| Poster | | Topic: Centerparcs Kempervennen |  |
|
knalpotknallers Legende
Uit: Aalten / Arnhem Vak: - Posts: 3136 Reg.: 1 april 2000 | Aanstaand weekend komt een 12 tal Achterhoekse boeren naar Brabant om eens flink wat bier naar binnen te werken. Nu gaan wij naar het welbekende Kempervennen in Westerhoven.
Van de 12 gaan er 9 met de auto mee. De overige 3, waaronder ondergetekende, komt vanuit de stad waar hij studeert. Nu schijnt er vanaf Eindhoven een bus te gaan die ons direct naar Centerparcs de Kempervennen brengt. We hebben geprobeerd Centerparcs de Kempervennen te bereiken, maar helaas geen respons op onze oproep.
Weet er iemand of er een bus rechtstreeks vanaf Eindhoven naar Centerparcs de Kempervennen gaat en zelfs misschien hoe laat deze ongeveer vertrekt.
Alvast bedankt. 
|
|
|
eerstekeuswaterreus Toeschouwer
Uit: geldrop Vak: Zuid - B Posts: 12 Reg.: 4 januari 2002 | je kunt lijn 172 richting Bergeijk pakken en op de markt in Valkenswaard overstappen op lijn 276 richting achel, maar deze bus rijdt maar 1 keer per uur ofzo. de bus 276 vertrekt alleen om vijf over half op de markt.
veel plezier
|
|
|
limbabwaan Lid 2e elftal
Uit: beek en donk Vak: - Posts: 162 Reg.: 3 september 2001 | |
|
Waterdrager Legende
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 4504 Reg.: 3 februari 2001 | Ik ben in 2000 met vrienden naar de Kempervennen geweest en toen konden we vanaf Eindhoven CS idd met een halfbakke touringcar uit 1947 naar het park toe.
Geen idee of we nu een soort trein-vakantie-touringcar-combi-kaart hadden, maar we zijn i.i.g. aangekomen.
|
|
|
Dommelsch Vedette Runner-up PSV Netwerk Cup 2007
Uit: komst 50-49 = +1 Vak: Oost - X Posts: 1300 Reg.: 14 maart 2003 | Er rijd in ieder geval geen bus vanaf eindhoven gelijk naar de kempervennen....dan moet je in valkenswaard overstappen.....of je door je maten op laten halen op de markt in valkenswaard.
|
|
|
zieggezaggejantje Legende
Uit: eindhoven Vak: West - H Posts: 5023 Reg.: 24 augustus 1999 | Er is inderdaad iets van een bus combi naar centerparcs toe, maar hoe dat precies werkt weet ik niet. je moet eens aan diegene die de hoofdboeker is vragen wat het tel nr van kempervennen zelf is ( ik gok op 0900-kempervennen ).
Dan bel je met het park zelf en wellicht dat hun het wel weten.
Neem ook maar een grote zak geld mee want de drank is daar niet te betalen...
[Dit bericht is veranderd door zieggezaggejantje (op 5 februari 2004 17:33:53).]
|
|
|
ZSC Westerhovuh Meervoudig international
Uit: Westerhovûh Vak: - Posts: 643 Reg.: 15 juli 2002 | Je moet dan met de bus van eindhoven naar valkenswaard gaan en daar over stappen en dan word je op 50 m van het park afgezet... als je dat nog kunt lopen!! WESTERHOVUHHH!!! nooit gedacht dat we het daar nog is over zoude hebbe
[Dit bericht is veranderd door ZSC Westerhovuh (op 5 februari 2004 17:53:44).]
|
|
|
knalpotknallers Legende
Uit: Aalten / Arnhem Vak: - Posts: 3136 Reg.: 1 april 2000 | Ja Westerhovuh, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Weet je misschien welke lijn het is en hoe vaak hij gaat?
Alvast bedankt (en de anderen ook voor hun reacties) 
|
|
|
brig. Legende Wallpaper v/d Maand, 3 opeenvolgende maanden; meer prijzen
Vak: West - J Posts: 7808 Uploads: 186 Reg.: 12 juli 2001 |
quote: eerstekeuswaterreus schreef:
je kunt lijn 172 richting Bergeijk pakken en op de markt in Valkenswaard overstappen op lijn 276 richting achel, maar deze bus rijdt maar 1 keer per uur ofzo. de bus 276 vertrekt alleen om vijf over half op de markt.
veel plezier
Hierboven staat het precies goed beschreven knalpotknallers!
Veul plezier! 
|
|
|
|
knalpotknallers Legende
Uit: Aalten / Arnhem Vak: - Posts: 3136 Reg.: 1 april 2000 | Bedankt Brig. Zat ffkes niet op te letten. 
|
|
|
WieskeDeGekste Nationale topspeler
Uit: Eindhoven Vak: Oost - X Posts: 795 Reg.: 30 november 2001 | Je hoeft helemaal niet met een lijnbus. Center Parcs en Gran Dorado hebben vrijwel altijd een pendelservice die je meestal gratis naar het park brengt. Dat was iig zo bij weerterbergen en park zandvoort, en volgens mij bij alle parken.
Dat busje stond gewoon gereed toen de trein aankwam, dat is op de kleine stations Zandvoort en Weert niet zo vaak. Hoe dat in EHV zit weet ik niet, maar geklooi met lijnbussen hoeft volgens mij niet.
|
|
|
The master Vedette
Uit: Aalten Vak: - Posts: 1296 Reg.: 4 april 2000 | Wellich ook een relevante vraag is er daar voldoede te verkrijgen, aangezien het dorstig weer wordt. Wat valt er daarnaast op het park te beleven behalve zwembad
|
|
|
GOED ZAT Legende
Uit: Utreg/Veldhoven/Lommel Vak: Oost - W Posts: 3681 Reg.: 5 december 2002 | Dan moeten ze natuurlijk wel weten dat je daar gebruik van wil maken want t llijkt me sterk daat bij elke trein die in ehv aankomt een busje staat( heb m ook nog nooit gezien)
|
|
|
Waterdrager Legende
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 4504 Reg.: 3 februari 2001 |
quote: WieskeDeGekste schreef:
Je hoeft helemaal niet met een lijnbus. Center Parcs en Gran Dorado hebben vrijwel altijd een pendelservice die je meestal gratis naar het park brengt. Dat was iig zo bij weerterbergen en park zandvoort, en volgens mij bij alle parken.
Dat busje stond gewoon gereed toen de trein aankwam, dat is op de kleine stations Zandvoort en Weert niet zo vaak. Hoe dat in EHV zit weet ik niet, maar geklooi met lijnbussen hoeft volgens mij niet.
Ik heb ook geen gebruik gemaakt van een lijndienst. Maar misschien is die pendelservice opgeheven? Het is alweer 3,5 terug dat ik op de Kempervennen was.
|
|
|
BEFKING Legende Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld; meer prijzen
Uit: Mijn moeder Vak: Noord - S Posts: 2347 Reg.: 13 januari 1999 | Was echt moeilijk dit. Misschien kun je de volgende keer beter op de site van centerparcs kijken??
Vanuit het noorden:
Volg de A2 (Utrecht-´s Hertogenbosch-Venlo), doorrijden richting randweg Eindhoven. Vervolgens A58/A2 Maastricht-Venlo. Neem dan A67 Antwerpen-Eersel. Neem afslag Eersel en volg (Bergeyk) Valkenswaard. Neem afslag Bergeyk en bij de rotonde rijdt u rechtdoor tot aan de N69. Hier gaat u linksaf richting Valkenswaard. U vindt De Kempervennen na ± 1 kilometer aan de linkerkant.
Vanuit het westen:
Volg de A58 (Breda-Tilburg-Eindhoven), daarna richting Eindhoven-Maastricht-venlo (A2) (zie verder vanuit het noorden).
Vanuit Venlo:
Volg de A67 (Venlo-Eindhoven). Bij knooppunt Leenderheide: A2 Weert-Maastricht. Neem de afslag Valkenswaard (rechtsaf). Tweede afslag links (industrieterrein De Schaapsloop). Deze weg blijft u volgen (±3 km). Bij de 4e rotonde gaat u linksaf, richting Hasselt. Na ongeveer 2 kilometer vindt u De Kempervennen aan de rechterkant.
Met het openbaar vervoer:
Maakt u gebruik van het trein-en busarrangement? Vergeet dan niet uw reisbescheiden bij uw handbagage te stoppen. Een paar dagen vóór vertrek naar het park ontvangt u uw tickets en informatie over aankomst- en vertrektijden van NS-station Eindhoven. Vanaf het station wordt u met de bus naar het park gebracht.
KAMPIOENEN
|
|
|
Buffel Legende
Uit: Noordwijk Vak: - Posts: 1781 Reg.: 2 juli 2003 | Een jaar of 5 geleden zijn we 2 jaar achter elkaar met 12 gasten naar de Kempervennen geweest. Op zich ben ik niet agressief, maar die stumperds in Valkenswaard verdienen een tuintje op de buik, wat een mietjes lopen daar rond zeg.
In CenterParcrs zelf loopt ook Jan Nazi rond, althans, zo noemden wij hem. Wat een hufter is die parkwachter, anekdotes genoeg, wat een kneus.
Desalniettemin waren het zeer geslaagde weekjes! Mooie vrouwen, kaarten, biertje, beetje stappen in Eindhoven en Valkenswaard. Het kan allemaal slechter, dus eigenlijk kan ik de Kempervennen wel aanraden.
Maar goed, om toch een beetje on-topic te komen. Laat je NIET door een taxi in Valkenswaard afzetten, anders krijg je de mietjesbrigade op zeker achter je aan.
|
|
|
Hardcore PSV Vaste waarde in elftal
Uit: Asten Vak: - Posts: 419 Reg.: 23 maart 2002 | Ik ben er toevallig afgelopen weekend met mn vriendin geweest, erg goed bevallen! Relax zwembad, indoor-skibaan en n mooi overdekt 'parkcentrum' met restaurants, winkeltjes , bakker, en n supermarkt.
|
|
|