| Poster | | Topic: Seizoenskaarten 2008-2009 |  |
|
Reus Legende
Uit: Eindhoven Vak: Oost - X Posts: 3467 Reg.: 12 maart 1999 | Aankomend seizoen mijn 12e alweer
|
|
|
we zullen zien  Legende
Uit: Woensel-Zuid Vak: Oost - V Posts: 2987 Reg.: 10 maart 2001 | Wordt echt tijd voor een uitbereiding
|
|
|
STRIPES Vaste waarde in elftal
Vak: - Posts: 431 Reg.: 13 januari 2004 |
quote: Luckycranes schreef:
Vandaag artikel in ED over de run op SCC's. Nieuwe aanvragen zullen binnenkort niet meer in behandeling worden genomen. Er zijn er al dermate veel binnengekomen dat verder insturen, gezien beperkt aantal mutaties, geen zin meer heeft.
Volgend jaar weer steeds een uitverkocht huis.
In het ED stond verder dat PSV seizoenkaarthouders heeft in o.a. Helsinki, Munchen, Parijs, Monaco, Newcastle, Londen en Ameland!!!
|
|
|
PSV4ever1 Geselecteerd voor Oranje
Uit: Den Bosch Vak: West - J Posts: 522 Reg.: 30 oktober 2006 |
quote: Reus schreef:
Aankomend seizoen mijn 12e alweer
Voor mij ook 
|
|
|
Simply The Best Geselecteerd voor Oranje
Uit: Someren Vak: West - JJ Posts: 658 Reg.: 8 januari 2007 | PSV moet echt serieus gaan nadenken over een uitbereiding! 5000 man die achter het net vissen is veel en dan denk ik dat er nog formulieren binnen moeten komen. Gewoon 10000 plaatsen erbij dat is een mooie aantal voor PSV denk ik.
Ik hoop dat ik er tussen kom, al is die kans wel héél klein.
|
|
|
Kezmania Nationale topspeler
Uit: Groningen Vak: Zuid - BB Posts: 827 Reg.: 30 maart 2000 | Inmiddels al stop gezet, meer dan 7000 keer gedownload dat inschrijfformulier...
|
|
|
Uit: Someren Vak: West - JJ Posts: 658 Reg.: 8 januari 2007 | Vak JJ rond de 32e rij, weet iemand hoe hoog je dan ongeveer zit?
|
|
|
MarPSV Vedette
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 2959 Reg.: 13 september 2004 |
quote: Simply The Best schreef:
Vak JJ rond de 32e rij, weet iemand hoe hoog je dan ongeveer zit?
Dat is behoorlijk hoog. Bijna helemaal bovenin! Er zit dan volgens mij nog 1 of 2 rijen boven je maar dat is het dan!
|
|
|
itzme Legende
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 1684 Reg.: 2 november 2000 |
quote: MarPSV schreef:
(...)
Dat is behoorlijk hoog. Bijna helemaal bovenin! Er zit dan volgens mij nog 1 of 2 rijen boven je maar dat is het dan!
Wel lekker warm :P
|
|
|
Romariooo. Bankzitter
Uit: Reusel Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 229 Reg.: 15 augustus 2006 | Ik ga mijn seizoenskaart opzeggen, lekker met andere supporters hier tele2 kijken, niets van me laten horen als we 2e staan en als we 1e staan, lach ik iedere **** uit.
Als PSV 2e of lager staat, zeg ik wel stiekem dat ik voor een andere club ben, dan hoef ik met niet te schamen...
NOT! STEUN PSV, IN GOEDE EN SLECHTE TIJDEN, VERLENG DIE SEIZOENSKAARTEN
|
|
|
stefan-farfan Talentje
Uit: Wilbertoord Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 87 Reg.: 9 april 2006 |
quote: Romariooo. schreef:
Ik ga mijn seizoenskaart opzeggen, lekker met andere supporters hier tele2 kijken, niets van me laten horen als we 2e staan en als we 1e staan, lach ik iedere **** uit.
Als PSV 2e of lager staat, zeg ik wel stiekem dat ik voor een andere club ben, dan hoef ik met niet te schamen...
Idd je moet je club blijven steunen (zie laatste couplet van het clublied!!)
Al hoop ik dat ik er volgend jaar er tussen kom, had de afgelopen jaren niet de mogelijkheid om regelmatig naar eindhoven te komen, die heb ik nu dus wel..
afwachten dus!
|
|
|
PSV Kampioenen Legende
Uit: Eindhoven Vak: Oost - V Posts: 8683 Reg.: 19 december 1999 |
quote: Romariooo. schreef:
Ik ga mijn seizoenskaart opzeggen, lekker met andere supporters hier tele2 kijken, niets van me laten horen als we 2e staan en als we 1e staan, lach ik iedere **** uit.
En waarop is deze post gebasseerd? 
|
|
|
Gelderse Boer Legende Winnaar Soccer Netwerk VoVo Europees 2006/2007
Uit: Nijmegen/Wijchen Vak: Oost - X Posts: 10366 Reg.: 8 augustus 2001 | Ik denk dat de fristi hem naar zijn hoofd is gestegen 
|
|
|
|
mark85 Talentje
Uit: helmond Vak: Oost - V Posts: 68 Reg.: 8 juni 2006 | Waneer word bekend dat je een plaats hebt of niet
|
|
|
Uit: Someren Vak: West - JJ Posts: 658 Reg.: 8 januari 2007 |
quote: mark85 schreef:
Waneer word bekend dat je een plaats hebt of niet
Uiterlijk eind Mei krijg je bericht.
|
|
|
Uit: Someren Vak: West - JJ Posts: 658 Reg.: 8 januari 2007 | Komend seizoen mijn eerste seizoenskaart, op West JJ. 
|
|
|
stefan-farfan Talentje
Komend seizoen mijn eerste seizoenskaart, op West JJ. 
Heb jij dan al bericht gehad??
|
|
|
Uit: Someren Vak: West - JJ Posts: 658 Reg.: 8 januari 2007 |
quote: stefan-farfan schreef:
(...)
Heb jij dan al bericht gehad??
Ja, want ik heb hem overgenomen van iemand anders.
|
|
|
stefan-farfan Talentje
(...)
Ja, want ik heb hem overgenomen van iemand anders.
ow oke ik heb (2) nieuwe aangevraagd, en ik neem aan dat ze het op volgorde van binnenkomst doen, dus die er om 10 uur voor de deur stonden te wachten als eerste behandelen, en niet op DATUM van binnenkomst...
Even afwachten dus..
|
|
|
PSV Kampioenen Legende
(...)
ow oke ik heb (2) nieuwe aangevraagd, en ik neem aan dat ze het op volgorde van binnenkomst doen, dus die er om 10 uur voor de deur stonden te wachten als eerste behandelen, en niet op DATUM van binnenkomst...
Even afwachten dus..
Gaat gewoon op datum van binnenkomst.
|
|
|
stefan-farfan Talentje
quote: PSV Kampioenen schreef:
(...)
Gaat gewoon op datum van binnenkomst.
oh dus de mensen die op 31 maart, toen de verkoop begon als laatste hebben ingeleverd zijn het eerst aan de beurt, die liggen dan bovenop de stapel van de eerste dag of zie ik het verkeerd??
|
|
|
PSV Kampioenen Legende
(...)
oh dus de mensen die op 31 maart, toen de verkoop begon als laatste hebben ingeleverd zijn het eerst aan de beurt, die liggen dan bovenop de stapel van de eerste dag of zie ik het verkeerd??
Als ze de 31ste maart zijn begonnen met het verstrekken van de aanvraagformulieren en jij levert hem dezelfde dag nog aan, dan ligt 31 maart bovenop.
Lever jij hem pas eind april in, dan lig je ergens onderop. Maar schat sowieso de kans vrij klein dat er plaatsen vrij komen.
|
|
|
Remco. Legende
Vak: West - JJ Posts: 9334 Reg.: 19 juni 2003 | Ik heb mijn wijziging vandaag binnengekregen, vak K. Helaas geen oost, volgend seizoen beter 
|
|
|
PSVEindhoven92  Vaste waarde in elftal
Vak: - Posts: 373 Reg.: 4 maart 2007 | Dan hoop ik binnekort ook mijn wijziging binnen te krijgen. Heb 'm erg snel opgestuurd, maar is nu toch al een tijd terug maar ze zeiden toch half Mei ofzo?
|
|
| Pool: 2119e | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
bakkertjuhhh Aanstormend talent
Uit: eindhoven Vak: West - L Posts: 165 Reg.: 2 januari 2008 | Op mijn brief staat dat je begin augustus die wijziging binnenkrijgt
|
|
|