PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 PSV SupportersContact
Seizoenskaarten 2008-2009
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 12 pagina's: « 1 ... 7 8 9 10 11 12

Poster
Topic: Seizoenskaarten 2008-2009 
PSV Kampioenen
Legende

Uit: Eindhoven
Vak: Oost - V
Reg.: 19 december 1999
Gepost op 21 augustus 2008 om 10:56:38.       ICQ: 58441900    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
MaartenB schreef:

Misschien heeft iemand het al gevraagd, maar heb geen zin om dit hele topic door te spitten.

Ik heb van de week het PSV info boekje ontvangen. Hierin staat het assortiment van het komende seizoen. Ik zie hier vanalles staan behalve bier.

Dit is toch niet wat het is wat ik denk... of wel?

PSV wil dat PSV supporters een gezonde levensstijl gaan aanmeten dus vandaar dat roken en bier verboden word.

Catering PSV (Fantasty)
 Help mods!
Pool: -, FC Utrecht - PSV MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
MaartenB
Toeschouwer

Uit: Schijndel
Vak: Noord - U
Reg.: 19 november 2006
Gepost op 21 augustus 2008 om 11:26:24.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
PSV Kampioenen schreef:

(...)

PSV wil dat PSV supporters een gezonde levensstijl gaan aanmeten dus vandaar dat roken en bier verboden word.

Catering PSV (Fantasty)

Oké, in dat topic lees ik dat bij bepaalde wedstrijden geen bier geschonken zal worden. bepaalde wedstrijden is natuurlijk een lekker vaag begrip. Bedoelen ze hiermee dat je net als afgelopen seizoenen niet mag drinken tijdens (ajax en feyenoord) of zijn dit er inmiddels meer geworden?
 Help mods!
Pool: 1342e, FC Utrecht - PSV MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
PSV Kampioenen
Legende

Gepost op 21 augustus 2008 om 11:48:54.       ICQ: 58441900    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
MaartenB schreef:

(...)

Oké, in dat topic lees ik dat bij bepaalde wedstrijden geen bier geschonken zal worden. bepaalde wedstrijden is natuurlijk een lekker vaag begrip. Bedoelen ze hiermee dat je net als afgelopen seizoenen niet mag drinken tijdens (ajax en feyenoord) of zijn dit er inmiddels meer geworden?

Ajax, Feyenoord, CL en de Gatorade Cup zal er geen bier worden geschonken. Voor de rest wel neem ik aan.
 Help mods!
Pool: -, FC Utrecht - PSV MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
MaartenB
Toeschouwer

Uit: Schijndel
Vak: Noord - U
Reg.: 19 november 2006
Gepost op 21 augustus 2008 om 12:04:14.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
PSV Kampioenen schreef:

(...)

Ajax, Feyenoord, CL en de Gatorade Cup zal er geen bier worden geschonken. Voor de rest wel neem ik aan.

Ah oké dus gewoon hetzelfde als voorheen. Toch wel vaag dat ze dit dat niet in het informatie boekje bij het assortiment zetten.

A fén als ze het gewoon schenken vind ik het prima:)

quote:
PSV Kampioenen schreef:

(...)

Ah oké dus gewoon hetzelfde als voorheen. Toch wel vaag dat ze dit dat niet in het informatie boekje bij het assortiment zetten.

A fén als ze het gewoon schenken vind ik het prima:)

[Dit bericht is veranderd door MaartenB (op 21 augustus 2008 12:04:17).]
 Help mods!
Pool: 1342e, FC Utrecht - PSV MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
PSV Kampioenen
Legende

Gepost op 21 augustus 2008 om 12:13:04.       ICQ: 58441900    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
MaartenB schreef:

(...)

A fén als ze het gewoon schenken vind ik het prima

Daarom hebben ze alleen het "standaard" assortiment gepublicieerd wat er dus daadwerkelijk echt iedere wedstrijd te verkrijgen is.
Anders breekt toch wel de pleuris uit tijdens de 1ste thuiswedstrijd, krijg je hetzelfde als vorig jaar met die kleine kutbekertjes. Dat sloeg ook nergens op.
 Help mods!
Eindhoven 040
Aanstormend talent

Uit: Wilbertoord
Vak: West - HH
Reg.: 9 april 2006
Gepost op 21 augustus 2008 om 16:02:46.       MSN: stefangijsbers@msn.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
mj schreef:

Eigenlijk zou PSV hetzelfde moeten doen als NEC. Als je daar niet kan kun je dit op een systeem zetten, waardoor je geld terugkrijgt vna iemand die op dat moment wel gaat.

Hebben ze nu ook je krijgt dan gewoon 1/17 deel terug van de seizoenskaart (als je plaats verkocht wordt dan) via skelper!
 Help mods!
Pool: -, FC Utrecht - PSV MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.474,4VoVo: -Opstelling: incompleet
MIKE
Toeschouwer

Uit: Rooi
Vak: Oost - W
Reg.: 10 december 2002
Gepost op 27 augustus 2008 om 15:08:45.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Beste supporters,

ik weet niet of ik de juiste topic ben maar wil het toch even proberen. Ik en een vriend van mij hebben allebei een seizoenskaart op de Oost-tribune (sfeervak). Door omstandigheden zouden wij graag ergens anders in het stadion een plaats willen. Dit is niet gelukt met het wijzigingsformulier. Kennen jullie misschien mensen die zouden willen ruilen, omdat ze graag een plaats in het sfeervak zouden willen? Ik hoor het wel...

Mvg
 Help mods!
Pool: -, FC Utrecht - PSV MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
PSV Kampioenen
Legende

Gepost op 27 augustus 2008 om 16:50:48.       ICQ: 58441900    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
MIKE schreef:

Beste supporters,

ik weet niet of ik de juiste topic ben maar wil het toch even proberen. Ik en een vriend van mij hebben allebei een seizoenskaart op de Oost-tribune (sfeervak). Door omstandigheden zouden wij graag ergens anders in het stadion een plaats willen. Dit is niet gelukt met het wijzigingsformulier. Kennen jullie misschien mensen die zouden willen ruilen, omdat ze graag een plaats in het sfeervak zouden willen? Ik hoor het wel...

Mvg

Vak WW is anders geen sfeervak hoor, als het teminste klopt wat er onder je naam staat.
 Help mods!
MIKE
Toeschouwer

Uit: Rooi
Reg.: 10 december 2002
Gepost op 27 augustus 2008 om 18:14:14.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Was een foutje met het aanmaken van mijn profiel..
Het gaat om het sfeervak..
 Help mods!
Pool: -, FC Utrecht - PSV MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Botigol
Vedette

Uit: het Brabantse land
Reg.: 30 december 2004
Gepost op 27 augustus 2008 om 18:41:38.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
MIKE schreef:

MIKE, ik heb waarschijnlijk wel twee gegadigden... Die wonen ook nog eens bij jou in de buurt, dus da's ook handig. Ik wilde je een PB sturen, maar dat lukte om de één of andere reden niet, dus als je interesse hebt, neem even contact met me op via PB. Ik hoor het wel!
 Help mods!
Pool: -, FC Utrecht - PSV MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.481,0VoVo: -Opstelling: incompleet
psvNeer
Regelmatige invaller

Uit: Neer
Vak: Noord - T
Reg.: 16 januari 2007
Gepost op 27 augustus 2008 om 18:43:47.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
MIKE schreef:

Ik en een neef van me willen wel met je ruilen, zie je PB
 Help mods!
Pool: -, FC Utrecht - PSV MotM: Feyenoord-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 12 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk

21 maart groot Netwerk.to $500 freeroll Pokertoernooi