| Poster | | Topic: Seizoenskaarten 2008-2009 |  |
|
Vice Bankzitter
Uit: Eindhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 215 Reg.: 6 juni 2007 |
quote: tha boer schreef:
Wie wil er van mij een kaart huren voor 1 seizoen vak ZZ?? 
Waarom verhuur je je seizoenskaart als ik vragen mag?
|
|
|
tha boer International
Uit: Geldrop Vak: Oost - X Posts: 579 Reg.: 12 juli 2006 |
quote: Vice schreef:
(...)
Waarom verhuur je je seizoenskaart als ik vragen mag?
Omdat ik wegens omstandigheden van een vriend ( Jaar naar buitenland ) zijn kaart op oost kan huren 
|
|
|
harmpie05 Basisspeler
Uit: veldhoven Vak: Noord - M Posts: 332 Reg.: 15 maart 2006 | Huren kan niet denk ik of wel?
|
|
|
Eindhoven 040 stefan-farfan  Veelbelovend talent
Uit: Wilbertoord Vak: West - HH Posts: 124 Reg.: 9 april 2006 | Net gebeld naar PSV,
duurde nog ongeveer 2 weken voordat je bericht kreeg. voor de nieuwe aanvraag...
|
|
|
Ronus Jeugdspeler
Uit: Steensel Vak: - Posts: 43 Reg.: 31 juli 2006 | Pfff vorige week zeidne ze nog voor eind mei heeft iedereen bericht gehad. Loop dus blijkbaar niet al te soepel. Maar is wel te begrijpen natuurljk met die aanvragen allemaal!
|
|
|
MarPSV Vedette
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 3086 Reg.: 13 september 2004 |
quote: Verlaging van de dugouts in het Philips Stadion
29 mei 2008 10:30
Vanaf het nieuwe seizoen 2008-2009 zullen de dugouts langs het veld in het Philips Stadion een halve meter worden verlaagd. Deels zullen zij net als dat vroeger het geval was weer de grond in gaan. Door de verlaging verbetert het zicht op het veld op de onderste rijen van de Zuid-tribune van het stadion aanzienlijk.
De dugout van PSV voor de Zuid-tribune in het Philips Stadion.
Ook minder breed
Vóór 1996 beschikte PSV over twee betonnen dugouts die voor het grootste gedeelte onder de grond zaten. Na ruim tien jaar is hier nu weer opnieuw voor gekozen. Ook zullen zij minder breed worden dan nu het geval is. Van de vijftien zogenaamde Recaro-autostoelen zullen er aan beide kanten twee verdwijnen. Daarnaast hoeven de stoelen niet meer verrijdbaar te zijn en kunnen ze door andere montage dichter op elkaar geplaatst worden. PSV hoopt met deze verandering tegemoet te komen aan de wens van een groot aantal PSV-supporters op de onderste rijen. De supporters op de onderste rijen van de Zuid-tribune worden schriftelijk geïnformeerd over deze aanpassing.
© PSV NV
Ze houden er tenminste nog wel wat rekening mee!
|
|
|
Flipje Vaste waarde in elftal
Uit: Roosendaal Vak: Zuid - E Posts: 397 Reg.: 28 mei 2005 | Ik heb nog een mailtje gestuurd m.b.t. de prijzen voor CL omdat we verplicht moeten verhuizen nu er een rij wegvalt op Zuid.
Dit is de reactie van die ik kreeg:
Voor de champions league zal het echt wel weer mogelijk zijn om op een ander vak plaats te nemen. De ervaringen van de laatste seizoenen zijn dat ruim de helft van de seizoenkaarthouders de eigen plaats niet terug koopt. Deze komen dan als 1e beschikbaar voor seizoenkaarthouders die een andere plaats willen aanschaffen ipv de eigen plaats. EN pas daarna komen deze kaarten in de vrije verkoop.
Tevens werd er vermeld dat we begin juni (= dus volgende week) bericht krijgen over onze nieuwe plaatsen.
|
|
|
PSVEindhoven92 Geselecteerd voor Oranje
Vak: - Posts: 494 Reg.: 4 maart 2007 | Vak X lijkt voortaan wel het kindervak
|
|
| Pool: 2119e | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
mark85 Talentje
Uit: helmond Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 77 Reg.: 8 juni 2006 | ik heb ook nieuwe aanvraag gedaan
maar ik heb ook nog niks gehoord
wel raar omdat ze bij kaartverkoop zeiden eind mei hoor je iets ofzo
maarjh afw8 maar
|
|
|
Ronus Jeugdspeler
Uit: Steensel Vak: - Posts: 43 Reg.: 31 juli 2006 | ''ik heb ook nieuwe aanvraag gedaan
maarjh afw8 maar''
En je zit al op Oost-V staat er 
|
|
|
mark85 Talentje
Uit: helmond Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 77 Reg.: 8 juni 2006 |
quote: Ronus schreef:
''ik heb ook nieuwe aanvraag gedaan
maarjh afw8 maar''
En je zit al op Oost-V staat er 
jh ik had vorig seizoen kaart geleend op oost vandaar
|
|
|
Uit: Wilbertoord Vak: West - HH Posts: 124 Reg.: 9 april 2006 |
quote: PSVEindhoven92 schreef:
Vak X lijkt voortaan wel het kindervak
Hoezo zit jij daar dan ook?? 1992 15 a 16 jaar???
|
|
|
PSVEindhoven92 Geselecteerd voor Oranje
Vak: - Posts: 494 Reg.: 4 maart 2007 | Nee, ik zit op West.. 
|
|
| Pool: 2119e | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
|
tha boer International
Uit: Geldrop Vak: Oost - X Posts: 579 Reg.: 12 juli 2006 |
quote: PSVEindhoven92 schreef:
Vak X lijkt voortaan wel het kindervak
Ja... dus??
Als iemand van 14 ( Zoals ikzelf ), fanatieker is als iemand van 30, wat is het probleem dan?
Het gaat er toch om dat we met z'n alle psv naar de overwinning schreeuwen.
|
|
|
daantjuh Toeschouwer
Uit: mijn moeder gekropen in BEST de gekstuh Vak: West - L Posts: 19 Reg.: 28 maart 2008 | kom maar wat sfeer brengen op West ... Kan het goed gebruiken
|
|
|
luukieluuk Bankzitter
Uit: Utrecht Vak: Zuid - E Posts: 194 Reg.: 20 februari 2003 | We hebben bericht gekregen over onze verplaatsing (met zijn 3-en)
We worden verhuist naar vak P, weer met zijn 3-en naast elkaar.
Weet iemand hoe de stoelnummering daar is? Ligt stoel 1 bij O? hoeveel stoeltjes zijn er ongeveer in vak P. Krijg ik wat beeld bij mijn nieuwe plek...
Ben benieuwd of ik scheve gezichten krijg daar in het vak, omdat er mensen voor hebben moeten verhuizen....
|
|
|
Uit: Wilbertoord Vak: West - HH Posts: 124 Reg.: 9 april 2006 | Heeft er al iemand bericht (buiten vak ZZ)? van een nieuwe aanvraag??
|
|
|
Vice Bankzitter
Uit: Eindhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 215 Reg.: 6 juni 2007 |
quote: luukieluuk schreef:
We hebben bericht gekregen over onze verplaatsing (met zijn 3-en)
Weet iemand hoe de stoelnummering daar is? Ligt stoel 1 bij O? hoeveel stoeltjes zijn er ongeveer in vak P. Krijg ik wat beeld bij mijn nieuwe plek...
Ben benieuwd of ik scheve gezichten krijg daar in het vak, omdat er mensen voor hebben moeten verhuizen....
Denk/hoop dat hun ook wel begrijpen dat jij ook veel liever op je eigen plek was gebleven.
|
|
|
Ronus Jeugdspeler
Uit: Steensel Vak: - Posts: 43 Reg.: 31 juli 2006 |
quote: Eindhoven 040 schreef:
Heeft er al iemand bericht (buiten vak ZZ)? van een nieuwe aanvraag??
Helaas niet...blijven afwachten 
|
|
|
PSV Kampioenen Legende
Uit: Eindhoven Vak: Oost - V Posts: 8722 Reg.: 19 december 1999 |
quote: luukieluuk schreef:
We hebben bericht gekregen over onze verplaatsing (met zijn 3-en)
Volgens mij ligt stoel 1 bij vak O idd. Weet dit niet helemaal zeker.
|
|
|
Uit: Wilbertoord Vak: West - HH Posts: 124 Reg.: 9 april 2006 |
quote: Ronus schreef:
(...)
Helaas niet...blijven afwachten 
tja "eind mei" was zo ongeveer het standaardzinnetje van de kaartverkoop en nu nog steeds niets..
|
|
|
Navi International
Uit: Den Bosch Vak: Zuid - BB Posts: 981 Reg.: 12 november 2006 | Geduld is een schone zaak 
|
|
| Pool: 522e | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Same13 Legende
Vak: Oost - X Posts: 4576 Reg.: 9 augustus 2000 | *
[Dit bericht is veranderd door Frank W (op 3 juni 2008 20:41:21).]
|
|
|
Uit: Wilbertoord Vak: West - HH Posts: 124 Reg.: 9 april 2006 | ja we hebben al vrij lang gewacht :p sinds eind maart/begin april heb ik hem ingeleverd en nu nog steeds niks mrjh ga vanmiddag effe langs bij de kaartverkoop en dan hoor ik t wel..
|
|
|
Vice Bankzitter
Uit: Eindhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 215 Reg.: 6 juni 2007 | *
[Dit bericht is veranderd door Frank W (op 4 juni 2008 12:50:53).]
|
|
|