| Poster | | Topic: Seizoenskaarten 2008-2009 |  |
|
Edwiin Aanstormend talent
Vak: - Posts: 138 Reg.: 28 augustus 2007 | Wanneer start de verkoop van de seizoenskaarten voor volgend seizoen. Begin April??
|
|
|
Romariooo. Lid 2e elftal
Uit: Reusel Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 157 Reg.: 15 augustus 2006 | Ik denk eind maart al, volgensmij... Maar ik weet het niet zeker.
|
|
|
MarPSV Vedette
Uit: Meteren Vak: Oost - YY Posts: 2717 Reg.: 13 september 2004 | |
|
Edwiin Aanstormend talent
Vak: - Posts: 138 Reg.: 28 augustus 2007 | |
|
Eendracht Maakt Macht Veelbelovend talent
Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 665 Reg.: 3 december 2007 | Ik moet volgend jaar van ZZ weg, wil dan naar vak T, en anders S of U, maar krijg je dan voorrang? (omdat je wegens je leeftijd van ZZ weg moet).
|
|
|
DirkJan Bankzitter
Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 241 Reg.: 17 december 2006 |
quote: Eendracht Maakt Macht schreef:
Ik moet volgend jaar van ZZ weg, wil dan naar vak T, en anders S of U, maar krijg je dan voorrang? (omdat je wegens je leeftijd van ZZ weg moet).
Dit heb ik ook een keer gevraagd, en ik kreeg het antwoord dat het wel zo was.
|
|
|
wj Vaste waarde in elftal
Uit: Nistelrode Vak: Oost - X Posts: 426 Reg.: 12 augustus 2005 |
Ik moet volgend jaar van ZZ weg, wil dan naar vak T, en anders S of U, maar krijg je dan voorrang? (omdat je wegens je leeftijd van ZZ weg moet).
Ik ben vorig jaar van ZZ naar X gegaan, dus het lijkt me duidelijk dat ik daarop wel voorrang heb gekregen want op oost komen is niet makkelijk op dit moment.
|
|
|
Enrico Toeschouwer
Vak: Noord - S Posts: 11 Reg.: 6 januari 2008 | Ik verwacht een flinke stijging van de prijs.
|
|
|
West Side United International
Uit: Tilburg Vak: West - J Posts: 774 Reg.: 14 september 2006 |
quote: Enrico schreef:
Ik verwacht een flinke stijging van de prijs.
Verwacht ook wel een prijstijging, maar nou niet van een dermate hoog niveau. Verwacht een stijging van ongeveer 10,- / 15,- EUR. al is dat al een hele mep geld!
|
|
|
messi_19 Internationale topspeler
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 1223 Reg.: 1 juli 2005 |
Ik weet niet of je voorrang krijgt maar ik ben vorig jaar ook van ZZ naar U gegaan, T zal al vol maar U is ook hardstikke gezellig!
|
|
|
Eendracht Maakt Macht Veelbelovend talent
Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 665 Reg.: 3 december 2007 | Ja, lijkt mij inderdaad ook. Naar Oost wil ik nog niet maar S/T/U is wel ideaal voor ons (groep van dan waarschijnlijk 6 man).
|
|
|
Lemming Legende
Uit: Geldrop Vak: - Posts: 8785 Reg.: 2 maart 2000 | Er moeten eens een paar duizend mensen hun seizoenskaart opzeggen, dan kan ik er eindelijk na drie seizoenen proberen eens tussen zien te komen! 
|
|
|
Navi Geselecteerd voor Oranje
Uit: Den Bosch Vak: Zuid - BB Posts: 783 Reg.: 12 november 2006 | Bron: PSV website
Een Seizoen Club Card aanvragen voor het seizoen 2008-2009 is mogelijk vanaf maandag 31 maart. Huidige Seizoen Club Cardhouders ontvangen ook eind mei maart (zoveelste tikfoutje dat ik tegenkom in het Kaartverkoop onderdeel van de website ) bericht over hun Seizoen Club Card.
[Dit bericht is veranderd door Navi (op 5 maart 2008 07:41:05).]
|
|
|
Stimpy International
Uit: Eindhoven, Nederland Vak: Oost - X Posts: 593 Reg.: 18 september 1999 |
quote: Navi schreef:
Bron: PSV website
Een Seizoen Club Card aanvragen voor het seizoen 2008-2009 is mogelijk vanaf maandag 31 maart. Huidige Seizoen Club Cardhouders ontvangen ook eind mei maart (zoveelste tikfoutje dat ik tegenkom in het Kaartverkoop onderdeel van de website ) bericht over hun Seizoen Club Card.
Gezocht:Administratief Medewerker 
[Dit bericht is veranderd door Stimpy (op 5 maart 2008 09:19:52).]
|
|
|
De arTies  Legende
Uit: Sapperdam Vak: Oost - W Posts: 6562 Reg.: 28 november 2001 |
Ja, PSV heeft een soort van plan liggen dat je als kind op de Kidscorner begint, dan doorstroomt naar ZZ en vervolgens een gewone plaats krijgt. Ze behandelen dan ook de gene die van ZZ af moeten als eerste.
|
|
|
Bas_1979 Aanstormend talent Chatoperator
Uit: Wehl (Achterhoek) Vak: Noord - PP Posts: 139 Reg.: 7 februari 2000 |
quote: Stimpy schreef:
(...)
Gezocht:Administratief Medewerker 
Maar dan wel een multi-functionele, één die ook de schorsingen van spelers bij kan houden Slaan we 2 vliegen in 1 klap :P
|
|
|
Navi Geselecteerd voor Oranje
Uit: Den Bosch Vak: Zuid - BB Posts: 783 Reg.: 12 november 2006 | Mis geen competitiewedstrijd met de PSV Seizoen Club Card
Nog deze week wordt de bevestiging van de PSV Seizoen Club Card 2008-2009 aan de huidige Seizoen Club Cardhouders verstuurd. Indien alles op de bevestiging correct is, is reageren niet nodig. In alle andere gevallen, zoals een verzoek tot plaatswijziging, dan moet er voor maandag 21 april gereageerd worden.

Aanvraagformulier
Ook komend seizoen rekenen we uiteraard graag op jouw steun! Heb jij nog geen PSV Seizoen Club Card, maar wil je volgend seizoen ook genieten in het Philips Stadion? Houd dan deze website in de gaten, maandag 31 maart om 12.00 uur is het aanvraagformulier te downloaden of aan te vragen.
Bron: PSV.nl
|
|
|
Dannyv17 Talentje
Uit: Eindhoven Vak: West - J Posts: 74 Reg.: 24 maart 2007 | Wij willen met een man of 8 op west gaan zitten.
Om daar te kijken of we daar wat sfeer bij kunnen brengen.
Hope dat we daar seizoenskaarten kunnen krijgen
|
|
|
Doninho Nationale topspeler
Uit: Handel City!!! Vak: Oost - X Posts: 1908 Reg.: 9 februari 2006 |
quote: Dannyv17 schreef:
Wij willen met een man of 8 op west gaan zitten.
Om daar te kijken of we daar wat sfeer bij kunnen brengen.
Hope dat we daar seizoenskaarten kunnen krijgen
Je zit toch al op west staat in je profiel!
|
|
|
Dannyv17 Talentje
Uit: Eindhoven Vak: West - J Posts: 74 Reg.: 24 maart 2007 |
quote: Doninho schreef:
(...)
Je zit toch al op west staat in je profiel!
Klopt.
Maar wil nu bij mijn vrienden zitten.
Familie lid neemt die over.
|
|
|
psveindhoven11 Toeschouwer
Vak: - Posts: 28 Reg.: 16 januari 2008 | Een paar vragen:
1. Als je al een SCC 07/08 hebt en je wilt hem verlengen maar op een ander plaats gaan zitten en je bent met 4 man. Die 4 krijgen allemaal apart een brief thuis. Maar moet je dan op dat formulier invullen met wie je je SCC hebt en ook bij wie je wil zitten??(dus dat je niet alle 4 verspreid over het vak zit maar bij elkaar)
2. Worden de prijzen nog anders voor komend seizoen? Want nu het nieuwe bericht op psv.nl staat over scc 08/09 kun je niet meer naar 'prijzen' ??
|
|
|
PSV Kampioenen Legende
Uit: Eindhoven Vak: Oost - V Posts: 8597 Reg.: 19 december 1999 |
quote: psveindhoven11 schreef:
Een paar vragen:
1. Als je al een SCC 07/08 hebt en je wilt hem verlengen maar op een ander plaats gaan zitten en je bent met 4 man. Die 4 krijgen allemaal apart een brief thuis. Maar moet je dan op dat formulier invullen met wie je je SCC hebt en ook bij wie je wil zitten??(dus dat je niet alle 4 verspreid over het vak zit maar bij elkaar)
2. Worden de prijzen nog anders voor komend seizoen? Want nu het nieuwe bericht op psv.nl staat over scc 08/09 kun je niet meer naar 'prijzen' ??
1: Jullie zitten alle 4 nu verspreid of niet? Zo ja, dan moet je alle aanvraagformulieren bij elkaar doen en opsturen en aangeven dat jullie met zijn 4-en bij elkaar willen zitten.
Zal echter moeilijk worden omdat het nu al uitverkocht is en ik verwacht dat er niet veel mensen op zullen zeggen.
2: Prijzen zullen nog bekend gemaakt worden door PSV. Ik verwacht wel een stijging, maar hoeveel, dat is even afwachten.
|
|
|
PSVEindhoven92 psveindhoven888  Lid 2e elftal
Vak: Zuidoost - ZZ Posts: 162 Reg.: 4 maart 2007 | Stijgt dat niet ieder jaar 5,- ofzo?
|
|
|
psveindhoven11 Toeschouwer
Vak: - Posts: 28 Reg.: 16 januari 2008 |
quote: PSV Kampioenen schreef:
(...)
1: Jullie zitten alle 4 nu verspreid of niet? Zo ja, dan moet je alle aanvraagformulieren bij elkaar doen en opsturen en aangeven dat jullie met zijn 4-en bij elkaar willen zitten.
Zal echter moeilijk worden omdat het nu al uitverkocht is en ik verwacht dat er niet veel mensen op zullen zeggen.
Nee we zitten nu ook bij elkaar. Dus nu alsnog gewoon alle aanvraagformulieren bij elkaar doen? Het zal inderdaad lastig worden, maar niet geschoten is altijd mis!
|
|
|
PSV Kampioenen Legende
Uit: Eindhoven Vak: Oost - V Posts: 8597 Reg.: 19 december 1999 |
quote: PSVEindhoven92 schreef:
Stijgt dat niet ieder jaar 5,- ofzo?
Nee, PSV bepaald in hoeverre de prijs stijgt of niet.
quote: psveindhoven11 schreef:
(...)
Nee we zitten nu ook bij elkaar. Dus nu alsnog gewoon alle aanvraagformulieren bij elkaar doen? Het zal inderdaad lastig worden, maar niet geschoten is altijd mis!
Ja, alles in 1 envelop doen en zo vlug mogelijk op de bus doen of meteen dezelfde dag afgeven bij het stadion is natuurlijk nog beter.
|
|
|