig en wilde graag mee op de foto, itt Co "ik sprint iedereen maar vlug voorbij" Stomp... Ze heeft er iig een fan bij gekregen :B
HR
HR

rapido768
Legende

Even ter illustratie :)

forumillustratie

Is in ieder geval een stuk prettiger om naar te kijken dan naar laten we zeggen ehm... Karin Krappen ofzo :idee
HR
HR

rapido768
Legende

Inmiddels is het officieel, ons dartteam is ongeslagen kampioen geworden in de 4e divisie van de PDB :B
HR
HR

Fish-180
Meervoudig international

rapido768 schreef:

Inmiddels is het officieel, ons dartteam is ongeslagen kampioen geworden in de 4e divisie van de PDB :B
HR
Van harte gefeliciteerd met het Kampioenschap in 4K, rapido768. :pul

Wij hebben ons kunnen handhaven in 1C.

[Dit bericht is veranderd door Fish-180 (op 17 april 2005 20:44:10).]
HR
HR

rapido768
Legende

Fish-180 schreef:

(...)

Van harte gefeliciteerd met het Kampioenschap in 4K, rapido768. :pul

Wij hebben ons kunnen handhaven in 1C.
HR
Dank je Fish :)

Jullie ook gefeliciteerd, en over een jaartje of 2,3 zien we jullie wel in de eerste divisie ;)
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 103 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » C - Voetbal/Sport overig » Andere Sporten » Darts

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Staat de positie van Cocu voor jou nu ter discussie?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 69,9% dat Vitesse wint van AZ. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor NAC-PSV.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!