PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 PSV SupportersContact
Seizoenskaarten 2008-2009
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 12 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »

Poster
Topic: Seizoenskaarten 2008-2009 
luukieluuk
Bankzitter

Uit: Utrecht
Vak: Zuid - E
Reg.: 20 februari 2003
Gepost op 14 mei 2008 om 20:10:28.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Sjefkoning schreef:

Ik heb vandaag een brief gehad dat mijn plaats komt te vervallen volgend jaar! Ze gaan de 3de verdieping van de Zuid tribune verbouwen. Zoals ik het begrijp vervallen alle plaatsen op de Zuid tribune op rij 3... Weet iemand precies wat er verbouwd wordt?

Nu zitten wij met z'n drieen naast elkaar. Ben erg benieuwd hoe ze dit oplossen. Krijgen nu eventueel plekken aangeboden op Ere noord, vakken P en R... Maar die plaatsen kosten minimaal 100 euro meer per jaar! Het eerste jaar wordt dat nog vergoed, maar ga er maar vanuit dat het die jaren erna zelf betaald moet worden...

Niet echt een goed voorteken voor de mensen die een seizoenskaart hebben aangevraagd als de complete rij 3 van de eerste ring van Zuid verdwijnt.

Ik heb dezelfde brief gekregen. Ik vraag me ook af wat een psv certificaat is, wat het kost en wat het inhoud? Weet iemand dat?
 Help mods!
Pool: 664eMotM: -Battle-rating: 1.499,5VoVo: 622e / 814e / 613eOpstelling: 4-4-2
MarPSV
Vedette

Uit: Meteren
Vak: Oost - YY
Reg.: 13 september 2004
Gepost op 14 mei 2008 om 20:25:52.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
luukieluuk schreef:

(...)

Ik heb dezelfde brief gekregen. Ik vraag me ook af wat een psv certificaat is, wat het kost en wat het inhoud? Weet iemand dat?

Wat het is weet ik niet precies. Soort extra iets waardoor je extra goede plaatsen kan kopen ofzoo, op de duurdere tribunes. Ik weet alleen wel dat die dingen uitverkocht zijn want dat had ik gelezen op de psv site!
 Help mods!
Pool: 319eMotM: -Battle-rating: 1.510,6 (daag uit)VoVo: 532e / 1293e / 465eOpstelling: 4-4-2
luukieluuk
Bankzitter

Gepost op 14 mei 2008 om 20:30:20.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
MarPSV schreef:

(...)

Wat het is weet ik niet precies. Soort extra iets waardoor je extra goede plaatsen kan kopen ofzoo, op de duurdere tribunes. Ik weet alleen wel dat die dingen uitverkocht zijn want dat had ik gelezen op de psv site!

Ik had ook gelezen dat het uitverkocht was. Alleen wij kunnen nu dus alleen op de open plaatsen op zuid (ongetwijfeld duurder en niet naast elkaar) of de certificaatvakken plaats nemen. Op de certificaatvakken ben je verplicht om een een certificaat te kopen, er staat alleen helemaal nergens wat dat kost (is het jaarlijks of eenmalig) en wat het is. Heel raar!
Echt blij ben ik niet, ook al wordt het volgend jaar niet duurder, het jaar daarop zijn we gegarandeerd meer geld kwijt, waarschijnlijk zo'n 100 euro.

Nou ja dan ga ik maar niet naar de eerste ronde CL, dan heb ik dat er uit ;-)

[Dit bericht is veranderd door luukieluuk (op 14 mei 2008 20:31:12).]
 Help mods!
Pool: 664eMotM: -Battle-rating: 1.499,5VoVo: 622e / 814e / 613eOpstelling: 4-4-2
Luckycranes
Vedette

Vak: -
Reg.: 26 februari 2004
Gepost op 14 mei 2008 om 21:05:01.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb een gehoord dat commerciele ruimten op de derde verdieping zouden worden verbouwd. Business club zit op de 4e. Vraag me alleen af wat de invloed van die verbouwing op het verdwijnen is van rij 3. Verdwijnen er nog meer plaatsen.

Erg veel open plaatsen zijn er niet op zuid bij mijn weten dus zal moeilijk worden voor de mensen wie het aangaat en zeker ook nog als je bij elkaar zit.
 Help mods!
Pool: 116eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 60e / 251e / 37eOpstelling: 4-3-3
Sjefkoning
Internationale topspeler

Uit: Eindhoven
Reg.: 30 mei 2001
Gepost op 14 mei 2008 om 22:09:28.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Luckycranes schreef:

Ik heb een gehoord dat commerciele ruimten op de derde verdieping zouden worden verbouwd. Business club zit op de 4e. Vraag me alleen af wat de invloed van die verbouwing op het verdwijnen is van rij 3. Verdwijnen er nog meer plaatsen.

Erg veel open plaatsen zijn er niet op zuid bij mijn weten dus zal moeilijk worden voor de mensen wie het aangaat en zeker ook nog als je bij elkaar zit.

Ja, ik snap ook niet waarom rij 3 dan verdwijnt...? Je zou eerder de bovenste rij verwachten?
 Help mods!
Pool: 583eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Verrulo (psv-emm)
Vaste waarde in elftal

Uit: PSV-EMM
Vak: Oost - X
Reg.: 29 november 2004
Gepost op 15 mei 2008 om 00:30:31.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Gelderse Boer schreef:

(...)

Oost?

Ja eindelijk, vak X
 Help mods!
Pool: 2627eMotM: -Battle-rating: 1.472,8VoVo: -Opstelling: incompleet
Markpsv15
Toeschouwer

Vak: Oost - W
Reg.: 8 juli 2007
Gepost op 15 mei 2008 om 05:38:58.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik had brief meteen weer terug gestuurd naar PSV en heb al 2 weken terug bericht gehad ofzo dus goed nieuws
 Help mods!
Pool: 1756eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Eindhoven 040
stefan-farfan
Veelbelovend talent

Uit: Wilbertoord
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 9 april 2006
Gepost op 15 mei 2008 om 09:45:07.       MSN: stefangijsbers@msn.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zouden ze de boel dan toch gaan verbouwen dat er meer plaatsen komen voor 'gewone' suporters ipv buisness etc etc
 Help mods!
Pool: 1508eMotM: -Battle-rating: 1.476,6 (daag uit)VoVo: 1853e / - / 1771eOpstelling: 4-4-2
Navi
International

Uit: Den Bosch
Vak: Zuid - BB
Reg.: 12 november 2006
Gepost op 15 mei 2008 om 12:20:25.       MSN: navigatortje@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
luukieluuk schreef:

(...)

Ik had ook gelezen dat het uitverkocht was. Alleen wij kunnen nu dus alleen op de open plaatsen op zuid (ongetwijfeld duurder en niet naast elkaar) of de certificaatvakken plaats nemen. Op de certificaatvakken ben je verplicht om een een certificaat te kopen, er staat alleen helemaal nergens wat dat kost (is het jaarlijks of eenmalig) en wat het is. Heel raar!
Echt blij ben ik niet, ook al wordt het volgend jaar niet duurder, het jaar daarop zijn we gegarandeerd meer geld kwijt, waarschijnlijk zo'n 100 euro.

Nou ja dan ga ik maar niet naar de eerste ronde CL, dan heb ik dat er uit ;-)

Kan er naast zitten maar zo'n certificaat kan zo'n 2500 euro kosten wat ik ooit gehoord heb
Of dit eenmalig is of per jaar weet ik niet.

quote:
Eindhoven 040 schreef:

Zouden ze de boel dan toch gaan verbouwen dat er meer plaatsen komen voor 'gewone' suporters ipv buisness etc etc

Misschien het uitvak kleiner maken? Hoe staat het eigenlijk met die plannen?

[Dit bericht is veranderd door Navi (op 15 mei 2008 12:36:21).]
 Help mods!
Pool: 522eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
PSV Kampioenen
Legende

Vak: Oost - V
Reg.: 19 december 1999
Gepost op 15 mei 2008 om 12:23:46.       ICQ: 58441900    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Eindhoven 040 schreef:

Tuurlijk niet, Business seats plaatsen zijn zoveel belangrijker dan scc plaatsen. Dus die verdwijnen echt niet.

[Dit bericht is veranderd door PSV Kampioenen (op 15 mei 2008 12:26:59).]
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Eindhoven 040
stefan-farfan
Veelbelovend talent

Gepost op 15 mei 2008 om 13:30:11.       MSN: stefangijsbers@msn.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

ja daar heb je wel gelijk in maar kijk is hoeveel mensen psv moet gaan teleurstellen omdat er geen plaats meer is.. tuurlijk psv wil zoveel mogelijk geld verdienen (logisch) maar toch zou ik t jammer vinden als er gewone plaatsen verdwijnen zodat de buisness seats kunnen worden uitgebreid.
 Help mods!
Pool: 1508eMotM: -Battle-rating: 1.476,6 (daag uit)VoVo: 1853e / - / 1771eOpstelling: 4-4-2
bakkertjuhhh
Aanstormend talent

Uit: eindhoven
Vak: West - L
Reg.: 2 januari 2008
Gepost op 15 mei 2008 om 17:10:28.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Navi schreef:

(...)

Misschien het uitvak kleiner maken? Hoe staat het eigenlijk met die plannen?

Denk het niet Spurs had al zitten huilen dat het te klein was
 Help mods!
Pool: 830eMotM: -Battle-rating: 1.489,3 (daag uit)VoVo: 2186e / 1702e / 2392eOpstelling: -
Navi
International

Uit: Den Bosch
Vak: Zuid - BB
Reg.: 12 november 2006
Gepost op 15 mei 2008 om 17:41:42.       MSN: navigatortje@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
bakkertjuhhh schreef:

(...)

Denk het niet Spurs had al zitten huilen dat het te klein was

Je ziet dat bij de meeste clubs de uitvakken worden gesplitst om meer eigen supporters te laten komen. Zie niet in waarom dit niet bij ons kan.
 Help mods!
Pool: 522eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
V.Nistelrooy
Legende
Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld; meer prijzen

Reg.: 17 oktober 2003
Gepost op 15 mei 2008 om 17:50:04.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Tijdens thuiswedstrijden in de eredivisie zou het uitvak hendig kunnen halveren! Behalve tegen 010 en 020.

Maar of 't ook mogelijk is, zijn ze nog aant onderzoeken.
 Help mods!
Pool: 362eMotM: -Battle-rating: 1.428,6VoVo: 132e / 466e / 161eOpstelling: 3-5-2
Reus
Legende

Reg.: 12 maart 1999
Gepost op 15 mei 2008 om 19:00:25.       MSN: ruud_jeurissen@hotmail.com    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Geloof dat PSV net als in 020 en Breda en 010 een flexibel uitvak wil.
 Help mods!
Pool: 52eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Flipje
Vaste waarde in elftal

Uit: Roosendaal
Reg.: 28 mei 2005
Gepost op 15 mei 2008 om 19:29:46.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wij hebben ook een brief gehad dat onze plaatsen vervallen . Ik kan me ook niet herinneren dat ik er iets over gelezen heb dat die plannen er waren. Dan hadden we misschien op voorhand al een wijziging aan kunnen vragen.

Nu maar even een mailtje gezonden met wat vragen over o.a. de gevolgen voor seizoen 2009-2010 (tsja, je kunt er niet vroeg genoeg bij zijn ), de prijzen / plaatsen van de passepartouts voor CL enz enz.

Als we antwoord hebben, laten we het jullie weten.
 Help mods!
Pool: 129eMotM: -Battle-rating: 1.464,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
PSV Kampioenen
Legende

Vak: Oost - V
Reg.: 19 december 1999
Gepost op 15 mei 2008 om 19:54:51.       ICQ: 58441900    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Flipje schreef:

Wij hebben ook een brief gehad dat onze plaatsen vervallen . Ik kan me ook niet herinneren dat ik er iets over gelezen heb dat die plannen er waren. Dan hadden we misschien op voorhand al een wijziging aan kunnen vragen.

Nu maar even een mailtje gezonden met wat vragen over o.a. de gevolgen voor seizoen 2009-2010 (tsja, je kunt er niet vroeg genoeg bij zijn ), de prijzen / plaatsen van de passepartouts voor CL enz enz.

Ik denk dat je het toch nooit zwart op wit krijgt van PSV wat de prijzen worden voor het seizoen erop. Dus hecht daar niet teveel waarde aan.
Als jou CL plaatsen op de 1 of andere ook vervallen krijg je als eerste de keus voor plaatsen ergens anders in het stadion.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
luukieluuk
Bankzitter

Gepost op 15 mei 2008 om 21:11:30.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Flipje schreef:

Ben erg benieuwd naar het antwoord. Vandaag hebben wij gebeld. Wij zullen wel een probleem worden omdat we met zijn 3-en zijn. Verwachting is dan ook dat het iets op de Noord-tribune wordt.
We hebben ook gevraagd naar de gevolgen voor de prijs 2009-2010, ik wil namelijk niet 100 euro per jaar meer moeten gaan betalen omdat onze plaatsen vervallen zijn. Er wordt gezegd dat er volgend seizoen opnieuw gekeken wordt of er vergelijkbare plaatsen (zal altijd wel iets duurder worden, maar toch) voor ons te vinden zijn. Is dat niet het geval zou er wederom naar een alternatief als dit jaar worden gekeken, dus betere plaatsen voor de prijs van de oude plaats.
Of we dat ooit zwart op wit gaan krijgen is natuurlijk de vraag, maar wat is het alternatief. Trouwe supporters het stadion uisturen omdat er een paar businessseats bijkomen? Als ze ons die 100 euro paar jaar schenken, daar worden ze echt niet arm van. De nieuwe plaatsen en ongetwijweld nieuwe prijzen wegen daar ruimschoots tegen op.

Ik zal ook laten weten wat de uiteindelijke oplossing is.
 Help mods!
Luckycranes
Vedette

Reg.: 26 februari 2004
Gepost op 16 mei 2008 om 16:24:05.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
De verbouwing heeft tot gevolg dat onder meer de bovenste rij tribuneplaatsen van de eerste ring op de zuidtribune komt te vervallen. De Seizoen Club Cardhouders voor wie dit gevolgen heeft hebben daarvan, inclusief alle geboden oplossingen en alternatieven, intussen persoonlijk bericht van thuis ontvangen.
Quote van de site van PSV.....dit zou ik nog kunnen begrijpen maar lees hier dat mensen van rij 3 een en andere plaats krijgen of schuift alles 1 rij naar beneden en moeten de mensen van rij 3 naar een andere plek.
 Help mods!
Pool: 116eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 60e / 251e / 37eOpstelling: 4-3-3
bakkertjuhhh
Aanstormend talent

Uit: eindhoven
Vak: West - L
Reg.: 2 januari 2008
Gepost op 16 mei 2008 om 17:17:27.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Navi schreef:

(...)

Je ziet dat bij de meeste clubs de uitvakken worden gesplitst om meer eigen supporters te laten komen. Zie niet in waarom dit niet bij ons kan.

Dat kan wel maar niet kleiner maken.

P.S. heb net gebeld...blijf zitten op L
 Help mods!
Pool: 830eMotM: -Battle-rating: 1.489,3 (daag uit)VoVo: 2186e / 1702e / 2392eOpstelling: -
luukieluuk
Bankzitter

Gepost op 16 mei 2008 om 21:38:20.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Luckycranes schreef:

(...)

Quote van de site van PSV.....dit zou ik nog kunnen begrijpen maar lees hier dat mensen van rij 3 een en andere plaats krijgen of schuift alles 1 rij naar beneden en moeten de mensen van rij 3 naar een andere plek.

Iedereen schuift een rij naar beneden. Misschien dat straks rij 3 overgeslagen wordt, dus dat je rij 2 en rij 4,5 etc hebt. Dan lijkt het net alsof er niks is veranderd.
Rij 2 is voor de rolstoelbegeleiders, dus daarom wordt deze overgeslagen.
 Help mods!
BEST
Regelmatige invaller

Uit: BEST
Reg.: 12 augustus 2006
Gepost op 17 mei 2008 om 13:42:23.       MSN: rickstabel@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Na 2 jaar geen seizoenskaart door omstandigheden nu wel weer op ZZ rij 33 (weet iemand of dat onder, midden of boven aan is? ).
 Help mods!
Pool: 1321eMotM: -Battle-rating: 1.424,2VoVo: -Opstelling: incompleet
PSVEindhoven92
Vaste waarde in elftal

Reg.: 4 maart 2007
Gepost op 17 mei 2008 om 13:46:11.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dat is meer aan de onderkant.
 Help mods!
Pool: 2119eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Eindhoven 040
stefan-farfan
Veelbelovend talent

Gepost op 17 mei 2008 om 14:05:37.       MSN: stefangijsbers@msn.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

@BEST
Heb jij dan al bericht gehad? (heb je een nieuwe aanvraag gedaan) ?

Ik heb vandaag nog geen bericht gehad.. even tot volgende week afwachten dan...

[Dit bericht is veranderd door Eindhoven 040 (op 17 mei 2008 15:08:39).]
 Help mods!
BEST
Regelmatige invaller

Uit: BEST
Reg.: 12 augustus 2006
Gepost op 17 mei 2008 om 15:51:19.       MSN: rickstabel@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Eindhoven 040 schreef:

@BEST
Heb jij dan al bericht gehad? (heb je een nieuwe aanvraag gedaan) ?

Ik heb vandaag nog geen bericht gehad.. even tot volgende week afwachten dan...

Jaa ik heb vanmorge brief van psv gehad. Mijn broertje ook en mijn neef vamiddag. Alle 3 nieuwe aanvragen.
 Help mods!
Pool: 1321eMotM: -Battle-rating: 1.424,2VoVo: -Opstelling: incompleet

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 12 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk

21 maart groot Netwerk.to $500 freeroll Pokertoernooi