| Poster | | Topic: Seizoenskaarten 2008-2009 |  |
|
PSVEindhoven92 Vaste waarde in elftal
Vak: - Posts: 382 Reg.: 4 maart 2007 | Dan pas ja? Dat is wel heel erg laat, kan iemand dit bevestigen?
|
|
| Pool: 2119e | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
MarPSV Vedette
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 2976 Reg.: 13 september 2004 |
quote: bakkertjuhhh schreef:
Op mijn brief staat dat je begin augustus die wijziging binnenkrijgt
Dan weet ik niet wat voor brief jij hebt want dit klopt zeker niet. Op de site staat ook dat je medio mei bericht krijgt en in augustus is je geld al afgeschreven dus dan kunnen ze nooit dan pas bericht sturen!
|
|
|
PSV Kampioenen Legende
Uit: Eindhoven Vak: Oost - V Posts: 8688 Reg.: 19 december 1999 |
quote: bakkertjuhhh schreef:
Op mijn brief staat dat je begin augustus die wijziging binnenkrijgt
Je nieuwe scc denk ik dat je bedoeld.
|
|
|
Vak: - Posts: 382 Reg.: 4 maart 2007 | De wijziging krijg je dus medio Mei?
|
|
|
PSV Kampioenen Legende
Uit: Eindhoven Vak: Oost - V Posts: 8688 Reg.: 19 december 1999 |
quote: PSVEindhoven92 schreef:
De wijziging krijg je dus medio Mei?
Ja, aangezien ze omstreeks 30 juni het geld gaan innen moet je het voor die tijd wel weten.
Wat hij exact bedoeld is dat je in augustus daar de bevestiging + (nieuwe) scc van krijgt met een PSV Fanwijzer.
Heb dit namelijk nog effe nagekeken in de brief die ik van PSV heb gehad.
|
|
|
tha boer Geselecteerd voor Oranje
Uit: Geldrop Vak: Zuid - BB Posts: 531 Reg.: 12 juli 2006 | Is het een slecht teken als je nu nog geen bericht hebt gehad?
|
|
|
PSV Kampioenen Legende
Uit: Eindhoven Vak: Oost - V Posts: 8688 Reg.: 19 december 1999 | Nee hoor, gewoon geduld hebben. De termijn medio mei is immers nog niet verstreken. Anders zou je over 1 tot 1,5 week effe moeten bellen met de kaartverkoop over de stand van zaken.
|
|
|
bakkertjuhhh Aanstormend talent
Uit: eindhoven Vak: West - L Posts: 167 Reg.: 2 januari 2008 | Effe goed teruggekeken en zag toch dat medio mei de bevestiging zal komen voor een wijziging
P.S. Heb hem nog niet 
|
|
|
Sander mr psv Veelbelovend talent
Uit: Veldhoven Vak: Noord - TT Posts: 104 Reg.: 21 juli 2007 | Maar als je er dus geen heb wordt het lastig.
|
|
|
Uit: eindhoven Vak: West - L Posts: 167 Reg.: 2 januari 2008 |
quote: Sander mr psv schreef:
Maar als je er dus geen heb wordt het lastig.

|
|
|
jos Vakkie HH Lid 2e elftal
Uit: Cuijk Vak: Oost - VV Posts: 164 Reg.: 12 oktober 2006 | Vandaag bericht gehad met de post.
Volgend jaar naar vak VV in plaats van vak HH
Mijn dag kan niet kapot
Ik woon in Cuijk dus ik denk dat al die andere wijzigingsbrieven eerder gepost zijn in Eindhoven dan hier in Cuijk.
|
|
|
Markpsv15 Toeschouwer
Vak: Oost - W Posts: 17 Reg.: 8 juli 2007 | Ik zat afgelopen jaar op E en nu heb ik bevestiging gekregen dat ik op W mag komen zitten. Wat ben ik blij. 
|
|
|
Vak: - Posts: 382 Reg.: 4 maart 2007 |
quote: Markpsv15 schreef:
Ik zat afgelopen jaar op E en nu heb ik bevestiging gekregen dat ik op W mag komen zitten. Wat ben ik blij. 
Staan.
Ben benieuwd wanneer ik hem krijg, woon niet ver van Eindhoven af dus kan niet lang meer duren lijkt me. Hoop echt dat ik naar een ander vak kan!
|
|
|
|
Markpsv15 Toeschouwer
Vak: Oost - W Posts: 17 Reg.: 8 juli 2007 | Dat bedoel ik eigenlijk ook ja staan. Ik ben er heel blij mee.
[Dit bericht is veranderd door Markpsv15 (op 11 mei 2008 01:20:19).]
|
|
|
Flipje Vaste waarde in elftal
Uit: Roosendaal Vak: Zuid - E Posts: 384 Reg.: 28 mei 2005 |
quote: jos Vakkie HH schreef:
wijzigingsbrieven eerder gepost zijn in Eindhoven dan hier in Cuijk.
Wij zitten nog te wachten op 1 extra aanvraag . Maar ja, het kan wat langer duren omdat TNT stakingsacties houdt en dat niet alle bevestigingen gelijk verzonden worden.
Dus we blijven duimen
|
|
|
Uit: eindhoven Vak: West - L Posts: 167 Reg.: 2 januari 2008 | Ook nog niet binnen maarja het is nou pinksteren verwacht dat hij morgen binnenkomt 
|
|
|
psv reusel Veelbelovend talent
Uit: Reusel Vak: West - L Posts: 94 Reg.: 31 oktober 2007 | Mijn brief heb ik een aantal dagen geleden al binnen gehad. Gewoon weer dezelfde plaatsen als afgelopen jaar. 
|
|
| Pool: 5033e | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
quote: Flipje schreef:
(...)
Wij zitten nog te wachten op 1 extra aanvraag . Maar ja, het kan wat langer duren omdat TNT stakingsacties houdt en dat niet alle bevestigingen gelijk verzonden worden.
Dus we blijven duimen
Pff ik heb ook nog niks gehoord, dat vind ik wel raar want verschillende mensen uit mijn woonplaats hebben al wel bericht gehad. Als donderdag nog niks heb eens effe een telefoontje plegen.
|
|
|
stefan-farfan Veelbelovend talent
Uit: Wilbertoord Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 100 Reg.: 9 april 2006 | Heb vandaag gebeld en ze zeiden Eind mei krijg je bericht voor een nieuwe aanvraag 2 weken wachten dus en dan maar weer bellen als ik geen bericht heb 
|
|
|
Verrulo (psv-emm) Vaste waarde in elftal
Uit: PSV-EMM Vak: Oost - X Posts: 414 Reg.: 29 november 2004 | Vandaag een brief gekregen met heel goed nieuws!!!!
|
|
|
Gelderse Boer Legende Winnaar Soccer Netwerk VoVo Europees 2006/2007
Uit: Nijmegen/Wijchen Vak: Oost - X Posts: 10383 Reg.: 8 augustus 2001 |
quote: Verrulo (psv-emm) schreef:
Vandaag een brief gekregen met heel goed nieuws!!!!
Oost?
|
|
|
Uit: eindhoven Vak: West - L Posts: 167 Reg.: 2 januari 2008 |
quote: Markpsv15 schreef:
Ik zat afgelopen jaar op E en nu heb ik bevestiging gekregen dat ik op W mag komen zitten. Wat ben ik blij. 
Had jij meteen de eerste dag de brief voor de wijziging meteen terug gestuurd..???
|
|
|
Sjefkoning Internationale topspeler
Uit: Eindhoven Vak: Zuid - E Posts: 1139 Reg.: 30 mei 2001 | Ik heb vandaag een brief gehad dat mijn plaats komt te vervallen volgend jaar! Ze gaan de 3de verdieping van de Zuid tribune verbouwen. Zoals ik het begrijp vervallen alle plaatsen op de Zuid tribune op rij 3... Weet iemand precies wat er verbouwd wordt?
Nu zitten wij met z'n drieen naast elkaar. Ben erg benieuwd hoe ze dit oplossen. Krijgen nu eventueel plekken aangeboden op Ere noord, vakken P en R... Maar die plaatsen kosten minimaal 100 euro meer per jaar! Het eerste jaar wordt dat nog vergoed, maar ga er maar vanuit dat het die jaren erna zelf betaald moet worden... 
Niet echt een goed voorteken voor de mensen die een seizoenskaart hebben aangevraagd als de complete rij 3 van de eerste ring van Zuid verdwijnt.
|
|
|
MarPSV Vedette
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 2976 Reg.: 13 september 2004 | Had meteen de eerste dag een brief gestuurd naar PSV. Nog geen bericht gehad dus we wachten maar af. Hoop nog op een plaatswijziging en anders blijf ik wel gezellig zitten waar ik nu zit 
|
|
|
quote: MarPSV schreef:
Had meteen de eerste dag een brief gestuurd naar PSV. Nog geen bericht gehad dus we wachten maar af. Hoop nog op een plaatswijziging en anders blijf ik wel gezellig zitten waar ik nu zit 
Heb ik dus ook. Heb hem de 1e of de 2e dag meteen opgestuurd (wijziging).
Maarja, we blijven dus afwachten..
|
|
|