PSV Netwerk
zaterdag 19 augustus 2017 - 07:31                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » TV, Film en Muziek forum » Game of Thrones

HR

Deze topic is open en bestaat uit 10 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 10 »

HR

WerkVloer
Debutant Oranje

Uit: Lierop
Vak: -
Droomaankoop: Andrés Guardado
Reg.: 4 februari 2015

Zoals in het algemene topic al gezegd is gaat Game of Thrones 24 april weer van start met seizoen 6.
Ook GoT kan wel een eigen topic gebruiken lijkt me. Omdat er geen boeken meer over zijn waar gebeurtenissen uit gespoiled kunnen worden stel ik voor hier gewoon te posten zonder de spoilertags te gebruiken. Dat werkt en leest toch gemakkelijker. Wil je toch bepaalde zaken posten die wel in de boeken voorkwamen maar tot nu toe nog niet in de serie zaten dan gelieve wel die vermaledijde spoilerfunctie te gebruiken.

Zelf heb ik GoT ontdekt door 4 jaar geleden gewoon het eerste seizoen in zijn geheel te hebben binnengehaald. Bij het nogmaals bekijken van de eerste aflevering las ik toen dat de serie dus gebaseerd was op een boekenreeks genaamd 'Het Lied van IJs en Vuur' van George R. R. Martin, GRRM voor kort. Hierover wat meer gaan lezen en besloten om eerst die boeken te lezen voordat ik verder zou gaan met kijken. En dat dan gewoon in het Nederlands hé. Als het echt niet anders kan ga ik boeken lezen in het Engels maar anders blijf ik gewoon bij mijn moederstaal. Dat er dan op forums gepost wordt dat die en die naam echt niet kan in het Nederlands en Nederlands een kuttaal is om te lezen, dan denk ik: Das interessiert, mich, nicht!

Het eerste boek, Het Spel der Tronen (Game of Thrones) in ongeveer een maand tijd uitgelezen. Ik had toen alleen wat tijd als ik ging slapen. De opvolgende boeken geheel in een paar maanden gelezen, een paar zelfs in een paar dagen. De schrijfstijl van GRRM beviel me wel met steeds hoofdstukken die vanuit het gezichtspunt van een bepaald karakter verteld werden, veelal eindigend met een klifhanger zodat ik steeds verder wilde lezen. Echt verslavend. Maar nu zijn ze op. Volgens zeggen moeten er echter nog minimaal twee komen. GRRM heeft geen zin of is met andere zaken bezig om verder te schrijven. Kom toch eens uit die hangmat man, dadelijk blijf je erin!

Hierboven zei ik wel dat ik de boeken eerst helemaal wilde lezen alvorens aan de serie te beginnen maar na een paar hoofdstukken gelezen te hebben die letterlijk in de eerste aflevering zaten, toch bezweken en binnen een paar dagen het hele eerste seizoen erdoor gerost. Hierna ben ik opnieuw aan het boek/de boeken begonnen.

Maar goed, in dit topic gaat het hoofdzakelijk over de serie dus, of anderen moeten het ook over hun boekengelees willen hebben, dat mogen jullie zelf weten.
HRHR
HR

Johnnie Walker
Speler buitenlandse topclub
Winnaar Play-offs Klassement Soccer Netwerk VoVo 2009/2010

Uit: Nuenen
Vak: Zuid - B
Droomaankoop: -
Reg.: 13 februari 2006

Erg blij met deze topic WerkVloer! Ik zal mijn post uit het algemene topic hier dan nogmaals plaatsen. Dit gaat over het einde van het laatste seizoen en de speculatie over wat er nu staat te gebeuren.

quote:HR
De dood van Jon Snow lijkt mij niet permanent. Er zijn verschillende manieren te bedenken waarop hij aanwezig zou kunnen blijven. Het meest voor de hand liggend is natuurlijk dat Melisandre (Carice van Houten) hem terugbrengt vanuit de dood. Zij is naar mijn mening niet geheel toevallig aanwezig in Castle Black.

Ook zou Jon Snow terug kunnen komen als White Walker, of iets in die trant.

En daarnaast hoorde ik vandaag een nieuwe interessante theorie. Het zou namelijk zo kunnen zijn dat Jon Snow een tijd geleden Castle Black al heeft verlaten. Dat iemand zoals Arya nu zijn plaats heeft ingenomen. Dus iemand die verschillende gezichten aan kan nemen. Jon zou dan dus zijn plan die hij al eerder had, Castle Black verlaten, hebben doorgevoerd (en zich bij Daenarys hebben gevoegd?). Het schijnt dat er ook een aflevering is geweest dat hij op een paard Castle Black verliet en dat hier later ook niet op teruggekomen is, maar hij ineens gewoon weer daar aanwezig was. Of dit klopt weet ik niet.

Het maakt mij in ieder geval wel gruwelijk benieuwd naar het vervolg!HR
HR
HR

WerkVloer
Debutant Oranje

De dood van Jon Snow in de finale van het vorige seizoen was heftig. Blijft het huis Stark nu niets bespaard! Alleen de meisjes en de jonge jongens blijven over lijkt het wel. Ik denk ook dat Melisandre wel wat van haar kunsten gaat vertonen. Was zij trouwens al op het kasteel toen het gebeurde of nog onderweg? Wargen is ook een mogelijkheid.

Dat van een mogelijke plaatsvervanger van Jon is mij niet opgevallen. Zou ik alles nogmaals terug moeten kijken.

De officiële trailer voor seizoen 6 is al een tijdje online en reeds 30 miljoen keer bekeken. Ik plaats hiervan alleen de link, kan je zelf beslissen of je hem wel wil bekijken.

https://www.youtube.com/watch?v=CuH3tJPiP-U
EDIT: Bovenstaande link (van HBO) werkt niet meer, een andere aanbieder gevonden:
https://www.youtube.com/watch?v=GGKbmVlJJ4c

Trailers voor nieuwe seizoenen kijk ik zelf wel, maar voorstukjes voor nieuwe afleveringen liever niet. Next time on...

[Dit bericht is veranderd door WerkVloer (op 13 april 2016 17:18:52).]
HR
HR

Malarqi
Talent jeugd PSV

Uit: Eindhoven
Reg.: 13 januari 2016

Hier nog een kijker van de Game of Thrones serie. Ik moet wel echt weer inkomen in de serie. Zo zou ik op dit moment niet alle namen van de verschillende families kunnen opnoemen uit mijn hoofd.Ik weet niet of ik daar alleen in ben of dat meerdere mensen daar last van hebben?

Ben wel ontzettend benieuwd hoe het met Jon Snow gaat aflopen. Aangezien ik zoveel tegenstrijdige dingen daarover heb gehoord.
HR
HR

Josef Dettelbacher
Ster van het EK

Reg.: 9 juni 2011

Malarqi schreef:

Hier nog een kijker van de Game of Thrones serie. Ik moet wel echt weer inkomen in de serie. Zo zou ik op dit moment niet alle namen van de verschillende families kunnen opnoemen uit mijn hoofd.Ik weet niet of ik daar alleen in ben of dat meerdere mensen daar last van hebben?

Ben wel ontzettend benieuwd hoe het met Jon Snow gaat aflopen. Aangezien ik zoveel tegenstrijdige dingen daarover heb gehoord.
HR
Same here. Een serie als GoT heeft te veel politieke spelletjes en personages om zomaar even maand of 10 weg te zijn. Ik was dat van Jon Snow alweer vergeten joh. :nee
HR
HR

Dirk1913
Veelbelovend talent PSV o19

Uit: Hapert
Vak: Oost - X
Reg.: 29 januari 2012

Josef Dettelbacher schreef:

(...)

Same here. Een serie als GoT heeft te veel politieke spelletjes en personages om zomaar even maand of 10 weg te zijn. Ik was dat van Jon Snow alweer vergeten joh. :nee
HR
Dit dus. Zou graag een samenvatting per seizoen willen zien. :ja
HR
HR

Martijn PSV
Veelbelovend talent PSV o19

Uit: Amsterdam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Alex
Reg.: 27 juli 2009

Dirk1913 schreef:

(...)

Dit dus. Zou graag een samenvatting per seizoen willen zien. :ja
HR
Daarvan zijn er genoeg te vinden op YouTube. Bijvoorbeeld,

Gewoon 'Game of Thrones season .. recap' zoeken.

[Dit bericht is veranderd door Martijn PSV (op 11 april 2016 17:06:55).]
HR
HR

gomespsv1
Jeugdspeler PSV

Droomaankoop: Heurelho da Silva Gomes
Reg.: 4 oktober 2011

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 12 april 2016 om 14:53:36.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Opvallend dat er hier zo weinig over gesproken wordt. Deze serie staat bij mij net als bij vele anderen met stip op 1.
HR
HR

eindhovendebeste
Toeschouwer

Reg.: 15 juli 2011

Ik vind het ook echt super mooie serie, het blijft verslavend. Alleen vond ik het eerste seizoen verreweg het beste van allemaal. Ik hoop dat ze met seizoen 6 weer tippen aan dit niveau en dat de Starks weer Winterfell innemen en dat de Boltons worden vernietigd.
HR
HR

RaJitsu
Legende

Uit: Den Bosch
Vak: West - K
Reg.: 4 mei 2000

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 13 april 2016 om 00:18:02.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  ICQ 81036971  MSN: rajitsu@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

gomespsv1 schreef:

Opvallend dat er hier zo weinig over gesproken wordt. Deze serie staat bij mij net als bij vele anderen met stip op 1.
HR
Komt doordat het series-kijken populair is geworden, en ondanks dat GoT top is, het wel zijn zwaktes heeft, in typische valkuilen strapt en voor een flink deel het effect van het eerste seizoen plus de hoge productiewaarde hetgeen is waarom deze serie zo hoog gewaardeerd wordt. Dat het twee maanden effe loopt en je vervolgens weer een jaar moet wachten, helpt ook niet.

Mensen die meerdere series kijken vinden het vaak dus niet zo interessant meer om te bespreken. Het eea is ook redelijk voorspelbaar en de gebeurtenissen zijn niet bijster interessant. Als het eenmaal begonnen is zal het wel bijtrekken.

eindhovendebeste schreef:
Ik hoop dat ze met seizoen 6 weer tippen aan dit niveauHR
Ja, na 4 seizoenen zou dit zomaar eens kunnen.... :D

en dat de Starks weer Winterfell innemen HR
Er is niemand over.

en dat de Boltons worden vernietigd.HR
Ben benieuwd in hoeverre dit binnen één seizoen mogelijk moet zijn. Daarvoor zouden meerdere groepen moeten samenspannen. Sansa is wel weg (zo lijkt het), maar of dat ook reden is om opeens de Bolton als bezetters te zien? Ik neem aan dat ze wisten dat Sansa daar niet vrijwillig was immers...
HR
HR

Malarqi
Talent jeugd PSV

Uit: Eindhoven
Reg.: 13 januari 2016

RaJitsu schreef:

(...) Ben benieuwd in hoeverre dit binnen één seizoen mogelijk moet zijn. Daarvoor zouden meerdere groepen moeten samenspannen. Sansa is wel weg (zo lijkt het), maar of dat ook reden is om opeens de Bolton als bezetters te zien? Ik neem aan dat ze wisten dat Sansa daar niet vrijwillig was immers...
HR
Er zijn toch wel mensen van de Starks over? Sansa, Arya, Bran en Rickon. Ik zie Bran wel binnen een aantal seizoenen een poging doen om Winterfell weer in te nemen.
HR
HR

WerkVloer
Debutant Oranje

De eerste trailer van seizoen 6 is er alweer afgehaald. :\[ Heb daar al een vervanger voor gevonden, maar voor hoelang? Zie een paar posts terug.

Zal bij de volgende trailer ook wel weer gaan gebeuren:
GoT seizoen 6, trailer 2

Die actrice op 0:55 komt me toch zo bekend voor! Nader onderzoek op internet leert me nu dat dit gezicht hoort bij Ania Bukstein. En die ken ik dus echt niet. Raar.

Edit: Op een paar van die foto's bij IMDb vind ik haar verrekte veel op Rachel Weisz lijken. Dat zal het wel zijn. Denk ik.

[Dit bericht is veranderd door WerkVloer (op 13 april 2016 18:39:39).]
HR
HR

RaJitsu
Legende

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 13 april 2016 om 23:09:16.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  ICQ 81036971  MSN: rajitsu@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Malarqi schreef:

(...)

Er zijn toch wel mensen van de Starks over? Sansa, Arya, Bran en Rickon. HR
Maar dat zijn geen mensen die een leger gaan leiden natuurlijk.

Ik zie Bran wel binnen een aantal seizoenen een poging doen om Winterfell weer in te nemen.
HR
Aantal seizoenen? Hoe lang denk je dat GoT nog door gaat? Denk niet meer dan twee seizoenen.

[Dit bericht is veranderd door RaJitsu (op 13 april 2016 23:09:29).]
HR
HR

Santiago
Vaste international Oranje

Uit: Oirschot
Vak: West - LL
Droomaankoop: Eric Bottheghin
Reg.: 12 februari 2011

RaJitsu schreef:

(...)Aantal seizoenen? Hoe lang denk je dat GoT nog door gaat? Denk niet meer dan twee seizoenen.
HR
Er komen nog minimaal 2 seizoenen achter.

Daarnaast lijkt het erop dat Littlefinger waarschijnlijk Winterfell gaat overnemen, waarna Sansa daar veel macht gaat krijgen. Daarnaast is John natuurlijk ook nog helemaal niet afgeschreven.
HR
HR

Josef Dettelbacher
Ster van het EK

Ik ga minimaal wachten tot ik drie afleveringen achter elkaar kan kijken, misschien wel totdat ik het allemaal in één weekend kan kijken. In een serie waarin je naar een andere wereld wordt meegenomen, vind ik het niet leuk om steeds n week te moeten wachten.
HR
HR

coolharry
Speler van het Jaar PSV 1

Uit: tilburg
Vak: Noord - O
Reg.: 20 juni 2004

Ik moet zeggen dat ik meer uitkijk naar het boek dan de serie, maar als het zo door gaat komt zelfs seizoen 7 nog eerder uit dan het volgende deel van het boek. Vraag me ook af of alle acteurs al nieuwe contracten hebben getekend, want begreep toch dat iedereen een contract voor 6 seizoenen had. Niettemin kijk ik uiteraard ook uit naar de serie die steeds meer los komt te staan van het boek. Wie leven er nog, wie niet, wanneer gaat Brann echt een grote rol spelen? Wanneer komt Ayra terug om al haar vijanden om te leggen en wanneer gaan de white walkers de muur over? Als ze dat al ooit gaan natuurlijk. Wat Daenerys betreft verwacht ik dat ze eerst gevangen wordt genomen, maar dat de Dothraki daarna bij haar leger gevoegd gaan worden.

Alles bij elkaar kan ik me niet voorstellen dat ze het in 2 seizoenen kunnen afronden, maar we gaan het zien.
HR
HR

Josef Dettelbacher
Ster van het EK

coolharry schreef:

Ik moet zeggen dat ik meer uitkijk naar het boek dan de serie, maar als het zo door gaat komt zelfs seizoen 7 nog eerder uit dan het volgende deel van het boek. Vraag me ook af of alle acteurs al nieuwe contracten hebben getekend, want begreep toch dat iedereen een contract voor 6 seizoenen had. Niettemin kijk ik uiteraard ook uit naar de serie die steeds meer los komt te staan van het boek. Wie leven er nog, wie niet, wanneer gaat Brann echt een grote rol spelen? Wanneer komt Ayra terug om al haar vijanden om te leggen en wanneer gaan de white walkers de muur over? Als ze dat al ooit gaan natuurlijk. Wat Daenerys betreft verwacht ik dat ze eerst gevangen wordt genomen, maar dat de Dothraki daarna bij haar leger gevoegd gaan worden.

Alles bij elkaar kan ik me niet voorstellen dat ze het in 2 seizoenen kunnen afronden, maar we gaan het zien.
HR
Ze kunnen dat op vier manieren oplossen:
1. Het volgende seizoen komt pas over 2 of 3 jaar (zeer onwaarschijnlijk).
2. Ze maken een tussenseizoen los van de verhaallijn. Bijvoorbeeld een prequel, of n seizoen in dezelfde wereld met andere mensen (net als fear the walking dead)
3. Die schrijver vertelt op hoofdlijnen wat hij in gedachten heeft met de personages.
4. Het laatste seizoen krijgt een volledig eigen verhaal, bedacht door de makers van de serie.
HR
HR

coolharry
Speler van het Jaar PSV 1

Uit: tilburg
Vak: Noord - O
Reg.: 20 juni 2004

Josef Dettelbacher schreef:

(...)

Ze kunnen dat op vier manieren oplossen:
1. Het volgende seizoen komt pas over 2 of 3 jaar (zeer onwaarschijnlijk).
2. Ze maken een tussenseizoen los van de verhaallijn. Bijvoorbeeld een prequel, of n seizoen in dezelfde wereld met andere mensen (net als fear the walking dead)
3. Die schrijver vertelt op hoofdlijnen wat hij in gedachten heeft met de personages.
4. Het laatste seizoen krijgt een volledig eigen verhaal, bedacht door de makers van de serie.
HR
Ze lopen nu dus al voor op het boek, maar punt 3, daar is sowieso al sprake van en van punt 4 dus eigenlijk ook. Maar dan nog. Er moet nog zo veel gebeuren dat ik me niet kan voorstellen dat ze er in 2 seizoenen een bevredigend einde aan kunnen maken. De laatste 2 boeken schijnen ook megadik te gaan worden. Maar het is ook de vraag of ze het nog 4 of 5 seizoenen kunnen door laten lopen, omdat er dan waarschijnlijk meerdere acteurs gaan afhaken.
HR
HR

WerkVloer
Debutant Oranje

Vanmorgen de opname van de eerste aflevering gezien.

Vooralsnog blijft Jon Snow dus dood. Geen wargen of hulp van de rode priesteres. Deze is haar geloof in zichzelf en haar god een beetje aan het verliezen lijkt het. Wat een oud lijk zonder die rode steen!
In Dorne is de coup nu vol aan de gang waar oud wijf Martel met zijn lijfwacht en zijn zoon vermoord worden door de sisterhood. Had van die lijfwacht nog graag wat actie gezien, helaas.
Actie was er genoeg bij de redding van Sansa en Theon door Brienne en haar trouwe volger.
Wie zich ook bij de oude lijken mag gaan vervoegen is Dany. Als oud Khaleesi is ze gevrijwaard van onplezierige aangelegenheden maar mag ze nu wel naar Vaes Dothrak bij de andere weduwen.

Als dit een voorbode is van wat gaat komen dan kunnen we nog wat verwachten.
HR
HR

RaJitsu
Legende

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 25 april 2016 om 17:41:32.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  ICQ 81036971  MSN: rajitsu@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

WerkVloer schreef:
Vanmorgen de opname van de eerste aflevering gezien. HR
Waarom noem je dit niet gewoon de 'de eerste aflevering'??

Ik heb het idee dat dit weer een seizoen is waarbij het nodige opgezet gaat worden en in de laatste afleveringen het los gaat en in het volgende seizoen weer wat zaken opgepakt gaan worden. Denk dat het een saai seizoen wordt. We hebben in deze aflevering ook nul-ontwikkeling qua verhaal gezien. We weten alleen waar iedereen nu is en naar toe gaat.

Vooralsnog blijft Jon Snow dus dood.HR
Het lijkt me een vrij generaal gedragen idee dat hij terugkomt, toch?

De ideeën op een nog levende/terugkomende Jon Snow zijn overigens gebaseerd op de posters en het feit dat rode-lijn-characters niet dood gaan in principe in deze serie. Ook wordt er wat gesuggereerd over de Lord of Light die de Rode Priesteres aanhangt en het feit dat die gast die door The Hound verslagen wordt ook steeds teruggebracht wordt door diezelfde Lord of Light. Verder zou de acteur (Kit Harington) ook gewoon op de sets gezien zijn.

Ik had eerlijk gezegd ook wel verwacht dat Jon Snow deze aflevering al terug zou komen. Maar achteraf gezien is dit natuurlijk wat naïef ondanks dat je zou zeggen dat een dergelijk ritueel snel dient te gebeuren. Maar goed, dit idee is gebaseerd op mijn 'verstand' van het fictief occulte waar je natuurlijk alle kanten mee op kan. En juist de twee meest recente voorbeelden die ik gezien heb maken het mogelijk dat je veel langer wacht.

[Dit bericht is veranderd door RaJitsu (op 25 april 2016 18:00:54).]
HR
HR

KakaMaster
Speler Jong PSV

Uit: Den Haag
Reg.: 19 februari 2006

Vandaag ook de eerste aflevering gezien, ik vond het geen spectaculair begin maar de contouren voor het zesde seizoen zijn geschetst en we weten weer waar iedereen 'uithangt'. Behalve Bran Stark dan, maar die gaat waarschijnlijk nog een grote rol vervullen (dacht hem in de trailers van seizoen 6 te hebben gezien).

De machtsgreep in Dorne belooft veel, ik denk de opmaat voor een grootse strijd vs de Lannister's (of een geniepige, met die zogenaamde 'sand snakes, de drie 'ninja-zusjes', die wel een prachtige rol hebben :B ).
Overigens zeer benieuwd naar de wraak van Cersei jegens dat religieus gezelschap, dat lijkt in de eerste aflevering wat te worden ondergesneeuwd maar komt ongetwijfeld nog terug.
HR
HR

RaJitsu
Legende

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 25 april 2016 om 20:07:49.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  ICQ 81036971  MSN: rajitsu@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ik weet trouwens niet wat ik in cinematografisch opzicht moet vinden van dat ze eerst doen alsof die prins met een van die zusjes gaat vechten en vervolgens hem doodleuk afmaken met die steek van achteren door zijn hoofd. Passen dit soort grapjes in een serie die toch vrij serieus is?

Ik bedacht me net trouwens wat anders over Jon Snow. Hij kan natuurlijk ook gewoon dood zijn en in een andere rol terugkomen. Dat er een bepaalde transformatie plaatsvind. Wellicht dat zijn moeder er dan ook wat mee te maken heeft.

Trouwens, we hadden het eerder over dat er maximaal twee seizoenen zullen zijn, maar volgens mij kun je met een prequel verhaal ook ontzettend veel kijkers trekken. En dat kan gaan over zaken die teruggaan tot aan de First Men duizenden jaren terug.

[Dit bericht is veranderd door RaJitsu (op 25 april 2016 20:25:39).]
HR
HR

WerkVloer
Debutant Oranje

RaJitsu schreef:

Waarom noem je dit niet gewoon de 'de eerste aflevering'??
HR
Ik wilde met 'opname van' alleen aangeven dat ik echt niet om 3 uur 's nachts voor de tv heb gelegen. Er moet ook geslapen worden. Er zullen echter wel van die fanatiekelingen geweest zijn die dat wel gedaan hebben. :denk

Het lijkt me een vrij generaal gedragen idee dat hij terugkomt, toch?HR
Ja dat denk ik ook maar in welke gedaante is echter nog de vraag. Vooralsnog, nog even, de eerste afleveringen, blijft Jon dus nog even dood.
HR
HR

Johnnie Walker

Erg fijne aflevering. Nog geen schokkende dingen gebeurd, maar het is wel weer duidelijk waar iedereen zich bevindt. Genoten ook van de beelden rondom Daenerys, prachtig in beeld gebracht.
HR
HR

Johnnie Walker

Voor deze ene keer achter een spoiler, omdat de nieuwe aflevering vanavond pas wordt bekeken.

Klik hier om de spoiler te bekijken
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 10 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » D - Overige forums » TV, Film en Muziek forum » Game of Thrones

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Staat de positie van Cocu voor jou nu ter discussie?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 69,9% dat Vitesse wint van AZ. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van NAC-PSV:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!