| Poster | | Topic: 21 maart groot Netwerk.to Pokertoernooi |  |
|
|
AddoCultheld Legende
Uit: Eindhoven Vak: West - H Posts: 2084 Reg.: 7 oktober 2001 | |
|
don Vito CF International
Vak: - Posts: 603 Reg.: 11 oktober 2005 | Volgens mij in de toernooilobby, maar je zou niet de eerste zijn die hem niet heeft gehad. Een mailtje naar de support of livechatten met de support doet wonderen dan.
|
|
|
Haaiturp Internationale topspeler
Uit: Amersfoort Vak: - Posts: 1183 Reg.: 14 augustus 2000 |
Ik hebme ook aangemeld, maar kan de token nergens vinden. Is het een pop-up of iets dergelijks?? Ik heb de chat-support gevraagd, maar geen reactie. Kan dat even duren?
Laat maar, gelukt!
[Dit bericht is veranderd door Haaiturp (op 21 maart 2008 19:07:01).]
|
|
|
Lebra Aanstormend talent Runner-up Algemeen Klassement Soccer Netwerk VoVo 2005/2006; meer prijzen
Vak: - Posts: 135 Reg.: 9 mei 2004 | Ik heb me net ook aangemeld. Ik had een mail gestuurd om die token aan te vragen. Ik kreeg een reactie dat die token al lang binnen was. Vervolgens ging ik naar de toernooi room, heb ik op registreer geklikt en daar was die token ingevuld en ben ik dus geregisteerd... Misschien dat je hier wat aan hebt...
|
|
|
PSV4ever1 Vaste waarde in elftal
Uit: Den Bosch Vak: West - J Posts: 369 Reg.: 30 oktober 2006 | Nog een half uurtje, ik ben benieuwd!
Hoe gaat het in zijn werk zometeen? Dan weet ik wat ik kan verwachten:P
|
|
|
Stefano Internationale topspeler
Uit: Arnhem Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1320 Reg.: 30 september 2005 | Ik dacht op het laatste moment even registeren, maar het lukt me niet eens om een account aan te maken. Lijkt met de software te maken te hebben, want er staat dat ik contact moet opnemen met Holland Poker. Hoe kom ik bij die live chat, kan het zo niet vinden.
EDIT: Het is gelukt, die error meldingen bij het aanmelden hadden wel wat scherper gemogen.
[Dit bericht is veranderd door Stefano (op 21 maart 2008 19:39:48).]
|
|
|
Uit: Den Bosch Vak: West - J Posts: 369 Reg.: 30 oktober 2006 |
quote: Stefano schreef:
Ik dacht op het laatste moment even registeren, maar het lukt me niet eens om een account aan te maken. Lijkt met de software te maken te hebben, want er staat dat ik contact moet opnemen met Holland Poker. Hoe kom ik bij die live chat, kan het zo niet vinden.
Waarschijnlijk had je je geb datum verkeerd het moet in iig zo bijv 1990/02/28
Ik had het eerst ook verkeerd en toen stond er ook neem contact op met..... maar dit lag dus hier aan.
Hoop dat je er iets aan hebt.
|
|
|
Uit: Arnhem Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1320 Reg.: 30 september 2005 | Klopt, dat was het, maar zo moeilijk is het toch niet om daar een error voor te geven?
Nu kan ik alleen niet inloggen. Ik weet niet wat voor gegevens ik moet gebruiken. Je kon toch een nickname kiezen, ook nooit gezien. Wil ik password aanvragen, komt er niks als ik op 'helpdesk' druk.
Het gaat lekker.
[Dit bericht is veranderd door Stefano (op 21 maart 2008 19:47:35).]
|
|
|
madcrew Aanstormend talent
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 140 Reg.: 12 september 2004 | Ze zeggen dat de token bij My Account staat, maar zie het nergens. Kan iemand ff helpen?
|
|
|
TurboMcKwek Legende Winnaar PSV Netwerk Pool 2004/2005
Uit: Eindhoven/Amsterdam Vak: Oost - WW Posts: 7658 Reg.: 4 mei 2002 | Je moet gewoon op 'register' drukken bij het toernooi. Dan staat die token er vanzelf (als je hem hebt)
|
|
|
quote: madcrew schreef:
Ze zeggen dat de token bij My Account staat, maar zie het nergens. Kan iemand ff helpen?
Je kan gewoon naar specials gaan daar staat netwerk.to freeroll en dan kan je op register drukken nog 10 minuten!! 
|
|
|
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 140 Reg.: 12 september 2004 | |
|
quote: madcrew schreef:
Is gelukt! Tnx!
Succes 
|
|
|
Vak: - Posts: 603 Reg.: 11 oktober 2005 |
quote: Stefano schreef:
Klopt, dat was het, maar zo moeilijk is het toch niet om daar een error voor te geven?
Zo moeilijk is het toch niet om je geboortedatum goed in te vullen zoals aangegeven in het voorbeeld? 
|
|
|
Uit: Arnhem Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1320 Reg.: 30 september 2005 | Het is Nederlandse software, dan gaat het op de automatische piloot bij mij. Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind het helemaal niks. 
[Dit bericht is veranderd door Stefano (op 21 maart 2008 20:04:54).]
|
|
|
hen-3  Legende
Uit: Eindhoven Vak: Zuid - A Posts: 3003 Uploads: 9 Reg.: 28 februari 2001 | hij doet niets bij mij, zal wel aan mij liggen dan, nou ja ik was op tijd maar geen tafel gezien 
opnieuw aangelogd, nu wel, maar....? nou ja zeg, ik ben 87 e geworden van de 87, knap hoor. Nou dit was voor mij de laatste keer zo.
Nee hoor... AA, raise 200, call 2 man. er vallen 2 klaveren bij, ik raise weer nu 400, wederom call 1 man.
valt er op de river weer een klaveren, jawel hoor hij had 4q klaveren, wtf??
Daarna lig ik eruit met QQ, weer op de river genaaid, nu met een aas, terwijl hij mijn all in called met in eerste instantie 1 paar boeren.
Pff, hier kun je je haast niet op instellen, wat een niveau. Het leuke van zo'n tournooi is wel dat het bij de laatste tafels altijd een leuk niveau is. Maar je moet je eerst wel langs heel wat donks vechten. 
[Dit bericht is veranderd door hen-3 (op 21 maart 2008 20:26:30).]
|
|
|
Vak: - Posts: 603 Reg.: 11 oktober 2005 | ben je ingelogd hen3, je staat namelijk wel in de lijst met spelers.
|
|
|
Uit: Den Bosch Vak: West - J Posts: 369 Reg.: 30 oktober 2006 | Gaat zwaar klote bij mij.....
|
|
|
Vak: - Posts: 603 Reg.: 11 oktober 2005 | ik ziet het, ik ben de moppersmurf
edit: Ik haat poker....
[Dit bericht is veranderd door don Vito CF (op 21 maart 2008 20:12:20).]
|
|
|
AddoCultheld Legende
Uit: Eindhoven Vak: West - H Posts: 2084 Reg.: 7 oktober 2001 | ach toch mooi avondje online pokeren 
|
|
|
rapido768 Legende Runner-up PSV HCE VoVo 2004/2005; meer prijzen
Vak: Oost - X Posts: 4289 Uploads: 10 Reg.: 5 juni 2001 |
quote: AddoCultheld schreef:
ach toch mooi avondje online pokeren 
Sterke tafel hebben we 
|
|
|
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 140 Reg.: 12 september 2004 | hen3 ligt er al uit. Had wel behoorlijk veel pech!
|
|
|
faberinoranje4 Veelbelovend talent
Uit: Asten Vak: Oost - X Posts: 98 Reg.: 28 april 2003 | Ik heb een token en vind het toernooi ook wel, maar ik probeer al een half uur om mee te doen, maar ik kan het blokje 'register' niet aankliken. iemand enig idee wat te doen?
|
|
|
AddoCultheld Legende
Uit: Eindhoven Vak: West - H Posts: 2084 Reg.: 7 oktober 2001 |
quote: rapido768 schreef:
(...)
Sterke tafel hebben we 
heheh ja schitterend, een voor een die ***** eruitspelen
|
|
|
Nilis 10 Internationale topspeler
Uit: Mechelen Zuid Limburg (NL) Vak: - Posts: 1146 Reg.: 4 september 2005 | Pff lig er ook al heel vroeg uit met ook veel pech. 
|
|
|