Deze topic is open en bestaat uit 1 pagina: 1
lindontour
Veelbelovend talent
Uit: Leende
Vak: Oost - W
Reg.: 3 juli 2005
Anti-Anti-Anti-Reker
Geselecteerd voor Oranje
Uit: Rotterdam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 13 februari 2006
voetballert
Meervoudig international
Vak: -
Reg.: 26 april 2006
RIO
Legende
Chatoperator
Uit: Amsterdam|Shanghai
Reg.: 19 februari 2000
quote:Gewoon op de dag zelf bij het stadion, je kunt dan enkele uren van tevoren de kaartjes halen. Ik heb ze toen bij ingang noord die kaarten gehaald. Prima te doen. Zo werkt het bij alle clubs daar.
lindontour schreef:
In augustus ben ik een aantal weken in Zuid-Korea. Omdat ik dan toch daar ben probeer ik kaartjes te regelen voor een wedstrijd van FC Seoul tegen Ulsan op 30 augustus in het world cup stadium. Weet er iemand hoe je aan kaartjes kunt komen voor een wedstrijd van FC Seoul? Ik heb geprobeerd de ticketbox te bellen in Korea maar ze spraken nogal belabberd engels en begrepen totaal niet wat ik bedoelde... Is het uberhaupt noodzakelijk om vantevoren tickets te boeken? Of zijn de wedstrijden in Korea niet uitverkocht en kun je op de dag zelf gewoon aan het stadion nog een ticket kopen? Iemand ervaring met het bezoeken van wedsrijden in Zuid-Korea?
Lothar
Legende
Uit: Plainfield, Indiana (USA)
Reg.: 30 juni 1999
lindontour
Veelbelovend talent
Alphen ZH
Jeugdspeler
Runner-up PSV Quiz 2005/2006
Uit: Alphen a/d Rijn
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 5 maart 2003
lindontour
Veelbelovend talent
quote:Zoiets zat ik ook al aan te denken, is misschien wel een leuk idee voor een vrije zondagmiddag ofzo..
Alphen ZH schreef:
Ik ben afgelopen zomer nog in Korea geweest. Je kan in het World Cup Stadium trouwens ook een leuke rondleiding volgen voor minder dan 1 euro. Het is een mooi en vooral schoon stadion, dus zeker de moeite waard.
Volgens mij kan je tickets idd gewoon bij het stadion kopen. Probeer anders als je daar bent de lokale VVV voor je te laten bellen. Die spreken over het algemeen wel goed engels...
Deze topic is open en bestaat uit 1 pagina: 1
PSV Forums » D - Overige Forums » Buitenlandse en Europese competities » Kaartjes FC Seoul

Op dit moment zitten er 4 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "AS Zaterdag om 1945 ERE PSV - Twente".