| Poster | | Topic: [TOTO] Discussie topic: Europese competities 2007/2008 |  |
|
|
Oliver 2000 Legende Winnaar PSV Pool 2002/2003
Uit: Utrecht Vak: Noord - N Posts: 3329 Reg.: 26 februari 2000 | Dit seizoen is er weer een nieuw seizoen van de Buitenlandse Competities TOTO seizoen 2007/2008. Er zijn geen veranderingen aangebracht, dus alles blijft hetzelfde zoals vorig jaar.
Toch een uitleg voor de mensen die nog nooit meegedaan hebben: Elke week selecteren ik een aantal (meestal twintig, maar het kan soms meer of minder zijn) wedstrijden uit de verschillende competities in Europa (Duitsland, Engeland, Frankrijk, Italië, Spanje sowieso).
Deze kun je voorspellen in de betreffende topics, ik bereken elke week een uitslag en verwerken deze in een tussenstand. Na speelronde één maken we een aparte topic met daarin de tussenstand.
De regels
- Elke goed voorspelde wedstrijd levert 1 punt op.
- De stand na de reguliere speeltijd (negentig minuten dus) telt altijd, dus ook bij eventuele beker en supercup wedstrijden.
- Voorspellingen mogen geëdit worden zolang de eerste
wedstrijd nog niet begonnen is. Edit je na aanvang van de eerste wedstrijd is je voorspelling niet geldig.
- Als je per ongeluk twee keer je voorspellingen post, geldt de eerste post van je voorspellingen.
- Uitslagen worden berekend op de dag dat de laatste wedstrijd wedstrijd eindigt (het kan soms uitlopen, graag begrip daarvoor).
- Er wordt elke zondag een nieuwe ronde online gezet, tenzij er geen voetbal is de hierop volgende week.
- Iedereen mag mee doen, houd er aub wel rekening mee dat je blijft mee doen!
In dit topic kun je je vragen en/of opmerkingen kwijt en kunnen discussies gevoerd worden. Ga niet posten in het tussenstand topic en ook niet in de voorspellingstopics.
WINNAARS AFGELOPEN DRIE SEIZOENEN
2003/2004: Foxy
2004/2005: rapido768
2005/2006: rapido768
2006/2007: rapido768
2007/2008
Vanaf Vrijdag 24 Augustus 2007 gaan we van start. Over twee weken zal ik de eerste ronde posten
Bij deze iedereen die meedoet alvast veel succes, en dat de beste voetbalkenner moge winnen!
[Dit bericht is veranderd door Oliver 2000 (op 2 augustus 2007 13:59:53).]
|
|
|
itzme Legende
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 1596 Reg.: 2 november 2000 | je hoeft je nergens aan te melden oid? gewoon reageren elke ronde met je voorspellingen?
|
|
|
Brabantia Nostra Nationale topspeler
Uit: Deurne Vak: Noord - U Posts: 1164 Reg.: 3 juni 2005 | Vorig jaar op het nippertje 2e.
Ik ben weer van de partij Oliver 
|
|
|
rapido768 Legende Runner-up PSV HCE VoVo 2004/2005; meer prijzen
Vak: Oost - X Posts: 4226 Uploads: 10 Reg.: 5 juni 2001 | Ik zal ook mijn best weer gaan doen!
Succes ermee Oliver.
|
|
|
Uit: Utrecht Vak: Noord - N Posts: 3329 Reg.: 26 februari 2000 |
quote: itzme schreef:
je hoeft je nergens aan te melden oid? gewoon reageren elke ronde met je voorspellingen?
Ja, zo eenvoudig is het
En dan kan je in een aparte topic zien hoeveelste je staat in de ranglijst 
|
|
|
Haaiturp Internationale topspeler
Uit: Amersfoort Vak: - Posts: 1166 Reg.: 14 augustus 2000 | Ik zal ook weer van de partij zijn en hopelijk kan ik het dit jar wel helemaal volgen.
In ieder geval bedankt weer voor de moeite Oliver!!
|
|
|
Uit: Utrecht Vak: Noord - N Posts: 3329 Reg.: 26 februari 2000 |
quote: rapido768 schreef:
Ik zal ook mijn best weer gaan doen!
Succes ermee Oliver.
haha, je wilt zeker de titel voor de vierde keer op rij winnen 
|
|
|
rapido768 Legende Runner-up PSV HCE VoVo 2004/2005; meer prijzen
Vak: Oost - X Posts: 4226 Uploads: 10 Reg.: 5 juni 2001 |
quote: Oliver 2000 schreef:
(...)
haha, je wilt zeker de titel voor de vierde keer op rij winnen 
Dat is wel mijn bedoeling .
|
|
|
KoningLazo Legende Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 8220 Reg.: 30 maart 2003 | JAAA, we zijn weer begonnen
Als ik nou deze keer voor de verandering eens elke keer meedoe en het niet vergeet kan het nog leuk worden ook 
|
|
|
MarPSV Internationale topspeler
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 1620 Reg.: 13 september 2004 | Ik zal dit jaar ook meedoen! Lijkt me wel eens leuk 
|
|
|
MikaVayrynen Basisspeler
Uit: Halsteren Vak: - Posts: 317 Reg.: 16 januari 2005 |
quote: MarPSV schreef:
Ik zal dit jaar ook meedoen! Lijkt me wel eens leuk 
Ik zal ook is meedoen hopelijk vergeet ik het ook niet haha.
|
|
|
Johhe Nationale topspeler Winnaar Soccer Netwerk VoVo Beker 2006/2007
Uit: Veghel Vak: Noord - O Posts: 723 Reg.: 11 maart 2003 | Zal dit jaar ook weer meedoen!
Afgelopen seizoen 3e geworden, kijken of er meer in zit voor dit seizoen, en toch eens proberen om die 4e keer op rij te verhinderen....rapido768 
|
|
|
Danske Meervoudig international
Uit: Utrecht Vak: - Posts: 633 Reg.: 27 oktober 2001 | Ook ik ben dit jaar weer van de partij. Vorig seizoen een paar rondes later meegedaan, vandaar dat ik net buiten de Top 10 viel.
Dit jaar ga ik voor de Top 5
|
|
|
Leoo Regelmatige invaller
Uit: Nuenen Vak: Zuid - B Posts: 297 Reg.: 13 februari 2006 | Ik zal ook is een keertje meedoen. Lijkt me best leuk! 
|
|
|
vulture Basisspeler
Uit: geldrop Vak: Oost - XX Posts: 315 Reg.: 27 augustus 2006 | Ik doe ook wel mee. Deze pool kan er gerust nog wel bij . Ze starten wel laat trouwens in Spanje. Komend jaar moet alles voor een bepaalde datum in mei toch afgerond zijn ivm het WK?
|
|
|
Voor Rood-Wit Gezongen Internationale topspeler
Uit: Sluiskil Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1062 Reg.: 11 februari 2004 |
quote: KoningLazo schreef:
JAAA, we zijn weer begonnen
Als ik nou deze keer voor de verandering eens elke keer meedoe en het niet vergeet kan het nog leuk worden ook 
Dat geldt ook voor mij! Vorig jaar ging ik vrij goed, maar na het een aantal keer vergeten te zijn, heb ik het laten lopen. Dit jaar heb ik meer tijd, dus waarschijnlijk zal ik het nu wel volhouden 
|
|
|
Uit: Utrecht Vak: Noord - N Posts: 3329 Reg.: 26 februari 2000 | Net zoals vorig seizoen zal ik de speelronde (bijna) altijd op Maandagmiddag nakijken.
Ook zal er een nieuwe speelronde op Maandagmiddag te bewonderen zijn.
|
|
|
G-Man Internationale topspeler
Uit: Veghel Vak: Oost - W Posts: 1045 Reg.: 2 mei 2002 | Ik ben benieuwd. Ik ga voor het eerste jaar mee doen. Iedereen succes en dat de beste (ik) maar moge winnen. Haha
|
|
|
Uit: Utrecht Vak: Noord - N Posts: 3329 Reg.: 26 februari 2000 | Ronde 1 is Nagekeken 
|
|
|
G-Man Internationale topspeler
Uit: Veghel Vak: Oost - W Posts: 1045 Reg.: 2 mei 2002 |
quote: Oliver 2000 schreef:
Ronde 1 is Nagekeken 
En ik zie tot mijn verbazing dat ik bij mijn debuut een goede start heb gemaakt met 13 punten.
|
|
|
Leoo Regelmatige invaller
Uit: Nuenen Vak: Zuid - B Posts: 297 Reg.: 13 februari 2006 | Dat is mooi. Eerste keer meedoen en meteen gedeeld op de 1e plaats.
|
|
|
Voor Rood-Wit Gezongen Internationale topspeler
Uit: Sluiskil Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1062 Reg.: 11 februari 2004 | Leuk dat zoveel man meedoet, 34 is best een behoorlijk aantal om mee te beginnen denk ik. Al zullen er tijdens het seizoen vast wel weer een aantal afvallen die het vergeten, maar misschien komen er ook nog wel nieuwe deelnemers nog van vakantie terug bv.
Zelf ga ik proberen om elke week trouw mee te doen, maar dat moet eigenlijk geen probleem zijn. Genoeg toegang tot computer met internet namelijk. En dan dit seizoen beginnen met een gedeelde 4e plaats, het kan slechter! Vorig jaar begon ik ook ongeveer zo trouwens 
|
|
|
vulture Basisspeler
Uit: geldrop Vak: Oost - XX Posts: 315 Reg.: 27 augustus 2006 | Nou veel verder zal ik niet zakken 
Ach tijd genoeg om iets aan de tegenvallende positie te doen
|
|
|
Uit: Utrecht Vak: Noord - N Posts: 3329 Reg.: 26 februari 2000 | Aangezien AC Milan - Fiorentina pas maandagavond wordt gespeeld, zal de nieuwe stand ook pas maandagavond te zien zijn.
Speelronde 3 zal morgenochtend te bewonderen zijn.
|
|
|
Konefan Toeschouwer
Uit: Mariahout Vak: Noord - RR Posts: 25 Reg.: 3 maart 2007 | *
[Dit bericht is veranderd door Frank W (op 3 september 2007 18:16:21).]
|
|
|