| Poster | | Topic: Seizoenskaarten 2008-2009 |  |
|
luukieluuk Bankzitter
Uit: Utrecht Vak: Zuid - E Posts: 192 Reg.: 20 februari 2003 |
quote: Sjefkoning schreef:
Ik heb vandaag een brief gehad dat mijn plaats komt te vervallen volgend jaar! Ze gaan de 3de verdieping van de Zuid tribune verbouwen. Zoals ik het begrijp vervallen alle plaatsen op de Zuid tribune op rij 3... Weet iemand precies wat er verbouwd wordt?
Nu zitten wij met z'n drieen naast elkaar. Ben erg benieuwd hoe ze dit oplossen. Krijgen nu eventueel plekken aangeboden op Ere noord, vakken P en R... Maar die plaatsen kosten minimaal 100 euro meer per jaar! Het eerste jaar wordt dat nog vergoed, maar ga er maar vanuit dat het die jaren erna zelf betaald moet worden... 
Niet echt een goed voorteken voor de mensen die een seizoenskaart hebben aangevraagd als de complete rij 3 van de eerste ring van Zuid verdwijnt.
Ik heb dezelfde brief gekregen. Ik vraag me ook af wat een psv certificaat is, wat het kost en wat het inhoud? Weet iemand dat?
|
|
|
MarPSV Vedette
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 3040 Reg.: 13 september 2004 |
quote: luukieluuk schreef:
(...)
Ik heb dezelfde brief gekregen. Ik vraag me ook af wat een psv certificaat is, wat het kost en wat het inhoud? Weet iemand dat?
Wat het is weet ik niet precies. Soort extra iets waardoor je extra goede plaatsen kan kopen ofzoo, op de duurdere tribunes. Ik weet alleen wel dat die dingen uitverkocht zijn want dat had ik gelezen op de psv site!
|
|
|
luukieluuk Bankzitter
quote: MarPSV schreef:
(...)
Wat het is weet ik niet precies. Soort extra iets waardoor je extra goede plaatsen kan kopen ofzoo, op de duurdere tribunes. Ik weet alleen wel dat die dingen uitverkocht zijn want dat had ik gelezen op de psv site!
Ik had ook gelezen dat het uitverkocht was. Alleen wij kunnen nu dus alleen op de open plaatsen op zuid (ongetwijfeld duurder en niet naast elkaar) of de certificaatvakken plaats nemen. Op de certificaatvakken ben je verplicht om een een certificaat te kopen, er staat alleen helemaal nergens wat dat kost (is het jaarlijks of eenmalig) en wat het is. Heel raar!
Echt blij ben ik niet, ook al wordt het volgend jaar niet duurder, het jaar daarop zijn we gegarandeerd meer geld kwijt, waarschijnlijk zo'n 100 euro.
Nou ja dan ga ik maar niet naar de eerste ronde CL, dan heb ik dat er uit ;-)
[Dit bericht is veranderd door luukieluuk (op 14 mei 2008 20:31:12).]
|
|
|
Luckycranes Vedette
Vak: - Posts: 1499 Reg.: 26 februari 2004 | Ik heb een gehoord dat commerciele ruimten op de derde verdieping zouden worden verbouwd. Business club zit op de 4e. Vraag me alleen af wat de invloed van die verbouwing op het verdwijnen is van rij 3. Verdwijnen er nog meer plaatsen.
Erg veel open plaatsen zijn er niet op zuid bij mijn weten dus zal moeilijk worden voor de mensen wie het aangaat en zeker ook nog als je bij elkaar zit.
|
|
|
Sjefkoning Internationale topspeler
Uit: Eindhoven Vak: Zuid - E Posts: 1140 Reg.: 30 mei 2001 |
quote: Luckycranes schreef:
Ik heb een gehoord dat commerciele ruimten op de derde verdieping zouden worden verbouwd. Business club zit op de 4e. Vraag me alleen af wat de invloed van die verbouwing op het verdwijnen is van rij 3. Verdwijnen er nog meer plaatsen.
Erg veel open plaatsen zijn er niet op zuid bij mijn weten dus zal moeilijk worden voor de mensen wie het aangaat en zeker ook nog als je bij elkaar zit.
Ja, ik snap ook niet waarom rij 3 dan verdwijnt...? Je zou eerder de bovenste rij verwachten?
|
|
|
Verrulo (psv-emm) Vaste waarde in elftal
Uit: PSV-EMM Vak: Oost - X Posts: 416 Reg.: 29 november 2004 |
quote: Gelderse Boer schreef:
(...)
Oost?
Ja eindelijk, vak X
|
|
|
Markpsv15 Toeschouwer
Vak: Oost - W Posts: 20 Reg.: 8 juli 2007 | Ik had brief meteen weer terug gestuurd naar PSV en heb al 2 weken terug bericht gehad ofzo dus goed nieuws
|
|
|
Eindhoven 040 stefan-farfan  Veelbelovend talent
Uit: Wilbertoord Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 111 Reg.: 9 april 2006 | Zouden ze de boel dan toch gaan verbouwen dat er meer plaatsen komen voor 'gewone' suporters ipv buisness etc etc
|
|
|
Navi International
Uit: Den Bosch Vak: Zuid - BB Posts: 969 Reg.: 12 november 2006 |
quote: luukieluuk schreef:
(...)
Ik had ook gelezen dat het uitverkocht was. Alleen wij kunnen nu dus alleen op de open plaatsen op zuid (ongetwijfeld duurder en niet naast elkaar) of de certificaatvakken plaats nemen. Op de certificaatvakken ben je verplicht om een een certificaat te kopen, er staat alleen helemaal nergens wat dat kost (is het jaarlijks of eenmalig) en wat het is. Heel raar!
Echt blij ben ik niet, ook al wordt het volgend jaar niet duurder, het jaar daarop zijn we gegarandeerd meer geld kwijt, waarschijnlijk zo'n 100 euro.
Nou ja dan ga ik maar niet naar de eerste ronde CL, dan heb ik dat er uit ;-)
Kan er naast zitten maar zo'n certificaat kan zo'n 2500 euro kosten wat ik ooit gehoord heb 
Of dit eenmalig is of per jaar weet ik niet.
quote: Eindhoven 040 schreef:
Zouden ze de boel dan toch gaan verbouwen dat er meer plaatsen komen voor 'gewone' suporters ipv buisness etc etc
Misschien het uitvak kleiner maken? Hoe staat het eigenlijk met die plannen?
[Dit bericht is veranderd door Navi (op 15 mei 2008 12:36:21).]
|
|
| Pool: 522e | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
PSV Kampioenen Legende
Uit: Eindhoven Vak: Oost - V Posts: 8710 Reg.: 19 december 1999 |
Zouden ze de boel dan toch gaan verbouwen dat er meer plaatsen komen voor 'gewone' suporters ipv buisness etc etc
Tuurlijk niet, Business seats plaatsen zijn zoveel belangrijker dan scc plaatsen. Dus die verdwijnen echt niet.
[Dit bericht is veranderd door PSV Kampioenen (op 15 mei 2008 12:26:59).]
|
|
|
Uit: Wilbertoord Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 111 Reg.: 9 april 2006 | ja daar heb je wel gelijk in maar kijk is hoeveel mensen psv moet gaan teleurstellen omdat er geen plaats meer is.. tuurlijk psv wil zoveel mogelijk geld verdienen (logisch) maar toch zou ik t jammer vinden als er gewone plaatsen verdwijnen zodat de buisness seats kunnen worden uitgebreid.
|
|
|
bakkertjuhhh Aanstormend talent
Uit: eindhoven Vak: West - L Posts: 170 Reg.: 2 januari 2008 |
quote: Navi schreef:
(...)
Misschien het uitvak kleiner maken? Hoe staat het eigenlijk met die plannen?
Denk het niet Spurs had al zitten huilen dat het te klein was 
|
|
|
Navi International
Uit: Den Bosch Vak: Zuid - BB Posts: 969 Reg.: 12 november 2006 |
quote: bakkertjuhhh schreef:
(...)
Denk het niet Spurs had al zitten huilen dat het te klein was 
Je ziet dat bij de meeste clubs de uitvakken worden gesplitst om meer eigen supporters te laten komen. Zie niet in waarom dit niet bij ons kan.
|
|
| Pool: 522e | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
|
V.Nistelrooy Legende Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld; meer prijzen
Vak: Oost - X Posts: 7436 Reg.: 17 oktober 2003 | Tijdens thuiswedstrijden in de eredivisie zou het uitvak hendig kunnen halveren! Behalve tegen 010 en 020.
Maar of 't ook mogelijk is, zijn ze nog aant onderzoeken.
|
|
|
Reus Legende
Uit: Eindhoven Vak: Oost - X Posts: 3477 Reg.: 12 maart 1999 | Geloof dat PSV net als in 020 en Breda en 010 een flexibel uitvak wil.
|
|
|
Flipje Vaste waarde in elftal
Uit: Roosendaal Vak: Zuid - E Posts: 393 Reg.: 28 mei 2005 | Wij hebben ook een brief gehad dat onze plaatsen vervallen . Ik kan me ook niet herinneren dat ik er iets over gelezen heb dat die plannen er waren. Dan hadden we misschien op voorhand al een wijziging aan kunnen vragen.
Nu maar even een mailtje gezonden met wat vragen over o.a. de gevolgen voor seizoen 2009-2010 (tsja, je kunt er niet vroeg genoeg bij zijn ), de prijzen / plaatsen van de passepartouts voor CL enz enz.
Als we antwoord hebben, laten we het jullie weten.
|
|
|
PSV Kampioenen Legende
Uit: Eindhoven Vak: Oost - V Posts: 8710 Reg.: 19 december 1999 |
quote: Flipje schreef:
Wij hebben ook een brief gehad dat onze plaatsen vervallen . Ik kan me ook niet herinneren dat ik er iets over gelezen heb dat die plannen er waren. Dan hadden we misschien op voorhand al een wijziging aan kunnen vragen.
Nu maar even een mailtje gezonden met wat vragen over o.a. de gevolgen voor seizoen 2009-2010 (tsja, je kunt er niet vroeg genoeg bij zijn ), de prijzen / plaatsen van de passepartouts voor CL enz enz.
Ik denk dat je het toch nooit zwart op wit krijgt van PSV wat de prijzen worden voor het seizoen erop. Dus hecht daar niet teveel waarde aan.
Als jou CL plaatsen op de 1 of andere ook vervallen krijg je als eerste de keus voor plaatsen ergens anders in het stadion.
|
|
|
luukieluuk Bankzitter
quote: Flipje schreef:
Wij hebben ook een brief gehad dat onze plaatsen vervallen . Ik kan me ook niet herinneren dat ik er iets over gelezen heb dat die plannen er waren. Dan hadden we misschien op voorhand al een wijziging aan kunnen vragen.
Ben erg benieuwd naar het antwoord. Vandaag hebben wij gebeld. Wij zullen wel een probleem worden omdat we met zijn 3-en zijn. Verwachting is dan ook dat het iets op de Noord-tribune wordt.
We hebben ook gevraagd naar de gevolgen voor de prijs 2009-2010, ik wil namelijk niet 100 euro per jaar meer moeten gaan betalen omdat onze plaatsen vervallen zijn. Er wordt gezegd dat er volgend seizoen opnieuw gekeken wordt of er vergelijkbare plaatsen (zal altijd wel iets duurder worden, maar toch) voor ons te vinden zijn. Is dat niet het geval zou er wederom naar een alternatief als dit jaar worden gekeken, dus betere plaatsen voor de prijs van de oude plaats.
Of we dat ooit zwart op wit gaan krijgen is natuurlijk de vraag, maar wat is het alternatief. Trouwe supporters het stadion uisturen omdat er een paar businessseats bijkomen? Als ze ons die 100 euro paar jaar schenken, daar worden ze echt niet arm van. De nieuwe plaatsen en ongetwijweld nieuwe prijzen wegen daar ruimschoots tegen op.
Ik zal ook laten weten wat de uiteindelijke oplossing is.
|
|
|
Luckycranes Vedette
Vak: - Posts: 1499 Reg.: 26 februari 2004 |
quote: De verbouwing heeft tot gevolg dat onder meer de bovenste rij tribuneplaatsen van de eerste ring op de zuidtribune komt te vervallen. De Seizoen Club Cardhouders voor wie dit gevolgen heeft hebben daarvan, inclusief alle geboden oplossingen en alternatieven, intussen persoonlijk bericht van thuis ontvangen.
Quote van de site van PSV.....dit zou ik nog kunnen begrijpen maar lees hier dat mensen van rij 3 een en andere plaats krijgen of schuift alles 1 rij naar beneden en moeten de mensen van rij 3 naar een andere plek.
|
|
|
bakkertjuhhh Aanstormend talent
Uit: eindhoven Vak: West - L Posts: 170 Reg.: 2 januari 2008 |
quote: Navi schreef:
(...)
Je ziet dat bij de meeste clubs de uitvakken worden gesplitst om meer eigen supporters te laten komen. Zie niet in waarom dit niet bij ons kan.
Dat kan wel maar niet kleiner maken.
P.S. heb net gebeld...blijf zitten op L 
|
|
|
luukieluuk Bankzitter
quote: Luckycranes schreef:
(...)
Quote van de site van PSV.....dit zou ik nog kunnen begrijpen maar lees hier dat mensen van rij 3 een en andere plaats krijgen of schuift alles 1 rij naar beneden en moeten de mensen van rij 3 naar een andere plek.
Iedereen schuift een rij naar beneden. Misschien dat straks rij 3 overgeslagen wordt, dus dat je rij 2 en rij 4,5 etc hebt. Dan lijkt het net alsof er niks is veranderd.
Rij 2 is voor de rolstoelbegeleiders, dus daarom wordt deze overgeslagen.
|
|
|
BEST Regelmatige invaller
Uit: BEST Vak: - Posts: 287 Reg.: 12 augustus 2006 | Na 2 jaar geen seizoenskaart door omstandigheden nu wel weer op ZZ rij 33 (weet iemand of dat onder, midden of boven aan is? ).
|
|
|
PSVEindhoven92 Vaste waarde in elftal
Vak: - Posts: 443 Reg.: 4 maart 2007 | Dat is meer aan de onderkant.
|
|
| Pool: 2119e | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Uit: Wilbertoord Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 111 Reg.: 9 april 2006 | @BEST
Heb jij dan al bericht gehad? (heb je een nieuwe aanvraag gedaan) ?
Ik heb vandaag nog geen bericht gehad.. even tot volgende week afwachten dan...
[Dit bericht is veranderd door Eindhoven 040 (op 17 mei 2008 15:08:39).]
|
|
|
BEST Regelmatige invaller
Uit: BEST Vak: - Posts: 287 Reg.: 12 augustus 2006 |
@BEST
Heb jij dan al bericht gehad? (heb je een nieuwe aanvraag gedaan) ?
Ik heb vandaag nog geen bericht gehad.. even tot volgende week afwachten dan...
Jaa ik heb vanmorge brief van psv gehad. Mijn broertje ook en mijn neef vamiddag. Alle 3 nieuwe aanvragen.
|
|
|