| Poster | | Topic: 21 maart groot Netwerk.to Pokertoernooi |  |
|
|
PSV4ever1 Vaste waarde in elftal
Uit: Den Bosch Vak: West - J Posts: 411 Reg.: 30 oktober 2006 |
quote: don Vito CF schreef:
ik ziet het, ik ben de moppersmurf
edit: Ik haat poker....
Tja krijg gewoon geen goeie kaarten dan houd het op he
|
|
|
AddoCultheld Legende
Uit: Eindhoven Vak: West - H Posts: 2116 Reg.: 7 oktober 2001 | met veel pech, haha je doet het toch echt zelf
|
|
|
Administrator Administrator
Vak: - Posts: 16777215 Reg.: 30 juni 2002 | Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de PSV Netwerk Chatbox.
Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
|
|
|
Uit: Den Bosch Vak: West - J Posts: 411 Reg.: 30 oktober 2006 | Hij liep vast maar als het goed is kon ik terug keren!
|
|
|
hen-3 Legende
Uit: Eindhoven Vak: Zuid - A Posts: 3023 Uploads: 9 Reg.: 28 februari 2001 |
quote: PSV4ever1 schreef:
(...)
Tja krijg gewoon geen goeie kaarten dan houd het op he
Dan hoef je er nog niet direct uit te liggen hoor, 
|
|
|
don Vito CF International
Vak: - Posts: 609 Reg.: 11 oktober 2005 | zit je er eigenlijk nog in Stefano? zo ja, onder welke naam?
|
|
|
Stefano Internationale topspeler
Uit: Arnhem Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1334 Reg.: 30 september 2005 | Ik heb niet gespeeld, kon niet inloggen. Wist niet waarmee ik dat kon doen, en de helpdesk werkte niet. Wanneer kon je eigenlijk je nickname aangeven? Ben dat ook nergens tegen gekomen.
Jij speelt nog wel? Sta je er goed voor?
[Dit bericht is veranderd door Stefano (op 21 maart 2008 20:47:45).]
|
|
|
Uit: Den Bosch Vak: West - J Posts: 411 Reg.: 30 oktober 2006 | 44e geworden, wie zitten er nog in?
[Dit bericht is veranderd door PSV4ever1 (op 21 maart 2008 20:56:53).]
|
|
|
Vak: - Posts: 609 Reg.: 11 oktober 2005 |
quote: Stefano schreef:
Sta je er goed voor?
nee, nit meer, sta nu iets minder dan gemiddeld, M van 10
|
|
|
Philips Sport Vereniging Nationale topspeler
Vak: Oost - W Posts: 807 Reg.: 19 oktober 2003 | Zit ook nog in het spel.
Speel onder de naam EINDHOVENPSV
Paar leuke handjes gewonnen en een paar vervelende verloren.
Het lijkt zowaar wel echt poker 
|
|
|
Vak: - Posts: 609 Reg.: 11 oktober 2005 | Woohoo, ik heb in ieder geval Turbo overleefd. 
|
|
|
Administrator Administrator
Vak: - Posts: 16777215 Reg.: 30 juni 2002 | Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de PSV Netwerk Chatbox.
Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
|
|
|
Philips Sport Vereniging Nationale topspeler
Vak: Oost - W Posts: 807 Reg.: 19 oktober 2003 | Uiteindelijk 15de geworden. Net buiten de "prijzen" dus.
Had een vrij grote stack opgebouwd (ongeveer 10.000) chips.
D.m.v. 2 handen alles kwijtgespeeld.
Eerst all in met mijn AK tegen J-10 met uiteraard een J op de river.
Volgende hand krijg ik QK, flop Q, 2, 3. Speler voor me gaat all-in (voor ongeveer 4000 chips). Ik call, krijg ik AQ tegen.
Mijn laatste hand voor welliswaar maar een totaalpot van een chip of 1500 was ook zuur. Met mijn 10-10 tegen een 9-9 aanlopen waar uiteraard ook een 9 op de river valt.
Ach jah, soms zit het mee en soms zit het tegen.
Ongetwijfeld had ik mijn handen beter uit kunnen spelen maar voor mijn gevoel heb ik juist gehandeld.
|
|
|
giggles Geselecteerd voor Oranje
Uit: eindhoven Vak: Oost - V Posts: 472 Reg.: 24 augustus 2003 | Oef met wat geluk 10de geworden! mooi 12,50 dollar!
Niet slecht voor mijn eerste online toernooi!

|
|
|
rapido768 Legende Runner-up PSV HCE VoVo 2004/2005; meer prijzen
Vak: Oost - X Posts: 4293 Uploads: 10 Reg.: 5 juni 2001 |
quote: giggles schreef:
Oef met wat geluk 10de geworden! mooi 12,50 dollar!
Niet slecht voor mijn eerste online toernooi!

Gefeliciteerd giggles, ik moest net na jou het veld verlaten.
9e dus .
|
|
|
Uit: eindhoven Vak: Oost - V Posts: 472 Reg.: 24 augustus 2003 | Jij ook proficiat!
Succes morgen!!!

|
|
|
Vak: - Posts: 609 Reg.: 11 oktober 2005 | 8e geworden, final table gehaald, degelijk poker gespeeld, en uiteindelijk eruit gegaan op een manier waar ik goed mee kan leven (raise PF OOP met AcJc, 2 callers, en een 9 hoge flop met 2 klaveren, all-in en villain heeft A9. Geen hulp en ik lig eruit).
Helaas, maar toch 20 piek rijker, woohoo. En de eer van SNPL hoog gehouden .
|
|
|
Uit: eindhoven Vak: Oost - V Posts: 472 Reg.: 24 augustus 2003 | Don Vito even een vraagje!
Ik ging eruit als nummer 10!
Ik was de shortstack aan tafel (3750 punten blinds 500-1000)
Ik kreeg de eerste hand aan de finaletafel A V harten en ging all in! Ik liep tegen AK aan en verloor daar van!
Gewoon uit nieuwschierigheid hoe had jij deze hand gespeeld? (oja ik zat op de button)
Proficiat nog met je 8ste plaats
|
|
|
Boiterbunt Legende
Uit: Bergen op Zoom / Rotterdam Vak: Oost - X Posts: 2717 Reg.: 27 juli 2000 | |
|
Vak: - Posts: 609 Reg.: 11 oktober 2005 | Zoals Boiterbunt zegt, niet nadenken maar knallen. Jammer dat je tegen een AK aan loopt, maar het zij zo.
|
|
|
TurboMcKwek Legende Winnaar PSV Netwerk Pool 2004/2005
Uit: Eindhoven/Amsterdam Vak: Oost - WW Posts: 7666 Reg.: 4 mei 2002 | Nah, het was leuk. Maar af en toe dramatisch niveau. Nog een ergere layout (of hoe noem je dat) als bij Unibet (waar ik inmiddels wel aan gewend ben). En door dat niveau ga je zelf ook slechter spelen..
Maar toch leuk, zal de volgende keer wel weer van de partij zijn.
|
|
|
hen-3 Legende
Uit: Eindhoven Vak: Zuid - A Posts: 3023 Uploads: 9 Reg.: 28 februari 2001 |
quote: TurboMcKwek schreef:
Nah, het was leuk. Maar af en toe dramatisch niveau. Nog een ergere layout (of hoe noem je dat) als bij Unibet (waar ik inmiddels wel aan gewend ben). En door dat niveau ga je zelf ook slechter spelen..
Ja maar wel lullig om tegen gokkers te spelen. Af en toe een gok is niet erg als je voldoende outs hebt, maar als je eigenlijk kansloos bent en maar gokt op die ene kaart
Ik kom deze zelden tot niet meer tegen, buy in van 300 of meer schrikt deze mensen gelukkig wel af. Maar zodra ze niets te verliezen hebben wordt er lustig op los gegokt.
[Dit bericht is veranderd door hen-3 (op 22 maart 2008 15:41:06).]
|
|
|
Haaiturp Internationale topspeler
Uit: Amersfoort Vak: - Posts: 1184 Reg.: 14 augustus 2000 | Vond het ook wel lachen ja. Ben benieuwd of de uiteindelijke top-10 ook echt allemaal van het netwerk komt.
Ik neem aan dat er een volgende keer komt of niet? Als mijn agenda het toelaat, ben ik wederom van de partij.
|
|
|
sundayem Toeschouwer
Uit: eindhoven Vak: Noord - N Posts: 14 Reg.: 4 juni 2007 |
quote: TurboMcKwek schreef:
Nah, het was leuk. Maar af en toe dramatisch niveau. Nog een ergere layout (of hoe noem je dat) als bij Unibet (waar ik inmiddels wel aan gewend ben). En door dat niveau ga je zelf ook slechter spelen..
Wat is er mis met unibet dan? Ik speel ook op unibet, en ik vind het eigenlijk de fijnste tafels om op te spelen. Erg duidelijk vind ik in ieder geval, maar de tafel layout gaat verandert worden. Gaat lijken op PKR.
|
|
|
The Artist Vedette
Uit: Weert/Nijmegen Vak: - Posts: 1375 Reg.: 8 april 2003 |
quote: sundayem schreef:
(...)
Wat is er mis met unibet dan? Ik speel ook op unibet, en ik vind het eigenlijk de fijnste tafels om op te spelen. Erg duidelijk vind ik in ieder geval, maar de tafel layout gaat verandert worden. Gaat lijken op PKR.
Grote nadeel van Unibet is dat je geen vakje hebt waar je het bedrag wat je wil betten in kan toetsen.
@Turbo: het is misschien slim om bij options het vakje show mini table aan te vinken, zo multitable ik ook bij Victor Chandler en dat bevalt mij prima.
|
|
|