| Poster | | Topic: Nieuwe Shirts |  |
|
|
Edwiin Bankzitter
Vak: - Posts: 208 Reg.: 28 augustus 2007 |
quote: harmpie05 schreef:
(...)
Dat is mathijsen
Heeft ook wel wat weg van Robben , maar ik denk toch Mathijsen inderdaad.
Lelijke foto's.
|
|
|
harmpie05 Basisspeler
Uit: veldhoven Vak: Noord - M Posts: 332 Reg.: 15 maart 2006 | ik heb morgen het nieuwe shirt van liverpool ga het morgen halen
|
|
|
harmpie05 Basisspeler
Uit: veldhoven Vak: Noord - M Posts: 332 Reg.: 15 maart 2006 | Het shirt van Liverpool is gaaf heb hem vandaag gehaald
|
|
|
Masterbeer Legende Lid van verdienste
Uit: Uden Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 7140 Reg.: 4 maart 2001 |
quote: harmpie05 schreef:
Het shirt van Liverpool is gaaf heb hem vandaag gehaald
foto's?
|
|
|
harmpie05 Basisspeler
Uit: veldhoven Vak: Noord - M Posts: 332 Reg.: 15 maart 2006 | Zal proberen het zo snel mogelijk op internet te zetten.
|
|
|
Adje Interim Bankzitter
Vak: - Posts: 1418 Reg.: 30 november 2007 | *foutje*
[Dit bericht is veranderd door Adje Interim (op 30 mei 2008 16:31:25).]
|
|
|
Godfather  Meervoudig international
Uit: Bergen op Zoom Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1211 Reg.: 20 augustus 2006 | Hij staat er al op door mij gepost, kijk een paar pagina's terug, doe de moeite
|
|
|
lionel messi Meervoudig international
Uit: Eindhoven Vak: Oost - Y Posts: 698 Reg.: 3 juli 2005 | |
|
Uit: Bergen op Zoom Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1211 Reg.: 20 augustus 2006 |
quote: lionel messi schreef:
waar kan je die halen?
Zal waarschijnlijk wel zijn Liverpool stadion, en in een later stadium in de Nederlandse (grote) sportwinkels.
|
|
|
harmpie05 Basisspeler
Uit: veldhoven Vak: Noord - M Posts: 332 Reg.: 15 maart 2006 | Ik heb hem gehaald bij Intersport van den Heuvel in de heuvel galerie die had ook al het nieuwe Chelsea shirt dit omdat hij een grotere sportzaak, is de rest krijgt hem waarschijnlijk pas over 3 a 4weken of helemaal niet dit ligt natuurlijk aan de baas of dat die ze besteld.
|
|
|
22. Balazs Dzsudzsak Internationale topspeler
Vak: Noord - NN Posts: 3121 Uploads: 16 Reg.: 15 mei 2005 |
quote: Godfather schreef:
Hij staat er al op door mij gepost, kijk een paar pagina's terug, doe de moeite
Er is vaak nogal een groot verschil tussen die reclame foto's en 'echte' foto's. Ik ben ook wel benieuwd.
quote: Godfather schreef:
(...)
Zal waarschijnlijk wel zijn Liverpool stadion, en in een later stadium in de Nederlandse (grote) sportwinkels.
Het Liverpool stadion, dat ik daar niet aan gedacht heb. Ik zal morgen mijn fietsie en zwembroek eens onder het stof vandaan halen. 
[Dit bericht is veranderd door 22. Balazs Dzsudzsak (op 30 mei 2008 20:48:18).]
|
|
|
harmpie05 Basisspeler
Uit: veldhoven Vak: Noord - M Posts: 332 Reg.: 15 maart 2006 | Aangezien ik geopereerd ben vorige week woensdag kan het eventjes duren want kan niet zoveel maar probeer zo snel mogelijk
|
|
|
lionel messi Meervoudig international
Uit: Eindhoven Vak: Oost - Y Posts: 698 Reg.: 3 juli 2005 | Ik bestel normaal op Liverpoolfc.com omdat ik bedrukking erop wil.
Weet je of ze bij intersport ook de bedrukking van de PL hebben?
|
|
|
harmpie05 Basisspeler
Uit: veldhoven Vak: Noord - M Posts: 332 Reg.: 15 maart 2006 | Ik heb hem niet op internet besteld ivm dat het engels in en je niet kan betalen ivm internet bankieren dat kennen ze daar niet denk ik.
Bij intersport hadden ze nog niet de officiele letters maar die kwamen nog wel binnen dachten ze.
Wie laat je dan achterop zetten?
|
|
|
harmpie05 Basisspeler
Uit: veldhoven Vak: Noord - M Posts: 332 Reg.: 15 maart 2006 | Ik heb hem niet op internet besteld ivm dat het engels in en je niet kan betalen ivm internet bankieren dat kennen ze daar niet denk ik.
Bij intersport hadden ze nog niet de officiele letters maar die kwamen nog wel binnen dachten ze.
Wie laat je dan achterop zetten?
|
|
|
Uit: Bergen op Zoom Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1211 Reg.: 20 augustus 2006 |
quote: 22. Balazs Dzsudzsak schreef:
(...)
Het Liverpool stadion, dat ik daar niet aan gedacht heb. Ik zal morgen mijn fietsie en zwembroek eens onder het stof vandaan halen. 
Slimmerd 
|
|
|
Vak: Noord - NN Posts: 3121 Uploads: 16 Reg.: 15 mei 2005 | De nieuwe shirts van Stoke City:

Hoelang zal het duren voordat ook in Stoke-on-Trent de eerste klachten vanuit Amsterdam binnen stromen? 
[Dit bericht is veranderd door 22. Balazs Dzsudzsak (op 31 mei 2008 16:40:25).]
|
|
|
harmpie05 Basisspeler
Uit: veldhoven Vak: Noord - M Posts: 332 Reg.: 15 maart 2006 | Voetbalt die vrouw daar ook dan is het de moeite ward om te gaan kijken haha.
|
|
|
Vice Bankzitter
Uit: Eindhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 214 Reg.: 6 juni 2007 |
De nieuwe shirts van Stoke City:
(plaatje)
Hoelang zal het duren voordat ook in Stoke-on-Trent de eerste klachten vanuit Amsterdam binnen stromen? 
Dat shirt lijkt inderdaad wel een beetje op het shirt van ons lievelingsclubje( ) boven de rivieren.
|
|
|

Het nieuwe uitshirt van Celtic. Vraag me dan toch af wat voor een shirt dat witte met die groene en oranje mouwen is, dat hier eerder gepost is.
|
|
|
De nieuwe shirts van Stoke City:
(plaatje)
Tjezus wat een wijf..
Maar ontopic: die van Celtic vind ik zeker mooi.
|
|
|
quote: Fabio Aurelio Rodrigues schreef:
Arsenal 3e shirt
(plaatje)
Ik was net eens op internet het kijken en dat shirt van Arsenal is volgens mij nep. Kijk hier eens: klik hier. En dan met name het eerste woordje in de titel. 
|
|
|
SFEERvak Basisspeler
Uit: Eindhoven Vak: Oost - V Posts: 338 Reg.: 1 juli 2001 | |
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.482,9 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Uit: Bergen op Zoom Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1211 Reg.: 20 augustus 2006 | |
|
antilliaansepsvfan Bankzitter
Uit: Curacao Vak: - Posts: 215 Reg.: 3 september 2006 |
quote: SFEERvak schreef:
Lazio
(plaatje)
(plaatje)
(plaatje)
Je moet bij dit soort shirts nog altijd maar zien of ze egt zijn.. Beetje photoshop stijl, dus niet geheel betrouwbaar. Maar wel mooi .
|
|
|