| Poster | | Topic: SoccerNetwerkPokerLeague 2007/2008 |  |
|
don Vito CF Geselecteerd voor Oranje
Vak: - Posts: 475 Reg.: 11 oktober 2005 | Nieuwe jaargang, nieuwe topic. Zolang er niets vernomen wordt van Everest (waarom zouden ze ook reageren op één van de 4 mails die ik ze gestuurd heb), spelen we gewoon op Unibet. In principe elke zondag, na de wedstrijden (of hoe het tegenwoordig ook mag heten), zo rond de klok van kwart voor 9.
Komende zondag 26 augustus, dus ronde 1.
quote:
Table Name: SoccerNetwerkPokerLeague_ronde1
Table Password: netwerk
Table Type: 3
Game: Texas Holdem
Limit Value: No Limit
Maximum Number of Players: 50
Date and Time for Tournament: 26 Aug 2007 - 20:45 CET
Prizes: Cash
1) Open de pokerclient van Unibet, log in.
2) Ga naar 'Private Games',
3) vervolgens naar 'Multi-Table Tournaments'
4) scroll naar 'Soccernetwerkpokerleague' en dubbelklik,
5) en druk op join/leave in het nieuwe venster.
6) voer het wachtwoord in,
en voila, u bent ingeschreven voor het mooiste pokerevenement van het jaar, de WSOP kan er nog een puntje aan zuigen.
Hopelijk tot zondag allemaal...
[Dit bericht is veranderd door don Vito CF (op 21 augustus 2007 20:37:11).]
|
|
|
Vak: - Posts: 475 Reg.: 11 oktober 2005 | De oplettende kijker had al gezien dat ik de buy-in ben vergeten te melden.
Buy-in is dus 2$ (+.10)
|
|
|
Makaveli Legende
Uit: Utrecht Vak: - Posts: 4169 Reg.: 13 januari 1999 | Present! Inschrijven jongens, dan maken we er een mooi toernooi van. Boek nu alvast wat over, op het laatste moment gaat dat niet meer lukken op Unibet!
|
|
|
Stefano Nationale topspeler
Uit: Arnhem Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 864 Reg.: 30 september 2005 | Het geld is nu onderweg naar Neteller. Zondag in de middag moet het er zeker zijn, dus ik ben er als goed is bij! 
|
|
|
Uit: Arnhem Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 864 Reg.: 30 september 2005 | Ik ga er misschien toch niet bij zijn.
Het geld is er nog steeds niet. Waarom doe ik alles op het laatste moment? 
[Dit bericht is veranderd door Stefano (op 26 augustus 2007 17:02:57).]
|
|
|
Makaveli Legende
Uit: Utrecht Vak: - Posts: 4169 Reg.: 13 januari 1999 |
quote: Boek nu alvast wat over, op het laatste moment gaat dat niet meer lukken op Unibet!

|
|
|
Uit: Arnhem Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 864 Reg.: 30 september 2005 |
quote: Makaveli schreef:
(...)

Het ligt alleen niet aan Unibet, maar aan Neteller die er langer over doet dan de vorige keren. 
[Dit bericht is veranderd door Stefano (op 26 augustus 2007 17:38:36).]
|
|
|
TurboMcKwek Legende Winnaar PSV Netwerk Pool 2004/2005
Uit: Eindhoven/Amsterdam Vak: Oost - WW Posts: 7481 Reg.: 4 mei 2002 | Dit lijkt me ook wel leuk, ik ga eens kijken of ik volgende week mee kan doen!
|
|
|
Vak: - Posts: 475 Reg.: 11 oktober 2005 | *BUMP*
NOg 3 kwartiertjes mensen...
|
|
|
Uit: Arnhem Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 864 Reg.: 30 september 2005 | Heb het helaas niet kunnen halen. Het is ook niet druk, maar 5 man. 
|
|
|
The Artist Vedette
Uit: Weert/Nijmegen Vak: - Posts: 1286 Reg.: 8 april 2003 | Liep bij mij voor geen meter in ieder geval, volgende week beter.
|
|
|
Makaveli Legende
Uit: Utrecht Vak: - Posts: 4169 Reg.: 13 januari 1999 |
quote: Dit lijkt me ook wel leuk, ik ga eens kijken of ik volgende week mee kan doen!
Doen Kiedis, is altijd een gezellig toernooitje en voor de buy-in hoef je het niet te laten.
|
|
|
Vak: - Posts: 475 Reg.: 11 oktober 2005 | Ronde 1: De kampioen is klaar voor het nieuwe seizoen!
Vandaag ronde 1, helaas een zeer matige opkomst, maar dat mocht de pret niet drukken. Makaveli drukte als regerend kampioen meteen zijn stempel op de league van deze jaargang door deze eerste ronde winnend af te sluiten, voor Corleone. Woot mocht de derde trede van het schavot betreden, en pakte zo nog zijn eerste puntjes mee voor het klassement.
Volledige uitslag:
1: Makaveli
2: Corleone
3: Woot
4: The Artist
5: don Vito CF
Algemeen klassement na ronde 1:
1: Makaveli 5
2: Corleone 3
3: Woot 2
Volgende week ronde 2, het zou leuk zijn om een wat grotere opkomst te zien.
|
|
|
Uit: Arnhem Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 864 Reg.: 30 september 2005 | Ik zag dat Makaveli er wel een A9 vs A2 voor nodig had!
Het was niet zo druk, dus zoveel punten waren er vandaag niet te verdelen. Ik moet het positief bekijken. 
|
|
|
Uit: Eindhoven/Amsterdam Vak: Oost - WW Posts: 7481 Reg.: 4 mei 2002 |
quote: Makaveli schreef:
(...)
Doen Kiedis, is altijd een gezellig toernooitje en voor de buy-in hoef je het niet te laten.
Voor de buy-in zal ik het zeker niet laten, alleen ik ben totaal niet bekend met Unibet en Neteller. Maar ik zal morgen eens kijken wat ik kan doen, zodat het geld er zeker op tijd op staat!
|
|
|
www.vakt.nl Vedette Buitengewoon lid Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld; meer prijzen
Uit: Maastricht Vak: Noord - T Posts: 1967 Reg.: 10 oktober 2003 |
quote: TurboMcKwek schreef:
(...)
Voor de buy-in zal ik het zeker niet laten, alleen ik ben totaal niet bekend met Unibet en Neteller. Maar ik zal morgen eens kijken wat ik kan doen, zodat het geld er zeker op tijd op staat!
Unibet duurt een tijdje, maar is wel makkelijk... Je maakt een account aan en stort dan geld op een rekeningnummer van Unibet (Fortis). Op werkdagen staat het er dan de volgende dag op...
|
|
|
Uit: Eindhoven/Amsterdam Vak: Oost - WW Posts: 7481 Reg.: 4 mei 2002 | Ok, bedankt. Ik heb het gelijk allemaal gedaan. Hopen dat het geld er dan snel op staat. Ik vertrouw het niet, maar ik wacht wel af 
|
|
|
Bosluis Jeugdspeler
Uit: Woudenberg Vak: Zuid - F Posts: 37 Reg.: 15 juli 2003 | Ik zal volgende week zondag ook eens een keer meedoen!
|
|
|
Bastie Legende
Uit: groningen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2970 Reg.: 8 september 2002 | En ik ben Zondag waarschijnlijk ook van de party! 
|
|
|
Uit: Arnhem Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 864 Reg.: 30 september 2005 | Ik ben er ook bij! Had gisteren pas het geld op mijn Neteller account staan, duurde dus wel lang.
|
|
|
hen-3 Legende
Uit: Eindhoven Vak: Zuid - A Posts: 2810 Uploads: 9 Reg.: 28 februari 2001 | Kan het zijn dat hij er nu even niet meer tussenstaat??

|
|
|
The Artist Vedette
Uit: Weert/Nijmegen Vak: - Posts: 1286 Reg.: 8 april 2003 | Klopt Hendrie de tafel moet nog worden aangemaakt voor komende zondag.
Worden punten verdeeld aan de hand van het aantal deelnemers of maakt dat niet uit?
|
|
|
Vak: - Posts: 475 Reg.: 11 oktober 2005 | Op verzoek, de nieuwe tafel is aangemaakt. Buy-in 2+.1, wachtwoord is 'netwerk'.
Puntentelling gaat naar prijzengeld. Hoe meer mensen meedoen, hoe meer geld je kan winnen, en hoe meer punten je kan verdienen. Toernooitjes met meer deelnemers zijn dus moeilijker te winnen, en leveren meer punten op voor het totaalklassement.
|
|
|
hen-3 Legende
Uit: Eindhoven Vak: Zuid - A Posts: 2810 Uploads: 9 Reg.: 28 februari 2001 | Sjesus wat een klotebeeld zeg, moet er enorm aan wennen.
Trouwens, even spelen plus 30
Vind het niet echt duidelijk, zeker niet als je Everest bent gewend
|
|
|
Makaveli Legende
Uit: Utrecht Vak: - Posts: 4169 Reg.: 13 januari 1999 | Everest suckt ook. 
|
|
|