PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 PSV SupportersContact
Seizoenskaarten 2008-2009
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 12 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 12 »

Poster
Topic: Seizoenskaarten 2008-2009 
Chrisjicek
Legende
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen

Uit: Zoetermeer
Vak: Oost - X
Reg.: 10 maart 2003
Gepost op 1 april 2008 om 17:42:16.           Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

De 8e keer op rij alweer!
 Help mods!
Pool: 282eMotM: -Battle-rating: 1.491,8VoVo: 65e / 386e / 42eOpstelling: 4-4-2
hektiano
Vaste waarde in elftal

Uit: Gendringen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 1 mei 2007
Gepost op 2 april 2008 om 11:07:37.           Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wordt m'n eerste SCC, als het doorgaat althans (heb de aanvraag wel op 31-3 'smiddags ingeleverd).
Vooral eind van dit seizoen heb ik me enkele malen lopen ergeren omdat ik net geen kaarten kon krijgen.
Alles bij elkaar opgeteld is het én handiger én voordeliger om toch maar eens een SCC aan te schaffen.

Heb aanvraag voor West gedaan, aangezien het op Oost bijna niet te doen is.
 Help mods!
Pool: 375eMotM: -Battle-rating: 1.656,5 (daag uit)VoVo: 247e / 922e / 235eOpstelling: 4-4-2
Kezmania
Nationale topspeler

Uit: Groningen
Vak: Zuid - BB
Reg.: 30 maart 2000
Gepost op 2 april 2008 om 13:17:42.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

De aanvraagprocedure van Seizoen Club Cards voor het seizoen 2008-2009 is inmiddels van start gegaan. Op de eerste dag dat het aanvraagformulier van de op de website stond vermeld, werd het maar liefst 3000 keer gedownload. Vanwege de enorme interesse, wordt de verkoop over enkele dagen stopgezet.

Er is een stormloop op Seizoen Club Cards voor het seizoen 2008-2009.
Voorrang bestaande Seizoen Club Cardhouders
De medewerkers van PSV Kaartverkoop nemen eerst de verzoeken tot plaatswijzigingen van bestaande Seizoen Club Cardhouders in behandeling, deze worden op datum van binnenkomst behandeld. Vervolgens wordt er gekeken naar de ontvangen nieuwe aanvragen, ook deze worden op datum van binnenkomst behandeld.

Veel plaatswijzigingen, weinig annuleringen
Intussen zijn er veel verzoeken voor plaatswijzigingen van bestaande Seizoen Club Cardhouders ontvangen. Er zijn echter tot nu toe slechts enkele Seizoen Club Cardhouders die hebben aangegeven volgend seizoen geen gebruik meer te maken van hun kaart. Huidige Seizoen Club Cardhouders hebben tot maandag 21 april de mogelijkheid te reageren.

Beperkte mogelijkheden
Aangezien er dit seizoen al een maximum van 29.000 Seizoen Club Cards is verkocht en er wordt verwacht dat niet veel Seizoen Club Cardhouders de kaart annuleren, is het honoreren van verzoeken van plaatswijzigingen al bijzonder lastig. Daarnaast zijn er naar verwachting slechts beperkte mogelijkheden voor nieuwe aanvragen. Heb je interesse in een Seizoen Club Card? Download dan vandaag nog het aanvraagformulier en stuur het op. het aanvraagformulier van de website verwijderd.

Gaat hard dus!
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
PSV-VAK-H
Legende

Uit: EINDHOVEN
Vak: West - H
Uploads: 1
Reg.: 22 oktober 1999
Gepost op 2 april 2008 om 13:22:42.         Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Is er iemand die zijn seizoenskaart opzegd? Het liefst op oost vakken v, w, x, y dan zou ik hem graag over willen nemen. Ik hoor het graag via PM.
 Help mods!
Pool: 3218eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
MarPSV
Vedette

Uit: Meteren
Vak: Oost - YY
Reg.: 13 september 2004
Gepost op 2 april 2008 om 13:53:47.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Uitbreiden dat stadion! Dat is het eerste wat bij mij opkomt. Er zullen waarschijnlijk maar een paar nieuwe mensen bijkunnen er waarschijnlijk zullen er duizenden nieuwe aanvragen komen! Ik ben blij dat ik afgelopen seizoen voor het eerst een seizoenskaart heb want nu ben ik iniedergeval zeker van een plek. Had ook een aantal mogelijke wijzigingen doorgeven maar zelfs dat zal moeilijk worden denk ik!
 Help mods!
Pool: 319eMotM: -Battle-rating: 1.535,2 (daag uit)VoVo: 531e / 1288e / 465eOpstelling: 4-4-2
stefan-farfan
Talentje

Uit: Wilbertoord
Reg.: 9 april 2006
Gepost op 2 april 2008 om 14:00:56.       MSN: stefangijsbers@msn.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kezmania schreef:

De aanvraagprocedure van Seizoen Club Cards voor het seizoen 2008-2009 is inmiddels van start gegaan. Op de eerste dag dat het aanvraagformulier van de op de website stond vermeld, werd het maar liefst 3000 keer gedownload. Vanwege de enorme interesse, wordt de verkoop over enkele dagen stopgezet.

Er is een stormloop op Seizoen Club Cards voor het seizoen 2008-2009.
Voorrang bestaande Seizoen Club Cardhouders
De medewerkers van PSV Kaartverkoop nemen eerst de verzoeken tot plaatswijzigingen van bestaande Seizoen Club Cardhouders in behandeling, deze worden op datum van binnenkomst behandeld. Vervolgens wordt er gekeken naar de ontvangen nieuwe aanvragen, ook deze worden op datum van binnenkomst behandeld.

Veel plaatswijzigingen, weinig annuleringen
Intussen zijn er veel verzoeken voor plaatswijzigingen van bestaande Seizoen Club Cardhouders ontvangen. Er zijn echter tot nu toe slechts enkele Seizoen Club Cardhouders die hebben aangegeven volgend seizoen geen gebruik meer te maken van hun kaart. Huidige Seizoen Club Cardhouders hebben tot maandag 21 april de mogelijkheid te reageren.

Beperkte mogelijkheden
Aangezien er dit seizoen al een maximum van 29.000 Seizoen Club Cards is verkocht en er wordt verwacht dat niet veel Seizoen Club Cardhouders de kaart annuleren, is het honoreren van verzoeken van plaatswijzigingen al bijzonder lastig. Daarnaast zijn er naar verwachting slechts beperkte mogelijkheden voor nieuwe aanvragen. Heb je interesse in een Seizoen Club Card? Download dan vandaag nog het aanvraagformulier en stuur het op. het aanvraagformulier van de website verwijderd.

Gaat hard dus!

agja ik maak me niet echt zorgen, had m als 3e of 4e ingeleverd (misschien zelfs eerder met een nieuwe aanvraag) omdat er ook mensen sotnden met plaatswijzigingen.
Enig nadeel is misschien omdat ik 2 kaarten wil...
 Help mods!
Pool: 1508eMotM: -Battle-rating: 1.477,0 (daag uit)VoVo: 1844e / - / 1771eOpstelling: 4-4-2
MarPSV
Vedette

Gepost op 2 april 2008 om 14:15:15.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
stefan-farfan schreef:

(...)

agja ik maak me niet echt zorgen, had m als 3e of 4e ingeleverd (misschien zelfs eerder met een nieuwe aanvraag) omdat er ook mensen sotnden met plaatswijzigingen.
Enig nadeel is misschien omdat ik 2 kaarten wil...

Ik denk als je twee plaasen naast elkaar wilt hebben dat je heel weinig kans maakt!
 Help mods!
Pool: 319eMotM: -Battle-rating: 1.535,2 (daag uit)VoVo: 531e / 1288e / 465eOpstelling: 4-4-2
stefan-farfan
Talentje

Gepost op 2 april 2008 om 14:26:07.       MSN: stefangijsbers@msn.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
MarPSV schreef:

(...)

Ik denk als je twee plaasen naast elkaar wilt hebben dat je heel weinig kans maakt!

Dat zien we dan wel weer, ik zal een beetje geluk moeten hebben, maar ik heb een vrij groot gebied opgegeven (1e voorkeur west/oost 1e ring 2e voorkeur: 217,50 - 297,50) en was er als een van de eerste bij, dus ik zien eind mei wel wat voor een bericht ik krijg...
en ik verwacht niet dat ik de enigste ben die 2 plaatsen naast elkaar wil en dat de mensen die opzeggen/ gezegd hebben, allemaal enkelingne zullen zijn maar ik zie wel als ik er geen krijg probeer ik het volgend jaar wel weer opnieuw
 Help mods!
Pool: 1508eMotM: -Battle-rating: 1.477,0 (daag uit)VoVo: 1844e / - / 1771eOpstelling: 4-4-2
jonahund
Toeschouwer

Uit: Eindhoven
Vak: -
Reg.: 10 juli 2006
Gepost op 2 april 2008 om 14:41:21.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dit jaar laatste jaar vak ZZ, jongerenrang met een gemiddelde leeftijd vna 50 ofzo , achja, we hebben maar vak U 6-9 als eerste keus en vak U 10-verder als 2de keus, we zullen wel iets horen of het al vol zit en miss een andere plaats moeten kiezen
 Help mods!
Pool: 4233eMotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
tho
Meervoudig international

Uit: Etten-Leur
Reg.: 22 november 2004
Gepost op 2 april 2008 om 14:43:06.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hoe groot is mijn kans als je op vak PP of RR je keuzes hebt aangegeven? ik heb hem 31 maart om 8 uur 's avonds op de bus gedaan. Dus dan zal hij vandaag wel binnen komen toch?
 Help mods!
Pool: 285eMotM: -Battle-rating: 1.417,4VoVo: 1349e / 5e / 1864eOpstelling: 4-4-2
jonahund
Toeschouwer

Gepost op 2 april 2008 om 14:53:35.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
tho schreef:

Hoe groot is mijn kans als je op vak PP of RR je keuzes hebt aangegeven? ik heb hem 31 maart om 8 uur 's avonds op de bus gedaan. Dus dan zal hij vandaag wel binnen komen toch?

Ben er bang voor, aangezien er maar een stuk of 200 man opzeggen. Je brief komt als het goed is vandaag binnen, maar waarschijnlijk is dat al te laat Je had misschien beter meteen de 31ste langs psv kunnen gaan......
 Help mods!
Pool: 4233eMotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
tho
Meervoudig international

Reg.: 22 november 2004
Gepost op 2 april 2008 om 14:55:25.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
jonahund schreef:

(...)

Ben er bang voor, aangezien er maar een stuk of 200 man opzeggen. Je brief komt als het goed is vandaag binnen, maar waarschijnlijk is dat al te laat Je had misschien beter meteen de 31ste langs psv kunnen gaan......

Toen moest ik werken maar thx voor de info. Probeer het bij het begin van de competitie nog wel eens als er mensen niet betaald hebben.
 Help mods!
Pool: 285eMotM: -Battle-rating: 1.417,4VoVo: 1349e / 5e / 1864eOpstelling: 4-4-2
Simply The Best
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Someren
Vak: West - JJ
Reg.: 8 januari 2007
Gepost op 2 april 2008 om 16:57:27.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb het op 1 April rond de middag ingeleverd, denken jullie dat ik kans maak op 1 plaatsje in vak K of vak J?
 Help mods!
Pool: 121eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 675e / 1078e / 716eOpstelling: 4-5-1
BEST
Regelmatige invaller

Uit: BEST
Reg.: 12 augustus 2006
Gepost op 2 april 2008 om 17:17:06.       MSN: rickstabel@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Je maakt altijd een kleine kans, het feit is wel dat er een hoop mensen het formulier eerder in hebben geleverd en die dus voorgaan. Je kan moeilijk zeggen hoeveel mensen er opzeggen en hun forumlier al hebben ingeleverd dus dat wordt afwachten he ( Ik zelf ook ), heb alleen zelf wel een grote keuze opgegeven. Oost + West en jongerenrang.
 Help mods!
Pool: 1321eMotM: -Battle-rating: 1.424,2VoVo: -Opstelling: incompleet
PSV Kampioenen
Legende

Vak: Oost - V
Reg.: 19 december 1999
Gepost op 2 april 2008 om 18:27:39.       ICQ: 58441900    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
BEST schreef:

Je maakt altijd een kleine kans, het feit is wel dat er een hoop mensen het formulier eerder in hebben geleverd en die dus voorgaan. Je kan moeilijk zeggen hoeveel mensen er opzeggen en hun forumlier al hebben ingeleverd dus dat wordt afwachten he ( Ik zelf ook ), heb alleen zelf wel een grote keuze opgegeven. Oost + West en jongerenrang.

Oost kun je simpelweg gewoon weg strepen. Aangezien de scc houders eerst zijn. Jongerenrang maak je denk ik de meeste kans op.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
jonahund
Toeschouwer

Gepost op 2 april 2008 om 20:08:47.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

snap eerlijk gezegd niet echt waarom iedereen toch op oost wil zitten (staan), als je het aan iemand vraagt zeggen ze: daar is de sfeer het beste en kunnen we sfeer maken. Op zich logisch maar als je ziet dat er op oost ongeveer 3/4 een biertje staat te drinken en 1/4 sfeer maakt is dat toch best raar En ten tweede, als je bijvoorbeeld op west zit kun je ok sfeer maken, gewoon gaan staan en zingen

[Dit bericht is veranderd door jonahund (op 2 april 2008 20:09:37).]
 Help mods!
stefan-farfan
Talentje

Gepost op 2 april 2008 om 21:03:14.       MSN: stefangijsbers@msn.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
jonahund schreef:

snap eerlijk gezegd niet echt waarom iedereen toch op oost wil zitten (staan), als je het aan iemand vraagt zeggen ze: daar is de sfeer het beste en kunnen we sfeer maken. Op zich logisch maar als je ziet dat er op oost ongeveer 3/4 een biertje staat te drinken en 1/4 sfeer maakt is dat toch best raar En ten tweede, als je bijvoorbeeld op west zit kun je ok sfeer maken, gewoon gaan staan en zingen

ja maar op oost heb je toestemming om tijdens de wedstrijd te staan en op west niet voor de rest ben ik t wel met je eens van dat bier drinken/sfeer maken
 Help mods!
mark85
Talentje

Uit: helmond
Reg.: 8 juni 2006
Gepost op 2 april 2008 om 22:52:00.       MSN: kobo1985@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb vandaag een nieuwe aanvraag op de bus gedaan voor oost en 2de keus op west ,dit wordt mijn 1ste jaar na 4 jaar zonder dus hoop dat ik een kans maarjah wordt moeilijk
 Help mods!
Pool: 1166eMotM: -Battle-rating: 1.459,6VoVo: 1060e / 228e / 1011eOpstelling: 4-3-3
we zullen zien Gele kaart: waarschuwing
Legende

Uit: Woensel-Zuid
Reg.: 10 maart 2001
Gepost op 3 april 2008 om 11:10:00.       Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
V.Nistelrooy schreef:

(...)

Mijn 9e jaar op rij.

Gaat snel...

2000-2001 Winnaar Johan Cruijff Schaal V
- Nationaal Kampioen
2001-2002 Winnaar Johan Cruijff Schaal VI
2002-2003 Nationaal Kampioen
2003-2004 Winnaar Johan Cruijff Schaal VIII
2004-2005 Nationaal Kampioen
- KNVB Bekerwinnaar
2005-2006 Nationaal Kampioen
2006-2007 Nationaal Kampioen

Nix te klagen!!

nu 2007-2008 Nationaal Kampioen EN Uefa Cup erbij hoop hoop hoop.

Moet zijn 8e jaar op rij Trots op PSV ongeacht wat er gebeurd!
 Help mods!
Pool: 110eMotM: -Battle-rating: 1.459,3VoVo: 2151e / 1940e / 1782eOpstelling: 4-4-2
Luckycranes
Vedette

Reg.: 26 februari 2004
Gepost op 5 april 2008 om 09:37:51.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

alles is al uitverkocht. Vandaag artikel in ED over de run op SCC's. Nieuwe aanvragen zullen binnenkort niet meer in behandeling worden genomen. Er zijn er al dermate veel binnengekomen dat verder insturen, gezien beperkt aantal mutaties, geen zin meer heeft.

Volgend jaar weer steeds een uitverkocht huis.
 Help mods!
Pool: 116eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 73e / 255e / 37eOpstelling: 4-3-3
haaimethenk
Legende

Vak: West - JJ
Reg.: 24 december 2000
Gepost op 5 april 2008 om 09:40:05.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

seizoen nummer 13 komt er dan aan
 Help mods!
Pool: 1479eMotM: -Battle-rating: 1.489,7VoVo: -Opstelling: incompleet
Navi
International

Uit: Den Bosch
Vak: Zuid - BB
Reg.: 12 november 2006
Gepost op 5 april 2008 om 10:20:02.       MSN: navigatortje@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Luckycranes schreef:

alles is al uitverkocht. Vandaag artikel in ED over de run op SCC's. Nieuwe aanvragen zullen binnenkort niet meer in behandeling worden genomen. Er zijn er al dermate veel binnengekomen dat verder insturen, gezien beperkt aantal mutaties, geen zin meer heeft.

Volgend jaar weer steeds een uitverkocht huis.

Het volledige artikel:

quote:

Vergeefse run op seizoenkaart PSV

EINDHOVEN - Hoewel het huidige seizoen nog wacht op zijn ontknoping heeft PSV al haar eerste opsteker voor de nieuwe voetbaljaargang binnen; tweewekelijks een zo goed als uitverkocht Philips Stadion.

PSV stevent zonder problemen af op de verkoop van 29.200 seizoenkaarten, het maximale aantal. Hiermee evenaart de landskampioen het record van dit seizoen.

PSV heeft de afgelopen week al meer dan vijfduizend aanvragen binnengekregen van supporters die voor de eerste keer een seizoenkaart willen aanschaffen. Zij zullen echter bijna allemaal achter het net vissen. Nieuwkomers komen alleen in aanmerking voor een vaste plek in het stadion (met een capaciteit van 35.000) als huidige kaarthouders afhaken.

Op dit moment heeft PSV 'enkele tientallen' annuleringen ontvangen, aldus hoofd kaartverkoop Coen Schroots. "De opzegtermijn loopt nog tot eind april, maar onze ervaring leert dat veruit de meeste mensen hun seizoenkaart automatisch verlengen."

Gezien dit gegeven plus de grote vraag van potentiële nieuwe seizoenkaarthouders is het vanaf begin volgende week niet meer mogelijk aanvraagformulieren in te sturen. "Wij vinden het wel zo netjes om iedereen nog dit weekend de mogelijkheid te bieden zich in te schrijven. Hoe klein de kans op succes ook is", zegt Schroots.

PSV probeert de komende weken eerst tegemoet te komen aan de eventuele wensen van huidige kaarthouders (zoals plaatswijzigingen). Hierna worden de nieuwe aanvragen op datum van binnenkomst behandeld.

Met de vierde landstitel op rij in het verschiet is de run op seizoenkaarten niet verwonderlijk. "Natuurlijk, de sportieve resultaten zijn hier onlosmakelijk mee verbonden", stelt Schroots. "Maar we moeten ook niet vergeten dat we al tientallen jaren een brede, stabiele basis hebben met meer dan twintigduizend seizoenkaarthouders."

Toch hebben de successen ook een keerzijde. Door het beperkte aantal kaarten in de losse verkoop (enkele honderden) is het bijna ondoenlijk om een keertje een competitiewedstrijd van de Eindhovenaren te bezoeken. Zo was de wedstrijd PSV-FC Twente van 13 april al binnen één minuut uitverkocht. "Dat gebeurde dit jaar al zeven keer eerder zo snel", aldus Schroots, die verwacht dat het er volgend seizoen niet anders aan toe gaat. "Het is bijna een loterij geworden om ertussen te komen."

Help mods!
Pool: 522eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
phoolie99
Jeugdspeler

Uit: Bijna Eindhoven
Vak: Oost - X
Reg.: 2 september 2004
Gepost op 5 april 2008 om 10:29:49.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Seizoen nr 15 alweer!!!! Begonnen op de L-side, via de Jongerenrang nu voor +/- het 10e jaar op Oost!

En natuurlijk zijn we er volgend seizoen weer bij!!!

Help mods!
Pool: 2623eMotM: -Battle-rating: 1.440,8VoVo: -Opstelling: incompleet
Eendracht Maakt Macht
Lid 2e elftal

Vak: Zuidoost - ZZ
Reg.: 3 december 2007
Gepost op 5 april 2008 om 11:32:19.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

pff ik ben wel blij dat dit m'n 3e seizoen wordt. ik had toen geen moeite om ertussen te komen..
 Help mods!
Pool: 632eMotM: -Battle-rating: 1.413,8VoVo: 1335e / 1742e / 1058eOpstelling: 4-3-3
MarPSV
Vedette

Gepost op 5 april 2008 om 11:57:08.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ongeveer 5000 mensen die achter het net vissen, dat is echt veel . Er zijn nu ook pas enkele tientallen die hun seizoenskaart hebben opgezegt, dat is ook behoorlijk weinig volgens mij!

Ik ben blij dat ik afgelopen jaar al een seizoenskaart hen aangevraagd en gekocht zodat ik er volgend seizoen iniedergeval zeker van ben!
 Help mods!

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 12 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk

21 maart groot Netwerk.to $500 freeroll Pokertoernooi