PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 PSV SupportersContact
Seizoenskaarten 2008-2009
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 12 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »

Poster
Topic: Seizoenskaarten 2008-2009 
MarPSV
Vedette

Uit: Meteren
Vak: Oost - YY
Reg.: 13 september 2004
Gepost op 17 mei 2008 om 15:53:27.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb ook nog geen bericht gehad dus verwacht dat ik volgend jaar gewoon weer op YY zit. Nog even afwachten en anders kan ik altijd nog even bellen. Ben al lang blij dat ik iniedergeval een plaats heb!
 Help mods!
Pool: 319eMotM: -Battle-rating: 1.549,0 (daag uit)VoVo: 532e / 1293e / 465eOpstelling: 4-4-2
tha boer
International

Uit: Geldrop
Vak: Oost - X
Reg.: 12 juli 2006
Gepost op 17 mei 2008 om 17:04:42.         MSN: wesley_van_hoof@Hotmail.com    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Lid van PSV Junior Club      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik ook, rij 27 stoel 61
 Help mods!
Pool: 1283eMotM: -Battle-rating: 1.456,1VoVo: 1407e / 624e / 2157eOpstelling: 4-5-1
Mikozz

Toeschouwer

Uit: Weert
Vak: Oost - W
Reg.: 12 mei 2008
Gepost op 18 mei 2008 om 00:11:25.         MSN: tiels_psv@hotmail.com    Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik zit op vak w !
1ste seizoen pas.
heb vaker met de champions league op w gezeten,
Tegen liverpool, galatasaray en bordeaux als ik het niet mis heb.
ook tegen lyon een keer.
afgelopen seizoen zat ik me de cl op tt, ik vind het daar zo dood.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 2549e / - / 2651eOpstelling: -
jonahund
Toeschouwer

Uit: Eindhoven
Vak: Noord - U
Reg.: 10 juli 2006
Gepost op 18 mei 2008 om 14:11:33.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

vorige week bericht gehad, we moesten van ZZ af. Nu zitten we op vak U rij 12 stoel 27 en 29 :P een iemand dr tussen dus, maar die zal toch niet moeilijk doen
 Help mods!
Pool: 4233eMotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Vice
Bankzitter

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 6 juni 2007
Gepost op 18 mei 2008 om 17:34:46.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Gisteren brief thuis gekregen van PSV, volgend jaar seizoenskaart op vak ZZ, rij 31 met 2 maten, 3 plekken naast elkaar.
Had liever op vak S/T/U/Oost gezeten maar ben allang blij dat ik een seizoenskaart heb.
 Help mods!
Pool: 2413eMotM: -Battle-rating: 1.458,9VoVo: 2258e / 1766e / 2319eOpstelling: -
jonahund
Toeschouwer

Vak: Noord - U
Reg.: 10 juli 2006
Gepost op 19 mei 2008 om 13:39:22.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

ja volges mij heb je op ZZ nog de meeste kans, volgens mij loopt dat helemaal uit na dit seizoen, dus veel plekken vrij voor volgend seizoen. Veel geluk met seizoenskaart daar, voor die prijs best goed zicht
 Help mods!
Pool: 4233eMotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
wj
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Nistelrode
Reg.: 12 augustus 2005
Gepost op 19 mei 2008 om 13:49:42.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Mikozz schreef:

Ik zit op vak w !
1ste seizoen pas.
heb vaker met de champions league op w gezeten,
Tegen liverpool, galatasaray en bordeaux als ik het niet mis heb.
ook tegen lyon een keer.
afgelopen seizoen zat ik me de cl op tt, ik vind het daar zo dood.

Ik zit nu voor het 2e seizoen op X maar jij hebt echt veel geluk gehad dat je op W terecht kan, op Oost-tribune 1 ring zijn bijna geen kaarten beschikbaar, dus je hebt veel geluk gehad.
 Help mods!
Pool: 462eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Flipje
Vaste waarde in elftal

Uit: Roosendaal
Vak: Zuid - E
Reg.: 28 mei 2005
Gepost op 19 mei 2008 om 21:36:07.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Er is een reactie gekomen op onze mail m.b.t. het wegvallen van de 3e rij op Zuid.

Dit is wat wij als antwoord kregen op een aantal vragen en opmerkingen:

wij betreuren het ook ten zeerste dat er 200 plaatsen op de tribune verdwijnen. Helaas was pas recentelijk bekend dat deze uitbreiding defintief plaats gaat vinden. Wij hadden graag onze supporters eerder geinformeerd, nog voordat eind maart de bevestigingen voor seizoen 08-09 werden toegezonden.

Voor overige thuiswedstrijden (beker + europees) gelden geen speciale tarieven voor de eigen plaats, de prijzen blijven dan gelijk zoals die voor dat vak gelden. Wel heb je als seizoenkaarthouder altijd de mogelijkheid om met voorrang en met korting nog een andere plaats dan je eigen plaats te kopen. Dit is altijd mogelijk nog voordat je vrije verkoop start, dus dit is nooit een probleem.

Indien jullie plaatsen krijgen op 1 van de certificaatvakken op Noord (P, R en Ere Noord), dan is dat voor 1 seizoen en gaan we volgend jaar, wederom met voorrang, weer kijken voor alternatieve plaatsen. Indien jullie plaatsen krijgen op de overige ("gewone" vakken, dan kunnen jullie deze plaatsen blijven behouden.

Dus nu even goed denken wat we doen.
 Help mods!
Pool: 129eMotM: -Battle-rating: 1.464,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Sjefkoning
Internationale topspeler

Reg.: 30 mei 2001
Gepost op 20 mei 2008 om 23:59:32.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Flipje schreef:

Er is een reactie gekomen op onze mail m.b.t. het wegvallen van de 3e rij op Zuid.

Dit is wat wij als antwoord kregen op een aantal vragen en opmerkingen:

wij betreuren het ook ten zeerste dat er 200 plaatsen op de tribune verdwijnen. Helaas was pas recentelijk bekend dat deze uitbreiding defintief plaats gaat vinden. Wij hadden graag onze supporters eerder geinformeerd, nog voordat eind maart de bevestigingen voor seizoen 08-09 werden toegezonden.

Voor overige thuiswedstrijden (beker + europees) gelden geen speciale tarieven voor de eigen plaats, de prijzen blijven dan gelijk zoals die voor dat vak gelden. Wel heb je als seizoenkaarthouder altijd de mogelijkheid om met voorrang en met korting nog een andere plaats dan je eigen plaats te kopen. Dit is altijd mogelijk nog voordat je vrije verkoop start, dus dit is nooit een probleem.

Indien jullie plaatsen krijgen op 1 van de certificaatvakken op Noord (P, R en Ere Noord), dan is dat voor 1 seizoen en gaan we volgend jaar, wederom met voorrang, weer kijken voor alternatieve plaatsen. Indien jullie plaatsen krijgen op de overige ("gewone" vakken, dan kunnen jullie deze plaatsen blijven behouden.

Dus nu even goed denken wat we doen.

Dan ben ik erg benieuwd. Over de CL, daar wil ik nog wel over in discussie. Als wij met z'n drieen onze eigen plaats reserveren zitten we zeker naast elkaar. Als we straks op ere noord zitten gaan we uiteraard niet het dubbele betalen voor de CL en willen we andere plaatsen in het stadion (ik kies er tenslotte niet zelf voor om te verhuizen). Maar omdat wij alle 3 in een andere stad wonen wordt het lastig coordineren om plaatsen naast elkaar te krijgen in het stadion, je hebt daar tenslotte 3 seizoenskaarten voor nodig...

Mag PSV voor mij gaan oplossen dacht ik zo.

200 plaatsen komen te vervallen! Dat vind ik toch wel erg veel, weinig 'nieuwe' supporters dus in het stadion!
 Help mods!
Pool: 583eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Eindhoven 040
stefan-farfan
Veelbelovend talent

Uit: Wilbertoord
Reg.: 9 april 2006
Gepost op 21 mei 2008 om 13:24:44.       MSN: stefangijsbers@msn.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

tja lekker is dat nu wordt de kans op een SCC wel heel klein
 Help mods!
Pool: 1508eMotM: -Battle-rating: 1.475,8 (daag uit)VoVo: 1853e / - / 1771eOpstelling: 4-4-2
Ronus
Jeugdspeler

Uit: Steensel
Vak: -
Reg.: 31 juli 2006
Gepost op 21 mei 2008 om 13:37:45.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Was gisteren even de kaartverkoop binnen gelopen. En ze kunnen nog niks vrijgeven of je nu wel of geen nieuwe scc hebt. Eind mei heeft iedereen bericht gehad is wat ik te horen kreeg.

Is verder niet echt nieuwe/boeiende info, maarja....ze zijn er nog mee bezig.
 Help mods!
Pool: 1107eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
luukieluuk
Bankzitter

Uit: Utrecht
Reg.: 20 februari 2003
Gepost op 22 mei 2008 om 10:26:09.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

'PSV komt afspraken certificaten niet na'
door John Graat. donderdag 22 mei 2008 | 03:05 | Laatst bijgewerkt op: donderdag 22 mei 2008 | 10:02

Tekstgrootte

Het Philips Stadion
EINDHOVEN - PSV komt contractueel vastgelegde beloften niet na voor houders van een certificaat op de hoofdtribune van het Philips Stadion.

Door de verbouwing van de sponsorloges op de derde etage krijgen zij in het nieuwe seizoen een andere zitplaats. "En daar ga ik principieel niet mee akkoord", zegt Albert Knol uit Valkenswaard, houder van een seizoenkaart en certificaat.

Knol (65) kocht in 1995 een certificaat van de stichting Vrienden van PSV. Hij betaalde er 2.250 euro voor. In totaal bracht de uitgifte van certificaten destijds zo'n zes miljoen gulden in de clubkas.

De certificaten zijn verhandelbare obligaties op naam. Ze gaven volgens de voorwaarden houders het recht op 'bepaalde zitplaatsen'.

In de prospectus staat dat personen of bedrijven die een certificaat kopen het recht hebben op 'een aan het certificaat gekoppelde plaats'. Knol: "Dat kun je nu niet zomaar negeren."

De Valkenswaardenaar, die al twintig jaar op dezelfde plaats zit, is niet de enige houder van een certificaat en/of seizoenkaart die klaagt over de handelwijze van PSV. Volgens Brigitte de Vries is PSV tal van afspraken over de certificaten niet nagekomen. Ze kocht er destijds één voor 2.500 gulden. Eerst verviel de beloofde korting op een seizoenkaart, daarna kwam van een beloofd groot feest nooit iets terecht. Nu wordt ze als certificaathouder naar een andere plaats verbannen.

De onvrede is ontstaan door de aanstaande verbouwing van de derde etage aan de zuidkant van het stadion. PSV gaat, op verzoek van sponsors, het glas bij de loges weghalen en deze terrassen naar voren uitbreiden. Daardoor vervalt één rij stoelen op de tribune.

PSV heeft betrokken seizoenkaarthouders meegedeeld dat zij een rij naar onderen schuiven. Knol: "En het klootjesvolk onderaan moet maar ophoepelen."

PSV zal met de certificaathouders contact opnemen, zegt commercieel directeur M. van den Bunder.

Dat zal nog wel een staartje gaan krijgen, mbt de aan ons aangeboden plaatsen...

[Dit bericht is veranderd door luukieluuk (op 22 mei 2008 10:27:57).]
 Help mods!
Pool: 664eMotM: -Battle-rating: 1.499,5VoVo: 622e / 814e / 613eOpstelling: 4-4-2
MarPSV
Vedette

Uit: Meteren
Vak: Oost - YY
Reg.: 13 september 2004
Gepost op 22 mei 2008 om 12:21:24.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Heb net een brief gehad van PSV met de mededeling dat ik komend seizoen op de zelfde plek blijf zitten. Had al wel gedacht dat ik zou blijven zitten waar ik zat maar je hebt natuurlijk altijd nog een beetje hoopt dat je toch nog kan verhuizen naar een ander vak!

In de brief stond trouwens ook nog een stukje over de 200 plaatsen die verdwijnen. Dat ze die mensen als eerste naar een ander vak probeerden te verhuizen waardoor er nog minder plek overbleef ofzoo. Ook stond er in dat er enkele tientallen opzeggingen van het seizoenskaart waren!
 Help mods!
Pool: 319eMotM: -Battle-rating: 1.549,0 (daag uit)VoVo: 532e / 1293e / 465eOpstelling: 4-4-2
Eindhoven 040
stefan-farfan
Veelbelovend talent

Uit: Wilbertoord
Reg.: 9 april 2006
Gepost op 22 mei 2008 om 13:27:52.       MSN: stefangijsbers@msn.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

*** Bobo's :S 200 plaatsen minder hopakee
 Help mods!
Pool: 1508eMotM: -Battle-rating: 1.475,8 (daag uit)VoVo: 1853e / - / 1771eOpstelling: 4-4-2
PSVEindhoven92
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 4 maart 2007
Gepost op 22 mei 2008 om 13:48:48.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Tja dat levert PSV zo ontiegelijk veel geld op, dat de 'normale' supporters dan het veld moeten ruimen.
 Help mods!
Pool: 2119eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Romariooo.
Regelmatige invaller

Uit: Reusel
Vak: Zuidoost - ZZ
Reg.: 15 augustus 2006
Gepost op 22 mei 2008 om 16:18:35.       MSN: rv_rac@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Eindhoven 040 schreef:

*** Bobo's :S 200 plaatsen minder hopakee

Het is je eigen mening, maar in principe heeft PSV deze mensen nodig.

Het is echt een MBO-only (sorry voor diegene die ik hiermee kwets) antwoord als je zegt dat bobo's moeten oprotten, want het zijn zeker ook voetbalsupporters.

Als die mensen plezier beleven aan voetbal op die manier, moeten ze dat lekker doen. Ze beledigen of irriteren jou toch ook niet, dus waarom jij hen dan wel?
 Help mods!
Pool: 4375eMotM: -Battle-rating: 1.433,5VoVo: 2613e / 1982e / 2520eOpstelling: 4-4-2
PSVEindhoven92
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 4 maart 2007
Gepost op 22 mei 2008 om 16:46:20.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Pff waarom nou weer mensen van het MBO afzeiken...slaat echt nergens op!! Je kan ook op een andere manier aangeven dat je het geen snuggere reactie vind.
 Help mods!
Pool: 2119eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Stoof
Aanstormend talent

Uit: Best
Reg.: 8 januari 2007
Gepost op 22 mei 2008 om 17:53:30.           Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Nog geen bericht gehad, de kans wordt wel heel erg klein nu.
Maar blijven hopen kan geen kwaad.

quote:
Romariooo. schreef:

Het is echt een MBO-only (sorry voor diegene die ik hiermee kwets) antwoord

Je bent zelf net een maandje 14?
Zorg er eerst maar eens voor dat je zelf eerst wat bereikt voordat je dat soort dingen gaat zeggen.

[Dit bericht is veranderd door Stoof (op 22 mei 2008 18:03:52).]
 Help mods!
Pool: 541eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 368e / 556e / 437eOpstelling: 4-4-2
psv reusel
Veelbelovend talent

Vak: West - L
Reg.: 31 oktober 2007
Gepost op 22 mei 2008 om 18:36:31.       MSN: dennisjp1@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Romariooo. schreef:

(...)

Het is echt een MBO-only (sorry voor diegene die ik hiermee kwets)

Ja wat moet ik hier nou van zeggen.

Maar ik weet ook wel dat de Bobo's belangrijk zijn en veel geld opleveren, maar kom op zeg we zitten met 5.000 aanvragen voor een seizoenskaart. En dan moeten zij weer zo nodig plaatsen weghalen omdat de Bobo's dan beter zicht krijgen.
 Help mods!
Pool: 5033eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Jan Mulder
Internationale topspeler

Vak: Oost - W
Uploads: 42
Reg.: 26 september 2005
Gepost op 22 mei 2008 om 18:42:05.       MSN: -    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Romariooo. schreef:

(...)

Het is echt een MBO-only (sorry voor diegene die ik hiermee kwets) antwoord als je zegt dat bobo's moeten oprotten, want het zijn zeker ook voetbalsupporters.

Als die mensen plezier beleven aan voetbal op die manier, moeten ze dat lekker doen. Ze beledigen of irriteren jou toch ook niet, dus waarom jij hen dan wel?

Maak eerst je basisschool maar eens af
 Help mods!
Pool: 1064eMotM: -Battle-rating: 1.495,7VoVo: 2353e / 1836e / 2503eOpstelling: 4-3-3
Flipje
Vaste waarde in elftal

Uit: Roosendaal
Reg.: 28 mei 2005
Gepost op 22 mei 2008 om 19:07:09.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb netjes mijn formulieren teruggestuurd maar heb nog geen belletje gehad met keuze voor een nieuw plek. Klaarblijkelijk hebben door deze verschuiving veel mensen alsnog een seizoenskaart opgezegd en mogen sommigen toch blijven zitten dus ben benieuwd wat er uit gaat komen.

Toch maar weer eens een mailtje sturen.
 Help mods!
Pool: 129eMotM: -Battle-rating: 1.464,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
tho
Nationale topspeler

Uit: Etten-Leur
Reg.: 22 november 2004
Gepost op 26 mei 2008 om 10:45:01.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Kan iemand mij uitleggen wat je moet doen als je een seizoenskaart van iemand overneemt?

Hij wil hem dus aan mij overdragen.
 Help mods!
Pool: 285eMotM: -Battle-rating: 1.417,4VoVo: 1354e / 5e / 1864eOpstelling: 4-4-2
Remco.
Legende

Vak: West - H
Reg.: 19 juni 2003
Gepost op 26 mei 2008 om 10:53:05.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Romariooo. schreef:

(...)

Zegt een knulletje van 14

quote:
tho schreef:

Kan iemand mij uitleggen wat je moet doen als je een seizoenskaart van iemand overneemt?

Hij wil hem dus aan mij overdragen.

Contact opnemen met PSV, die sturen je dan een wijzigingsformulier toe.
 Help mods!
Pool: 1585eMotM: -Battle-rating: 1.468,7VoVo: -Opstelling: incompleet
psv reusel
Veelbelovend talent

Vak: West - L
Reg.: 31 oktober 2007
Gepost op 26 mei 2008 om 12:45:24.       MSN: dennisjp1@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb het afgelopen jaar ook 2 seizoenskaarten overgenomen in de winterstop. Dus toen heb ik contact gehad met de kaartverkoop en die zeiden dat je het kon laten wijzigen door middel van een wijzigingsformulier alleen kosten dat iets van €30,- volgens mij. En toen ben ik de rest van het seizoen gewoon op hun naam gegaan. En nou heb ik ze gratis laten overzetten.
 Help mods!
Pool: 5033eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
tha boer
International

Reg.: 12 juli 2006
Gepost op 27 mei 2008 om 21:16:22.         MSN: wesley_van_hoof@Hotmail.com    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV   Lid van PSV Junior Club      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wie wil er van mij een kaart huren voor 1 seizoen vak ZZ??
 Help mods!
Pool: 1283eMotM: -Battle-rating: 1.456,1VoVo: 1407e / 624e / 2157eOpstelling: 4-5-1

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 12 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk

21 maart groot Netwerk.to $500 freeroll Pokertoernooi