| Poster | | Topic: Seizoenskaarten 2008-2009 |  |
|
|
Flipje Vaste waarde in elftal
Uit: Roosendaal Vak: Zuid - E Posts: 405 Reg.: 28 mei 2005 |
quote: Flipje schreef:
Ik heb nog een mailtje gestuurd m.b.t. de prijzen voor CL omdat we verplicht moeten verhuizen nu er een rij wegvalt op Zuid.
Dit is de reactie van die ik kreeg:
Voor de champions league zal het echt wel weer mogelijk zijn om op een ander vak plaats te nemen. De ervaringen van de laatste seizoenen zijn dat ruim de helft van de seizoenkaarthouders de eigen plaats niet terug koopt. Deze komen dan als 1e beschikbaar voor seizoenkaarthouders die een andere plaats willen aanschaffen ipv de eigen plaats. EN pas daarna komen deze kaarten in de vrije verkoop.
Tevens werd er vermeld dat we begin juni (= dus volgende week) bericht krijgen over onze nieuwe plaatsen.
Nou, we hebben de bevestiging binnen na telefonisch overleg. We gaan komend seizoen op Ere Zuid zitten. Voor het seizoen 2009-2010 moeten we afwachten. Waarschijnlijk dat we dan zelf al aan zullen geven te willen verkassen.
We zitten trouwens nog op een bericht te wachten van een vriend van ons of die nu een kaart heeft op West. Ik ben bang van niet, het duurt te lang .
|
|
|
Navi Meervoudig international
Uit: Den Bosch Vak: Zuid - BB Posts: 1149 Reg.: 12 november 2006 | Vandaag is met een automatische incasso de SCC betaald voor komend jaar. Ik ben dus weer verzekerd van mn plekje
Wat ik me afvraag of de mensen in dit topic die een nieuwe aanvraag hadden gedaan of een plaatswijziging hadden gevraagd deze ook nog hebben gekregen?
En hoe is het afgelopen met het verplaatsen van de certificaathouders op Zuid?
|
|
|
PSV Sjakie Internationale topspeler
Uit: Eindhoven Vak: Noord - S Posts: 1026 Reg.: 5 juli 2003 | sow...toch weer een goed gevoel als je je club financieel ondersteunt en er ook nog een mooie plaats in het stadion voor terugkrijgt 
|
|
|
Stoof Lid 2e elftal
Uit: Best Vak: - Posts: 163 Reg.: 8 januari 2007 |
quote: Navi schreef:
Vandaag is met een automatische incasso de SCC betaald voor komend jaar. Ik ben dus weer verzekerd van mn plekje
Wat ik me afvraag of de mensen in dit topic die een nieuwe aanvraag hadden gedaan of een plaatswijziging hadden gevraagd deze ook nog hebben gekregen?
En hoe is het afgelopen met het verplaatsen van de certificaathouders op Zuid?
Had een nieuwe aanvraag gedaan waarbij ik een zeer ruime keuze had ingevuld.
Kreeg helaas een week of 2 geleden een mail van de kaartverkoop waarin stond dat ik geen scc kreeg.
Jammer maar helaas, dan maar proberen zoveel mogelijk via de losse verkoop aan kaarten te komen, of wat meer uitwedstrijden gaan bezoeken.
|
|
|
Uit: Den Bosch Vak: Zuid - BB Posts: 1149 Reg.: 12 november 2006 |
quote: Stoof schreef:
(...)
Jammer maar helaas, dan maar proberen zoveel mogelijk via de losse verkoop aan kaarten te komen, of wat meer uitwedstrijden gaan bezoeken.
IK denk dat je meer kans maakt als je naar een uitwedstrijd gaat. Eigenlijk best triest dat je als PSV supporter zonder seizoenkaart het stadion niet meer in komt 
|
|
|
Simply The Best International
Uit: Someren Vak: West - JJ Posts: 723 Reg.: 8 januari 2007 | Vandaag is ook mijn geld voor mijn eerste seizoenskaart afgeschreven.
|
|
|
BruggiKeane Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Tilburg Vak: Oost - X Posts: 7636 Reg.: 29 april 2000 |
IK denk dat je meer kans maakt als je naar een uitwedstrijd gaat. Eigenlijk best triest dat je als PSV supporter zonder seizoenkaart het stadion niet meer in komt 
Dat is helemaal niet triest maar een goed teken. Bovendien kan je echt nog wel kaartjes krijgen als je er op tijd bij bent. Alleen tegen Ajax, Feyenoord en de eventuele kampioenswedstrijd moet je mazzel hebben. En wellicht dat straks het uitvak meer plaatsten biedt.
Bij mij is het geld overigens ook afgeschreven, mijn 15e jaar alweer!
|
|
|
Vroomshoop-On-Tour Legende
Uit: Vroomshoop (Bij Almelo) Vak: Oost - V Posts: 4535 Reg.: 2 april 2003 | Zie zojuist dat het geld vandaag bij mij ook afgeschreven is..
|
|
|
RoyCo Ribery Vedette
Uit: Tilburg - Leens(Gr.) Vak: Oost - X Posts: 1294 Reg.: 14 oktober 2000 |
quote: Stoof schreef:
(...)
Had een nieuwe aanvraag gedaan waarbij ik een zeer ruime keuze had ingevuld.
Kreeg helaas een week of 2 geleden een mail van de kaartverkoop waarin stond dat ik geen scc kreeg.
Gewoon lekker voor de uitwedstrijden gaan. Ik geef je weinig kans voor losse kaarten met thuiswedstrijden. Met uitwedstrijden grijp je nooit mis. Je moet alleen wel even een uitkaart aanvragen maar dat is een formaliteit. Ik neem aan dat je wel een clubcard hebt van PSV?
|
|
|
MarPSV Vedette
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 3458 Reg.: 13 september 2004 | Nu al?! Dacht dat het pas rond 30 juli werd afgeschreven maar zie nu net inderdaad dat het rond 30 juni werd afgeschreven. Gelukkig heb(of dat hoop ik tenminste) genoeg geld omdat ik laatst weer wat loon had gekregen. Ga morgen wel even kijken of ze het bij mij ook hebben afgeschreven!
|
|
|
Karl Marx Internationale topspeler
Uit: Vught Vak: Oost - X Posts: 1010 Reg.: 29 december 2004 | Dat doen ze dan wel weer slim. Al het geld afschrijven en vervolgens al het slechte nieuws overbrengen (zie Gomes, Aisatti etc.)
|
|
|
Stoof Lid 2e elftal
Uit: Best Vak: - Posts: 163 Reg.: 8 januari 2007 |
quote: RoyCo Ribery schreef:
(...)
Gewoon lekker voor de uitwedstrijden gaan. Ik geef je weinig kans voor losse kaarten met thuiswedstrijden. Met uitwedstrijden grijp je nooit mis. Je moet alleen wel even een uitkaart aanvragen maar dat is een formaliteit. Ik neem aan dat je wel een clubcard hebt van PSV?
Ja die heb ik al jaren, ik heb 2 jaar geleden m'n seizoenskaart moeten opgeven vanwege redenen en nu had ik eindelijk weer de kans om te gaan.
Denk dat ik volgende week even naar de Kaartverkoop ga en die uitkaart op mn CC laat zetten.
|
|
|
Ricardo Izecson Santos Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Helmond Vak: Oost - X Posts: 8435 Uploads: 7 Reg.: 30 juni 2003 | Dan zou ik als ik jou was ook lid worden van de SV. Het is en blijft een baggervereniging met Ger van Os die denkt dat ie de Godfather is, maar als je naar 2 uitwedstrijden (met de bus) bent geweest, heb je het lidmaatschap er al uit.
|
|
|
mark85 Veelbelovend talent
Uit: helmond Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 99 Reg.: 8 juni 2006 | Bij mij is vandaag ook geld afgeschreven voor mijn seizoenkaart op vak l gelukkig 
|
|
|
West Side United Meervoudig international
Uit: Tilburg Vak: West - J Posts: 1319 Reg.: 14 september 2006 | Op 26 juni is mijn seizoenkaart is ook weer afgeschreven. Ben weer verzekerd van weer een jaar in het theater der kampioenen!
|
|
|
RoyCo Ribery Vedette
quote: West Side United schreef:
Op 26 juni is mijn seizoenkaart is ook weer afgeschreven. Ben weer verzekerd van weer een jaar in het theater der kampioenen!
Hier idem dito. Vak X as usual 
|
|
|
psvjw Regelmatige invaller
Uit: Vught Vak: West - JJ Posts: 283 Reg.: 28 mei 2007 | Krijg je eigenlijk iets van een bevestiging als je seizoenkaart is verlengd? Ik wil gewoon mijn oude plaats behouden en heb in de week dat we de brief hebben gehad het geld al overgemaakt. Heb tot op heden niets gehoord.
|
|
|
RoyCo Ribery Vedette
quote: psvjw schreef:
Krijg je eigenlijk iets van een bevestiging als je seizoenkaart is verlengd? Ik wil gewoon mijn oude plaats behouden en heb in de week dat we de brief hebben gehad het geld al overgemaakt. Heb tot op heden niets gehoord.
Kijk anders even in je rekeningoverzicht. Afgelopen week is het van mijn rekening afgeschreven (automatische incasso). Je krijgt dus bij de verlenging van je seizoenskaart geen schriftelijke bevestiging. En als het nog niet van je rekening is afgeschreven, dan kun je het beste in de komende week contact opnemen met de PSV Fandesk.
|
|
|
West Side United Meervoudig international
Uit: Tilburg Vak: West - J Posts: 1319 Reg.: 14 september 2006 |
quote: psvjw schreef:
Krijg je eigenlijk iets van een bevestiging als je seizoenkaart is verlengd? Ik wil gewoon mijn oude plaats behouden en heb in de week dat we de brief hebben gehad het geld al overgemaakt. Heb tot op heden niets gehoord.
Als het goed is heb je rond 27 maart 2008 een bevestiging voor je SCC gekregen voor komend seizoen. Normaal gesproken is het zo, als je je eigen plek wil behouden, hoef je niet te reageren. Het geld van de seizoenkaart wordt dan door middel van een automatische incasso van je bankrekening afgeschreven. Dat is dan omstreeks 30 juni gebeurt. In mijn geval op 26 juni.
|
|
|
Uit: Den Bosch Vak: Zuid - BB Posts: 1149 Reg.: 12 november 2006 | In augustus ontvang je een bevestiging dat je betaald hebt met de nieuwe FANwijzer. (dat boekje met het programma erin wat je eruit kunt scheuren)
Je hebt betaald als je teminste je bank of giro niet de opdracht hebt gegeven om het binnen 30 dagen na afschrijving te stoneren. En natuurlijk over voldoende saldo beschikt 
Toch best raar dat ze het bij iedereen tegelijkertijd afschrijven? 
FORZA 
|
|
|
RoyCo Ribery Vedette
In augustus ontvang je een bevestiging dat je betaald hebt met de nieuwe FANwijzer. (dat boekje met het programma erin wat je eruit kunt scheuren)
Je hebt betaald als je teminste je bank of giro niet de opdracht hebt gegeven om het binnen 30 dagen na afschrijving te stoneren. En natuurlijk over voldoende saldo beschikt 
Toch best raar dat ze het bij iedereen tegelijkertijd afschrijven? 
FORZA 
Dat klopt, dat was ik even vergeten 
|
|
|
HerrdeZeeuw Toeschouwer
Uit: Eindhoven Vak: Oost - X Posts: 2 Reg.: 4 december 2006 | Beste mensen,
In verband met een studie in Italië kan ik komend seizoen tot mijn spijt mijn seizoenskaart niet meer gebruiken. Ik heb mijn plaats niet opgegeven ivm met de wachtlijsten, maar wil em wel uitlenen voor het komende seizoen. Het bedrag is 230 euro (de normale prijs) en voor dat bedrag mag je em dan ook een jaar gebruiken. Op hogere bedragen ga ik niet in, lijkt me wel zo eerlijk tegenover je medesupporters
De eerste die hieronder reageert mag em wat mij betreft op komen halen.
MVG
-deZeeuw
|
|
|
mj Nationale topspeler
Uit: Nijmegen Vak: Noord - PR Posts: 871 Reg.: 20 januari 2001 | Eigenlijk zou PSV hetzelfde moeten doen als NEC. Als je daar niet kan kun je dit op een systeem zetten, waardoor je geld terugkrijgt vna iemand die op dat moment wel gaat.
|
|
|
Simply The Best International
Uit: Someren Vak: West - JJ Posts: 723 Reg.: 8 januari 2007 | Vandaag mijn seizoenskaart binnen gekregen, laat het nieuwe seizoen maar beginnen! 
Edit: Ik zie nu in mijn Fanwijzer staan dat wanneer je verhinderd bent voor een wedstrijd je via Skelper je seizoenskaart kunt aanbieden en zo 1/17 deel van je seizoenskaart kunt terug krijgen. Ik denk dat vele hier blij mee zullen zijn, want er is nu ook een grote kans om aan een kaartje te komen.
[Dit bericht is veranderd door Simply The Best (op 13 augustus 2008 19:01:28).]
|
|
|
MaartenB Toeschouwer
Uit: Schijndel Vak: Noord - U Posts: 28 Reg.: 19 november 2006 | Misschien heeft iemand het al gevraagd, maar heb geen zin om dit hele topic door te spitten.
Ik heb van de week het PSV info boekje ontvangen. Hierin staat het assortiment van het komende seizoen. Ik zie hier vanalles staan behalve bier.
Dit is toch niet wat het is wat ik denk... of wel?
|
|
|