PSV Netwerk
vrijdag 19 maart 2010 - 19:30                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » Buitenlandse en Europese competities » Kaartjes FC Seoul

HR

Deze topic is open en bestaat uit 1 pagina: 1

HR

lindontour
Veelbelovend talent

Uit: Leende
Vak: Oost - W
Reg.: 3 juli 2005

In augustus ben ik een aantal weken in Zuid-Korea. Omdat ik dan toch daar ben probeer ik kaartjes te regelen voor een wedstrijd van FC Seoul tegen Ulsan op 30 augustus in het world cup stadium. Weet er iemand hoe je aan kaartjes kunt komen voor een wedstrijd van FC Seoul? Ik heb geprobeerd de ticketbox te bellen in Korea maar ze spraken nogal belabberd engels en begrepen totaal niet wat ik bedoelde... Is het uberhaupt noodzakelijk om vantevoren tickets te boeken? Of zijn de wedstrijden in Korea niet uitverkocht en kun je op de dag zelf gewoon aan het stadion nog een ticket kopen? Iemand ervaring met het bezoeken van wedsrijden in Zuid-Korea?
HR
HR

Anti-Anti-Anti-Reker
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Rotterdam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 13 februari 2006

Ik ben een jaar of 5 geleden een keer naar Zuid-Korea tegen Argentinie geweest. Als ik me goed herinner heb ik toen een paar dagen van te voren kaartjes in een postkantoor gehaald.

Is al wel gedateerde info, misschien kunnen anderen bevestigen of het nog klopt.
HR
HR

voetballert
Meervoudig international

Vak: -
Reg.: 26 april 2006

De wedstijd zal wel niet uitverkocht zijn. Kijk maar eens op http://www.stadiumzone.net , daar staan ook toeschouwersaantallen van Koreaanse clubs.
HR
HR

RIO
Legende
Chatoperator

Uit: Amsterdam|Shanghai
Reg.: 19 februari 2000

quote:HR
lindontour schreef:

In augustus ben ik een aantal weken in Zuid-Korea. Omdat ik dan toch daar ben probeer ik kaartjes te regelen voor een wedstrijd van FC Seoul tegen Ulsan op 30 augustus in het world cup stadium. Weet er iemand hoe je aan kaartjes kunt komen voor een wedstrijd van FC Seoul? Ik heb geprobeerd de ticketbox te bellen in Korea maar ze spraken nogal belabberd engels en begrepen totaal niet wat ik bedoelde... Is het uberhaupt noodzakelijk om vantevoren tickets te boeken? Of zijn de wedstrijden in Korea niet uitverkocht en kun je op de dag zelf gewoon aan het stadion nog een ticket kopen? Iemand ervaring met het bezoeken van wedsrijden in Zuid-Korea?
HR
Gewoon op de dag zelf bij het stadion, je kunt dan enkele uren van tevoren de kaartjes halen. Ik heb ze toen bij ingang noord die kaarten gehaald. Prima te doen. Zo werkt het bij alle clubs daar.

Als je per se wilt booken, dan wens ik je veel geluk met je Koreaans. :B
HR
HR

Lothar
Legende

Uit: Plainfield, Indiana (USA)
Reg.: 30 juni 1999

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 5 juli 2009 om 00:55:19.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ik ben jaren geleden ook naar een paar wedstrijden in Korea geweest en ze zijn verre van uitverkocht, dus je kan gewoon op de dag zelf een kaartje kopen.
HRHR
HR

lindontour
Veelbelovend talent

Oke.. hartstikke bedankt voor de reacties... :)
Omdat we met 35 personen een reis naar Korea hebben waarvan er waarschijnlijk wel een paar een wedstrijd willen bezoeken dacht ik dat het misschien wel slim was om vantevoren te boeken. Maar als de wedstrijden daar verre van uitverkocht zijn dan kopen we de tickets daar aan het stadion dat is het gemakkelijkst...

[Dit bericht is veranderd door lindontour (op 6 juli 2009 10:35:49).]
HR
HR
Ik ben afgelopen zomer nog in Korea geweest. Je kan in het World Cup Stadium trouwens ook een leuke rondleiding volgen voor minder dan 1 euro. Het is een mooi en vooral schoon stadion, dus zeker de moeite waard.
Volgens mij kan je tickets idd gewoon bij het stadion kopen. Probeer anders als je daar bent de lokale VVV voor je te laten bellen. Die spreken over het algemeen wel goed engels...
HR
HR

lindontour
Veelbelovend talent

quote:HR
Alphen ZH schreef:

Ik ben afgelopen zomer nog in Korea geweest. Je kan in het World Cup Stadium trouwens ook een leuke rondleiding volgen voor minder dan 1 euro. Het is een mooi en vooral schoon stadion, dus zeker de moeite waard.
Volgens mij kan je tickets idd gewoon bij het stadion kopen. Probeer anders als je daar bent de lokale VVV voor je te laten bellen. Die spreken over het algemeen wel goed engels...
HR
Zoiets zat ik ook al aan te denken, is misschien wel een leuk idee voor een vrije zondagmiddag ofzo.. :B

[Dit bericht is veranderd door lindontour (op 6 juli 2009 14:48:34).]
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 1 pagina: 1

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » D - Overige Forums » Buitenlandse en Europese competities » Kaartjes FC Seoul

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Op dit moment zitten er 4 bezoekers in de chatbox. Het onderwerp is "AS Zaterdag om 1945 ERE PSV - Twente".