| Poster | | Topic: Nieuwe Shirts |  |
|
V.Nistelrooy Legende Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld; meer prijzen
Vak: Oost - X Posts: 7426 Reg.: 17 oktober 2003 | Cruzeiro thuis en uit, beide gaaf.

Birmingham City uit.
Gelukkig zijn ze vandaag gedegradeerd.

|
|
|
Nilis 10 Internationale topspeler
Uit: Zuid-Limburg Vak: - Posts: 1591 Reg.: 4 september 2005 |

Tottenham

Middlesbrough

Schalke

Galatasaray
[Dit bericht is veranderd door Nilis 10 (op 11 mei 2008 22:19:41).]
|
|
|
22. Balazs Dzsudzsak Internationale topspeler
Vak: Noord - NN Posts: 2965 Uploads: 16 Reg.: 15 mei 2005 | Dat shirt van Schalke mag wel wat 'matter' wat mij betreft. Dat van Chelsea, ook van Adidas, lijkt ook al op een plastic zak.
|
|
|
UmutK
 Toeschouwer
Uit: Malden Vak: - Posts: 3 Reg.: 26 april 2008 |
quote: Nilis 10 schreef:
(plaatje)
Galatasaray
FF voor de duidelijkheid, dit wordt het 3de shirt (van de 4), dus niet het eerste, wat mensen misschien zouden kunnen denken door de kleuren.
Verder krijgen "we" ook een oranje shirt, daar ben ik ook wel benieuwd naar.
|
|
|
elro Internationale topspeler Chatoperator
Uit: Heemstede Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1036 Reg.: 19 oktober 2004 |
quote: V.Nistelrooy schreef:
Zoek de verschillen:

[Dit bericht is veranderd door elro (op 12 mei 2008 11:30:57).]
|
|
|
Vak: Noord - NN Posts: 2965 Uploads: 16 Reg.: 15 mei 2005 | - Kraag,
- Baan die doorloopt bij Ajax shirt,
- Shirtsponsor andere plaats,
- Logo andere plaats.
Beide hebben een rode baan, maar voor de rest is het toch redelijk anders. Heb sowieso niet het gevoel dat ze dit van Ajax 'gejat' hebben. Nu hadden ze volgens mij namelijk een blauw shirt met witte baan: verander de kleuren en toevallig krijg je dit 'Ajax-shirt'.
[Dit bericht is veranderd door 22. Balazs Dzsudzsak (op 12 mei 2008 12:42:31).]
|
|
|
bob-eindhoven Toeschouwer
Uit: Eindhoven Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 10 Reg.: 1 oktober 2007 | Weet er ook iemand of Manchester United een nieuw thuisshirt krijgt? Volgens mij krijgen ze normaal gesproken elk jaar een nieuwe, maar ik begreep dat ze het huidige shirt nog een jaartje willen houden ofzoiets.
|
|
|
Stoof Aanstormend talent
Uit: Best Vak: - Posts: 128 Reg.: 8 januari 2007 | Nieuwe Uitshirt van West Ham United.

|
|
|
Vak: Noord - NN Posts: 2965 Uploads: 16 Reg.: 15 mei 2005 | Die voorkant is echt geweldig mooi, maar die achterkant. 
|
|
|
Lester Burnham Legende Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 8812 Reg.: 30 maart 2003 | Ik vind die voorkant eigenlijk ook maar niets, vooral door die spuuglelijke shirtsponsoring.
|
|
|
Stephan! Regelmatige invaller
Uit: Valkenswaard Vak: West - K Posts: 262 Reg.: 22 maart 2004 | Anderlecht:

Borussia Mönchengladbach:

Stuttgart:

USA-uit:

Brazilie:

Mexico:

[Dit bericht is veranderd door Stephan! (op 14 mei 2008 16:14:48).]
|
|
|
Just_Waal Legende
Uit: Vleuten Vak: Oost - Y Posts: 2746 Reg.: 23 oktober 2001 | Bij het shirt van Mexico zien we waarschijnlijk de nieuwe 'becijfering' van Adidas. De shirts van Adidas (zie Chelsea, Anderlecht en Mexico) en nu ook de bedrukking vind ik erg cheap ogen. Dat glimmende spul, die glimmende bedrukking. Het ziet er uit als de goedkoopst mogelijk strijkletters. Bovendien weer allemaal belijning en overbodige rommel op het shirt en wéér zijn het eerder gewaden dan shirts
Het uit-shirt vind ik echt 100x mooier dan die shirts van Adidas. Ik ben blij dat PSV geen adidas heeft.
|
|
|
Godfather  Meervoudig international
Uit: Bergen op Zoom Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1090 Reg.: 20 augustus 2006 | Ik vind die van Anderlecht echt spuuglelijk, net als die van M'gladbach.
|
|
|
|
Nilis 10 Internationale topspeler
Uit: Zuid-Limburg Vak: - Posts: 1591 Reg.: 4 september 2005 |
quote: Godfather schreef:
Ik vind die van Anderlecht echt spuuglelijk, net als die van M'gladbach.
Die laatste oke, maar die van Anderlecht vind ik wel reuze meevallen hoor.
|
|
|
antilliaansepsvfan Bankzitter
Uit: Curacao Vak: - Posts: 201 Reg.: 3 september 2006 | [IMG]=astonvillaav0.png] [/IMG]
Aston Villa thuis
[IMG] [/IMG]
Groningen thuis
[IMG] [/IMG]
Celtic Uit?
[URL= ][IMG] [/IMG]
Rangers thuis
[IMG] [/IMG]
Brugge (geen idee of het uit of thuis is)
[IMG][img=http://img396.imageshack.us/img396/5208/bayerntx7.gif][/IMG]
Real thuis
[Dit bericht is veranderd door antilliaansepsvfan (op 14 mei 2008 21:20:55).]
|
|
|
Vak: Noord - NN Posts: 2965 Uploads: 16 Reg.: 15 mei 2005 | Ik neem aan dat dat shirt van Club het uitshirt is, omdat het thuisshirt normaliter blauw met zwart is (correct me if I'm wrong). Vind het trouwens wel opvallend dat het Puma teken en het clublogo onder elkaar staan, of komt het nummer van de speler op de rechterborst?
Dat van Glasgow Rangers vind ik echt ongelofelijk lelijk, trouwens.
|
|
|
harmpie05  Bankzitter
Uit: veldhoven Vak: Noord - M Posts: 216 Reg.: 15 maart 2006 | heb vandaag het shirt van Chelsea gekocht bij Intersport echt een gaaf shirt maar bedrukken kon niet ewant letters waren er niet nu is mij vraag waar kan je shirtjes nog meer bestellen want ik wil van nog een buitenlandse club een shirt maar weer nog niet welke suggusties zijn welkom
|
|
|
Vak: Noord - NN Posts: 2965 Uploads: 16 Reg.: 15 mei 2005 | |
|
Rientzzz Basisspeler
Uit: Oirschot Vak: Zuid - BB Posts: 352 Reg.: 12 februari 2007 | Uit-Shirtje van Feyenoord errg mooi! Evenals van dit jaar. Chelsea shirt is afschuwelijk op die foto! Echt zo'n plastic ding idd, Schalke heeft dit ook altijd teveel. USA uit vind ook erg mooi, gewoon zonder die gekke Adidas banen enz.
|
|
|
Vak: Oost - X Posts: 7426 Reg.: 17 oktober 2003 |

Nieuwe Portsmouth uit shirt.
Canterbury houd zich voornamelijk bezig met rugby en die stijl zie je wel terug, In het begin even wennen.
Maar ik vind het ontzettend mooi!
Echt iets anders!!

|
|
|
Ultimo Uomo Internationale topspeler
Uit: Nuenen Vak: Noord - M Posts: 3451 Reg.: 29 juli 2005 | Ik stem voor meer slim-fit tenue's in het voetballen. Ik heb een hekel aan die slobberige té grote shirts, die spelers altijd meteen als ze binnen de lijnen verschijnen uit hun broek trekken. Je kunt toch ook gewoon shirt maken die gewoon een beetje naar je lichaam gaan zitten. Zit bovendien lekkerder als je zweet, i.p.v. die hobbezakken.
|
|
|
Vak: Noord - NN Posts: 2965 Uploads: 16 Reg.: 15 mei 2005 |
quote: V.Nistelrooy schreef:
(plaatje)
Nieuwe Portsmouth uit shirt.
Canterbury houd zich voornamelijk bezig met rugby en die stijl zie je wel terug, In het begin even wennen.
Maar ik vind het ontzettend mooi!
Echt iets anders!!

Prachtig shirt! Redelijk 'eenvoudig', maar toch heeft het 'iets'. Kleurencombinatie is ook zeer mooi, maar toch één minpuntje: die afschuwelijke (te grote) weergave van de shirtsponsor op de mouwen.
[Dit bericht is veranderd door 22. Balazs Dzsudzsak (op 17 mei 2008 23:32:25).]
|
|
|
Vak: Oost - X Posts: 7426 Reg.: 17 oktober 2003 | Nah, vind het niet zo storend.
In belgie is het vele malen erger, kan je gewoon niet meer over fatsoenlijk tenue spreken, wandelend reclamebord

bedoel ik.
|
|
|
Danny9216 Toeschouwer
Vak: - Posts: 14 Reg.: 17 april 2007 | Marseille Uit

Real Madrid Thuis

Real Madrid Uit

Southampton

Borussia Dortmund Uit

Portsmouth

Birmingham City

|
|
|
Godfather  Meervoudig international
Uit: Bergen op Zoom Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1090 Reg.: 20 augustus 2006 | In een woord prachtig die van Real!!
|
|
|