| Poster | | Topic: Seizoenskaarten 2008-2009 |  |
|
MarPSV Vedette
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 2721 Reg.: 13 september 2004 | Dit is echt niet normaal. Waar ik nu zit moest ik afgelopen jaar nog 207,50 betalen. Nu is dat 217,50 geworden!
Ook oost onder is weer aardig duurder geworden, dat kost 235 euro!
Door de vraag kunnen ze de prijzen natuurlijk makkelijk omhoog doen maar voor iemand zoals ik is het behoorlijk wat geld. Maar ja, vanmiddag de wijzingsforumulier maar even op de post doen!
|
|
|
PSVEindhoven92 psveindhoven888  Lid 2e elftal
Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 170 Reg.: 4 maart 2007 | Ik ga van ZZ naar U of T, ik moet 100,- extra lappen bijna. Wist ik vantevoren natuurlijk, maar het kan dus erger. Oh ja, ik wist niet dat je onder op U goedkoper uit bent als boven op U...ik wist sowieso niet dat de prijs van seizoenskaarten op één vak verschillen.
|
|
|
E-T Nationale topspeler
Uit: mierlo Vak: Zuidwest - GG Posts: 1739 Uploads: 23 Reg.: 25 december 2005 | Heb ook zojuist de forumulieren ontvangen, gaat vandaag alleen niet meteen lukken om weg te brengen. Dus we brengen ze waarschijnlijk maandag even naar het stadion. Opsturen doe ik niet aangezien dat naar mijn geloven niet altijd even goed gaat. Vorig jaar had ik hem meteen op de 1e dag opgestuurd en ik had geen nieuwe plekken terwijl mensen die hem later naar het stadion hadden gebracht wel op oost terecht konden.
Dit jaar gaan we ook weer voor oost of west. 
|
|
|
KoninGomes KoningLazo  Legende Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 8662 Reg.: 30 maart 2003 | Mmm, U is van 222,50 naar 235 gegaan.
Niet echt lekker, maar goed, ik blijf toch wel zitten.
|
|
|
Vroomshoop-On-Tour Legende
Uit: Vroomshoop (Bij Almelo) Vak: Oost - V Posts: 4461 Reg.: 2 april 2003 | Ja ookd ebrief binnen ook 235 najah. Wil PSV wel blijven steunen he dus gewoon verlengen 7e jaar een scc 
|
|
|
Unione. International
Uit: een schijtvak Vak: Zuidwest - GG Posts: 599 Uploads: 1 Reg.: 23 maart 2005 | Hopelijk volgend seizoen ook een plekje op oost!
Ben benieuwd.. 
|
|
|
Reus Legende
Uit: Eindhoven Vak: Oost - X Posts: 3410 Reg.: 12 maart 1999 |
quote: PSVEindhoven92 schreef:
Oh ja, ik wist niet dat je onder op U goedkoper uit bent als boven op U...ik wist sowieso niet dat de prijs van seizoenskaarten op één vak verschillen.
Is al heel wat jaartjes zo.
Zat vroeger op vak H en de rijen 1 t/m 7 (geloof ik) waren iets goedkoper uit als rij 8 t/m 16. Dit omdat je op de onderste rijen meer last kan hebben van regen en op de bovendste rijen meer warmte hebt van de kachels.
|
|
|
BruggiKeane Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Somewhere only we Know Vak: Oost - X Posts: 7272 Reg.: 29 april 2000 |
quote: E-T schreef:
Opsturen doe ik niet aangezien dat naar mijn geloven niet altijd even goed gaat. Vorig jaar had ik hem meteen op de 1e dag opgestuurd en ik had geen nieuwe plekken terwijl mensen die hem later naar het stadion hadden gebracht wel op oost terecht konden.
Ik had destijds wel geluk, had hem de eerste dag opgestuurt en ook een plekkie. Wellicht dat het aantal jaren scc ook heeft geholpen?
Voor mijn 1e seizoenskaart van 94/95 betaalde ik nog 235 gulden op Zuid. Nu betaal ik hetzelfde, maar dan in euro`s voor een staanplaatsje op oost.
|
|
|
PSV Melick Internationale topspeler
Uit: Melick Vak: Noordoost - UU Posts: 1177 Reg.: 19 augustus 2002 | Ik mag met mijn zoon nog een jaartje op UU zitten.
|
|
|
Pintomolly Legende
Uit: Stilburg Vak: Oost - V Posts: 2711 Reg.: 30 september 2000 | 235 euro voor Oost, vak V (jaja ok sfeervak).
Ik zou zeggen schrijf maar af!
|
|
|
Navi Geselecteerd voor Oranje
Uit: Den Bosch Vak: Zuid - BB Posts: 788 Reg.: 12 november 2006 |
quote: Pintomolly schreef:
235 euro voor Oost, vak V (jaja ok sfeervak).
Ik zou zeggen schrijf maar af!
Betaal je 100 euro meer, zit je op BB.
Iets voor Superbeest en Palmpje? 
Ik blijf gewoon zitten trouwens. Ik ben veels te blij dat ik een plekkie heb.
[Dit bericht is veranderd door Navi (op 30 maart 2008 00:57:03).]
|
|
|
West Side United International
Uit: Tilburg Vak: West - J Posts: 775 Reg.: 14 september 2006 | Vandaag de bevestiging voor de verlenging van m'n seizoenkaart weer gekregen. Tot mijn grote verbazing was de prijs deze keer fors gestegen. Met maarliefst 12,50 EUR. Van 222,50 EUR. naar 235,00 EUR. Neemt niet weg dat ik komend jaar voor het elfde jaar op rij weer present zal zijn!
|
|
|
itzme Legende
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 1650 Reg.: 2 november 2000 |
quote: E-T schreef:
Heb ook zojuist de forumulieren ontvangen, gaat vandaag alleen niet meteen lukken om weg te brengen. Dus we brengen ze waarschijnlijk maandag even naar het stadion. Opsturen doe ik niet aangezien dat naar mijn geloven niet altijd even goed gaat. Vorig jaar had ik hem meteen op de 1e dag opgestuurd en ik had geen nieuwe plekken terwijl mensen die hem later naar het stadion hadden gebracht wel op oost terecht konden.
Het lijkt me toch dat er vaste procedures/regels zijn hoe ze kiezen wie welke plek toegewezen krijgt?
Gaat het op basis van binnenkomst of willekeurig en wie beslist wie t eerste 2 plekken naast elkaar krijgt.. ook volgens bovenstaande of niet?
Moet dat niet gewoon iets openbaars zijn?
Ik ga ook weer een scc bestellen na een aantal jaar afwezigheid 
|
|
|
|
MickMen Geselecteerd voor Oranje
Uit: Light town! Vak: Noordoost - UU Posts: 526 Reg.: 8 april 2006 | Gaat met 3 vrienden naar west, is daar kans denken jullie?
|
|
|
Reus Legende
quote: MickMen schreef:
Gaat met 3 vrienden naar west, is daar kans denken jullie?
Kans is er altijd
Maar misschien is het beter als je dit gewoon aan de kaartverkoop vraagt 
|
|
|
Remco. Legende
Vak: West - JJ Posts: 9148 Reg.: 19 juni 2003 |
quote: itzme schreef:
(...)
Het lijkt me toch dat er vaste procedures/regels zijn hoe ze kiezen wie welke plek toegewezen krijgt?
Gaat het op basis van binnenkomst of willekeurig en wie beslist wie t eerste 2 plekken naast elkaar krijgt.. ook volgens bovenstaande of niet?
Moet dat niet gewoon iets openbaars zijn?
Ik ga ook weer een scc bestellen na een aantal jaar afwezigheid 
Gaat op volgorde van binnenkomst.
|
|
|
Unione. International
Uit: een schijtvak Vak: Zuidwest - GG Posts: 599 Uploads: 1 Reg.: 23 maart 2005 | Lekker dan, want ik heb de formulieren nog niet binnen, en wil onderhand erg graag een plekje op oost! 
|
|
|
RoyCo Ribery Internationale topspeler
Uit: Tilburg - Leens(Gr.) Vak: Oost - X Posts: 996 Reg.: 14 oktober 2000 |
quote: Vroomshoop-On-Tour schreef:
Ja ookd ebrief binnen ook 235 najah. Wil PSV wel blijven steunen he dus gewoon verlengen 7e jaar een scc 
Mijn 8e jaar als SCC-houder en we blijven gewoon gaan! 
|
|
|
Palmpje © Legende Runner-up PSV Netwerk Cup 2007
Uit: Veldhoven Vak: Oost - X Posts: 3790 Reg.: 25 november 1999 |
quote: Navi schreef:
(...)
Betaal je 100 euro meer, zit je op BB.
Iets voor Superbeest en Palmpje? 
Ik blijf gewoon zitten trouwens. Ik ben veels te blij dat ik een plekkie heb.
Ik ga nu voor mijn 21ste scc op rij, gewoon vak X.
@Navi, nee ik wil niet ruilen 
Zal ik bij het 25ste seizoen een gratis scc krijgen van PSV voor bewezen diensten en trouw 
|
|
|
Frits - Philips Legende
Vak: Zuid - CD Posts: 1863 Reg.: 6 november 2000 | De afgelopen seizoenen zaten er ook nog eventuele play-offs wedstrijden in de prijs van de seizoenkaart verwerkt.
We mogen aannemen dat PSV volgend seizoen bij de eerste vijf eindigd, dus geen play-offs speelt.
Zo worden we dus genaaid! 
|
|
|
K.K. Jeugdspeler
Uit: Nieuw-Vennep Vak: - Posts: 41 Reg.: 8 februari 2006 | Ik wil dit jaar voor het eerst een seizoenskaart aanvragen, samen met mijn broers. Misschien weet iemand van jullie bij welke vakken je de grootste kans hebt?
2 broers btw*
[Dit bericht is veranderd door K.K. (op 30 maart 2008 17:54:35).]
|
|
|
Reus Legende
quote: K.K. schreef:
Ik wil dit jaar voor het eerst een seizoenskaart aanvragen, samen met mijn broers. Misschien weet iemand van jullie bij welke vakken je de grootste kans hebt?
2 broers btw*
Ere noord en zuid, die zijn zo duur dat er vast wel plaatsjes over zijn 
Vraag gewoon een SCC aan bij PSV dan merk je vanzelf wel waar ze eventueel nog plek hebben. zo moeilijk is dat toch niet?
|
|
|
K.K. Jeugdspeler
Uit: Nieuw-Vennep Vak: - Posts: 41 Reg.: 8 februari 2006 | ja maar als ik dan voor een vak aanvraag,waar geen plek is, dan is er straks nergens meer plaats over.
|
|
|
MarPSV Vedette
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 2721 Reg.: 13 september 2004 |
quote: K.K. schreef:
ja maar als ik dan voor een vak aanvraag,waar geen plek is, dan is er straks nergens meer plaats over.
Daarom moet je ook gewoon meerdere 'voorkeurs' vakken aanvragen. Hoe meer vakken of prijsklasses je aangeeft hoe meer kans je hebt op een plek!
|
|
|
Reus Legende
Uit: Eindhoven Vak: Oost - X Posts: 3410 Reg.: 12 maart 1999 | Als jou aanvraag optijd binnen is dan gaan ze kijken waar ze jullie kunnen plaatsen. Mocht dat niet het vak zijn wat je voorkeur had (bijvoorbeeld van J) dan kan het zijn dat je vak KK toegewezen krijgt, maar ik geloof dat ze dan even contact met je opnemen, maar dat weet ik niet zeker.
Vul je formulier in en vraag voor oost of west en zet erbij dat het niet uit maakt welk vak. Dan heb je meer kans denk ik.
Wat je ook kunt doen is de PSV kaartverkoop bellen, die weten alles precies 
|
|
|