| Poster | | Topic: Vrijgezel of niet (Deel IX) |  |
|
mark85 Talentje
Uit: helmond Vak: Oost - V Posts: 69 Reg.: 8 juni 2006 | hier al weer 4 jaar vrijgezel maarjh wel behoefte aan
het is soms wel fijn as je vriendin hebt marjh kom wel keer tegen
|
|
|
Navi International
Uit: Den Bosch Vak: Zuid - BB Posts: 969 Reg.: 12 november 2006 | Je moet niet bewust op zoek gaan. Sommigen moeten echt een relatie. Zo ken ik mensen die gewoon alleen maar leven voor een relatie en verder hebben ze niets. Gaat die relatie kapot vallen ze in een zwart gat. Alhoewel mijn voorbeeld een maand later weer iemand anders had
Lekker over je heen laten komen Mark, jou tijd komt heus ook nog wel. Zo dacht ik er 3,5 jaar ook over en zie wat er is gebeurd.
|
|
| Pool: 522e | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Sander mr psv Aanstormend talent
Uit: Veldhoven Vak: Noord - TT Posts: 135 Reg.: 21 juli 2007 | *
[Dit bericht is veranderd door Bas B (op 11 mei 2008 14:48:00).]
|
|
|
Masterbeer Legende Lid van verdienste
Uit: Uden Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 7056 Reg.: 4 maart 2001 | Zo tijd voor een update, op 1 mei j.l. waren wij alweer 6 jaar samen. Time ............. fun 
Waar andere al getrouwd zijn en/of kinderen hebben na zo'n lange tijd, zijn wij nu pas bezig om samen te gaan wonen. Dus dit jaar zal het er nog wel van komen, met dit tempo moet ik wel op mijn 40e getrouwd zijn en op mijn 60e het eerste kind verwekken. 
|
|
|
ALEXGOMESFARFAN Internationale topspeler
Vak: - Posts: 1158 Reg.: 18 mei 2005 | Hmm.. hopen dat je vriendin een jaar of 15 jonger is. Vrouwen kunnen wat korter kinderen krijgen...
Buitenechtelijk is ook een optie uiteraard. 
|
|
|
Ron Jeremy Legende
Uit: Deurne Vak: - Posts: 3257 Reg.: 19 januari 2002 |
quote: ALEXGOMESFARFAN schreef:
Hmm.. hopen dat je vriendin een jaar of 15 jonger is. Vrouwen kunnen wat korter kinderen krijgen...
Buitenechtelijk is ook een optie uiteraard. 
Op je 60ste moet je ook niet meer proberen kinderen te krijgen als man zijnde, kans op mongooltje is dan ontiegelijk hoog!
Met je sexleven hebben we hier niks te maken, maar hopelijk na 6 jaar wel wat verder dan waar je naam me aan doet denken 
[Dit bericht is veranderd door Ron Jeremy (op 10 mei 2008 20:40:31).]
|
|
|
Sander mr psv Aanstormend talent
Uit: Veldhoven Vak: Noord - TT Posts: 135 Reg.: 21 juli 2007 | *
[Dit bericht is veranderd door Bas B (op 11 mei 2008 14:48:21).]
|
|
|
Joster Bankzitter
Vak: - Posts: 181 Reg.: 22 maart 2006 |
quote: KOLKKA schreef:
Oja, ik wacht ook vol smart op de updates van Joster, dat blijven toch echt de mooiste opmerkingen altijd, haha!
Nou, die updates ga ik je beter besparen haha, zucht². Afijn, 2 weken geleden een punt er achter gezet dus omdat ik het wel gezien had en het eigenlijk helemaal niet meer ging. Sindsdien sex, beetje afspreken, beetje smsen, elkaar een beetje missen. Soms is het heel leuk, zoals het zou moeten zijn zeg maar. Soms is het weer als vanouds slecht Nu hadden we toch wel door dat we elkaar nog wel heel erg leuk vinden en missen, dus veel te bespreken wat we er aan zouden kunnen gaan doen om eventueel door te gaan. Maar voor we daar écht aan toe kwamen hebben haar ouders haar al verboden nog eens met mij verder te gaan 
|
|
|
ALEXGOMESFARFAN Internationale topspeler
Vak: - Posts: 1158 Reg.: 18 mei 2005 | En hoe oud is zij, daar ze nog naar haar ouders luistert op dat gebied.
Aangezien in jou profiel staat dat je van '84 bent hoop ik toch dat ze 18+ is.
|
|
|
Navi International
Uit: Den Bosch Vak: Zuid - BB Posts: 969 Reg.: 12 november 2006 | Hoe was je relatie met die ouders van haar Joster?
|
|
|
Remco. Legende
Vak: West - H Posts: 9417 Reg.: 19 juni 2003 |
quote: Navi schreef:
Hoe was je relatie met die ouders van haar Joster?
Volgens mij niet zo best 
|
|
|
KOLKKA Legende Winnaar PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Vught Vak: Oost - X Posts: 4785 Reg.: 11 januari 2000 |
quote: Joster schreef:
Maar voor we daar écht aan toe kwamen hebben haar ouders haar al verboden nog eens met mij verder te gaan 
Hehe, het kan haast niet anders dan dat (1 van) die ouders een account hier op het netwerk heeft en dit topic met regelmaat volgt...
Nee, dat is dan toch kut voor je. Zeker als je net besluit om weer verder te willen. Hoewel je me eigenlijk helemaal geen typ lijkt om weer opnieuw voor hetzelfde meisje te gaan, maar kan het mis hebben natuurlijk.. 
|
|
|
Joster Bankzitter
quote: ALEXGOMESFARFAN schreef:
En hoe oud is zij, daar ze nog naar haar ouders luistert op dat gebied.
Aangezien in jou profiel staat dat je van '84 bent hoop ik toch dat ze 18+ is.
Zij is 22, half jaartje jonger dan ik.. Maar zoals je misschien wel ziet heel erg afhankelijk van haar ouders. Toch was ze het niet met ze eens hoor, maar dat terzijde..
quote: Navi schreef:
Hoe was je relatie met die ouders van haar Joster?
Niet zo best denk ik hè Mwah, nooit het idee gehad dat ze me echt mochten. Ik was denk ik wat te min voor hun lieve jongste dochter Hun hechten echt waarde aan wat je doet, dat je geen lapzwans bent zeg maar.. Maar goed, ik heb ook gewoon HTS gehaald in 4 jaar en nu een riante job, maar afijn..
quote: KOLKKA schreef:
(...)
Hehe, het kan haast niet anders dan dat (1 van) die ouders een account hier op het netwerk heeft en dit topic met regelmaat volgt...
Nee, dat is dan toch kut voor je. Zeker als je net besluit om weer verder te willen. Hoewel je me eigenlijk helemaal geen typ lijkt om weer opnieuw voor hetzelfde meisje te gaan, maar kan het mis hebben natuurlijk.. 
Haha Mwah, lijkt me niet hoor haha.
Nouja, opzich hadden we beide wel die intentie, maar na die gebeurtenissen van zaterdagavond (waar ze me na een leuke dag strand dus vertelde wat haar ouders van me vonden en dat ze het verboden om verder te gaan..) was ik het strontbeu haha. Zondag en maandag kreeg ik nog wat smsjes of ik boos was, maar niet echt op gereageerd. Maandagavond belde ze me op terwijl ik in redelijk beschonken toestand was na een voetbalwedstrijd voor de nacompetitie.. Ik haar dus eens even verteld wat ik van haar ouders en diens mening vond. Wanneer je aangeschoten bent ben je toch wat directer en eventueel eerlijker haha Zij werd helemaal laaiend, helemaal toen ik vertelde dat ik dit alles ook gewoon tegen vrienden verteld heb. Ze vond dat ik haar ouders zwart aan het maken was. Lijkt me dat het andersom was, het enige dat ik deed was dit vertellen aan vrienden van me. Nja, ze vond dat ik het niet snapte en freakte hem echt. ****** die was kwaad 
Gisteren heeft ze hier haar excuses voor aangeboden, ze vond toch ook wel dat ze te heftig heeft gereageerd. Kwam volgens haar omdat ze het ook niet met haar ouders eens is.. Gisteren sprak ze me ook alweer aan op msn, daar moet ze ook eens mee ophouden want anders stopt het nooit.
[Dit bericht is veranderd door Joster (op 14 mei 2008 08:40:31).]
|
|
|
PSVSorayatjuh Legende Winnaar FPC Indoor 2006; meer prijzen
Uit: Als je zo op het parkeerterrein staat dan zo aan de rechterlinkerkant in de straat bij die hele grot Vak: Oost - X Posts: 3521 Reg.: 30 oktober 2002 | Joster, sorry dat ik het zeg maar voor iemand uit 84, ben je behoorlijk kinderachtig bezig. Ik vind je echt een ***
Je geeft zelf aan dat je haar mist, dat je verder met dr wil en dat het gezellig en leuk maar dr is en dan praat je hier zo over haar??? sorry maar niet echt een ECHTE MANnen actie :S ******, hoe zielig kun je zijn zeg?
Ze moet maar eens stoppen met praten tegen me op msn anders houd het nooit op? Ze was meer een aanhangsel dan vriendin? Mens jij verdiend da hele meiske niet eens als je zo over dr praat. Zielig zielig zielig.
|
|
|
Foxy Legende Winnaar PSV Quiz Seizoen 04/05; meer prijzen
Uit: Eindhoven Vak: Noord - S Posts: 13134 Reg.: 13 oktober 1999 | Hoezo, hij heeft toch gelijk? Snap niet wat jij je nou druk maakt.
|
|
|
MiKaZa Legende Zilver + Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld
Vak: Oost - X Posts: 6912 Reg.: 18 juli 2002 | Ik snap t probleem ook niet.
Papa en mama zeggen 'nee' dus zij volgt papa en mama in de 'nee' dus is het 'nee' en moet ze ook 'nee' doen en niet dingen blijven aanhalen.
|
|
|
Navi International
Uit: Den Bosch Vak: Zuid - BB Posts: 969 Reg.: 12 november 2006 | Inderdaad wat Soraya al zegt. Dat jij lach smileys gebruikt bij knappen van een relatie zegt eigenlijk genoeg hoeveel jij om haar gegeven hebt. Niet zoveel denk ik dan.
En de reactie van haar ouders kan ik dan ook wel een beetje begrijpen, zij willen haar dochter natuurlijk in bescherming nemen tegen jou.
|
|
|
Joster Bankzitter
quote: MiKaZa schreef:
Ik snap t probleem ook niet.
Papa en mama zeggen 'nee' dus zij volgt papa en mama in de 'nee' dus is het 'nee' en moet ze ook 'nee' doen en niet dingen blijven aanhalen.
Precies, bovendien vind ik het belachelijk dat haar ouders oordelen over mij en haar verbieden met me door te gaan. Ik ben geen crimineel ofzo hoor.
Die lachende smiley's zijn meer om de spot te drijven, niet dat ik blij ben ofzo, dat sommigen hier dat niet zien..
[Dit bericht is veranderd door Joster (op 14 mei 2008 13:22:13).]
|
|
|
RemCocu Nationale topspeler
Uit: Heythuysen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 863 Reg.: 21 april 2003 | Joster, als haar ouders over jou een bepaald oordeel hebben zul je toch eerst eens bij jezelf te rade moeten gaan waarom dat zo is ipv alles zo gemakkelijk van je af te schuiven.
Sowieso lijkt het in alles wat je zegt alsof je er lol in hebt en het je totaal niet boeit. Lamme instelling al zeg ik het zelf...
Wil je zo graag lekker je gang gaan, laat haar haar eigen gang gaan en maak haar dat dan ook duidelijk.
Dat je nu randzaken als de ouders van haar erbij haalt legt toch wel de zwakte van jezelf bloot, door haar en de fam. in een compleet verkeerd daglicht te stellen terwijl je zelf ook je 'schuld/betrokkenheid' erin zult hebben.
|
|
|
Navi International
Uit: Den Bosch Vak: Zuid - BB Posts: 969 Reg.: 12 november 2006 |
(...)
Die lachende smiley's zijn meer om de spot te drijven, niet dat ik blij ben ofzo, dat sommigen hier dat niet zien..
Fijn hoor spotten met je schoonouders en je (ex)vriendin op een forum 
[Dit bericht is veranderd door Navi (op 14 mei 2008 14:21:03).]
|
|
|
MiKaZa Legende Zilver + Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld
Vak: Oost - X Posts: 6912 Reg.: 18 juli 2002 | Nou als ik allemaal zou vertellen over de schoonfam.....
Kom nou toch net of je altijd vanuit 2 kanten schuld moet hebben, wat een gelul.
|
|
|
Joster Bankzitter
quote: RemCocu schreef:
Joster, als haar ouders over jou een bepaald oordeel hebben zul je toch eerst eens bij jezelf te rade moeten gaan waarom dat zo is ipv alles zo gemakkelijk van je af te schuiven.
Sowieso lijkt het in alles wat je zegt alsof je er lol in hebt en het je totaal niet boeit. Lamme instelling al zeg ik het zelf...
Wil je zo graag lekker je gang gaan, laat haar haar eigen gang gaan en maak haar dat dan ook duidelijk.
Dat je nu randzaken als de ouders van haar erbij haalt legt toch wel de zwakte van jezelf bloot, door haar en de fam. in een compleet verkeerd daglicht te stellen terwijl je zelf ook je 'schuld/betrokkenheid' erin zult hebben.
Je zegt het zelf al, die ouders hebben er helemaal niets mee te maken, behoren tot de randzaken en dus moeten ze zich er buiten houden ook. Het is toch het leven van hun dochter? Als die gek op mij is is dat toch haar keuze? Waarom zou ik dan perfect moeten zijn ten opzichte van haar ouders? Als zij het maar goed vindt toch?
Wij wilden eventueel door, na het maken van bepaalde afspraken. Als die deur vervolgens dicht gegooid wordt door de ouders van het meisje waar je 2,5 jaar mee bent samen geweest is dat geen afschuiven van. Ik heb het hier namelijk over een heel ander probleem dan onze keuze om eventueel wel of niet door te gaan. Als zij dit niet zou willen omwille van andere redenen en ik ga het dan op die ouders schuiven is het een ander verhaal. Maar het staat dus compleet los van elkaar.
Natuurlijk ben ik niet 'perfect' en dat heb ik hier ook helemaal niet beweerd. Het gaat mij er hier puur om dat die ouders zich er mee bemoeien en dat zij hier nog in mee gaat ook. Ik maak hun dus niet zwart, ik stel hun niet in een verkeerd daglicht. Ik zeg alleen dat ze een bepaalde mening over mij hebben en deze ook uitspreken wat ik belachelijk vind omdat het leven van een 22-jarige wel wat onafhankelijker mag verlopen imo.
[Dit bericht is veranderd door Joster (op 14 mei 2008 15:34:55).]
|
|
|
RemCocu Nationale topspeler
Uit: Heythuysen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 863 Reg.: 21 april 2003 |
(...)
"heel verhaal..."
Ik zou zeggen, praat zelf eens met de ouders van je ex...na twee-en-een-half jaar mag je toch best verwachten dat zij een mening over je hebben. Dat die mening nu in jouw geval slecht uitpakt, en zij het beste voor hebben met hun dochter, is opzich wel logisch. Ouders kiezen vaak voor hun eigen kind... 
Beetje vreemd overigens om pas na die lange tijd erachter te komen dat de ouders van je ex verbieden om haar nog langer een relatie met jou te gunnen. Dan zal dr toch behoorlijk wat geknapt moeten zijn...
|
|
|
PSVSorayatjuh Legende Winnaar FPC Indoor 2006; meer prijzen
Uit: Als je zo op het parkeerterrein staat dan zo aan de rechterlinkerkant in de straat bij die hele grot Vak: Oost - X Posts: 3521 Reg.: 30 oktober 2002 |
quote: Foxy schreef:
Hoezo, hij heeft toch gelijk? Snap niet wat jij je nou druk maakt.
Hoezo niet? Jullie kunnen allemaal niet lezen want mijn post ging niet over de (ex) schoonouders maar op de manier waarop Joster over zijn ex vriendin praat waarmee die toch weer verder wil. Ik heb helemaal niets over de relatie tussen hem en die ouders gezegd :S mensen lees eens een keer goed. Ik gaf aan dat ik het triest vind de manier waarop Joster over zijn (ex) vriendin praat. Dan geeef je toch niet om haar? :S Eerst in een post zei die dat hij vond dat ze meer een aanhangsel was dan een vriendin :S nou lekker dan. Dan kappen met die relatie en niet meer terug komen. Maar vervolgens zegt ie: ik mis haar en het is weer leuk met haar en ik wil verder met haar. Maar dan wel weer zeggen: ze moet wel stoppen met dat gepraat op msn anders houd het nooit op.
Nou sorry hoor, maar als je zo over je "potentiele" vriendin praat, dan ben je haar gewoon kei hard niet waard :S
En dat geeft misschien ook wel aan waarom die schoonouders je niet moeten. Eigen schuld. Ik zou je idd met zoon instelling ook niet goed genoeg vinden voor mijn dochter. 
|
|
|
Joster Bankzitter
quote: PSVSorayatjuh schreef:
(...)
Hoezo niet? Jullie kunnen allemaal niet lezen want mijn post ging niet over de (ex) schoonouders maar op de manier waarop Joster over zijn ex vriendin praat waarmee die toch weer verder wil. Ik heb helemaal niets over de relatie tussen hem en die ouders gezegd :S mensen lees eens een keer goed. Ik gaf aan dat ik het triest vind de manier waarop Joster over zijn (ex) vriendin praat. Dan geeef je toch niet om haar? :S Eerst in een post zei die dat hij vond dat ze meer een aanhangsel was dan een vriendin :S nou lekker dan. Dan kappen met die relatie en niet meer terug komen. Maar vervolgens zegt ie: ik mis haar en het is weer leuk met haar en ik wil verder met haar. Maar dan wel weer zeggen: ze moet wel stoppen met dat gepraat op msn anders houd het nooit op.
Nou sorry hoor, maar als je zo over je "potentiele" vriendin praat, dan ben je haar gewoon kei hard niet waard :S
En dat geeft misschien ook wel aan waarom die schoonouders je niet moeten. Eigen schuld. Ik zou je idd met zoon instelling ook niet goed genoeg vinden voor mijn dochter. 
Nu overdrijf je ook wel lichtelijk moet ik zeggen. Ik ben het met je eens dat die ene post niet netjes was, maar het is niet zo dat ik haar constant afspiegel als een of ander trutje met wie ik voor niets 2,5 jaar samen ben geweest.
Maar goed, als ik dan besef dat we idd ook hele leuke tijden hadden en dat ik haar super erg mis.. Waarna we opzich weer bezig zijn weer terug wat op te bouwen, maar haar ouders verbieden dat en zij volgt hun, dan is het toch logisch dat ik dat msn gedoe ook niet meer hoef te hebben? Nee is dan toch nee?
|
|
|