| Poster | | Topic: Seizoenskaarten 2008-2009 |  |
|
Navi Meervoudig international
Uit: Den Bosch Vak: Zuid - BB Posts: 1136 Reg.: 12 november 2006 |
quote: Vice schreef:
*
En als ik nou pas voor het derde jaar een seizoenkaart heb? 
[Dit bericht is veranderd door Frank W (op 4 juni 2008 12:51:16).]
|
|
|
Zeveraar Regelmatige invaller
Uit: Zevenaar ( Gelderland ) Vak: Oost - X Posts: 299 Reg.: 4 april 2006 |
*
amen
Denk dat het iets later is geworden omdat PSV met de verhuizing van de mensen van zuid zat. Zal wel half juni ofzo worden. Succes allemaal!
[Dit bericht is veranderd door Frank W (op 4 juni 2008 12:51:29).]
|
|
|
mark85 Veelbelovend talent
Uit: helmond Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 99 Reg.: 8 juni 2006 | Ik heb vandaag bevestiging binnengkregen voor nieuwe seizoenkaart binnen op west vak l
[Dit bericht is veranderd door mark85 (op 4 juni 2008 15:19:57).]
|
|
|
Vice Bankzitter
Uit: Eindhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 228 Reg.: 6 juni 2007 |
quote: mark85 schreef:
Ik heb vandaag bevestiging binnengkregen voor nieuwe seizoenkaart binnen op west vak l
Gefeliciteerd!
Zijn geen slechte plekken hoor 
|
|
|
Eindhoven 040 Aanstormend talent
Uit: Wilbertoord Vak: West - HH Posts: 133 Reg.: 9 april 2006 |
(...)
Gefeliciteerd!
Dan zal ik ook wel binnenkort bericht krijgen.. ben benieuwd...
Ben trouwens vandaag langs geweest binnen nu en 2 weken zijden ze, mrjh was er gelijk bij toen de verkoop startte dus ik denk dat ik deze week bericht krijg..
[Dit bericht is veranderd door Eindhoven 040 (op 4 juni 2008 21:34:40).]
|
|
|
Uit: Wilbertoord Vak: West - HH Posts: 133 Reg.: 9 april 2006 | Volgend jaar Seizoenskaart vak HH, helaas niet met z'n 2en langs elkaar maar er zat maar 1 rij en 1 stoel tussen, dus dat is nog dicht bij elkaar  
Naast elkaar maak je (bijna) geen kans meer denk ik, ze hadden voor mij nog evt. plaats op GG op rij 40 en aar had ik niet echt zin in aangezien dat vak 42 of 44 rijen hoog is..
[Dit bericht is veranderd door Eindhoven 040 (op 5 juni 2008 15:35:00).]
|
|
|
Navi Meervoudig international
Uit: Den Bosch Vak: Zuid - BB Posts: 1136 Reg.: 12 november 2006 |
quote: Eindhoven 040 schreef:
Volgend jaar Seizoenskaart vak HH, helaas niet met z'n 2en langs elkaar maar er zat maar 1 rij en 1 stoel tussen, dus dat is nog dicht bij elkaar  
Naast elkaar maak je (bijna) geen kans meer denk ik, ze hadden voor mij nog evt. plaats op GG op rij 40 en aar had ik niet echt zin in aangezien dat vak 42 of 44 rijen hoog is..
Het is een kwestie van wennen denk ik. Ik zit namelijk al drie jaar niet samen met mn italiaanse maatje. Hij zit namelijk in AA en ik in BB. Wel zitten we op dezelfde rij alleen zitten er 7 stoelen tussen en een klein hekje.
Ik beleef de wedstrijd er niet minder om hoor. Wat we wel doen is altijd in de rust even op de omloop bijkletsen en soms een biertje drinken.
|
|
|
Uit: Wilbertoord Vak: West - HH Posts: 133 Reg.: 9 april 2006 | agja zoiets heb ik dus ook, vraag gewoon een plaatswijziging aan aan t einde van volgend seizoen en dan zie ik wel weer..
|
|
|
Uit: helmond Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 99 Reg.: 8 juni 2006 |
(...)
Gefeliciteerd!
Ik had gebeld naar psv kaartverkoop als ik van vak kon veranderen maarjh alles was uitverkocht
|
|
|
Vice Bankzitter
(...)
Ik had gebeld naar psv kaartverkoop als ik van vak kon veranderen maarjh alles was uitverkocht
Waarom zou je willen veranderen,
Wat was je eerste voorkeur dan?
|
|
|
Uit: helmond Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 99 Reg.: 8 juni 2006 |
(...)
Waarom zou je willen veranderen,
Wat was je eerste voorkeur dan?
Mijn eersre voorkeur was oost maar was natuurlijk allang uitverkocht en dan 2de op west vak j of k maar geen l maarjh moet er mee doen
|
|
|
bakkertjuhhh Bankzitter
Uit: eindhoven Vak: West - L Posts: 205 Reg.: 2 januari 2008 |
(...)
Mijn eersre voorkeur was oost maar was natuurlijk allang uitverkocht en dan 2de op west vak j of k maar geen l maarjh moet er mee doen
Vak L is een mooie plek mooi bij de corner
Is dit jou eerste jaar dus dan is het supermooi om mee te beginnen 
|
|
|
ThaCat Toeschouwer
Uit: Eindhoven Vak: Zuidwest - GG Posts: 3 Reg.: 23 maart 2008 | Net brief ontvangen....eindelijk een seizoenskaart!! Op vak GG samen met mijn PSV maatje naast elkaar! (We hadden geen voorkeur aangegeven op het inschrijf formulier, we hadden zoiets van ALS we er maar zitten, dan zien we wel weer verder).

|
|
|
|
Uit: Wilbertoord Vak: West - HH Posts: 133 Reg.: 9 april 2006 | toevallig rij 40???
die hadden ze ook aan mij aangeboden..
Wat ik wil vragen is of iemand weet of je op rij 21 goed zicht hebt, omdat dit helemaal de onderste rij is van dat vak
|
|
|
ThaCat Toeschouwer
Uit: Eindhoven Vak: Zuidwest - GG Posts: 3 Reg.: 23 maart 2008 |
toevallig rij 40???
die hadden ze ook aan mij aangeboden..
Wat ik wil vragen is of iemand weet of je op rij 21 goed zicht hebt, omdat dit helemaal de onderste rij is van dat vak
Nee rij 42 maar dat mag de pret niet drukken. Afgelopen seizoen veel op ZZ gezeten via losse kaartjes (internetverkoop).
Het belangrijkste is dat ik er zit en naast mijn maatje.
|
|
|
Uit: Wilbertoord Vak: West - HH Posts: 133 Reg.: 9 april 2006 | tis precies wat je zegt dat mag de pret niet drukken, maar je zit daar wel * omdat ik daar ook tegen ajax heb gezeten, ne je daar het scorebord nog niet eens kunt zien...
Maarja je hebt een seizoenskaart en bent er dus elke wedstrijd bij dat is het belangrijkste!
|
|
|
MarPSV Vedette
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 3426 Reg.: 13 september 2004 |
Wat denk je zelf. Je zit bijna onder aan op tweede ring. Dan heb je uiteraard behoorlijk goed zicht. Of er moet recht voor je neus een paal staan, dan heb je nou niet echt goed zicht 
|
|
|
Uit: Wilbertoord Vak: West - HH Posts: 133 Reg.: 9 april 2006 |
quote: MarPSV schreef:
(...)
Wat denk je zelf. Je zit bijna onder aan op tweede ring. Dan heb je uiteraard behoorlijk goed zicht. Of er moet recht voor je neus een paal staan, dan heb je nou niet echt goed zicht 
Stoel 17 kun je dan misschien wat meer zeggen??
|
|
|
PSVEindhoven92 Geselecteerd voor Oranje
Vak: - Posts: 666 Reg.: 4 maart 2007 | Op PSV.nl en dan ergens bij kaartverkoop staat welke plaatsen beperkt zicht hebben...volgens mij is dat Vak HH niet dus ik zou zeggen gefeliciteerd met je nieuwe (mooie!) plek.
|
|
|
Uit: Wilbertoord Vak: West - HH Posts: 133 Reg.: 9 april 2006 | ja dat is juist het probleem dat kan ik niet vinden :P maar volgens da vrouwke van de kaartverkoop wat mij belde waren dat wel mooie plaatsen
|
|
|
mama van 4 Jeugdspeler
Uit: eindhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 44 Reg.: 8 maart 2008 | ja hoor eindelijk ik ook weer een kaart
dus kom maar op met het nieuwe seizoen 
|
|
|
Uit: Wilbertoord Vak: West - HH Posts: 133 Reg.: 9 april 2006 | welk vak :P?? gefeliciteerd ermee 
|
|
|
mama van 4 Jeugdspeler
Uit: eindhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 44 Reg.: 8 maart 2008 | vak GG.....maar het begin is er weer!!!
vroeger altijd L-side gezeten(staan)..maar de kids zijn wat ouder dus we kunnen weer!!!!
|
|
|
ThaCat Toeschouwer
Uit: Eindhoven Vak: Zuidwest - GG Posts: 3 Reg.: 23 maart 2008 |
quote: mama van 4 schreef:
vak GG.....maar het begin is er weer!!!
vroeger altijd L-side gezeten(staan)..maar de kids zijn wat ouder dus we kunnen weer!!!!
Gezellig zit je naast mij 
|
|
|
Vice Bankzitter
(...)
Stoel 17 kun je dan misschien wat meer zeggen??
Alleen op West en Oost (2e ring) zijn palen die 'je het zicht zou kunnen belemmeren ', meen ik.
|
|
|