PSV Netwerk
woensdag 29 maart 2017 - 09:17                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » TV en Film Forum » Welke series volg je?

HR

Deze topic is open en bestaat uit 55 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 55 »

HR

panna10eigengoals
Talent jeugd PSV

Vak: Oost - V
Droomaankoop: -
Reg.: 1 maart 2006

Naar aanleding van die andere topic over films die iedereen heeft gezien is hier de topic over tv-series die je volgt.

Zelf ben ik echt helemaal verslaafd aan het kijken van tv-series, omdat je in tegenstelling tot films de karakters echt beter leert kennen. In een film heb je daar meestal maar een anderhalf tot twee uur voor (Je moet echt een goede acteur zijn om in zo'n korte tijd de kijker kennis te laten maken met een ingewikkeld karakter) en bij series is hier veel meer tijd voor. Het enige rotte van series vind ik dat je meestal een week moet wachten tot de nieuwe aflevering er is en vaak is het zo dat je die dan om de een of andere reden weer mist. Vanwege het feit dat ik daar echt niet tegen kan ben ik de series in zn geheel van Internet gaan plukken en dan is het echt vet om zo'n serie binnen een korte tijd af te kijken.
Hieronder een lijst van de series die ik afgelopen jaren heb gekeken:

- The Shield: Een hele vette politie serie waarvan ik 2 seizoenen heb gezien en een deel van het derde seizoen (Ik heb tot en met het vierde seizoen op mijn computer staan). Het is wel alweer een politie-serie, maar het enige wat ik kan zeggen: 'Kijk de pilot en je bent verkocht'.

- Lost: Dit is een serie over een vliegtuig dat gecrasht is op een onbewoond eiland. Hoe langer de overlevenden op het eiland zijn hoe meer ze in de gaten krijgen dat er nog 'iets' anders op het eiland is. De spanning wordt in deze serie zo goed vast gehouden dat je er misselijk van wordt, maar je wilt toch telkens de volgende aflevering weer zien. Een grot pluspunt is dat de hoofdrol speler niet in elke aflevering de belangrijkste persoon is en dat de andere karakter ook goed uitgebouwd worden. Echt een aanrader dus!

- The 4400 - In een tijdsbestek van 60 jaar(geloof ik) zijn er meerdere 4400 mensen vermist geraakt. Nu, 60 jaar later, worden deze mensen weer teruggezet op de aarde zonder dat ze een dag ouder zijn geworden. Er lijkt op het eerste oog niks met deze mensen aan de hand te zijn, maar steeds verder in de serie wordt het toch duidelijk dat sommige van deze mensen er bepaalde 'krachten' aan over hebben gehouden. Ook in deze serie is het erg leuk om te zien dat het niet alleen om de hoofdrolspelers gaat. Bijna elke aflevering komt er weer een nieuw karakter naar voren waarvan sommige ook belangrijk blijven in het verdere verloop van de serie.

- Prison Break: In deze serie wil iemand zijn oudere broer helpen om uit de gevangenis te ontsnappen, omdat hij ervan overtuigd is dat zijn broer onschuldig is. Het vette is dat hij hiervoor zelf een bankoverval pleegt om in dezelfde gevangenis te komen als zijn broer zodat hij de 'blue-prints' van het gebouw mee kan smokkelen. Hij smokkelt deze op een wel heel aparte manier mee naar binnen. Het enige wat ik jammer vind van deze serie is dat er maar weinig karakters in het verhaal zijn die je kan leren kennen, maar het blijft wel een hele spannende serie.

Ik heb nu ook de serie 24 van 4 seizoenen lang op mijn computer staan, maar hier ben ik nog niet aan begonnen. Is ook wel erg lang 4 x 24 aflevering van 50 minuten :schrik

Ik ben benieuwd of er nog andere series zijn die de moeite waard zijn om te gaan volgen dus ik zou zeggen brand los! :tong
HRHR
HR
Prison Break wilde ik ook gaan volgen, maar miste gelijk de eerste aflevering. Mijn leven is zo onregelmatig dat het kijken van tv en het volgen van series er vaak bij inschiet. Maar een vriend van me heeft de hele serie al op dvd, dus die leen ik binnenkort van hem.
HR
HR

NoordSS
Meervoudig international

Uit: Eindhoven
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 28 januari 2002

Momenteel geen eigenlijk. Zie wel af en toe series, maar volg het niet wekelijks/dagelijks.

Vroeger (als tiener) volgde ik wel series (vooral komedies)
Hier een een aantal die ik mij herinner:

NewsRadio (was mijn favoriet)
Friends
Seinfeld
X files (1 jaartje maar)
Spin City
Buffy (jaja :B )
ER
Dead Like Me
Stargate
HR
HR

Depjoetie
Vaste waarde PSV 1

Uit: EINDHOVEN
Vak: Oost - X
Reg.: 9 maart 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 28 maart 2006 om 12:42:06.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
De enige serie die ik nu echt volg is Prison Break. Hoewel pas 2x op tv geweest en ik was toevallig thuis. Maar ik ben wel benieuwd hoe het allemaal afloopt dus de intentie is er om te blijven volgen. En als ik een aflevering mis valt er vast wel iets te vinden op internet.

Vroeger heb ik een hele tijd X-files gevolgd maar op een gegeven moment kon het me niet meer boeien en heb ik het nooit meer gekeken.
Verder zijn er wel meerdere series die ik vaak keek maar echt speciaal volgen niet.

Lost leek me ook een leuke serie na de eerste aflevering maar na de 1e uitzending heb ik het meteen 2 weken gemist dus was volgen ook niet meer mogelijk. Toch ook maar eens zorgen dat ik de serie op dvd krijg.
HR
HR

Danielito
Speler buitenlandse topclub

Uit: Amsterdam
Reg.: 24 augustus 2005

Ik volg nu eigenlijk amper of geen series meer, omdat ik daar denk ik te oud voor ben. Mijn fantasie is sowieso geminimaliseerd en mijn beeld van de wereld komt totaal niet overeen met hoe die in series wordt geschetst. Ik zet nu nog weleens de TV aan als ik aan het koken ben of aan het eten ben en dan staat 'ie standaard op 'onderweg naar morgen' maar dan wel het geluid uit en mijn stereo op tien. Zitten wel mooie mokkeltjes in die serie..! :tong

Uit het verleden zijn mijn favoriete series:

Sanford and Son
The Cosby Show
Quantum Leap
Seinfeld

....en recent ben ik groot fan van de serie The Pretender geweest welke helaas niet helemaal is uitgezonden. Miss Parker,....owiiiiieee...!!! :B :cool
HR
HR

NoordSS
Meervoudig international

Uit: Eindhoven
Reg.: 28 januari 2002

Ik vergeet trouwens een erg belangrijke.
Ik vond Oz helemaal geweldig.
HR
HR
Ik keek vroeger eigenlijk nooit series, maar ben me er de laatste jaren toch meer in gaan "interesseren". Op dit moment volg ik eigenlijk maar 2 series:

Friends
The OC (Orange County)

Met Friends zullen de meesten wel bekend zijn, maar zijn er ook nog meer mensen die The OC volgen?
HR
HR

Willy ML
Mister PSV
Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld

Uit: Sydney
Vak: West - H
Reg.: 27 februari 2003

quote:HR
FC Spar schreef:

Ik keek vroeger eigenlijk nooit series, maar ben me er de laatste jaren toch meer in gaan "interesseren". Op dit moment volg ik eigenlijk maar 2 series:

Friends
The OC (Orange County)

Met Friends zullen de meesten wel bekend zijn, maar zijn er ook nog meer mensen die The OC volgen?
HR
The OC is geweldig, heb seizoen 1 en 2 thuis op DVD. Behoorlijk *** hoe Net 5 zo met de fans is omgegaan. Eerst behoorlijk primetime op de dinsdagavond daarna steeds verder afgezakt tot het niet slechter kon (17.05uur Zondagmiddag) en nu is het helemaal van de buis:\(
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 29 maart 2006 om 09:15:41.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

FC Spar schreef:

Friends
The OC (Orange County)

HR
Ik volg The OC ook. Jammer genoeg is het ineens van de buis gegaan zonder dat seizoen 1 afgemaakt is. Ik ben echt verslaafd geraakt aan deze serie. We hebben daarna de DVD serie helemaal gekeken tot heteinde van seizoen 2. Ik hoop nu seizoen 3 ergens op DVD te kunnen krijgen. Maar we wachten af.

Maar Willy, wat jij zegt klopt niet helemaal. Seizoen 1 kwam maandag tot en met donderdag om half 7 op de televisie en is er toen ineens helemaal mee opgehouden.
Zondagmiddag om 17.05 kwam seizoen 3. Dat is nu ook gestopt

[Dit bericht is veranderd door PSVSorayatjuh (op 29 maart 2006 09:17:37).]
HR
HR

Willy ML
Mister PSV
Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld

Uit: Sydney
Vak: West - H
Reg.: 27 februari 2003

PSVSorayatjuh schreef:

(...)

Ik volg The OC ook. Jammer genoeg is het ineens van de buis gegaan zonder dat seizoen 1 afgemaakt is. Ik ben echt verslaafd geraakt aan deze serie. We hebben daarna de DVD serie helemaal gekeken tot heteinde van seizoen 2. Ik hoop nu seizoen 3 ergens op DVD te kunnen krijgen. Maar we wachten af.

Maar Willy, wat jij zegt klopt niet helemaal. Seizoen 1 kwam maandag tot en met donderdag om half 7 op de televisie en is er toen ineens helemaal mee opgehouden.
Zondagmiddag om 17.05 kwam seizoen 3. Dat is nu ook gestopt
HR
Ja oke, maar dat waren de herhalingen op Veronica en die zijn gestopt halverwege geloof ik. Net 5 is gestopt iets voor het einde van seizoen 3. De nieuwe DVD van The OC circuleert al op Ebay etc. maar is nog niet in Nederland te verkrijgen, ik wacht er ook al op;)
HR
HR

kezman88
Meervoudig international

Uit: Sittard
Vak: -
Reg.: 27 november 2001

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 29 maart 2006 om 13:24:43.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ik vind het volgen van series op TV eigenlijk niks. Ik kijk liever na een jaar de hele serie op DVD. Omdat ik dan zelf kan bepalen wanneer en hoeveel afleveringen ik kijk.

Ik heb The Sopranos (seizoen 1 t/m 5) nu al 3 keer gezien en bij 24 zit ik nu bij de laatste afleveringen van seizoen 4.

Ik ben inmiddels wel al verslaafd aan Prison Break na 2 afleveringen, maar de DVD box is inmiddels besteld. :B

Verder is het voor mij wachten op seizoen 6 en 7 van The Sopranos en seizoen 5 van 24, maar dat komt allemaal nog wel.

Ook wil ik alle 10 de seizoenen van Friends nog een keer op DVD om deze in een marathon allemaal te gaan kijken. Leek me wel een leuke bezigheid tijdens een vakantie. :B

EDIT:

Ik vergeet trouwens een erg belangrijke.
Ik vond Oz helemaal geweldig.HR
Deze serie vond ik ook erg goed. Erg jammer dat ze er zomaar mee gestopt zijn, zeker omdat ik begrepen heb dat er in de VS ook veel fans waren van deze serie.

(Wat mij trouwens wel opvalt is dat bijna alle goeie series een product zijn van HBO)

[Dit bericht is veranderd door kezman88 (op 29 maart 2006 13:28:53).]
HR
HR

Orangedevil
Nationale topspeler

Reg.: 17 april 2000

King of Queens :ja
HR
HR

panna10eigengoals
Talent jeugd PSV

Vak: Oost - V
Reg.: 1 maart 2006

Sitcoms zoals King of Queens zijn meestal ook wel erg leuk om naar te kijken ja en het mooie daaraan is dat je de serie niet hoeft te volgen om een keer een aflevering te kijken.
HR
HR

Leonardo
Speler Jong PSV

Reg.: 27 februari 2004

Series die ik volg:

The OC
Lost
Prison Break
King of Queens
Greys Anatomy
Las Vegas (als ik niet uit ga)
en niet te vergeten The simpsons

pff wat kijk ik toch veel tv

[Dit bericht is veranderd door Leonardo (op 30 maart 2006 14:09:40).]
HR
HR

hoofddorp on tour
Internationale topspeler

Uit: hoofddorp
Vak: Oost - Y
Reg.: 17 maart 2004

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 31 maart 2006 om 00:33:14.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: johnnybogaard@gmail.com  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
csi miami vind ik geweldig, heb ze ook allemaal op dvd.
HR
HR

Vol Manlijke Kracht
Nationale topspeler
Winnaar PSV Quiz Seizoen 2003/2004

Uit: Veghel
Reg.: 22 augustus 2002

Ik heb het begin van Prison Break gemist (heb ik altijd met series, dat ik ze niet altijd kan zien), maar gelukkig zag ik in de gids dat gister op rtl7 aflevering 1 en 2 herhaald werden.
Het kijken heeft tot resultaat gehad dat ik vol spanning wacht op volgende week. :ja
HR
HR

Levi Bottle
Debutant Oranje
Winnaar PSV Netwerk VoVo Play-offs 2006/2007; meer prijzen

Reg.: 7 december 2001

Series die ik kijk als ze op televisie komen:

- Spin City
- Seinfeld
- Friends
- The OC
- 6 ft. Under
- Simpsons
- Family Guy
- The King of Queens

Van die laatste heb ik enorm veel afleveringen gedownload de laatste tijd. Briljante serie. Kijk maar eens op http://www.familyguy.com. Verder heb ik alle seizoenen van The OC op mijn laptop staan :) en zo hier en daar een aflevering van de Simpsons. Voor de mensen die op zondagavond niet kunnen slapen is het een aanrader om om kwart over 12 in te tunen op Nederland 3 voor 6 ft. under.
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 1 april 2006 om 16:55:21.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: jep  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Op dit moment volg ik Prison Break. Hoewel ik het niet altijd op donderdag kan zien, zijn ze gewoon van internet af te halen.

Verder volg ik Wie is de Mol. Gister gemist maar vanavond herhaling (en anders ook nog te zien op uitzendinggemist.nl)
HR
HR

EibergenPSV
Meervoudig international

Uit: Enschede/Eibergen
Vak: West - K
Reg.: 13 juni 2001

Afleveringen van the OC zijn al wel op nieuwsgroepen te vinden, maar daar ga ik niet aan beginnen. Wacht wel tot ik de hele dvd van seizoen 3 kan downloaden. Wat een te gekke serie en een aantal zeeeer leuke dames ;)
HR
HR

Matthew Dekay
Vedette

Uit: Den Haag
Vak: West - K
Reg.: 26 oktober 2002

ook Blaricum is PSV... schreef:

Op dit moment volg ik Prison Break. Hoewel ik het niet altijd op donderdag kan zien, zijn ze gewoon van internet af te halen.

HR
Heb deze serie nu ook thuis, na de eerste aflevering op tv heb ik het niet meer gevolgd. Dus nu op m'n gemakje maar eens bekijken :)
HR
HR

Diepinho
Ster van het EK

Uit: City of light
Vak: Oost - X
Uploads: 17
Reg.: 1 maart 2005

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 2 april 2006 om 16:11:23.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: diepinho_ehv@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
De groeten terug en de groeten uit de rimboe :B Echt een cultuurschok
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 11 april 2006 om 17:21:02.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: jep  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

ook Blaricum is PSV... schreef:

HR
Gisteren maar even met 4 man aflevering 5 t/m 8 gekeken, n aflevering per week schiet niet op natuurlijk ;)

Aflevering 6+7 zijn echt donders vet!! :ja :cool
HR
HR

Danielito
Speler buitenlandse topclub

Reg.: 24 augustus 2005

Ik merk dat ik al enige weken met een half oog naar n of andere australische serie aan het kijken ben. Ik dacht dat het een oude herhaling was van een bekende australische serie waarin oa Kylie Minoque speelde. Nu zie ik dat helemaal niet het geval is. Ik heb geen benul waar die serie over gaat, maar er zitten wl lekkere moppies in...! :verlegen :ja

McLoud's Daughters, zie ik net op de teletekst. Wordt uitgezonden tussen 18 en 19 uur (nu dus!) op Net5.
HR
HR

RIO
Mister PSV

Reg.: 19 februari 2000

24 gaat zeker nog 3 seizoen door yahooooooooooo!

En ik volg nu ook Rome, heb het eerste seizoen gehaald.

En CSI Miami is de leukste CSI.
HR
HR

Satyr
Selectiespeler PSV 1

Uit: Leiden
Reg.: 13 december 2002

Levi Bottle schreef:
Van die laatste heb ik enorm veel afleveringen gedownload de laatste tijd. Briljante serie. Kijk maar eens op http://www.familyguy.com. HR
Vele malen beter dan The Simpsons in elk geval, waar het wel een beetje mee te vergelijken is. Minstens zo goed vind ik American Dad, van dezelfde makers. Verder kijk ik alleen naar Seinfeld, die ik seizoen 1 t/m 6 op dvd heb. Waarom de laatste seizoenen nog niet op dvd zijn verschenen is me een raadsel.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 55 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » D - Overige forums » TV en Film Forum » Welke series volg je?

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Moet Locadia nu een kans krijgen in de spits?

Ja
Nee
Weet niet

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 2,1% dat FC Twente wint van PSV. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Sparta Rotterdam-PSV:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!