| Poster | | Topic: Seizoenskaarten 2008-2009 |  |
|
MarPSV Vedette
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 3071 Reg.: 13 september 2004 | Ik heb ook nog geen bericht gehad dus verwacht dat ik volgend jaar gewoon weer op YY zit. Nog even afwachten en anders kan ik altijd nog even bellen. Ben al lang blij dat ik iniedergeval een plaats heb!
|
|
|
tha boer International
Uit: Geldrop Vak: Oost - X Posts: 579 Reg.: 12 juli 2006 | |
|
Mikozz
 Toeschouwer
Uit: Weert Vak: Oost - W Posts: 3 Reg.: 12 mei 2008 | Ik zit op vak w !
1ste seizoen pas.
heb vaker met de champions league op w gezeten,
Tegen liverpool, galatasaray en bordeaux als ik het niet mis heb.
ook tegen lyon een keer.
afgelopen seizoen zat ik me de cl op tt, ik vind het daar zo dood.
|
|
|
jonahund Toeschouwer
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 18 Reg.: 10 juli 2006 | vorige week bericht gehad, we moesten van ZZ af. Nu zitten we op vak U rij 12 stoel 27 en 29 :P een iemand dr tussen dus, maar die zal toch niet moeilijk doen 
|
|
|
Vice Bankzitter
Uit: Eindhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 211 Reg.: 6 juni 2007 | Gisteren brief thuis gekregen van PSV, volgend jaar seizoenskaart op vak ZZ, rij 31 met 2 maten, 3 plekken naast elkaar.
Had liever op vak S/T/U/Oost gezeten maar ben allang blij dat ik een seizoenskaart heb.
|
|
|
jonahund Toeschouwer
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 18 Reg.: 10 juli 2006 | ja volges mij heb je op ZZ nog de meeste kans, volgens mij loopt dat helemaal uit na dit seizoen, dus veel plekken vrij voor volgend seizoen. Veel geluk met seizoenskaart daar, voor die prijs best goed zicht 
|
|
|
wj Geselecteerd voor Oranje
Uit: Nistelrode Vak: Oost - X Posts: 463 Reg.: 12 augustus 2005 |
quote: Mikozz schreef:
Ik zit op vak w !
1ste seizoen pas.
heb vaker met de champions league op w gezeten,
Tegen liverpool, galatasaray en bordeaux als ik het niet mis heb.
ook tegen lyon een keer.
afgelopen seizoen zat ik me de cl op tt, ik vind het daar zo dood.
Ik zit nu voor het 2e seizoen op X maar jij hebt echt veel geluk gehad dat je op W terecht kan, op Oost-tribune 1 ring zijn bijna geen kaarten beschikbaar, dus je hebt veel geluk gehad.
|
|
|
Flipje Vaste waarde in elftal
Uit: Roosendaal Vak: Zuid - E Posts: 397 Reg.: 28 mei 2005 | Er is een reactie gekomen op onze mail m.b.t. het wegvallen van de 3e rij op Zuid.
Dit is wat wij als antwoord kregen op een aantal vragen en opmerkingen:
wij betreuren het ook ten zeerste dat er 200 plaatsen op de tribune verdwijnen. Helaas was pas recentelijk bekend dat deze uitbreiding defintief plaats gaat vinden. Wij hadden graag onze supporters eerder geinformeerd, nog voordat eind maart de bevestigingen voor seizoen 08-09 werden toegezonden.
Voor overige thuiswedstrijden (beker + europees) gelden geen speciale tarieven voor de eigen plaats, de prijzen blijven dan gelijk zoals die voor dat vak gelden. Wel heb je als seizoenkaarthouder altijd de mogelijkheid om met voorrang en met korting nog een andere plaats dan je eigen plaats te kopen. Dit is altijd mogelijk nog voordat je vrije verkoop start, dus dit is nooit een probleem.
Indien jullie plaatsen krijgen op 1 van de certificaatvakken op Noord (P, R en Ere Noord), dan is dat voor 1 seizoen en gaan we volgend jaar, wederom met voorrang, weer kijken voor alternatieve plaatsen. Indien jullie plaatsen krijgen op de overige ("gewone" vakken, dan kunnen jullie deze plaatsen blijven behouden.
Dus nu even goed denken wat we doen.
|
|
|
Sjefkoning Internationale topspeler
Uit: Eindhoven Vak: Zuid - E Posts: 1140 Reg.: 30 mei 2001 |
quote: Flipje schreef:
Er is een reactie gekomen op onze mail m.b.t. het wegvallen van de 3e rij op Zuid.
Dit is wat wij als antwoord kregen op een aantal vragen en opmerkingen:
wij betreuren het ook ten zeerste dat er 200 plaatsen op de tribune verdwijnen. Helaas was pas recentelijk bekend dat deze uitbreiding defintief plaats gaat vinden. Wij hadden graag onze supporters eerder geinformeerd, nog voordat eind maart de bevestigingen voor seizoen 08-09 werden toegezonden.
Voor overige thuiswedstrijden (beker + europees) gelden geen speciale tarieven voor de eigen plaats, de prijzen blijven dan gelijk zoals die voor dat vak gelden. Wel heb je als seizoenkaarthouder altijd de mogelijkheid om met voorrang en met korting nog een andere plaats dan je eigen plaats te kopen. Dit is altijd mogelijk nog voordat je vrije verkoop start, dus dit is nooit een probleem.
Indien jullie plaatsen krijgen op 1 van de certificaatvakken op Noord (P, R en Ere Noord), dan is dat voor 1 seizoen en gaan we volgend jaar, wederom met voorrang, weer kijken voor alternatieve plaatsen. Indien jullie plaatsen krijgen op de overige ("gewone" vakken, dan kunnen jullie deze plaatsen blijven behouden.
Dus nu even goed denken wat we doen.
Dan ben ik erg benieuwd. Over de CL, daar wil ik nog wel over in discussie. Als wij met z'n drieen onze eigen plaats reserveren zitten we zeker naast elkaar. Als we straks op ere noord zitten gaan we uiteraard niet het dubbele betalen voor de CL en willen we andere plaatsen in het stadion (ik kies er tenslotte niet zelf voor om te verhuizen). Maar omdat wij alle 3 in een andere stad wonen wordt het lastig coordineren om plaatsen naast elkaar te krijgen in het stadion, je hebt daar tenslotte 3 seizoenskaarten voor nodig...
Mag PSV voor mij gaan oplossen dacht ik zo.
200 plaatsen komen te vervallen! Dat vind ik toch wel erg veel, weinig 'nieuwe' supporters dus in het stadion!
|
|
|
Eindhoven 040 stefan-farfan  Veelbelovend talent
Uit: Wilbertoord Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 116 Reg.: 9 april 2006 | tja lekker is dat nu wordt de kans op een SCC wel heel klein 
|
|
|
Ronus Jeugdspeler
Uit: Steensel Vak: - Posts: 43 Reg.: 31 juli 2006 | Was gisteren even de kaartverkoop binnen gelopen. En ze kunnen nog niks vrijgeven of je nu wel of geen nieuwe scc hebt. Eind mei heeft iedereen bericht gehad is wat ik te horen kreeg.
Is verder niet echt nieuwe/boeiende info, maarja....ze zijn er nog mee bezig. 
|
|
|
luukieluuk Bankzitter
Uit: Utrecht Vak: Zuid - E Posts: 194 Reg.: 20 februari 2003 | 'PSV komt afspraken certificaten niet na'
door John Graat. donderdag 22 mei 2008 | 03:05 | Laatst bijgewerkt op: donderdag 22 mei 2008 | 10:02
Tekstgrootte
Het Philips Stadion
EINDHOVEN - PSV komt contractueel vastgelegde beloften niet na voor houders van een certificaat op de hoofdtribune van het Philips Stadion.
Door de verbouwing van de sponsorloges op de derde etage krijgen zij in het nieuwe seizoen een andere zitplaats. "En daar ga ik principieel niet mee akkoord", zegt Albert Knol uit Valkenswaard, houder van een seizoenkaart en certificaat.
Knol (65) kocht in 1995 een certificaat van de stichting Vrienden van PSV. Hij betaalde er 2.250 euro voor. In totaal bracht de uitgifte van certificaten destijds zo'n zes miljoen gulden in de clubkas.
De certificaten zijn verhandelbare obligaties op naam. Ze gaven volgens de voorwaarden houders het recht op 'bepaalde zitplaatsen'.
In de prospectus staat dat personen of bedrijven die een certificaat kopen het recht hebben op 'een aan het certificaat gekoppelde plaats'. Knol: "Dat kun je nu niet zomaar negeren."
De Valkenswaardenaar, die al twintig jaar op dezelfde plaats zit, is niet de enige houder van een certificaat en/of seizoenkaart die klaagt over de handelwijze van PSV. Volgens Brigitte de Vries is PSV tal van afspraken over de certificaten niet nagekomen. Ze kocht er destijds één voor 2.500 gulden. Eerst verviel de beloofde korting op een seizoenkaart, daarna kwam van een beloofd groot feest nooit iets terecht. Nu wordt ze als certificaathouder naar een andere plaats verbannen.
De onvrede is ontstaan door de aanstaande verbouwing van de derde etage aan de zuidkant van het stadion. PSV gaat, op verzoek van sponsors, het glas bij de loges weghalen en deze terrassen naar voren uitbreiden. Daardoor vervalt één rij stoelen op de tribune.
PSV heeft betrokken seizoenkaarthouders meegedeeld dat zij een rij naar onderen schuiven. Knol: "En het klootjesvolk onderaan moet maar ophoepelen."
PSV zal met de certificaathouders contact opnemen, zegt commercieel directeur M. van den Bunder.
Dat zal nog wel een staartje gaan krijgen, mbt de aan ons aangeboden plaatsen...
[Dit bericht is veranderd door luukieluuk (op 22 mei 2008 10:27:57).]
|
|
|
MarPSV Vedette
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 3071 Reg.: 13 september 2004 | Heb net een brief gehad van PSV met de mededeling dat ik komend seizoen op de zelfde plek blijf zitten. Had al wel gedacht dat ik zou blijven zitten waar ik zat maar je hebt natuurlijk altijd nog een beetje hoopt dat je toch nog kan verhuizen naar een ander vak!
In de brief stond trouwens ook nog een stukje over de 200 plaatsen die verdwijnen. Dat ze die mensen als eerste naar een ander vak probeerden te verhuizen waardoor er nog minder plek overbleef ofzoo. Ook stond er in dat er enkele tientallen opzeggingen van het seizoenskaart waren!
|
|
|
Eindhoven 040 stefan-farfan  Veelbelovend talent
Uit: Wilbertoord Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 116 Reg.: 9 april 2006 | *** Bobo's :S 200 plaatsen minder hopakee
|
|
|
PSVEindhoven92 Geselecteerd voor Oranje
Vak: - Posts: 471 Reg.: 4 maart 2007 | Tja dat levert PSV zo ontiegelijk veel geld op, dat de 'normale' supporters dan het veld moeten ruimen.
|
|
| Pool: 2119e | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Romariooo. Regelmatige invaller
Uit: Reusel Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 260 Reg.: 15 augustus 2006 |
quote: Eindhoven 040 schreef:
*** Bobo's :S 200 plaatsen minder hopakee
Het is je eigen mening, maar in principe heeft PSV deze mensen nodig.
Het is echt een MBO-only (sorry voor diegene die ik hiermee kwets) antwoord als je zegt dat bobo's moeten oprotten, want het zijn zeker ook voetbalsupporters.
Als die mensen plezier beleven aan voetbal op die manier, moeten ze dat lekker doen. Ze beledigen of irriteren jou toch ook niet, dus waarom jij hen dan wel?
|
|
|
PSVEindhoven92 Geselecteerd voor Oranje
Vak: - Posts: 471 Reg.: 4 maart 2007 | Pff waarom nou weer mensen van het MBO afzeiken...slaat echt nergens op!! Je kan ook op een andere manier aangeven dat je het geen snuggere reactie vind.
|
|
| Pool: 2119e | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Stoof Aanstormend talent
Uit: Best Vak: - Posts: 128 Reg.: 8 januari 2007 | Nog geen bericht gehad, de kans wordt wel heel erg klein nu.
Maar blijven hopen kan geen kwaad.
quote: Romariooo. schreef:
Het is echt een MBO-only (sorry voor diegene die ik hiermee kwets) antwoord
Je bent zelf net een maandje 14?
Zorg er eerst maar eens voor dat je zelf eerst wat bereikt voordat je dat soort dingen gaat zeggen.
[Dit bericht is veranderd door Stoof (op 22 mei 2008 18:03:52).]
|
|
|
psv reusel Veelbelovend talent
Uit: Reusel Vak: West - L Posts: 111 Reg.: 31 oktober 2007 |
(...)
Het is echt een MBO-only (sorry voor diegene die ik hiermee kwets)
Ja wat moet ik hier nou van zeggen.
Maar ik weet ook wel dat de Bobo's belangrijk zijn en veel geld opleveren, maar kom op zeg we zitten met 5.000 aanvragen voor een seizoenskaart. En dan moeten zij weer zo nodig plaatsen weghalen omdat de Bobo's dan beter zicht krijgen. 
|
|
| Pool: 5033e | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Jan Mulder Internationale topspeler
Uit: Geldrop Vak: Oost - W Posts: 3698 Uploads: 42 Reg.: 26 september 2005 |
(...)
Het is echt een MBO-only (sorry voor diegene die ik hiermee kwets) antwoord als je zegt dat bobo's moeten oprotten, want het zijn zeker ook voetbalsupporters.
Als die mensen plezier beleven aan voetbal op die manier, moeten ze dat lekker doen. Ze beledigen of irriteren jou toch ook niet, dus waarom jij hen dan wel?
Maak eerst je basisschool maar eens af 
|
|
|
Flipje Vaste waarde in elftal
Uit: Roosendaal Vak: Zuid - E Posts: 397 Reg.: 28 mei 2005 | Ik heb netjes mijn formulieren teruggestuurd maar heb nog geen belletje gehad met keuze voor een nieuw plek. Klaarblijkelijk hebben door deze verschuiving veel mensen alsnog een seizoenskaart opgezegd en mogen sommigen toch blijven zitten dus ben benieuwd wat er uit gaat komen.
Toch maar weer eens een mailtje sturen.
|
|
|
tho Nationale topspeler
Uit: Etten-Leur Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 720 Reg.: 22 november 2004 | Kan iemand mij uitleggen wat je moet doen als je een seizoenskaart van iemand overneemt?
Hij wil hem dus aan mij overdragen.
|
|
|
Remco. Legende
Vak: West - H Posts: 9420 Reg.: 19 juni 2003 |
(...)
Zegt een knulletje van 14
quote: tho schreef:
Kan iemand mij uitleggen wat je moet doen als je een seizoenskaart van iemand overneemt?
Hij wil hem dus aan mij overdragen.
Contact opnemen met PSV, die sturen je dan een wijzigingsformulier toe.
|
|
|
psv reusel Veelbelovend talent
Uit: Reusel Vak: West - L Posts: 111 Reg.: 31 oktober 2007 | Ik heb het afgelopen jaar ook 2 seizoenskaarten overgenomen in de winterstop. Dus toen heb ik contact gehad met de kaartverkoop en die zeiden dat je het kon laten wijzigen door middel van een wijzigingsformulier alleen kosten dat iets van €30,- volgens mij. En toen ben ik de rest van het seizoen gewoon op hun naam gegaan. En nou heb ik ze gratis laten overzetten.
|
|
| Pool: 5033e | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
tha boer International
Uit: Geldrop Vak: Oost - X Posts: 579 Reg.: 12 juli 2006 | Wie wil er van mij een kaart huren voor 1 seizoen vak ZZ?? 
|
|
|