| Poster | | Topic: [Competitie] Ligue 1 seizoen 2007/2008 |  |
|
West Side United International
Uit: Tilburg Vak: West - J Posts: 891 Reg.: 14 september 2006 | Het resterende programma voor de twee titelkandidaten:
Olympique Lyon:
Zaterdag 10-05 Olympique Lyon - AS Nancy
Zaterdag 17-05 Auxerre - Olympique Lyon
Girondins Bordeuax:
Zaterdag 10-05 Girondins Bordeaux - Sochaux
Zaterdag 17-05 RC Lens - Girondins Bordeaux
Olympique Lyon speelt haar laatste 2 wedstrijden tegen de nummer 3 en 15 van de competitie.
Girondins Bordeaux speelt haar laatste 2 wedstrijden tegen de nummer 13 en 17 van de competitie.
Ol. Lyon lijkt een zwaarder programma te hebben.
Maar dat wil niets zeggen. Iedereen kan daar van iedereen winnen.
[Dit bericht is veranderd door West Side United (op 5 mei 2008 13:12:23).]
|
|
|
ScaraB Bankzitter
Uit: La Haye Vak: - Posts: 206 Reg.: 22 september 1999 | Jep erg spannend!
En hoop toch dat Bordeaux alsnog het kampioenschap overneemt. l'OL heeft er al lang genoeg van genoten 
Denk dat Nancy dus de beslissende factor gaat worden.
ALLEZ BORDEAUX!
|
|
|
Pedro Pauleta Legende Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Uit: Delfzijl/Deventer Vak: - Posts: 15211 Reg.: 24 maart 2002 | Vanavond valt de beslissing in de Franse competitie. Het wordt een spannende avond, zowel bovenin als onderin. Olympique Lyon of Bordeaux kampioen? PSG of RC Lens naar Ligue 2?
|
|
|
Pedro Pauleta Legende Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Uit: Delfzijl/Deventer Vak: - Posts: 15211 Reg.: 24 maart 2002 | Wat een ontknoping zeg. Ik volgde het via Franse canal + (sopcast) en ze hadden een schakelprogramma. Echt een knotsgekke laatste speeldag, met weinig verrassingen uiteindelijk. Maar het was in die 90 minuten wel erg spannend.
Olympique Lyon voor de zevende keer achter elkaar kampioen, RC Lens degradeert en PSG is veilig. Ik heb er vrede mee!
Lens 2-2 Bordeaux
Nice 3-1 Caen
Metz 4-3 Le Mans
Lorient 1-1 Lille
Auxerre 1-3 Lyon
Saint-Etienne 4-0 Monaco
Sochaux 1-2 PSG
Nancy 2-3 Rennes
Marseille 4-3 Strasbourg
Toulouse 2-1 Valenciennes
Wat een doelpunten ook, normaal gesproken is de Franse competitie het saaiste van Europa.
[Dit bericht is veranderd door Pedro Pauleta (op 17 mei 2008 22:55:08).]
|
|
|
22. Balazs Dzsudzsak Internationale topspeler
Vak: Noord - NN Posts: 2916 Uploads: 16 Reg.: 15 mei 2005 | Enige 'verassing' dat Marseille tóch nog derde is geworden en daarmee voorronde Champions League vrijgespeeld heeft. Vind het wel knap van Gerets, als je ziet dat ze in de degradatiezone stonden bij zijn komst (na negen duels).
[Dit bericht is veranderd door 22. Balazs Dzsudzsak (op 17 mei 2008 23:05:14).]
|
|
|
V.Nistelrooy Legende Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld; meer prijzen
Vak: Oost - X Posts: 7409 Reg.: 17 oktober 2003 | 7 jaar achter mekaar Kampioen, dat is echt subliem!
Welk jaar promoveerde ze van de 2e divisie naar de Ligue1?
|
|
|
22. Balazs Dzsudzsak Internationale topspeler
Vak: Noord - NN Posts: 2916 Uploads: 16 Reg.: 15 mei 2005 | Ook opvallend dat dat de enige titels in de clubhistorie zijn.
quote: V.Nistelrooy schreef:
Welk jaar promoveerde ze van de 2e divisie naar de Ligue1?
In 1989.
[Dit bericht is veranderd door 22. Balazs Dzsudzsak (op 17 mei 2008 23:19:07).]
|
|
|
MarPSV Vedette
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 2989 Reg.: 13 september 2004 | Zijn dat echte de enige 7 titels, dat meen je niet . Daarnaast is het wel heel bijzonder dat dat lukt in zo'n competitie. Het is niet altijd heel hoog niveau maar er zijn toch een aantal ploegen die inpreciepe zouden moeten meedraaien om de titel lijkt mij!
|
|
|
Giallorossi Legende Buitengewoon lid Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2004
Vak: Oost - X Posts: 26420 Reg.: 8 juni 2001 | Toch wel jammer dat RC Lens is gedegradeerd. Ik vind dat wel een leuke club. Wat mij betreft was Toulouse gedegradeerd.
|
|
|
ScaraB Bankzitter
Uit: La Haye Vak: - Posts: 206 Reg.: 22 september 1999 | Zeker een spannend slot van de competitie!
PSG heeft zich nog net veilig gespeeld, maar Lens is daardoor de dupe geworden. Sneu voor JPP. TFC zou ook jammer zijn, leuk cluppie.
Ben benieuwd naar de komende transfers in de L1!
|
|
|
DSL Legende Winnaar WK Pool 2006
Uit: Nijmegen Vak: - Posts: 18007 Reg.: 31 juli 2000 |
quote: 22. Balazs Dzsudzsak schreef:
Enige 'verassing' dat Marseille tóch nog derde is geworden en daarmee voorronde Champions League vrijgespeeld heeft. Vind het wel knap van Gerets, als je ziet dat ze in de degradatiezone stonden bij zijn komst (na negen duels).
Het tegenovergestelde van Koeman dus
Mooi dat PSG niet degradeert, jammer dat Lyon wéér kampioen is, ze waren dit jaar eindelijk eens niet onaantastbaar. Daar moet volgend jaar dus echt een andere club kampioen worden, ik begin het zo langzamerhand zelfs Marseille meer te gunnen.
|
|
|
|