PSV Netwerk
maandag 26 juni 2017 - 14:24                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » Andere Sporten » Baseball fans

HR

Deze topic is open en bestaat uit 20 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 20 »

HR

KEZZA!!!!!
Jeugdspeler PSV

Uit: Veldhoven
Vak: Noord - N
Droomaankoop: -
Reg.: 5 maart 2007

Zijn er op dit forum ook honkbal fanaten??
Ik zelf volg de MLB zoveel mogelijk.
Mijn favorieten team is de San Francisco Giants.
Ook volg ik het Nederlandsteam als ze een belangrijke toernooi spelen. Met daarin soms Alexander Smit uit Eindhoven. Die heeft in de jeugd altijd bij :psv honkbal gespeeld, en nu mag hij aan het grote werk ruiken bij de Minnesota Twins.

Ben benieuwd wat het dit jaar in de MLB gaat worden.
Ik ben nu al de springtraining aan het kijken op NASN.
HRHR
HR

Kokkie
Legende
Tweede en derde prijs Banner Battle

Vak: Oost - X
Reg.: 9 februari 2000

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 22 maart 2007 om 19:24:06.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ik ben helemaal gek van amerikaanse sport. Maar honkbal kan me echt totaal niet boeien. Ik volg alleen de world series.

Geef mij maar American Football of ijshockey.
HR
HR
Vorig jaar ben ik naar het WK geweest in Eindhoven, alwaar ik de volgende wedstrijden gezien heb: Zuid-Korea vs Zuid-Afrika en Australi vs Spanje.
Het was de eerste keer dat ik deze sport op zo'n niveau heb gezien en ik moet eerlijk bekennen dat dit naar meer smaakt.
Ik was vooral verrast door de snelheid van het spel en heb waarlijk genoten.
Na dit toernooi kijk ik wel eerder naar baseball dan voor het WK, voornamelijk op de tv.
Ik betrapte me zelfs erop dat ik afgelopen jaar naar de site van de Haarlemse Honkbalweek keek, als er geen mogelijkheid voor mij was om een wedstrijd te bezoeken.
Het was helaas niet mogelijk en ik denk dat ik dit jaar maar weer een poging waag, dus mag ik toch wel concluderen dat deze sport me toch enigszins "gepakt" heeft.
Ik moet wel eerlijk bekennen dat ijshockey bij mij toch op een veel hoger plan staat, zo is mijn favoriete ploeg de Pittsburgh Penguins, vooral ten tijde van Jagr en Lemieux

[Dit bericht is veranderd door PSV&WEST HAM UTD-FAN (op 22 maart 2007 20:05:22).]
HR
HR

KEZZA!!!!!
Jeugdspeler PSV

Ik ben idd ook naar het wk geweest en elk jaar Haarlemse Honkbalweek.
Het is vooral een explosieve sport. Soms minuten niks te doen en van het ene op het andere moment gebeurd er van alles.Je moet wel goed de tactieken weten en spelregels, anders is het bijna niet te snappen.En dan lijkt het vaak een hele saaie sport. Maar als je alles snapt verveel je je echt niet.
Ijshockey vindt ik wel aardig, alleen ik kan het niet echt volgen want ik kan de puck niet echt volgen. Veel te onduidelijk wanneer er gescoord wordt bijvoorbeeld.Tja en bij deze sport weet ik de spelregels niet echt en tactiek.
Zal me er eens in verdiepen.
Maar eerst het nieuwe seizoen in de MLB met misschien wel de andere trots van Eindhoven, Alexander Smit! Hopen dat hij opgenomen wordt in het roster van de Twins. Dan wordt het echt genieten dit jaar.
HR
HR

Kobe Bryant
WK Ster

Uit: Rotterdam
Vak: -
Reg.: 7 april 2003

Ik kijk regelmatig MLB op Sport 1, wel de samenvatting want die is ten eerste op een menselijke tijd en ten tweede is het wachten en niets doen er mooi tussenuit geknipt. Ik kan echt genieten van een mooie klap en van een dubbelspel krijg ik helemaal een stijve :B

Maar je houdt van Amerikaanse sporten...geen NBA? :)
HR
HR

Dirk Pitt
Internationale topspeler
Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004

Uit: Amsterdam & Eindhoven
Vak: Oost - X
Uploads: 12
Reg.: 9 december 2002

Moet zeggen dat het seizoen mij wat te lang duurt om alle wedstrijden te volgen, maar zo af en toe kijk ik wel eens welke teams het goed doen. De Phillies, Twins en Diamondbacks volg ik dan met name. Ben afgelopen augustus naar een thuiswedstrijd van de D'Backs geweest in Phoenix, tegen de Florida Marlins. Best aardig om zo'n MLB wedstrijd in het stadion mee te maken.
HR
HR

TZA
Meervoudig international

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Erik Falkenburg
Reg.: 28 november 2001

Ik heb vorige jaar beroepsmatig heel veel wedstrijden op het WK gezien, op alle locaties. Ben een echte honkbalfreak. Kijk ook zeer vaak naar NASN, heerlijk.

Deze zomer weer een passe-partout voor het World Port Tournament in Rotterdam, daar heb ik een week voor vrij genomen. Ga alle wedstrijden kijken.

In de MLB is mijn favoriete team Toronto Blue Jays. Dit vanwege mijn grote held Joe Carter, die in 1993 met een homerun de World Series besliste tegen de Philadelphia Phillies, terwijl ze achter stonden. En Roberto Alomar Jr. speelde er toen ook. Heerlijk team was het.
HR
HR

KEZZA!!!!!
Jeugdspeler PSV

quote:HR
Dirk Pitt schreef:

Ben afgelopen augustus naar een thuiswedstrijd van de D'Backs geweest in Phoenix, tegen de Florida Marlins. Best aardig om zo'n MLB wedstrijd in het stadion mee te maken.
HR
ik zou ook graag nog een keer naar de VS willen om daar een paar wedstrijden te gaan bekijken. Met name dan naar San Francisco, Los Angeles en Oakland.Prachtige stadions zijn daar en zou graag een keer die entourage mee willen maken!!

Kobe Bryant schreef:

Maar je houdt van Amerikaanse sporten...geen NBA? :)
HR
Mijn broer is helemaal gek van de NBA. Ikzelf vindt het wel aardig om een potje te kijken maar hou toch meer van het spelletje honkbal.
In de tijd dat Rick Smits bij de lakers speelde volgde ik de NBA wel op de voet.

[Dit bericht is veranderd door KEZZA!!!!! (op 23 maart 2007 12:18:43).]
HR
HR

KEZZA!!!!!
Jeugdspeler PSV

TZA schreef:

In de MLB is mijn favoriete team Toronto Blue Jays. Dit vanwege mijn grote held Joe Carter, die in 1993 met een homerun de World Series besliste tegen de Philadelphia Phillies, terwijl ze achter stonden. En Roberto Alomar Jr. speelde er toen ook. Heerlijk team was het.
HR
Kan me de wedstijd niet herinneren maar heb ff gekeken en het was idd een prachtig team met o.a. Ed Sprague, Paul Molitor en John Olerud!!
Dit jaar verwacht ik niet zoveel van de blue Jays, al speelt er wel 1 van m'n favorietjes nl. Troy Glaus!
En je weet het maar nooit in de MLB, misschien dat ze sterker zijn dan iedereen verwacht!
HR
HR

TZA
Meervoudig international

KEZZA!!!!! schreef:

(...)

Kan me de wedstijd niet herinneren maar heb ff gekeken en het was idd een prachtig team met o.a. Ed Sprague, Paul Molitor en John Olerud!!
Dit jaar verwacht ik niet zoveel van de blue Jays, al speelt er wel 1 van m'n favorietjes nl. Troy Glaus!
En je weet het maar nooit in de MLB, misschien dat ze sterker zijn dan iedereen verwacht!
HR
Ed Sprague ja nu je het zegt. Die herinner ik me van een honkbalplaatje. Zal eens op zolder kijken waar ze liggen.
HR
HR

De arTies
Legende

Uit: Utrecht
Vak: Oost - W

Ik heb het tot m'n 11e ongeveer gespeeld (peanutball) maar ben toen toch gaan voetballen (ook maar 2 jaar volgehouden) toch blijft het na voetbal m'n favoriete sport, vroeger volgde ik de MLB wel veel en spaarde ook fanatiek honkbal plaatjes.
Daarna is het persoonlijk een stuk minder geworden maar m'n broer speelde lange tijd in de hoogste jeugd devisie (eerst bij de Ijselmeervogels in Huizen en daarna bij Quick in Amersfoort), helaas is hij er nu mee opgehouden...
Toen hij zo hoog speelde keek ik regelmatig, nu nog zie ik af en toe oud teamgenoten van 'm langskomen op TV.
't blijft leuk!
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 10 april 2007 om 17:32:56.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: -  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Van den Hurk start in Major League

--------------------------------------------------------------------------------

Datum: 10-apr-2007 09:32

Dinsdag is een grote dag in de honkballoopbaan van werper Rick van den Hurk. De 21-jarige Nederlander maakt zijn debuut in de Amerikaanse Major League als startende pitcher van Florida Marlins. Van den Hurk staat op de heuvel in de thuiswedstrijd tegen Milwaukee Brewers als invaller voor de geblesseerde Ricky Nolasco.

Vrijdag vreesden de Marlins al dat er iets mis was met Nolasco. De 24-jarige werper slaagde er niet in ballen op topsnelheid te gooien en kreeg tegen Philadelphia Phillies na iets meer dan een inning op de heuvel een homerun tegen die de Phillies drie punten opleverde. Nolasco ondergaat nu enkele onderzoeken en is uit voorzorg op de blessurelijst geplaatst.

Van den Hurk, oud-speler van de Twins uit Oosterhout, krijgt nu het vertrouwen van manager Fredi Gonzalez. "Onze staf denkt dat hij er klaar voor is", aldus Gonzalez. Van den Hurk zou zondag pas zijn eerste duel op AA-niveau werpen, het voorlaatste stadium voor de Major League. Dat is er door zijn versnelde promotie niet van gekomen.

--------------------------------------------------------------------------------HR
Voor honkballend Nederland groot nieuws natuurlijk. Het is pas de tweede Nederlandse pitcher die uitkomt in de Major League !!
HR
HR

KEZZA!!!!!
Jeugdspeler PSV

Ricardo Izecson Santos schreef:

(...)

Voor honkballend Nederland groot nieuws natuurlijk. Het is pas de tweede Nederlandse pitcher die uitkomt in de Major League !!
HR
JAAAA, absoluut groot nieuws.
Ik had dit trouwens van van den Hurk nog niet verwacht.
Smit leek wat dat betreft verder, maar dit is echt super.
Ben zeer benieuwd hoe Rick het er vanaf gaat brengen.
Het mooie is ook nog dat Rick uit veldhoven komt ook.

Voor iemand die er interesse in heeft, de eigen site van Alexander Smit http://www.alexandersmit.com

:psv KAMPIOENEN!!!!!
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 10 april 2007 om 21:28:41.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: -  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ik denk/vrees dat Smit in zijn ontwikkeling wat stil is blijven staan. Want ook ik had het idee dat hij verder was dan Van den Hurk. Jammer trouwens dat ik geen account heb op mlb.com. Zou de wedstrijd graag willen zien, maar vind de 19,95 dollar voor 1 maand toch iets te veel.
HR
HR

TZA
Meervoudig international

Ricardo Izecson Santos schreef:

Ik denk/vrees dat Smit in zijn ontwikkeling wat stil is blijven staan. Want ook ik had het idee dat hij verder was dan Van den Hurk. Jammer trouwens dat ik geen account heb op mlb.com. Zou de wedstrijd graag willen zien, maar vind de 19,95 dollar voor 1 maand toch iets te veel.
HR
Neem UPC Digital en dan het extra channel pack! NASN echt top. Heb trouwens ook Sport1, daar is ook veel honkbal te zien
HR
HR

KEZZA!!!!!
Jeugdspeler PSV

Goed debuut van Rick van den Hurk
4.2 inn. 5 hits, 1 run, 3 bb en 5 so :cool
Rick mag hier erg trots op zijn met zo'n debuut.
Ben benieuwd of hij er volgende week weer bij zit!

VELDHOVEN de gekste!!!!
:pul

HR
HR

TZA
Meervoudig international

Gisteren de seizoensopening gekeken in de Rotterdamse Beverwaard waar Sparta/Feyenoord het opnam tegen ADO. 10-2 geworden, een zeer vermakelijke partij. De koning van het Rotterdamse uitgaanscircuit, Ted Langenbach, gooide de eerste bal en oud VVD-coryfee Hans Dijkstal sloeg de bal zowaar het veld in.
HR
HR

KEZZA!!!!!
Jeugdspeler PSV

TZA schreef:

Gisteren de seizoensopening gekeken in de Rotterdamse Beverwaard waar Sparta/Feyenoord het opnam tegen ADO. 10-2 geworden, een zeer vermakelijke partij. De koning van het Rotterdamse uitgaanscircuit, Ted Langenbach, gooide de eerste bal en oud VVD-coryfee Hans Dijkstal sloeg de bal zowaar het veld in.
HR
Hahaha, Dijkstal sloeg zeker met z'n saxofoon!!!???
Wat dat betreft mis ik het nederlandse tophonkbal wel in Eindhoven. Zou ik ook regelmatig gaan kijken. Het wordt tijd dat PSV ook weer in de hoofdklasse komt te spelen! :pul

HR
HR
Voor deze opmerkelijke vorm van pitchen, schop ik deze topic maar weer eens omhoog.
Dan sta je echt voor Jan-met-de-korte-achternaam als je de slagman bent.
HR
HR
Vandaag 2 kaartjes gekocht voor het World Port Tournament in Rotterdam, wat gehouden wordt van 2 tot en met 12 augustus in het Neptunus-stadion.
Deelnemende landen zijn:
Nederland
Cuba
Japan
Taiwan
USA Baseball National Team.

De dag die ik bezoek is 8 augustus met de volgende wedstrijden, Cuba-Japan & Nederland-Taiwan.

Ik heb er zin aan!!!
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 17 juli 2007 om 14:09:09.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: -  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Van den Hurk weer op de heuvel
17.07.2007 - 09:58

Werper Rick van den Hurk mag dinsdag weer plaatsnemen op de heuvel. De 22-jarige Eindhovenaar werd door de Major League Baseball-ploeg Florida Marlins weer uit de Minor League opgevist om tegen St. Louis Cardinals te gooien. Van den Hurk speelt normaliter bij Triple A-team Albuquergue, maar hij mocht al een aantal keer voor de Marlins werpen.

Van den Hurk speelde op 16 juni tegen Kansas City Royals voor het laatst voor de Marlins in de MLB. HR
Om 1 uur Nederlandse tijd vannacht, wordt dus weer een latertje :tong Dacht dat hij trouwens teruggezet was naar de Mudcats (AA-team).
HR
HR

TZA
Meervoudig international

PSV&WEST HAM UTD-FAN schreef:

Vandaag 2 kaartjes gekocht voor het World Port Tournament in Rotterdam, wat gehouden wordt van 2 tot en met 12 augustus in het Neptunus-stadion.
Deelnemende landen zijn:
Nederland
Cuba
Japan
Taiwan
USA Baseball National Team.

De dag die ik bezoek is 8 augustus met de volgende wedstrijden, Cuba-Japan & Nederland-Taiwan.

Ik heb er zin aan!!!
HR
Heb wederom een passe partout gekocht en ik ben van plan om alle 21 wedstrijden te gaan kijken. Heb er ruim een week voor vrij genomen... Erg gezellig altijd bij Neptunus.
HR
HR
Opmerkelijk en tevens triest bericht:

Honkbal doodt coach

Baseballcoach Mike Coolbaugh is overleden nadat hij tijdens een wedstrijd een honkbal tegen zijn hoofd kreeg. Dat gebeurde tijdens een wedstrijd in Texas. Eerste hulp mocht niet meer baten.

Het gebeurde tijdens de wedstrijd van Tulsa Drillers tegen Arkansas Travellers.

De bal van slagman Tino Sanchez trof hem dus dodelijk. Waarschijnlijk werd hij aan de rechterkant van zijn schedel geraakt. De voormalige prof ging meteen knock out. Op weg naar het ziekenhuis overleed hij in de ambulance.

Coolbaugh was nog maar enkele weken in dienst bij Tulsa. Hij speelde eerder 44 wedstrijden op het hoogste niveau in de Major League. De Tulsa Drillers zijn een satellietteam van de Major League-ploeg Colorado Rockies.

De coach laat twee zonen en een zwanger vrouw Mandy achter.

Bron
HR
HR

TZA
Meervoudig international

Een beetje een teleurstellende finale van het WPT gezien zojuist. Wel zeer terecht dat Cuba heeft gewonnen, alhoewel Chinese Taipei het ze dit toernooi toch 3x zeer lastig heeft gemaakt.

Mooi om te zien dat Japanner Ryoji Nakata de Most Popular Player is geworden. Ik had ook op hem gestemd. De dikkige eerste honkman had zich sinds dag 1 al als publiekslieveling aangemeld na het dansen op het podium na afloop van de wedstrijd Japan - Verenigde Staten.

Al met al weer een geslaagde editie en ook in 2009 zal ik weer met een passe-partout alle wedstrijden gaan zien!
HR
HR

TZA schreef:

Mooi om te zien dat Japanner Ryoji Nakata de Most Popular Player is geworden. Ik had ook op hem gestemd. De dikkige eerste honkman had zich sinds dag 1 al als publiekslieveling aangemeld na het dansen op het podium na afloop van de wedstrijd Japan - Verenigde Staten.
HR
Ik ben n dag geweest, afgelopen woensdag, en aan de reactie van het publiek was wel duidelijk dat het "dikke stompje op het eerste honk" van Japan de MPP zou worden.
Mijn favoriet was die andere dikzak: de Cubaanse catcher Yosvani Peraza.
Maarja, ik ben dan ook geen kenner, maar een liefhebber. ;)
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 20 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » C - Voetbal/Sport overig » Andere Sporten » Baseball fans

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Is Lozano een goede aankoop van PSV?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 5,3% dat Zweden wint van Frankrijk. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.