PSV Netwerk
donderdag 23 maart 2017 - 09:18                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » Buitenlandse en Europese competities » Groundhopper 2016 / 2017

HR

Deze topic is open en bestaat uit 12 pagina's: « 1 ... 7 8 9 10 11 12

HR

SouBavaria
Ster van het EK

Uit: ACHTontour.nl
Vak: West - JJ
Droomaankoop: -
Reg.: 23 december 2000

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 4 maart 2017 om 16:29:11.  Profiel  Stuur een privébericht  MSN: rvtol@hotmail.nl  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

quote:HR
Café BAC schreef:

(...)

Dat verkoopt nog niet misschien uit. Gewoon kaarten aan de kassa. Ik was er in december tegen 1860 en toen konden we nog gewoon kaarten voor de staantribune kopen. Leuk sfeertje hing daar! Heb twee keer Dresden als awayploeg gezien en dat was inderdaad twee keer goed!
HR
Dat is mooi, dan wordt het gewoon een ritje die kant op, wil de support van Dresden ook weleens mee maken en Bochum leek ons ook al een leuke club.

Jorg hoe was het gisteren bij Bochum tegen Düsseldorf. Ik zag dat deze derby ook niet geheel uitverkocht was trouwens.
HRHR
HR

WATP
Vaste international Oranje
Zilver PSV Netwerk Cup Indoor 2008; meer prijzen

Uit: Glasgow
Vak: Oost - V
Reg.: 11 december 2004

SouBavaria schreef:

(...)

Dat is mooi, dan wordt het gewoon een ritje die kant op, wil de support van Dresden ook weleens mee maken en Bochum leek ons ook al een leuke club.

Jorg hoe was het gisteren bij Bochum tegen Düsseldorf. Ik zag dat deze derby ook niet geheel uitverkocht was trouwens.
HR
Ik ben Jorg niet, maar Bochum is mooi op de vrijdag. Auto geparkeerd dicht bij het stadion voor 3,50. Stukje lopen tussen de trainingsvelden naar het supportershome. Wij hadden ook nog geen kaarten, rondje om het stadion gelopen en toen kaarten voor het uitvak gekocht. Zit plaats 25 euro.
Tijdens de wedstrijd goeie sfeer van beide kanten. Als Fortuna in de laatste minuut ook nog een penalty krijgt dan is het helemaal feest.
Goeie vink en nummer 200.
HR
HR

SouBavaria
Ster van het EK

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 5 maart 2017 om 22:04:12.  Profiel  Stuur een privébericht  MSN: rvtol@hotmail.nl  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Dat weet ik, maar ik weet wel dat Jorg naar Bochum is geweest. Als hij hier mee leest, horen we het verhaal vanzelf wel.
HR
HR
Grappig dat een wedstrijd zo verschillend ervaren kan worden. Ik vond zelf de sfeer namelijk heel erg tegenvallen voor een derby, en inderdaad niet helemaal uitverkocht. Stond op de oost tribune, dus de sfeertribune.

Verder prima dagje gehad, in mn eentje die kant op gegaan met de trein. Rond half 3 in Bochum gearriveerd waar al snel de eerste Nederlanders werden gespot. Met hun de hele dag volgemaakt met de nodige drankjes.

Met de auto richting het stadion gegaan. Daar geparkeerd op de spelersparkeerplaats. Werden in eerste instantie daar weggestuurd, maar toen we met een briefje van €20 aan kwamen lopen zagen ze het voor 1x door de vingers en mochten we dus pal langs het stadion parkeren. Nog even bij het stadion nog wat drankjes gedaan en toen dus naar de voor mij wat tegenvallende derby geweest...
HR
HR

killermfc
WK Ster

Vak: -
Reg.: 13 februari 2009

Een vriend en stadgenoot van mij is seizoenkaarthouder bij (onder meer) VFL Bochum. Hij was uiteraard vrijdagavond ook aanwezig, samen met zijn broer die weer supporter is van (onder meer) Fortuna Düsseldorf en de wedstrijd bekeek vanuit het uitvak. Ik heb daar later wellicht nog wel een anekdote over.

Hoewel geen liefhebber van het Duitse voetbal, ligt het wel in de bedoeling komend seizoen eens een wedstrijdje mee te pikken. Ik heb tot nu toe de VFL 2x zien spelen, beide malen in vriendschappelijk verband: Haarlem-Bochum 0-3 & Bochum-PSV 0-2 (in het Duitse Goch).
HR
HR

killermfc schreef:

Een vriend en stadgenoot van mij is seizoenkaarthouder bij (onder meer) VFL Bochum. Hij was uiteraard vrijdagavond ook aanwezig, samen met zijn broer die weer supporter is van (onder meer) Fortuna Düsseldorf en de wedstrijd bekeek vanuit het uitvak. Ik heb daar later wellicht nog wel een anekdote over.
HR
Ben hem tegengekomen in het begin van het seizoen in Bochum in de kroeg achter het stadion! :cool
Aardige vent totdat ik hem vertelde van mijn Londense voetbalvoorkeur! :B
HR
HR

killermfc
WK Ster

Vak: -
Reg.: 13 februari 2009

Aye, is mij welbekend... maar volgens mij konden vooral zijn broer - overigens ook goede vriend van mij - en jij het niet echt goed vinden! ;)
HR
HR

killermfc schreef:

Aye, is mij welbekend... maar volgens mij konden vooral zijn broer - overigens ook goede vriend van mij - en jij het niet echt goed vinden! ;)
HR
Nergens geen last van gehad. :D
Ach, en met een paar :pul :pul :pul ............! :tong
HR
HR

Perry1913
Toeschouwer

Uit: Budel
Vak: Noord - U
Reg.: 29 januari 2015

Tip voor iedereen die niks te doen heeft op de maandag avond ;

Wij gaan maandag avond naar Fortuna Dusseldorf - Eintracht braunsweig.
Wedstrijd begint om 20:15 en kaartjes op de staantribune kosten maar 15 euro.

:pul
HR
HR

WATP
Zilver PSV Netwerk Cup Indoor 2008; meer prijzen

Uit: Glasgow
Reg.: 11 december 2004

Vrijdag 17 Maart
Wisla Cracow - Wisla Plock (nieuw landenpunt)

Vrijdag 24 Maart
OH Leuven - Tubize

Zaterdag 25 Maart
- 14.00 Rot Weiss Oberhausen - Mönchengladbach u23
- 18.00 KFC Uerdingen - SSVg Velbert
HR
HR

Robben1987
Veelbelovend talent PSV o19

Vak: West - J
Droomaankoop: Emmanuel Adebayor
Reg.: 17 april 2004

26 februari 2017: Palermo - Sampdoria (Serie A) 1-1

Het weekend van de carnaval verbleven in Palermo, Sicilië en toevallig speelde Palermo dat weekend thuis tegen Sampdoria.
Het mooie oude stadion, wat in mijn ogen de verkleinde versie van Camp Nou is, met daarbij de berg van Palermo op de achtergrond was zeker een bezoekje waard. Totaal geen moderne voetbaltempel, maar echt een ouderwets stadion. Maar een grote ronde bak met slechts een overdekte tribune.

2 dagen voor de wedstrijd bij de lokale Fanstore in de stad kaarten gehaald. Slechts 14 euro per kaartje en dan zaten wij onderaan 2e ring, ter hoogte van de middenlijn.
De wedstrijd zelf was belangrijk voor Palermo, omdat zij nog onder de degradatiestreep staan, en het er nogal rommelt op bestuurlijk vlak.
Voor de wedstrijd waren de straten al afgeloten en kwam je enkel dit terrein op wanneer je een wedstrijdticket en legitimatiebewijs bij je had. Daarnaast was er een klein pleintje waar een kraampje met sjaals stond, en waar je nog wat kon eten.
Eenmaal binnen de hekken van het stadion trof je enkel wat oude stalen trappen om het stadion binnen te komen. Niks geen eet-standjes, of ruimte voor een drankje. Uiteindelijk bezochten slechts +/- 10.000 supporters de wedstrijd, terwijl er drie keer zoveel inkunnen. De sfeer viel ietwat tegen, aangezien er maar een kleine harde kern aanwezig was. Gelukkig maakte Palermo voor rust 1-0 waardoor zij wel bleven zingen. In de slotminuut scoorde Sampdoria gelijk, wat resulteerde in vele discussiërende Italianen, en een ma ndie het nodig vond zelfs 2 stoeltjes af te breken en naar beneden te gooien. Temperamentje zal ik het maar noemen.
Al met al, een prima wedstrijdje, een leuk stadion (als je van klassiekers houdt) en wanneer je Sicilië of Palermo bezoekt zeker de moeite waard.
HR
HR

SouBavaria
Ster van het EK

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 13 maart 2017 om 10:08:24.  Profiel  Stuur een privébericht  MSN: rvtol@hotmail.nl  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Royal Antwerp FC terug op het hoogste niveau! Dat is toch mooi nieuws, al zal kaarten scoren volgend seizeon er niet makkelijker op worden.
HR
HR

we zullen zien
Vedette

Uit: Best
Droomaankoop: Alex Rodrigo Dias da Costa
Reg.: 10 maart 2001

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 17 maart 2017 om 09:12:46.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Lid van PSV Junior Club  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
kaarten gekocht voor BMG - Augsburg het weekend van 6 mei.
Nog nooit geweest, dus ben benieuwd. :pul
HR
HR

we zullen zien schreef:

HR
Normaal gesproken ga ik altijd met de trein naar BMG, zou voor jou ook wellicht een optie zijn.
Treinkaartje Best-Venlo, vervolgens overstappen op de "Duitse" trein van Venlo naar Mönchengladbach Hbf, dan rechts bij het station doorlopen naar de pendelbussen die je naar Borussia Park brengen.
Op de wedstrijddag is het gratis vervoer als je in het bezit bent van een wedstrijdkaartje in de Kreis waar BMG dus in speelt.
Let wel; van Venlo naar Kaldenkirchen, treinafstand van slechts 3 minuten, rij je wel zwart maar daar heb ik nooit problemen meegehad, de conducteurs laten dit oogluikend toe ogenschijnlijk. :B
HR
HR

Perry1913
Toeschouwer

Afgelopen maandag Fortuna Dusseldorf - Eintracht Braunsweig bezocht.

De eerste keer naar Dusseldorf voor mij. Dus meteen maar van de situatie gebruik gemaakt om het oude stadion van Dusseldorf te bezoeken, overigens speelt Dusseldorf II nu zijn thuiswedstrijden in dit stadion. Het Paul Janes stadion, vernoemd naar de bekende international en speler van Dusseldorf Paul Janes. Dit oude stadion ligt midden in een industrieel gebied in Dusseldorf. Omdat de jeugd op het veld naast het stadion aan het trainen waren konden we zo het stadion inlopen en de tribunes op. Dit is zoals een stadion hoort te zijn een staantribune met hekjes en een oude zit tribune en aan de buitenkant van de zit tribune graffiti van de ultras van Dusseldorf. Na wat foto's gemaakt te hebben en wat Eindhovense stickers geplakt te hebben besloten we onze trip voort te zetten naar de Esperit Arena.

De Esperit arena is het stadion waar Fortuna Dusseldorf haar thuiswedstrijden speelt. Helaas moesten we de auto ondanks dat we een minder valide bij hadden heel ver van het stadion achterlaten. Dit leverde een tocht op van 20 minuten naar de ingang waar we naar binnen moesten. Het stadion van buiten, tja het ziet er echt niet uit. Het is net of je naar een woonboulevard gaat. Buiten de sportvelden die voor het stadion liggen is nergens aan te zien dat het een voetbalstadion is. Ook binnen is het verschrikkelijk, om de tribunes liggen gangen met daaraan 10tallen etenstentjes van Kebab tot Curryworst en natuurlijk verschillende barren waar je bier kon halen. Alles aan dit stadion deed me denken aan die ufo uit 020. Van de dakconstructie tot de gekleurde stoeltjes in het stadion.. Maar goed, na wat halve liters in ons kanaal te hebben gegooid en wat curryworst te hebben gegeten gingen we de tribunes op. We hadden kaartjes voor block 42A, dit is het staan vak naast de Dussehldorfse ultras. De sfeer van hun kant was bij vlagen redelijk. Die bezoekers van Eintracht Braunsweig daarentegen hadden echt een top sfeer. Ik gok dat er zo'n 400 supporters mee waren gekomen, overigens een erg net aantal op een maandag avond. Zij overstemde het thuispubliek regelmatig. Toch maar eens kijken of we volgend seizoen een keer die kant op kunnen.

Over de wedstrijd valt niet veel te zeggen. Die was niet om aan te gluren. Eindstand 1-2.

Volgende groundhop is alweer gepland ; 28-03 Niederrhein pokal halve finale Wuppertaler s.v. - RW Essen. Gegarandeerd een wedstrijd die alles bevat. De supporters van Essen stonden eergisteren al in de rij voor de kaartjes van het uitvak. :pul :pul

[Dit bericht is veranderd door Perry1913 (op 17 maart 2017 15:16:54).]
HR
HR
Al eerder eens de ESPRIT Arena bezocht! :verlegen
Het is inderdaad echt zo'n stadion dat 3 keer niks is! :\[
Traditioneel is er bij een Duits stadion in de directe omgeving vanalles te beleven, echter is dat in Düsseldorf totaal niet het geval, een saaie bedoeling daar.

WSV-RWE is wel leuk, zeker in dat stadion van de thuisclub.
Schitterende setting met die Schwebebahn ................! :cool
HR
HR

Perry1913
Toeschouwer

Ja en het ergste van alles was dat het leek op de ufo van 020.. Mijn voorkeur gaat overigens meestal naar stadions uit de 2de liga of 3de ipv. de bundesliga stadions.

Ja voor mij eerste keer WSV, als ik zo op google zoek en verhalen hoor van andere groundhoppers wel een prachtig stadion. :verlegen
HR
HR

SouBavaria
Ster van het EK

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 20 maart 2017 om 12:19:49.  Profiel  Stuur een privébericht  MSN: rvtol@hotmail.nl  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Iemand ervaringen met AA Gent? Spelen in een TE nieuw stadion, ik weet het. Maar heb op 2 april niets te doen en zag dat ze op die dag thuis spelen tegen Brugge. Toch een soort van derby, dus wellicht leuk om eens te gaan kijken.

Geen idee hoe dat met dergelijke potjes gaat met kaartverkoop, maar mijn ervaring is wel dat het daar online wat lastiger bestellen is dan bijvoorbeeld in Duitsland.

Graag tips, ook wat betreft biertje nuttigen vooraf :)
HR
HR

nortpsv

Vak: Noord - RR
Droomaankoop: Heurelho da Silva Gomes
Reg.: 15 december 2008

De laatste jaren waren losse kaarten voor de play-offs van Gent schaars en gingen bovendien niet alle wedstrijden in de online verkoop. Als ik jou was zou ik de website van Gent regelmatig checken.

Op honderd meter van het stadion heb je een cafétje liggen (Chesse Cafe), verder is er weinig te beleven rondom het stadion. Bovendien is parkeren echt een farc.

Verder is het stadion niet heel hoogstaand, maar voor een nieuwbouw stadion niet verkeerd.
HR
HR

Café BAC
Meervoudig international

Reg.: 19 februari 2000

Gisteren eindelijk weer eens een vinkje na zo'n zes weken droog gestaan te hebben.
Met een half uurtje toeren stond ik in Arendonk. Charmant stadionnetje voor een potje tegen een andere grensclub, FC Poppel. 1e Provinciale oftewel het zesde niveau van België. Het veld was lekker zompig van de regen van zaterdag wat resulteerde in talloze mooie overtredingen.

forumillustratie

forumillustratie

forumillustratie

forumillustratie

Wellicht aanstaande zaterdag naar SV Meppen, volgende week dinsdag ook op weg naar Wuppertal met enkele stamgasten uit dit topic :cool
HR
HR

E8998
Ster van het EK

Uit: Turnhout
Vak: Zuid - E
Droomaankoop: Heurelho da Silva Gomes
Reg.: 5 augustus 2007

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 21 maart 2017 om 00:27:37.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: Maikelspeler@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Café BAC schreef:

Gisteren eindelijk weer eens een vinkje na zo'n zes weken droog gestaan te hebben.
Met een half uurtje toeren stond ik in Arendonk. Charmant stadionnetje voor een potje tegen een andere grensclub, FC Poppel. 1e Provinciale oftewel het zesde niveau van België. Het veld was lekker zompig van de regen van zaterdag wat resulteerde in talloze mooie overtredingen.

HR
Dat was 3de provinciaal, 8ste niveau. :B
HR
HR

we zullen zien
Vedette

Droomaankoop: Alex Rodrigo Dias da Costa
Reg.: 10 maart 2001

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 21 maart 2017 om 12:08:42.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Lid van PSV Junior Club  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

PSV&WEST HAM UTD-FAN schreef:

(...)

Normaal gesproken ga ik altijd met de trein naar BMG, zou voor jou ook wellicht een optie zijn.
Treinkaartje Best-Venlo, vervolgens overstappen op de "Duitse" trein van Venlo naar Mönchengladbach Hbf, dan rechts bij het station doorlopen naar de pendelbussen die je naar Borussia Park brengen.
Op de wedstrijddag is het gratis vervoer als je in het bezit bent van een wedstrijdkaartje in de Kreis waar BMG dus in speelt.
Let wel; van Venlo naar Kaldenkirchen, treinafstand van slechts 3 minuten, rij je wel zwart maar daar heb ik nooit problemen meegehad, de conducteurs laten dit oogluikend toe ogenschijnlijk. :B
HR
Plan is inderdaad de trein te pakken, goed te doen met een uurtje reizen. Nog tips waar het leuk :pul drinken is? voor en na ?
HR
HR

Ronus
Vaste waarde PSV 1

Uit: Steensel
Vak: Oost - W
Reg.: 31 juli 2006

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 21 maart 2017 om 20:55:27.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: ronus_steensel@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

we zullen zien schreef:
HR
Toevallig ben ik daar ook aanwezig met 8 man. Dagje op pad, wellicht ook met de trein tenzij er zich nog een BOB aanmeldt. Ben er al eens geweest, maar er werd in de vriendengroep geopperd om een dagje bier en voetbal te doen dus was dit eigenlijk een van de meest voor de hand liggende opties. Block 8A, lange zijde.

Is weer even geleden dat ik wat gepost heb hier. Ik heb nog wat achterstallig werk:
Inverness v Rangers: foto's.
Aberdeen v Ross County: foto's.
VC Wijnegem v Sporting Tisselt: foto's.
KFC Nijlen v Sint Lenaarts: foto's.
Borussia Monchengladbach II v SV Rodinghausen: foto's.

Op de planning staat:
28-03: Wuppertal SV v RW Essen, met o.a. WATP, CafeBAC en Wibi.
06-05: Borussia Monchengladbach v FC Augsburg (revisit)
Naar mijn mening kan daar nog wel wat bij, maar zal korte termijn denken worden (Belgie of evt. nacompetitie NL).
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 12 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » C - Voetbal/Sport overig » Buitenlandse en Europese competities » Groundhopper 2016 / 2017

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Moet Locadia nu een kans krijgen in de spits?

Ja
Nee
Weet niet

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 15,4% dat Excelsior wint van FC Utrecht. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Sparta Rotterdam-PSV:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!