PSV Netwerk
vrijdag 21 juli 2017 - 20:35                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » Buitenlandse en Europese competities » Groundhopper 2017/2018

HR

Deze topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2 »

HR

WATP
Vaste international Oranje
Zilver PSV Netwerk Cup Indoor 2008; meer prijzen

Uit: Glasgow
Vak: Oost - V
Droomaankoop: -
Reg.: 11 december 2004

Terwijl de meeste competities nog pas net zijn afgelopen, zijn sommige teams ook al weer begonnen. Tijd dus voor een nieuwe topic, ik verwacht hier de usual suspect weer te gaan vinden.
Mijn eigen gezonde ambitie gaat mij morgen leiden naar KFC Brasschaat - Royal Antwerp FC. De eerste wedstrijd van Antwerp sinds hun promotie in maart! Gemiddeld goed voor 5,6 goals per match.

België: Roeselare en Beerschot zal ik zeker dit jaar gaan bezoeken. Hetzelfde zal gelden voor Hertha BSC, Eintracht Frankfurt en Hannover 96 in Duitsland. Hopelijke nieuwe landen punten dit nieuwe seizoen: Luxemburg, Slovenië, Kroatië en wellicht Slowakije.

Een verdere planning is de volgende:
4/7 Progrès Niederkorn - Rangers
6/8 Augsburg - PSV
2/9 Kroatië - Kosovo
4/9 Slovenië - Litouwen

Wat zijn jullie plannen?
HRHR
HR

killermfc
WK Ster

Vak: -
Reg.: 13 februari 2009

Nederland-Noorwegen (openingswedstrijd EK vrouwen, Utrecht).
HR
HR

daanpsvehv
Veelbelovend talent PSV o19

Vak: West - JJ
Droomaankoop: Hirving Lozano
Reg.: 22 augustus 2015

België-Noorwegen ook EK Vrouwen
HR
HR

CU
Speler van het Jaar PSV 1

Vak: -
Reg.: 16 september 2000

24/06, 19:00 uur: Zwarte Leeuw - RAFC
HR
HR

nortpsv

Vak: Noord - RR
Droomaankoop: Heurelho da Silva Gomes
Reg.: 15 december 2008

Veel hangt bij mij nog af van de tegenstanders in de Europa League. i.v.m. beperkte vrije dagen is een lang weekend (do - zo) in de regio/land van onze tegenstander een realistische optie. Voor de rest de usual suspects en dagtrips naar Belgie, Duitsland, Engeland en het lagere amateurvoetbal.

Tot nu toe:
29/07 Eupen - Zulte Waregem
06/08 Vrouwen EK Finale
13/08 DFB Pokal (afhankelijk van de wedstrijden op zondag)
HR
HR

SouBavaria
Ster van het EK

Uit: ACHTontour.nl
Reg.: 23 december 2000

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 21 juni 2017 om 09:48:46.  Profiel  Stuur een privébericht  MSN: rvtol@hotmail.nl  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Ik heb nog geen planning, eerst vakantie. Wij willen zeker naar Royal Antwerp dit seizoen, maar hoe schatten jullie hier de kans op kaarten in. Het stadion heeft geen capaciteit van 30.000 en ik kan me voorstellen dat de club veel bezoekers zal trekken.
HR
HR

nortpsv

De eerste wedstrijden hebben ze een verlaagde capaciteit en worden alle plekken opgevuld door seizoenkaarthouders. Vanaf oktober passen er +- 16.000 in en zal je tegen de kleinere clubs wel kaarten kunnen kopen.
HR
HR

WATP

quote:HR
WATP schreef:
Mijn eigen gezonde ambitie gaat mij morgen leiden naar KFC Brasschaat - Royal Antwerp FC. De eerste wedstrijd van Antwerp sinds hun promotie in maart! Gemiddeld goed voor 5,6 goals per match.
HR
De topic van vorig jaar begon ook met reisplannen die niet door gingen. Helaas is in twee dagen KFC Brasschaat - RAFC uitverkocht met 1800 tickets en moet ik mij seizoens start even uitstellen.
HR
HR

we zullen zien
Vedette

Uit: Woensel
Droomaankoop: Alex Rodrigo Dias da Costa
Reg.: 10 maart 2001

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 22 juni 2017 om 09:14:46.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Lid van PSV Junior Club  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
dit jaar proberen de derby van Belgrado mee te pakken, waarschijnlijk in december die kant op.
HR
HR

nortpsv

we zullen zien schreef:

dit jaar proberen de derby van Belgrado mee te pakken, waarschijnlijk in december die kant op.
HR
Hoewel beide een gaaf stadion hebben, zou ik ze juist niet tijdens de derby meepakken. Tenzij je met duizenden andere toeristen op dezelfde tribune wilt staan. Bovendien zijn al die pyro 'shows' niet meer dan een wedstrijdje 'wie heeft de grootste pik', i.p.v. het team te supporteren.
HR
HR

Ronus
Vaste waarde PSV 1

Uit: Steensel
Vak: Oost - W
Reg.: 31 juli 2006

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 22 juni 2017 om 23:35:40.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: ronus_steensel@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Nieuw seizoen, nieuwe kansen. WATP, kan de beste overkomen om je eerste vink te moeten skippen ;-). Planning die tot nu toe vast staat:

04-07: LA Galaxy - Real Salt Lake
06-08: FC Augsburg - PSV (op zaterdag zal daar nog een wedstrijd bijkomen)
02-09: Walsall - Plymouth Argyle (uitvak)
HR
HR

we zullen zien
Vedette

Uit: Woensel
Reg.: 10 maart 2001

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 23 juni 2017 om 09:36:50.  Profiel  Stuur een privébericht  Lid van Supportersvereniging PSV   Lid van PSV Junior Club  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

nortpsv schreef:

(...)
Hoewel beide een gaaf stadion hebben, zou ik ze juist niet tijdens de derby meepakken. Tenzij je met duizenden andere toeristen op dezelfde tribune wilt staan. Bovendien zijn al die pyro 'shows' niet meer dan een wedstrijdje 'wie heeft de grootste pik', i.p.v. het team te supporteren.
HR
Jij bent er al een keer geweest?
HR
HR

nortpsv

we zullen zien schreef:

(...)

Jij bent er al een keer geweest?
HR
Nee, maar heb er wel heel veel foto's en verhalen van voorbij zien komen. De laatste opmerking is op veel derby's in Oost-Europa van toepassing.
HR
HR

Totti10
Speler buitenlandse topclub

Uit: Noord-Brabant
Vak: Oost - X
Reg.: 22 april 2007

Iemand ervaring met de Telekomcup die bij Gladbach gehouden wordt? Beetje de moeite waard of valt het tegen?

forumillustratie

Tickets vanaf €12,50 tot €40,00
HR
HR

Totti10 schreef:

Iemand ervaring met de Telekomcup die bij Gladbach gehouden wordt? Beetje de moeite waard of valt het tegen?

(plaatje)

Tickets vanaf €12,50 tot €40,00
HR
Al een hele poos de tickets aangeschaft!
Voor 12,50 euro heb je toch een mooi dagje, toch? ;)
HR
HR

nortpsv

Persoonlijk zou ik deze wedstrijd over slaan. Verwacht absoluut geen sfeer/spannende wedstrijden, hooguit een paar leuke acties.

Dan kun je beter een keer in de competitie gaan en twee tientjes meer betalen.
HR
HR

WATP

Na een hoop goede bedoelingen liep mijn seizoensstart heel anders als in eerste instantie geplant.
Deze begon pas afgelopen woensdag in Nijmegen waar ik de amateurs van SC NEC zag winnen van het gedragradeerde prof team. Multi sportcomplex De Eendracht is geen aanrader (mocht je het überhaupt een ground vinden). Maar de club NEC kent moeilijke tijden. De amateurs vroegen een niet te mistane prijs van acht euro voor dit oefenduel. Een goede opkomst in de zomer zon zorgde voor een goede opkomst. Na twintig minuten komen de amateurs op voorsprong door een fantastische goal. Ze geven deze voorsprong niet meer weg, ondanks dat NEC nog een aantal goede kansen kreeg, maar te traag was voor de goal. Zo begon het seizoen van NEC dus in mineur.

Over mineur gesproken, onze grote vriend Luuk de Jong had gister in Waalwijk ook niet het vizier op scherp. Het weer was wederom goed en de afstand te overzien met Waalwijk, waar ik denk dat er meer PSV fans waren als RKC op de lange zijde in ieder geval. Gezapig potje maar goed om de nieuwe lichting aan het werk te zien. Zij leken een stuk gretiger als de jongens van de eerste helft.

Nog geen concrete plannen deze week, en de week erop op vakantie. Dus ik denk dat er twee weken niets gevinkt zal gaan worden.
HR
HR

nortpsv

Zaterdag was ik er ook, maar het viel niet mee. Oefenwedstrijden zijn sowieso niet mijn ding, al had ik graag Ausburg - PSV aan willen doen.

De komende weken staat er dan ook niets op het programma en begint het seizoen pas eind juli met de 3e voorronde van PSV.
HR
HR

carldinho
Talent jeugd PSV

Uit: Groot-Ammers
Reg.: 10 februari 2013

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 10 juli 2017 om 13:33:09.  Profiel  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
We gaan weer beginnen, voorlopig hebben we staan:

8/7 RKC Waalwijk - PSV

8/8 Birmingham City - Crawley Town (uitvak)
9/8 Crewe - Bolton
11/8 Arsenal - Leicester City
12/8 WBA - Bournemouth
HR
HR

nortpsv

carldinho schreef:

8/7 RKC Waalwijk - PSV

9/8 Crewe - Bolton
12/8 WBA - Bournemouth
HR
Leuk programma! Bewuste keuze om van London weer richting Birmingham te reizen?
HR
HR

SouBavaria
Ster van het EK

Uit: ACHTontour.nl
Reg.: 23 december 2000

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 11 juli 2017 om 11:05:18.  Profiel  Stuur een privébericht  MSN: rvtol@hotmail.nl  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Weet iemand wanneer het concept programma van de Priméra Division beschikbaar komt? In de week en weekend van 14/15 oktober ben ik in Andalusië en hebben we dus 50% kans dat we eens een potje van Málaga kunnen bezoeken. Altijd leuk.
Of wellicht een andere club in die regio, maar ik denk niet dat er binnen een uurtje rijden verder nog een club zit.

Verder wil ik wat meer vinken in België komend seizoen, een paar wedstrijdjes in Duitsland en wacht ik met smart op het programma van PSV in Europa.
Kortom, nog niets concreet, maar plannen zat.
HR
HR

nortpsv

20 juli wordt het programma bekend. De definitieve dagen & tijden volgen pas vaak 2-3 weken van te voren.
HR
HR
Deze trips alvast gepland!

15- 7 -’17 Telekom Cup ( BMG, Bayern, Werder & Hoffenheim )
28-7-’17 FC Valenciennes - Gazélec FCO Ajaccio
29-7-’17 Royal Charleroi Sporting Club - KV Kortrijk
30-7-’17 YR KV Mechelen - Standard de Liège
5 - 8-’17 MSV Duisburg - VFL Bochum
5 - 8-’17 Borussia Dortmund - Bayern München ( Supercup )
13-8-’17 Bonner SC - Hannover 96 ( DFB Pokal )
20-8-’17 Borussia Mönchengladbach - 1.FC Köln
3 -11 -’17 AS Nancy Lorraine - Racing Club Lens
4 -11 -’17 FC Metz - Lille OSC
25-11-’17 Borussia Mönchengladbach - Bayern München
9 -12-’17 Borussia Mönchengladbach - Schalke 04

Wedstrijden van West Ham United zijn nog in afwachting! :)
HR
HR

Ronus
Vaste waarde PSV 1

Uit: Steensel
Reg.: 31 juli 2006

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 14 juli 2017 om 03:43:13.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: ronus_steensel@hotmail.com  Lid van Supportersvereniging PSV   Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

carldinho schreef:

8/7 RKC Waalwijk - PSV

9/8 Crewe - Bolton
12/8 WBA - Bournemouth
HR
Lekker hoor!
Het weekendje Augsburg is wat aangepast. We rijden vrijdagavond al aan om in Frankfurt te overnachten. Daardoor kunnen we op tijd arriveren in Augsburg, zodat we naar FC Augsburg II - Eichstätt kunnen. Deze pot wordt gespeeld in het oude stadion van FC Augsburg: Rosenaustadion. Heerlijke oldschool Duitse bak.

Verder naast de eerdere update geen concrete plannen.
LA Galaxy was een typische Amerikaanse happening. Wel aardig dar het plaatsvond op 4th of July waardoor er in het stadion nog wat vuurwerk afgestoken werd. Andere zaken die me opvielen waren de belachelijke bierprijzen in het stadion, variërend tussen de $11-16 USD. Maar dat is blijkbaar geen uitzondering t.o.v. andere stadia in de US. Foto's te vinden op mijn Twitter account: KLIK!
HR
HR

nortpsv

Dat Rosenaustadion staat ook hoog op mijn verlanglijst, de 6e is helaas mijn verjaardag en van het thuisfront kreeg ik geen toestemming om die in Ausburg te 'vieren'. Baal er flink van. Als pleister op de wonden maar naar de EK finale vrouwen...

Was er wel 'voetbalsfeer' bij Galaxy of ging dat ook naar Amerikaanse maatstaven?

Voor mij ziet de planning er tot nog toe uit:
29/30-07 Weekend Oost-Duitsland óf away met PSV + weekend in dat land (mits er al gespeeld wordt)
12-08 Watford - Liverpool
13-08 Bonner - Hannover
02/03-09 Wedstrijd Engeland Hopelijk Aldershot Town - Solihul Motors & Portsmouth - Rotherham

Kortom nog veel onduidelijkheden, vanmiddag de loting eens bekijken.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

PSV Forums » C - Voetbal/Sport overig » Buitenlandse en Europese competities » Groundhopper 2017/2018

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

PSV Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

PSV Poll

In welke linie moet PSV nu als eerste versterking halen?

Doel
Verdediging
Middenveld
Aanval
Geen mening

HR

VoVo

Van de PSV-fans denkt 89,1% dat Feyenoord wint van Vitesse. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om PSV Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van PSV-Osijek:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!