| Poster | | Topic: Wat wordt je nu je nieuwe vakantiebestemming? |  |
|
Paul van Heertum  Legende
Uit: Schijndel Posts: 7267 Reg.: 13 januari 1999 | Zijn er al plannen voor een nieuwe (korte) vakantie of wordt het nu wachten op de wintersport of op de volgende zomer?
|
|
|
Terneuzense_Boys_4_Nr_008 Legende
Uit: Terneuzen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2779 Reg.: 29 september 2000 | Vrijdag aanstaande vertrek ik naar Bilthoven alwaar er verzameld wordt om 8 uur. Daar overnachten op de Hartenark en dan zaterdags de vlucht vanaf Schiphol naar Mallorca, de zaterdag erop weer terug op diezelfde hoofdstedelijke luchthaven. Ik heb er zin an! 
|
|
|
devino Regelmatige invaller
Uit: Tilburg Vak: Oost - VV Posts: 297 Reg.: 22 februari 2000 | Ik ga met mijn vriendin eind oktober waarschijnlijk een paar dagen naar York, schijnt erg mooi te zijn. We gaan vier dagen en overnachten twee keer op de boot.
|
|
|
Zeljko Legende Initiator Banner Battle
Vak: Oost - X Posts: 3406 Reg.: 13 januari 1999 | 3 dagen Londen 
|
|
|
vanosch Aanstormend talent
Uit: Amsterdam Posts: 122 Reg.: 19 april 2001 | York is best leuk ja, maar ik denk dat je het er geen 4 dagen uithoudt (tenzij dit inclusief boottrip is). Castle Museum is de moeite waard, verder de kathedraal ("een van de mooiste en grootste van heeeel engeland", maar zo een staat er in elk dorp of gehucht hier )
|
|
|
FC Spar Legende Winnaar Soccer Netwerk VoVo 2004/2005; meer prijzen
Uit: Venlo Vak: Oost - Y Posts: 1598 Reg.: 9 maart 2001 | VOlgend jaar met een grote vriendengroep naar Griekenland!
|
|
|
Uit: Tilburg Vak: Oost - VV Posts: 297 Reg.: 22 februari 2000 | De trip van vier dagen zou inclusief boottocht zijn ja, maar die zat helemaal vol, dus nu gaan we drie dagen naar Keulen, in het 5-sterren Hilton in het centrum van de stad. Lekker luxe en toch goed betaalbaar....
|
|
|
Uit: Schijndel Posts: 7267 Reg.: 13 januari 1999 | hoeveel betaal je dan per kamer?
Koln is overigens wel mooi en niet ver van huis
|
|
|
Uden Lid 2e elftal
Vak: Oost - V Posts: 179 Reg.: 16 september 2000 | Ik zou best komend voorjaar naar de zon willen gaan waar het zomer is. Paul, aangezien jij wereldreiziger al her en der bent geweest, nog tips!. Ik dacht zelf aan een aantal weekjes Caribische zee.
|
|
|
Uit: Schijndel Posts: 7267 Reg.: 13 januari 1999 | Ligt eraan met wie je gaat, wat je doel is van je vakantie en wat je op je vakantie wil doen.
|
|
|
Uit: Tilburg Vak: Oost - VV Posts: 297 Reg.: 22 februari 2000 | Voor drie dagen eigen vervoer betaal je 99 euro pp, exclusief verzekeringen en reserveringskosten e.d. Dus dat lijkt me voor zo'n hotel in het centrum van Keulen een mooie prijs.
|
|
|
NilisForPresident Legende
Uit: Terneuzen Vak: - Posts: 17139 Reg.: 12 maart 2000 | Waarschijnlijk word het Italie...
|
|
|
Red Bastard Legende
Vak: - Posts: 1712 Reg.: 27 oktober 2001 | Heb plannen voor Egypte. Ik durf niet echt (vroeg) richting Spanje/Italie/Frankrijk te boeken met al die regen van afgelopen zomer. Wie zegt mij dat het komende zomer niet nog erger wordt??
|
|
|
|
Uit: Schijndel Posts: 7267 Reg.: 13 januari 1999 | Devino, 99 euro pp voor 3 nachten? Als dat inderdaad het geval is heb je een koopje
Red Bastard, in het zuiden van spanje en Italie kun je er in principe gaan dat je weinig regen zult krijgen. Het zuiden van Italie ken ik niet maar het zuiden van Spanje is heel mooi, en als je weg blijft uit de omgeving van Malaga ook goedkoop en er zijn hele mooie kustplaatsen en stranden
|
|
|
Harminator Legende Winnaar Fair Play Award PSV Netwerk Cup 2004
Uit: zonderlijk getalenteerd Vak: Noord - N Posts: 5849 Reg.: 6 juni 2001 | Met carnaval een weekje RImini. Lekker springen in de Altro Mondo.
|
|
|
ForzaVogel Legende
Uit: NL Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1616 Reg.: 28 november 2001 | España por favor! Malgrat de Mar maar weer, mooi alles in de buurt daar. Dit keer met eigen vervoer (Clio).
|
|
|
Kippe Nationale topspeler
Uit: Leiden Vak: - Posts: 866 Reg.: 30 oktober 2000 | Coro Venezuela, voor 5 dagen om een verjaardag van een vriend te vieren. Relaxed op een rancho tegen de bergen aan waarin discotheekjes en restaurants verstopt zitten. Fijn even een vliegtuig charteren vanaf Curacao voor weinig en dan lekker eten en drinken.
|
|
|
Uit: Schijndel Posts: 7267 Reg.: 13 januari 1999 | en dansen en stappen neem ik ook aan?
|
|
|
Kippe Nationale topspeler
Uit: Leiden Vak: - Posts: 866 Reg.: 30 oktober 2000 | me dunkt Paul, me dunkt. 
|
|
|
Uit: Schijndel Posts: 7267 Reg.: 13 januari 1999 | die Venesuelaanse vrouwen zijn alleen maar slecht voor je
UITKIJKEN, maar ook weer niet al teveel 
|
|
|
Terneuzense_Boys_4_Nr_008 Legende
Uit: Terneuzen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2779 Reg.: 29 september 2000 | Vandaag begint de reis! Eerst naar Bilthoven, daar overnachten en morgen vliegen naar MALLORCA!!!!!!!!! Tot over ruim een week allemaal, zal na het weekend wat verslagjes plaatsen Adios amigos!
|
|
|
Vrieske Legende Winnaar PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Heesch Vak: Oost - X Posts: 2754 Reg.: 25 september 1999 | Short-term plans:
herfstvakantie paar daagjes Antwerpen met vriendin. Als iemand tips, ervaring, places 2 be weet... let me know! Ik heb nl. geen zin om alle dagen op de hotelkamer te blijven liggen Of stiekum toch???
Long-term plans:
Vriend van me is dit jaar via http://www.fastminute.nl naar Isla Margarita geweest voor 15 dgn, all-in, voor weinig centen en het daar ontzettend naar z'n zin gehad en veel leuke dingen gedaan. Dus die ga ik 's ff in de gaten houden voor volgend jaar! Turkije oid is ook een optie, maar daar stijgen de prijzen schijnbaar elk jaar enorm, dus liever ff verder kijken! Maar nog niks concreets.
|
|
|
Frank Legende
Uit: Almere Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1930 Reg.: 13 januari 1999 | In oktober een week naar Barcelona met het kamerkoor (een soort werkvakantie dus ).
Voor de zomervakantie weet ik het nog niet, een aantal mogelijkheden: een trip door Noorwegen, een reisje naar Zuid-Engeland, een rondreis door de baltische staten etc etc...
|
|
|
Uit: Schijndel Posts: 7267 Reg.: 13 januari 1999 | In elk geval naar Dortmund-PSV toe(tja, vakantie?) en misschien 2 daagjes Londen voor Arsenal-PSV
En dan waarschijnlijk tussen Kerst en nieuw jaar waarschijnlijk een dag of 5 naar Spanje naar Granada om precies te zijn. Even een beetje rondtoeren in de omgeving, stappen, Alhambra bekijken en skieen in de Sierra Nevada en dat alles met een temperatuurtje van een graad of 15-20 
|
|
|
psv bikkel Vaste waarde in elftal
Uit: Roosendaal/Nijmegen Vak: - Posts: 438 Reg.: 25 november 1999 | Ga over 1,5 week me ouders opzoeken (singapore) ga in December (met kerst) na Balie, ga eind januari na Londen en in February skien in Frankrijk, heb er weer zin!!!
|
|
|