PSV Netwerk
zaterdag 25 oktober 2014 - 17:18                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » Buitenlandse en Europese competities » [TOTO] Discussie topic: Europese competities 2012/2013

HR

Deze topic is open en bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 »

HR

Oliver 2000
Legende
Winnaar PSV Pool 2002/2003

Uit: Utrecht
Vak: Noord - N
Droomaankoop: -
Reg.: 26 februari 2000

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 13 juli 2012 om 19:28:04.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Dit seizoen is er weer een nieuw seizoen van de Buitenlandse Competities TOTO seizoen 2012/2013. Er zijn geen veranderingen aangebracht, dus alles blijft hetzelfde zoals vorig jaar. Dus dat houdt in dat we vooral wedstrijden voorspellen uit Duitsland, Engeland, Frankrijk, Italië en Spanje. Af en toe komen daar ook nog eens wedstrijden uit Portugal, Turkije, België en Rusland bij.

Toch een uitleg voor de mensen die nog nooit meegedaan hebben: Elke week selecteren ik een aantal (meestal vijfentwintig, maar het kan soms meer of minder zijn) wedstrijden uit de verschillende competities in Europa (Duitsland, Engeland, Frankrijk, Italië, Spanje sowieso).

Deze kun je voorspellen in de betreffende topics, ik bereken elke week een uitslag en verwerken deze in een tussenstand. Na speelronde 1 maken we een aparte topic met daarin de tussenstand.

De regels
- Elke goed voorspelde wedstrijd levert 1 punt op.

- De stand na de reguliere speeltijd (negentig minuten dus) telt altijd, dus ook bij eventuele beker en supercup wedstrijden.

- Voorspellingen mogen ge-edit worden zolang de eerste
wedstrijd nog niet begonnen is. Edit je na aanvang van de eerste wedstrijd is je voorspelling niet geldig.

- Als je per ongeluk twee keer je voorspellingen post, geldt de eerste post van je voorspellingen.

- Uitslagen worden berekend op de dag dat de laatste wedstrijd wedstrijd eindigt (het kan soms uitlopen, graag begrip daarvoor).

- Er wordt elke zondag een nieuwe ronde online gezet, tenzij er geen voetbal is de hierop volgende week.

- Iedereen mag mee doen, houd er a.u.b. wel rekening mee dat je blijft mee doen!

- Iedereen ontvangt na de nieuwe tussenstand een reminder voor de volgende speelronde. Word er niet voorspeld als er toch een reminder is verstuurd, dan ontvang je de daarop volgende ronde geen reminder.

In dit topic kun je je vragen en/of opmerkingen kwijt en kunnen discussies gevoerd worden. Ga niet posten in het tussenstand topic en ook niet in de voorspellingstopics.

WINNAARS AFGELOPEN NEGEN SEIZOENEN
2003/2004: Foxy
2004/2005: rapido768
2005/2006: rapido768
2006/2007: rapido768
2007/2008: Acemaster
2008/2009: Lebra
2009/2010: rapido768
2010/2011: West Side United
2011/2012: West Side United

Vanaf Vrijdag 24 Augustus 2012 gaan we van start. Begin Augustus 2011 zal ik de eerste ronde posten en de deelnemers van vorig seizoen een reminder versturen.

Bij deze iedereen die meedoet alvast veel succes, en dat de beste voetbalkenner moge winnen!

[Dit bericht is veranderd door Oliver 2000 (op 13 juli 2012 19:28:34).]
HR
HR

Danske
Internationale topspeler

Vak: -
Droomaankoop: Heurelho da Silva Gomes
Reg.: 27 oktober 2001

Vorig seizoen slechts zesde geworden. Dit seizoen hopen dat ik hoger kan eindigen :)
HR
HR

Oliver 2000
Legende

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 29 juli 2012 om 13:27:04.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Vandaag de eerste speelronde online gezet!
HR
HR

PSVCFC
Real Madrid! Zonnebril
Basisspeler

Uit: Eibergen
Vak: Oost - X
Reg.: 14 juni 2009

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 29 juli 2012 om 14:39:46.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Waar kan ik de ronde zien?
wil wel een keer meedoen :)
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 29 juli 2012 om 16:15:37.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

quote:HR
PSVCFC schreef:

Waar kan ik de ronde zien?
wil wel een keer meedoen :)
HR
Hier kun je je voorspelling achterlaten, succes!
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 29 juli 2012 om 17:10:51.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ga dit jaar voor drie op een rij. rapido768 deed het tussen 2004 en 2007, ik ga voor 2011, 2012 en 2013 :denk ...?
HR
HR

PSVCFC
Real Madrid! Zonnebril
Basisspeler

Uit: Eibergen
Vak: Oost - X
Reg.: 14 juni 2009

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 4 augustus 2012 om 15:04:27.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Kijk nu naar Celtic-Aberdeen maar Celtic is nog niet echt overtuigend..
Ze zullen zeer waarschijnlijk wel kampioen worden ;) :pul
HR
HR

Oliver 2000
Legende

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 21 augustus 2012 om 11:40:38.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

West Side United schreef:

Ga dit jaar voor drie op een rij. rapido768 deed het tussen 2004 en 2007, ik ga voor 2011, 2012 en 2013 :denk ...?
HR
Moet je alleen niet vergeten te voorspellen :)
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 21 augustus 2012 om 12:28:33.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Goed dat je me er via deze weg ook nog aan herinnert! Bij mijn berichten staat het mailtje van jou ook al een maand of anderhalf ongelezen, met in het achterhoofd dat ik de toto nog moet invullen.

Zie dat het komend weekend alweer zo ver is, dus zal ik me de komende dagen er eens in gaan verdiepen. ;)
HR
HR

killermfc
Legende

Reg.: 13 februari 2009

Tjezus, heb ik toch voor de allereerste maal sedert dat ik meedoe (2009/2010) vergeten tijdig te voorspellen. Zelfs 1x niet online heb ik het via via laten doen. Ik kwam er net achter tijdens de pool voor de komende 2 wedstrijden. Tja helemaal mijn eigen schuld, mea culpa! genoeg reminders gehad. Ik ook altijd met mijn bijdehandte just-before-the-deadline dwangneurose! Ik heb net alsnog een illegale, want veel te late - mosterd na de maaltijd - 'naspelling' gedaan, uiteraard met omissie van de wedstrijden waarvan ik de uitslag al wist of kon vermoeden op basis van een late tussenstand. Ook heb ik er een paar redelijk sensationele uitslagen bij gezet. Zonde, want bij Engeland had ik alleen al 4-op-5 goed gehad! Aan Ollie de keus of & hoe hij mijn bijdrage honoreert, waarbij ik op geen enkele wijze zijn ongetwijfeld op integriteit gebaseerde beslissing zal trachten te beìnvloeden. Ik besef dat het hier mogelijk een uniek precedent betreft, dus ik ga akkoord met elke mogelijke uitleg. Ook pleeg ik geen emotional blackmail door te zeggen dat ik anders niet meer meedoe. Mijn fout, volgende week voorspel ik gewoon weer (tijdig). Op deze manier heb ik voor mezelf het idee dat ik toch heb meegedaan, no matter the outcome!

[Dit bericht is veranderd door killermfc (op 27 augustus 2012 01:43:43).]
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 28 augustus 2012 om 19:27:45.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Wanneer kunnen we de tussenstand van speelronde 1 tegemoet zien Oliver?
HR
HR

Oliver 2000
Legende

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 28 augustus 2012 om 20:23:43.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

West Side United schreef:

Wanneer kunnen we de tussenstand van speelronde 1 tegemoet zien Oliver?
HR
Speelronde 1 is nagekeken :B

Rondewinnaar van de eerste speelronde van het nieuwe seizoen is uitgerekend de winnaar van vorig seizoen geworden, West Side United. Hij scoorde deze ronde maar liefst 18 punten.

In het Algemeen Klassement staat hij daardoor ook op de eerste plaats, op de voet gevolgd door Bruggigol. ZSC Westerhovuh, Vulture en BobMarley staan gedeeld derde.
HR
HR
Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 28 augustus 2012 om 20:26:40.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
'Winnen' verveelt nooit! ;) :B
HRHR
HR

Oliver 2000
Legende

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 2 september 2012 om 22:50:12.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ronde 2 is nagekeken :B

Rondewinnaar van de tweede speelronde is Petrovic geworden Hij scoorde deze ronde 15 punten.

In het Algemeen Klassement staat West Side United nog steeds eerste, op de voet gevolgd door rondewinnaar Petrovic. AlleenEvenMelden en vulture staan gedeeld derde en Voijke sluit de Top 5.
HR
HR

Petrovic
Legende

Vak: Oost - YY
Reg.: 28 november 2001

Het eerste (en misschien laatste) succesje is binnen met een rondewinst :ja

Oliver, de link naar het discussietopic in het uitslagen/stand topic verwijst naar het topic discussietopic van vorig seizoen. Misschien makkelijk om dat even aan te passen.
HR
HR

jakoetsk1
International

Uit: Lelijkstad
Reg.: 27 augustus 2004

Was van plan eens een keertje mee te doen dit jaar, maar er nu pas op gewezen dat jullie weer bezig zijn. Nou ja, dan doe ik maar eens mee voor een dagzege en de poedelprijs (=een-na-laatste)
HR
HR

Oliver 2000
Legende

Ronde 3 is nagekeken :)

Rondewinnaar van de derde speelronde is Bruggigol geworden. Hij wist deze ronde maar liefst 17 punten bij elkaar te scoren.

In het Algemeen Klassement blijft West Side United eerste staan, gevolgd door Bruggigol en Petrovic. Vulture staat vierde en daarachter volgt een groepje van vier deelnemers.
HR
HR

Meriam
Toeschouwer

Uit: Den BOSCH
Reg.: 11 augustus 2012

Dood ziek
HR
HR

killermfc
Legende

Reg.: 13 februari 2009

:huh

Ehh hoe zit dat nou, Ollie, met Bordeaux-Ajaccio (15/09)... zijn we allemaal te laat? ;)
HR
HR

Oliver 2000
Legende

Ronde 4 is nagekeken!

Rondewinnaar van de vierde speelronde zijn West Side United en P-S-V 040 geworden. Beide scoorde ze 13 punten.

In het algemeen klassement staat West Side United ook deze week op de eerste plaats. Tweede staat Petrovic en derde staat Bruggigol. Johhe staat vierde en Danske, AlleenEvenMelden en Bosluis staan gedeeld vijfde.
HR
HR
Gaat weer goed. Drie rondes gehad, waarvan twee rondes tot rondewinnaar bekroond! :cool
HR
HR

vulture
Internationale topspeler

Uit: geldrop
Vak: Oost - XX
Reg.: 27 augustus 2006

Helaas een weekje overgeslagen,niet meer aan gedacht in een drukke week. Klassement wordt een moeilijk verhaal, dan maar vol voor de weekwinst
HR
HR
Gaat m'n belangrijkste concurrent van de afgelopen twee jaar de strijd al zo vroeg staken? :\(
HR
HR

vulture
Internationale topspeler

Uit: geldrop
Vak: Oost - XX
Reg.: 27 augustus 2006

Nou ja, het jaar is nog lang, dus wie weet kan ik nog een eind komen. Maar gemakkelijker gaat het er niet op worden. Je bent zelf nogal aardig gestart zie ik.
HR
HR

Oliver 2000
Legende

Ronde 5 is nagekeken :pul

Rondewinnaars van de vijfde speelronde zijn Johhe, PSVCFC en ZSC Westerhovuh geworden. Alledrie scoorde ze 16 punten.

In het Algemeen Klassement staat West Side United ook deze week eerste. Petrovic staat tweede, Bruggigol derde, Johhe vierde en AlleenEvenMelden sluit de Top 5.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » D - Overige Forums » Buitenlandse en Europese competities » [TOTO] Discussie topic: Europese competities 2012/2013

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Wordt Mark van Bommel ooit hoofdtrainer bij PSV?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 98,9% dat Vitesse wint van FC Dordrecht. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van FC Utrecht-PSV:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!