PSV Netwerk
woensdag 29 maart 2017 - 09:18                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » Buitenlandse en Europese competities » Groundhopper 2016 / 2017

HR

Deze topic is open en bestaat uit 13 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 13 »

HR

Ronus
Vaste waarde PSV 1

Uit: Steensel
Vak: Oost - W
Droomaankoop: -
Reg.: 31 juli 2006

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 20 juni 2016 om 12:04:14.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: ronus_steensel@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Het seizoen 2015-16 is nog in gang en overlapt zoals wel vaker met het opvolgende seizoen kijkend naar de diversie competities. Uiteraard is het EK nog in volle gang en spelen ze in Spanje bijvoorbeeld nog tot 26 juni om promotie naar de Segunda Division.

Zaterdag begint voor mij het seizoen 2016-17. Ik heb geen EK-wedstrijden meegepikt dus het begint eerlijk gezegd weer te kriebelen. Het zal een dubbel worden, niet op heel hoog niveau. Lekker dagje touren en om 16.00 uur en 19.00 uur een wedstrijdje kijken. Hopelijk in de zon.

25 juni 2016
16.00: Zwevezele v Oostende
19.00: Royal Knokke v Club Brugge
HRHR
HR

CU
Speler van het Jaar PSV 1

Vak: -
Reg.: 16 september 2000

De zomerstop heeft inmiddels wel lang geduurd, het begint zeker te kriebelen nu dat langzamerhand de competitieschema's bekend worden gemaakt.

Na afgelopen seizoen 27 internationale wedstrijden te hebben bezocht zullen we kijken wat het dit seizoen brengt.

West Ham (nieuw stadion);
Borussia Dortmund (revisit);
Fc Antwerp (revisit);
staan inmiddels op de planning
HR
HR

Ronus
Vaste waarde PSV 1

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 24 juni 2016 om 13:35:34.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: ronus_steensel@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

quote:HR
Ronus schreef:
25 juni 2016
16.00: Zwevezele v Oostende
19.00: Royal Knokke v Club Brugge

HR
Valse start! De hevige weersomstandigheden van gisteren (niet bij mezelf) hebben de planningen wat aangetast. Voordeel is dat de EK wedstrijden dan in ieder geval gevolgd kunnen worden.
HR
HR

nortpsv
Vaste international Oranje

Vak: Noord - RR
Droomaankoop: Heurelho da Silva Gomes
Reg.: 15 december 2008

Als dat maar geen voorbode is...
HR
HR
17 Juli: Toernooi: Duisburg/Eintracht Frankfurt/ HertaBSC/Nantes
24 Juli: Toernooi: Aachen/Koln/Malaga/Marseille
7 Augustus: Vriendschappelijk: Mainz-Liverpool
HR
HR

Ronus
Vaste waarde PSV 1

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 27 juni 2016 om 16:15:16.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: ronus_steensel@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

nortpsv schreef:
Als dat maar geen voorbode is...
HR
Voorbode op wat? Wel op een aantal gruwelijk slechte wedstrijden op zaterdag in ieder geval!
Goede planning EHVj.v.h. Waar worden de toernooitjes gespeeld?

Ik heb inmiddels twee uitwedstrijden van Plymouth Argyle vastgelegd, tijdens de interland breaks. Planning ziet er vooralsnog zo uit:

08-07: Bohemians v Bray Wanderers
09-07: Glentoran v St. Johnstone
28-07: KSK Beringen v Stal (Mijnstadion, geen vaste bespeler)
08-10: Stevenage v Plymouth Argyle
12-11: Crewe Alexandra v Plymouth Argyle

Bovenstaande staat vast. Uiteraard nog vele uitbreidingen mogelijk, vooral met de friendlies en bekerwedstrijden in Belgie.
Gelukkig wordt er deze week (woensdag 11.00 uur) al wat meer bekend van Duitsland (Bundesliga), maar vooral aan het wachten op de lagere reeksen waarbij ik snel ga kijken voor de mogelijkheden om Borussia Neunkirchen een bezoek te brengen.
HR
HR

Ronus schreef:

(...)

Voorbode op wat? Wel op een aantal gruwelijk slechte wedstrijden op zaterdag in ieder geval!
Goede planning EHVj.v.h. Waar worden de toernooitjes gespeeld?

Ik heb inmiddels twee uitwedstrijden van Plymouth Argyle vastgelegd, tijdens de interland breaks. Planning ziet er vooralsnog zo uit:

08-07: Bohemians v Bray Wanderers
09-07: Glentoran v St. Johnstone
28-07: KSK Beringen v Stal (Mijnstadion, geen vaste bespeler)
08-10: Stevenage v Plymouth Argyle
12-11: Crewe Alexandra v Plymouth Argyle

Bovenstaande staat vast. Uiteraard nog vele uitbreidingen mogelijk, vooral met de friendlies en bekerwedstrijden in Belgie.
Gelukkig wordt er deze week (woensdag 11.00 uur) al wat meer bekend van Duitsland (Bundesliga), maar vooral aan het wachten op de lagere reeksen waarbij ik snel ga kijken voor de mogelijkheden om Borussia Neunkirchen een bezoek te brengen.
HR
Toernooien worden gespeeld in Aachen en Duisburg, lekker dichtbij dus. Mooi een dagje op en neer op (beide) zondag!
HR
HR

nortpsv

Ronus schreef:

(...)

HR
Als de regen je al parten speelt in juni, wat moet dat dan worden in de herfst en winter...

Voor de rest al een mooie planning! Bij mij is de agenda, vooralsnog, leeg.
HR
HR

Ronus
Vaste waarde PSV 1

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 28 juni 2016 om 13:12:28.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: ronus_steensel@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Oh zo. Nee lag wat anders. Omdat de omstandigheden in Luyksgestel (dat is genoeg om het nieuws geweest) ervoor zorgde dat een vrijgezellenfeest waar mijn vriendin heen mocht niet doorging heb ik uit loyaliteit de dag maar cancelled. Een vorm van credits verdienen die inwisselbaar zijn voor andere trips die meer de moeite waard zijn :B.
Zwevezele en Knokke niet echt een must, was meer de drang om weer eens wat te bezoeken. Dan maar eventjes wachten.

Toernooitjes inderdaad dichtbij. Veel plezier!
HR
HR
Iemand tips met betrekking tot hotels, vervoer, enz. In Praag?
Voornemens om dit seizoen naar deze Tsjechische hoofdstad te gaan om een paar wedstrijden te bezoeken aldaar!
HR
HR

WATP
Zilver PSV Netwerk Cup Indoor 2008; meer prijzen

Uit: Glasgow
Vak: Oost - V
Reg.: 11 december 2004

PSV&WEST HAM UTD-FAN schreef:

Iemand tips met betrekking tot hotels, vervoer, enz. In Praag?
Voornemens om dit seizoen naar deze Tsjechische hoofdstad te gaan om een paar wedstrijden te bezoeken aldaar!
HR
13-14-15 Mei was ik in Praag van dit jaar. Ik denk dat je qua accommodatie in een straal van 15 minuten lopen van het Wenceslas Plein wel goed zit. Het meerderendeel van de hotel gasten zal Brits zijn, Praag is mega populair onder Britse vrijgezellenfeesten.

Vervoer vanaf Airport: er is openbaar vervoer, een soort van 'prive bus' en taxi's. De prive bus duurde toen ongeveer een klein uur.
Vervoer in de stad: Het meeste is allemaal wel te lopen. Wat je zal zien is dat de stadions iets wat uit het centrum liggen, maar daarvoor is er een tram netwerk wat goed functioneerd.

Praag is ideaal voor groundhoppers omdat er punt 1: veel clubs in de stad zitten, maar nog beter is omdat de 2e divisie wedstrijden altijd zaterdags om 10.15-10.30 aftrappen. Wedstrijden in de hoogste klasse verschillen van 15.00 of 18.00. Dus een eventuele double of triple moet wel kunnen lukken.
Zelf toen Slavia Praag bezocht, voor omgerekend 7,50 zaten we achter de goal en er is bier in het stadion.
HR
HR
Thanks voor de tip WATP, hier kunnen we wat mee! :cool

Wat betreft die laatste alinea was ons dàt al duidelijk gebleken! ;)
In het weekend tussen vrijdag 18 tm maandag 21 november zijn in de Tsjechische hoofdstad de volgende wedstrijden op de rol:

Sparta Praag - Karvina
Bohemians 1905 - Teplice
Viktoria Zizkov - Pardubice
Dukla Praag- Slavia Praag

En aangezien dat het stadion van Slavia op nauwelijks 500 meter ligt van dat van Bohemians zullen we daar ongetwijfeld ook heengaan om te bezichtigen.
HR
HR

nortpsv

Dukla Praag is een dikke aanrader. Club met een grote historie en een mooie, old-skool stadion. Vooral de hoofdtribune is imposant, waarbij je een prachtig uitzicht over Praag hebt.

Zoals WATP al aangaf speelt het 2e, 3e en 4e niveau vaak op zaterdag/zondag om 10:15. In Praag heb je nog een aantal leuke non-league grounds, zoals die van Meteor Praha. Al zijn de speelschema's daar nog niet voor bekend.

Hieronder wat foto's van Dukla:

forumillustratie

forumillustratie
HR
HR

killermfc
WK Ster

Reg.: 13 februari 2009

Ben slechts 1x in Praag geweest: 2009: Sparta-PSV 2-2, was een bliksembezoek helaas.

Luchtvaartmaatschappij ging failliet dag na boeken, dus noodgedwongen met de supportersbus gegaan.
HR
HR

nortpsv schreef:

Dukla Praag is een dikke aanrader. Club met een grote historie en een mooie, old-skool stadion. Vooral de hoofdtribune is imposant, waarbij je een prachtig uitzicht over Praag hebt.

Zoals WATP al aangaf speelt het 2e, 3e en 4e niveau vaak op zaterdag/zondag om 10:15. In Praag heb je nog een aantal leuke non-league grounds, zoals die van Meteor Praha. Al zijn de speelschema's daar nog niet voor bekend.

Hieronder wat foto's van Dukla:

(plaatje)

(plaatje)
HR
Het leuke is dat er dan een heuse derby tegen Slavia Praag op het programma staat! :cool

De programma's van de derde en vierde liga laat zich inderdaad helaas op zich wachten.
Ik heb de volgende clubs uit Praag op de korrel, dus nu maar hopen op de nodige thuiswedstrijden en gunstige tijdsstippen;

FK Loko Vltavín ( 3 )
FK Admira Praha ( 4 )
SK Aritma Praha ( 4 )
FK Meteor Praha ( 4 )
SK Motorlet Praha ( 4 )
HR
HR

river87
Talent jeugd PSV

Uit: Randstad
Reg.: 3 oktober 2007

Ik heb vorig jaar rond de kerstvakantie Praag bezocht, helaas lag de competitie op dat moment stil dus geen wedstrijden gezien. Wel heb ik de stadions van Sparta, Bohemians en Viktoria Pilsen bezocht.
Aangezien de hekken open stonden ben ik gewoon brutaal naar binnen gelopen, alleen bij Sparta vrij snel weg gestuurd.

Het OV is prima te doen, 72h card voor zo'n €12,-.
Voor hotels heb je genoeg keus, wij zaten in U-Kříže
aan de voet van de Petrín heuvel. Niet al te luxe, maar prima verblijf met koelkast;)

Iemand overigens bekend met de kaartverkoop bij Charleroi? Wil in de nazomer daar een wedstrijdje meepikken tijdens mijn verblijf.
HR
HR

nortpsv

@PSV&West Ham, ben er ook geweest tegen Slavia. Verwacht overigens geen volle tribune(s), vond de publieke belangstelling voor een stadsderby toch wel tegenvallen. Er was destijds wel ontzettend veel politie op de been.

Op zondag ochtend hebben wij Meteor Praag meegemaakt, leuke tribune.

@river87, Behalve tegen Standard Luik en Anderlecht kun je voor Charleroi gewoon kaartjes aan het loket kopen.
HR
HR

Ronus
Vaste waarde PSV 1

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 5 juli 2016 om 10:57:27.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: ronus_steensel@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Praag - wist niet dat er zoveel clubs zaten! Ik ben er in 2009 ook met PSV geweest, maar geen aandacht besteed aan overige clubs. Toen nog geen aandacht voor. Wil er zeker nog eens terug voor een mooi voetbalweekend. Zo te zien heb je een goed weekend uitgekozen om in ieder geval een potje of 3 mee te pikken.

Charleroi kun je ook online tickets reserveren via: link.
Ik heb via deze site Charleroi - Standard gereserveerd 1,5 jaar terug.
HR
HR

WATP
Zilver PSV Netwerk Cup Indoor 2008; meer prijzen

Uit: Glasgow
Vak: Oost - V
Reg.: 11 december 2004

Ga vandaag een bezoekje brengen aan het complex van RKSV Wittenhorst in Horst. Daar spelen FC Nordsjælland - Shakhtar Donetsk om 16.00 tegen elkaar.

[Dit bericht is veranderd door WATP (op 11 juli 2016 21:17:20).]
HR
HR

PSV_1988
Selectiespeler PSV 1

Reg.: 6 oktober 2006

Ik ben dit jaar van plan om in Laos een paar wedstrijden mee te pikken en als we de kans krijgen om op vakantie te gaan ook in een van de landen hier 'in de buurt'. Tot die tijd moet ik het doen met de foto's en heb ik zelf ook een pagina aangemaakt waar ik regelmatig foto's opzet van mijn stadionbezoekjes (helaas met PSV wedstrijden vaak geen camera meegenomen) in de diverse landen:

https://www.facebook.com/groundhoppingtraveler/?fref=ts
HR
HR

Ronus
Vaste waarde PSV 1

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 11 juli 2016 om 09:58:37.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: ronus_steensel@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Afgelopen weekend dus naar Dublin en Belfast geweest. Twee werkelijk gruwelijk gave / gare stadions waardoor de wedstrijd bij voorbaat al bijzaak was.
Dalymount Park van Bohemian FC had een geweldige terrace achter de goal waar de supportersvlaggen tegenwoordig hangen. Hierdoor konden we op die terrace glippen, maar werden we later er vanaf gestuurd. Wel de nodige plaatjes kunnen maken.

Eerder die dag reden we nog langs de RDS Arena die tegenwoordig voor paardrijden gebruikt wordt. Dit is het oude stadion van Shamrock Rovers (1990-96) en heeft een prachtige tribune inclusief terracing aan de zijkant.

Op zaterdag het hoofdgerecht in Belfast: The Oval van Glentoran. St. Johnstone uit Schotland kwam op bezoek. Je kon vrij rondlopen en dat was een genot. Zie foto's. Na de wedstrijd nog (dank voor de wandelroute nortpsv) teruggewandeld naar de stad waar je erg veel muurschilderingen ziet en merkt dat dit een stad is die anders is dan alle andere.

Foto's: Twitter.

Scunthorpe United v Gillingham op 20 augustus is ook nog aan de lijst toegevoegd. Glanford Park verdwijnt na dit seizoen dus er was weer eens haast geboden.
HR
HR

nortpsv

Gave foto's en mooi tripje hoor! Toevallig ook nog bij Solutide langs geweest of was daar de tijd te kort voor? En graag gedaan voor de route :)
HR
HR

Wibi
Talent jeugd PSV

Vak: Noord - T
Reg.: 24 maart 2000

@Ronus, prachtige trip man. Heb jullie foto's uiteraard voorbij zien schieten. Wil dit seizoen 100% Belfast gaan vincken en jullie trip heeft in ieder geval voor inspiratie gezorgd.

Hier wat groundhops met potlood in de agenda genoteerd. Nog niks concreet. Wordt vervolgd.
HR
HR

Ronus
Vaste waarde PSV 1

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 11 juli 2016 om 14:58:38.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: ronus_steensel@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Rest van de tijd voornamelijk gespendeerd aan het proeven van een aantal lagers en stout, ook genieten! We zijn in Dublin wel even langs Tolka Park van Shelbourne gereden, maar uiteindelijk wil ik nog een trip maken zoals nu maar dan de combi Shelbourne en Cliftonville wat zou betekenen dat ik Solitude kan aftikken. Nu niet opgezocht, doe ik liever met wedstrijd.

Op de terugweg op Dublin airport trouwens nog de selecties van Portsmouth (uit spelend tegen Bohemian daags de competitiepot Bohemian v Bray) en Ipswich (uit spelend tegen Shelbourne) gezien. Erg jonge teams, leek meer op de U19 ofzo. Lief toevallig tegen Mick McCarthy (manager Ipswich) aan dus even van de gelegenheid gebruik gemaakt om op de foto te gaan. Blijf een klein kind.

Welke vinks heb je met potlood in de agenda staan, Wibi?
Voor mij naast de geplande trips nog de volgende high priority list:
- SC Freiburg (laatste seizoen)
- Borussia Neunkirchen (kan elk moment gedaan zijn heb ik het gevoel)
- Boston United (laatste seizoen)

Ook hoog maar iets mindere mate:
- Aberdeen (al enige tijd ter discussie over mogelijk nieuw stadion)

Blijft leuk al dat plannen..... :)

[Dit bericht is veranderd door Ronus (op 11 juli 2016 15:35:52).]
HR
HR

Guardado.18
Vaste waarde PSV 1

Uit: maastricht
Droomaankoop: Andrés Guardado
Reg.: 27 april 2005

Kaartjes binnen voor de duitse super cup 14 augustus!
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 13 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » C - Voetbal/Sport overig » Buitenlandse en Europese competities » Groundhopper 2016 / 2017

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

Moet Locadia nu een kans krijgen in de spits?

Ja
Nee
Weet niet

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 2,1% dat FC Twente wint van PSV. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Sparta Rotterdam-PSV:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!