PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 PSV SupportersContact
Vrijgezel of niet (Deel IX)
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 46 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 46 »

Poster
Topic: Vrijgezel of niet (Deel IX) 
PSVSorayatjuh
Legende
Winnaar FPC Indoor 2006; meer prijzen

Uit: Als je zo op het parkeerterrein staat dan zo aan de rechterlinkerkant in de straat bij die hele grot
Vak: Oost - X
Reg.: 30 oktober 2002
Gepost op 14 mei 2008 om 16:25:35.           Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Joster schreef:

(...)

Nu overdrijf je ook wel lichtelijk moet ik zeggen. Ik ben het met je eens dat die ene post niet netjes was, maar het is niet zo dat ik haar constant afspiegel als een of ander trutje met wie ik voor niets 2,5 jaar samen ben geweest.

Maar goed, als ik dan besef dat we idd ook hele leuke tijden hadden en dat ik haar super erg mis.. Waarna we opzich weer bezig zijn weer terug wat op te bouwen, maar haar ouders verbieden dat en zij volgt hun, dan is het toch logisch dat ik dat msn gedoe ook niet meer hoef te hebben? Nee is dan toch nee?

Uh jawel, zo spiegel je dr wel af.. En nee is nee, maar als zij het wel met haar ouders eens is en zij wil niet daarom niet verder met je, dan is NEE OOK NEE. Dus dan ineens niet zielig liggen doen over haar beslissingen en dat je het er niet mee eens bent omdat haar ouders dat vinden, want daar heb jij natuurlijk dan ook niets over te zeggen.

Spijtig voor je MNH
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.388,4VoVo: -Opstelling: incompleet
Joster
Bankzitter

Vak: -
Reg.: 22 maart 2006
Gepost op 14 mei 2008 om 16:34:22.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Uuuhhh, ze is het niet eens met haar ouders?

En waar doe ik in hemelsnaam zielig?
 Help mods!
Pool: 4102eMotM: -Battle-rating: 1.488,9VoVo: -Opstelling: incompleet
PSVSorayatjuh
Legende

Uit: Als je zo op het parkeerterrein staat dan zo aan de rechterlinkerkant in de straat bij die hele grot
Gepost op 14 mei 2008 om 16:44:47.           Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ze is het niet eens met haar ouders??

je zegt net zelf dit:

Waarna we opzich weer bezig zijn weer terug wat op te bouwen, maar haar ouders verbieden dat en zij volgt hun, dan is het toch logisch dat ik dat msn gedoe ook niet meer hoef te hebben?

Wat is ze nou? Wel of niet eens met dr ouders??
 Help mods!
Joster
Bankzitter

Gepost op 14 mei 2008 om 17:30:58.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zij heeft het gevoel dat ze er tussenin staat en kiest kant voor haar ouders, al is ze het er niet mee eens. Een groot punt van kritiek van mijn kant uit was dan ook dat ze te afhankelijk was van haar ouders ondanks haar leeftijd, voila, het perfecte voorbeeld schets ik hier
 Help mods!
AddoCultheld
Legende

Uit: Eindhoven
Vak: West - H
Reg.: 7 oktober 2001
Gepost op 14 mei 2008 om 17:47:11.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Joster schreef:

Zij heeft het gevoel dat ze er tussenin staat en kiest kant voor haar ouders, al is ze het er niet mee eens. Een groot punt van kritiek van mijn kant uit was dan ook dat ze te afhankelijk was van haar ouders ondanks haar leeftijd, voila, het perfecte voorbeeld schets ik hier

Pff wat is dat dan voor een meningloos vrouwke?

En ik snap eerlijk gezegd niet dat je niet aanvoelt wat die ouders van jouw vinden. Ik wist met schoonouders altijd precies hoe ik er voor stond, dat voel je gewoon aan.

Verder Sorayah, wat een zwaar overtrokken reactie
 Help mods!
Pool: 3347eMotM: -Battle-rating: 1.491,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Joster
Bankzitter

Gepost op 14 mei 2008 om 17:57:22.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
AddoCultheld schreef:

(...)

En ik snap eerlijk gezegd niet dat je niet aanvoelt wat die ouders van jouw vinden. Ik wist met schoonouders altijd precies hoe ik er voor stond, dat voel je gewoon aan.

Natuurlijk had ik wel een idee, dat voel ik ook wel aan. Er was dan ook altijd een soort van spanning daar thuis en ik had ook duidelijk de "angst" om iets fout te doen zeg maar.

Maar goed, dat ze in staat zouden zijn om dit te doen wist ik niet nee.

Feit is nu in ieder geval wel dat door mijn kritiek op haar ouders zij nog wel een beetje boos op me is. Haar eerste reactie vond ze overdreven en daar heeft ze zich voor geëxcuseerd, maar het zit haar nog altijd niet lekker. En dat is nu ineens voor haar de druppel om niet meer verder te gaan Daar voor (bij de beslissing van haar ouders..) was het voor haar schijnbaar nog niet klaar dus..
 Help mods!
MiKaZa
Legende
Zilver + Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld

Reg.: 18 juli 2002
Gepost op 14 mei 2008 om 18:28:57.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ach als je echt wilt dan kun je er samen wel doorheen hoor die schoonouders maar dan moet je het ook samen doen ook.

Zo zei m'n meissie dat haar ouders vorige week, toen er daar thuis een andere relatie sneuvelde, waarschijnlijk iets van '1 down, 1 to go' dachten maar ondanks dat zij echt wel van haar ouders houdt en om hun mening geeft staat dit probleem echt niet tussen ons in (al is het weleens lastig).
 Help mods!
Pool: 2019eMotM: -Battle-rating: 1.323,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Joster
Bankzitter

Gepost op 14 mei 2008 om 18:33:10.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Nu vertelde ze me dus doodleuk dat haar ouders het helemaal niet zo hadden bedoeld, het was slechts een tip Ik heb al vaker tegen haar gezegd dat ze dingen soms verkeerd of te heftig opvat, maar dit slaat alles.

Door de ruzie van eergisteren is het sowieso wel gedaan denk ik, maar dat terzijde.
 Help mods!
RoyCo Ribery
Internationale topspeler

Uit: Tilburg - Leens(Gr.)
Reg.: 14 oktober 2000
Gepost op 14 mei 2008 om 18:56:11.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik zou in ieder geval nog met elkaar praten Joster. Beter dingen goed afsluiten dan met een ruzie en vol frustratie uitelkaar gaan (voor zover dat nog mogelijk is natuurlijk).
 Help mods!
Pool: 400eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 539e / 1414e / 461eOpstelling: 4-5-1
Remco.
Legende

Vak: West - H
Reg.: 19 juni 2003
Gepost op 14 mei 2008 om 20:10:38.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Joster schreef:

Nu vertelde ze me dus doodleuk dat haar ouders het helemaal niet zo hadden bedoeld, het was slechts een tip Ik heb al vaker tegen haar gezegd dat ze dingen soms verkeerd of te heftig opvat, maar dit slaat alles.

Door de ruzie van eergisteren is het sowieso wel gedaan denk ik, maar dat terzijde.

Een tip komt ongeveer op hetzelfde neer natuurlijk.

Dat meisje zal zelf eerst met een eigen "ik" het leven in moeten stappen. Zo blijven haar ouders om haar heen cirkelen. Dat jij daar pissed om wordt kan ik best begrijpen. Wel een vreemd verhaal dat ze jou gewoon niet mogen. Althans; je zegt zelf dat je geen crimineel bent
 Help mods!
Pool: 1585eMotM: -Battle-rating: 1.468,7VoVo: -Opstelling: incompleet
Joster
Bankzitter

Gepost op 14 mei 2008 om 20:28:48.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Praten gaat opzich nog wel, we leven nu niet in een dikke ruzie ofzo (gelukkig).

Wat ik al schreef was dat ze een hekel aan lapzwansen hebben, en na een week werken en een avond doorhalen op vrijdag kan ik best tot 12 uur door pitten ja, ook bij hen thuis. Verder kan ik vervolgens bijvoorbeeld de tv aan zetten om met een ontbijtje erbij lekker uit te garen terwijl ik eurosport kijk. Dat zijn echt van die dingen waar haar ouders echt een hekel aan hebben geloof ik..

Maar goed, of ze echt een hekel aan me hadden weet ik ook weer niet. Ik geloof dat niet eigenlijk. Zowel zij (haar ouders) als ik hebben bepaalde eigenaardigheden die niet goed matchen zo lijkt het.

Die tip was overigens meer bedoelt van; weet wel wat je doet..
 Help mods!
MiKaZa
Legende

Gepost op 14 mei 2008 om 20:32:43.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Tsjah, dat ervaar ik dus ook.

Veel dingen die niet matchen met hun gedachten en daar wordt best wel eens wat over gezegd en ook ik ben geen stilletje jongen dus als ik iets stom, schijnheiling, onlogisch of wat dan ook vindt dan zeg ik dat simpelweg.

Dat vind ik namelijk heel belangrijk: eerlijkheid. Maar goed, sommige mensen kunnen dat niet hebben maar ik laat me daar gek door maken hoor en ik denk dat jij dat ook niet moet doen. Als die ouders het ook niet zo bedoeld hebben is het tussen jou en haar of je er voor gaat en niet aan die ouders......
 Help mods!
Delantero
Aanstormend talent

Reg.: 18 juli 2007
Gepost op 14 mei 2008 om 20:40:20.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Aha, dat is een bekend verhaal. Bij mijn vriend thuis mogen we doen en laten wat we willen, hier echt is het hetzelfde als jij zegt. Uitslapen is er niet bij, hele dagen niets-doen ook niet. Daar is veel heisa over gemaakt en nog steeds zijn behoorlijke heftige ruzies over de gewoonten van mijn vriend, en die hier thuis. Ik snap in dat opzicht je vriendin wel, want de enorme ruzies met ouders zijn niemand aan te raden, en de gezinsband is daardoor flink beschadigd.

Maar uiteindelijk is het een zaak van jullie twee, en als het nodig is om tot compromissen te komen, dan moet dat soms maar. Op de lange termijn zul je daar denk ik niet op achteruit gaan, en ik neem aan dat ze het je wel waard is om wat meer aan hun wensen aan te passen zonder eerlijk te blijven in wat jij wil.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
PSVSorayatjuh
Legende

Gepost op 15 mei 2008 om 00:24:15.           Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
AddoCultheld schreef:

(...)

Vind ik niet. Ik vind het niet normaal dat je zo over je vriendin praat (toen nog zijn vriendin en nu zijn ex maar waarmee die wel verder wil)
Dan moet je dr geen aanhangsel noemen ipv je vriendin en dat vervolgens hier doodleuk op het forum verspreiden alsof het een deurmatje is. IK vind het gewoon echt achterlijk en zwaar belachelijk als je zo over je vriend(in) praat.
 Help mods!
Foxy
Legende
Winnaar PSV Quiz Seizoen 04/05; meer prijzen

Uit: Eindhoven
Vak: Noord - S
Reg.: 13 oktober 1999
Gepost op 15 mei 2008 om 01:19:45.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:

Hoezo niet? Jullie kunnen allemaal niet lezen want mijn post ging niet over de (ex) schoonouders maar op de manier waarop Joster over zijn ex vriendin praat waarmee die toch weer verder wil. Ik heb helemaal niets over de relatie tussen hem en die ouders gezegd :S mensen lees eens een keer goed. Ik gaf aan dat ik het triest vind de manier waarop Joster over zijn (ex) vriendin praat. Dan geeef je toch niet om haar? :S Eerst in een post zei die dat hij vond dat ze meer een aanhangsel was dan een vriendin :S nou lekker dan. Dan kappen met die relatie en niet meer terug komen. Maar vervolgens zegt ie: ik mis haar en het is weer leuk met haar en ik wil verder met haar. Maar dan wel weer zeggen: ze moet wel stoppen met dat gepraat op msn anders houd het nooit op.

Nou sorry hoor, maar als je zo over je "potentiele" vriendin praat, dan ben je haar gewoon kei hard niet waard :S
En dat geeft misschien ook wel aan waarom die schoonouders je niet moeten. Eigen schuld. Ik zou je idd met zoon instelling ook niet goed genoeg vinden voor mijn dochter.

Jullie kunnen allemaal niet lezen? Volgens mij was ik diegene die zei dat je je niet zo druk moest maken en dan mag jij mij uitleggen waar ik met die opmerking niet kan lezen? Ik heb dat best goed kunnen lezen, en jij kan uit een post waarin ik zeg dat je je niet zo druk moet maken niet opmaken of ik dat wel of niet heb gedaan.

Terug ter zake.

Laat gaan laat gaan.
 Help mods!
Pool: 123eMotM: -Battle-rating: 1.291,2VoVo: 129e / 660e / 67eOpstelling: 4-5-1
PSVSorayatjuh
Legende

Gepost op 15 mei 2008 om 11:28:20.           Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik had het met name over Mikaza die ineens over die schoonouders begint terwijl ik daar niets over had gezegd.

maar goed

Pim en ik zijn ook nog steeds samen. Morgen precies een jaar en 5 maanden :P
 Help mods!
MiKaZa
Legende

Gepost op 15 mei 2008 om 12:13:41.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ah in dat geval heb ik het net als de anderen hier verkeerd opgevat Maar als ik het zo las irriteerden die schoonouders mij ook nogal omdat het niet de manier is waarop je volgens mij met elkaar om moet gaan.
 Help mods!
Navi
International

Uit: Den Bosch
Vak: Zuid - BB
Reg.: 12 november 2006
Gepost op 15 mei 2008 om 12:16:02.       MSN: navigatortje@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Volgens mij was ik degene die over de relatie met de schoonouders begon

Gisterenavond is ze weer bij me geweest. DVDtje gekeken en heel fijn gehad samen. Nu zie ik ze een weekje niet
Tijd om in t weekend even bij te praten met Palmpje in t Lempke en zondag naar de dames hockey playoffs (best of three) Den Bosch-020. Den Bosch (zonder Mijntje Donners) kan voor de 11e keer achter elkaar landskampioen worden
heeft dus nog even te gaan
 Help mods!
Pool: 522eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Louke
Bankzitter

Uit: Veldhoven
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 1 april 2007
Gepost op 15 mei 2008 om 13:05:08.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Navi schreef:

We moeten inderdaad een beetje on topic blijven.

Vertel gewoon de leuke dingen en de minder leuke dingen van een relatie. Daar gaat het hier over. Niet of je vanavond moet werken in de kroeg.

Zei je iets Navi?
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.471,4VoVo: -Opstelling: -
Juancho
Legende

Uit: Zwolle
Reg.: 26 april 2002
Gepost op 15 mei 2008 om 14:13:58.       MSN: jan_westerman@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Even in het kort wat voorleggen:

Stel je had een relatie die 8 jaar geleden uit is gegaan. Je was er kapot van, heeft veel tijd gekost erover heen te komen. Vervolgens heb je 7 jaar lang geen contact gehad, en plotseling kom je elkaar tegen tijdens het stappen. Je spreekt elkaar aan, en voor je het weet zit je midden in een heel gezellig gesprek.

Vervolgens zie je degene het volgende weekend weer en vanaf dat moment is het contact niet te stoppen. 4 a 5 dagen of zelfs elke dag spreek je elkaar via sms/msn/telefoon/stappen. Elke keer is het heel gezellig, beide zijn zo open als wat over hun leventje en je weet ondertussen alles weer van elkaar.

Dat contact loopt een maand of 7 lang zo door en je voelt beide dat er iets speciaals is. Wat precies weet niemand, maar het voelt vertrouwd, fijn maar soms ook verwarrend.

Jullie eerste reactie op bovenstaande.......

[Dit bericht is veranderd door Juancho (op 15 mei 2008 14:15:49).]
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.484,6VoVo: -Opstelling: 3-5-2
Gelderse Boer
Legende
Winnaar Soccer Netwerk VoVo Europees 2006/2007

Uit: Nijmegen/Wijchen
Reg.: 8 augustus 2001
Gepost op 15 mei 2008 om 14:17:22.     MSN: free.styler@12move.nl    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

sex met je ex

Nee serieus, dat gevoel zal iedereen wel kennen. Met sommige mensen in je leven heb je nu eenmaal een speciale band die er altijd zal blijven. Meestal heb je er lief en leed mee gedeeld. dat schept een band die meestal nooit meer verdwijnt.
 Help mods!
Pool: 327eMotM: -Battle-rating: 1.393,0VoVo: 19e / 203e / 9eOpstelling: incompleet
Juancho
Legende

Gepost op 15 mei 2008 om 14:27:26.       MSN: jan_westerman@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Klopt, maar is dat ook zo gebruikelijk na 7 jaar lang geen contact?

7 jaar lang niet van elkaar weten, en zo na 1 avondje stappen is het gevoel weer helemaal terug? En hoe kun je dit zien als je ietsje verder vooruit kijkt? Vind het zo verdomd lastig...
 Help mods!
MiKaZa
Legende

Gepost op 15 mei 2008 om 14:31:21.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Tsjah normaal zou ik zeggen: je bent niet voor niets uit elkaar gegaan maar jah het is wel erg lang terug en toen was je nog wel erg jong dus waarom niet? Gewoon doen zou ik zeggen als het goed voelt.
 Help mods!
Juancho
Legende

Gepost op 15 mei 2008 om 14:48:57.       MSN: jan_westerman@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

We waren 16/17 en metname ikzelf besefte toen nog niet wat ik voelde of wilde voelen. Ik had een super tijd met mn vrienden, zeker op die leeftijd. Achteraf kan ik zeggen dat ik er niet klaar voor was en dat ik mijn vrijheid teveel miste. Daardoor miste zij weer aandacht, jullie kennen het wel. Maarja, daar kom je natuurlijk pas achter als het uitgaat en ze er opeens niet meer is

Iig, idd erg lang geleden en we zijn beide wat veranderd, hebben heel veel op persoonlijk meegemaakt en alles is nu verschillend.

Maar ze is nogaltijd het meisje met hetzelfde karakter en sommige andere dingen herken ik weer terug van haar. Andersom ook trouwens. Alleen nu op een meer volwassen manier.

We hebben het er overigens vaak over samen. HOe dit contact toch weer is ontstaan, wat we erbij moeten voelen en hoe nu verder. Ik ben duidelijk geweest, ik kan er geen einde in zien en wil alles lekker open laten. Dat wil zeggen, mijn gevoel volgen en mocht er meer uitkomen, prima, dan is dat zo.

Haar verhaal is wat anders, ze komt sinds een jaar uit een relatie van 6 jaar. Eigen huis, hondje, noem maar op. Dat was natuurlijk een hele bevalling toen het uitging (op haar verzoek). Ze heeft nu weer haar leventje op de rails, geniet weer en wil vooral geen vastigheid maar lekker lang leve de lol en genieten van het leven. Prima instelling, zo denk ik ook. Alleen kan zei wel aangeven dat ik momenteel niet meer mag verwachten dan vriendschap.

Dat botst nog wel eens heb ik het gevoel. Bijv. met samen wat afspreken om te drinken etc. Ik heb dat een tijdje afgehouden omdat ik mezelf wel ken. Laatst wilde ik wel maar hield zij de boot af. Kortom, er zit nog iets tussen ons wat soms moeilijk te bepalen is wat het nou is en hoe ermee om te gaan.

Tis ook een rare situatie natuurlijk na zoveel jaren. Soms zelfs wat beangstigd dat het zo verdomd goed klikt momenteel. Wat moet je ermee, wat kun je ermee en wat zegt de toekomst....

Lastig, lastig, erg lastig....., al praten we er wel open over wat wel weer fijn is. Zo heb ik haar ook verteld van mijn vorige relatie wat jullie vast nog wel weten met Samantha. Dat wilde ik beslist niet weer en dat begreep ze maar al te goed en ik weet dat ik haar kan vertrouwen. Ze is zo open en eerlijk als wat.

Soms zeggen we ook wel eens, nu niet teveel nadenken maar lekker gezellig kletsen. Want te serieus hierover nadenken is ook niet goed, dan kan je je gevoel ook geen kans geven.

[Dit bericht is veranderd door Juancho (op 15 mei 2008 14:50:48).]
 Help mods!
Kobe Bryant
Legende

Uit: Rotterdam
Reg.: 7 april 2003
Gepost op 15 mei 2008 om 15:04:34.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Juancho schreef:

We waren 16/17 en metname ikzelf besefte toen nog niet wat ik voelde of wilde voelen. Ik had een super tijd met mn vrienden, zeker op die leeftijd. Achteraf kan ik zeggen dat ik er niet klaar voor was en dat ik mijn vrijheid teveel miste. Daardoor miste zij weer aandacht, jullie kennen het wel. Maarja, daar kom je natuurlijk pas achter als het uitgaat en ze er opeens niet meer is

Iig, idd erg lang geleden en we zijn beide wat veranderd, hebben heel veel op persoonlijk meegemaakt en alles is nu verschillend.

Maar ze is nogaltijd het meisje met hetzelfde karakter en sommige andere dingen herken ik weer terug van haar. Andersom ook trouwens. Alleen nu op een meer volwassen manier.

We hebben het er overigens vaak over samen. HOe dit contact toch weer is ontstaan, wat we erbij moeten voelen en hoe nu verder. Ik ben duidelijk geweest, ik kan er geen einde in zien en wil alles lekker open laten. Dat wil zeggen, mijn gevoel volgen en mocht er meer uitkomen, prima, dan is dat zo.

Haar verhaal is wat anders, ze komt sinds een jaar uit een relatie van 6 jaar. Eigen huis, hondje, noem maar op. Dat was natuurlijk een hele bevalling toen het uitging (op haar verzoek). Ze heeft nu weer haar leventje op de rails, geniet weer en wil vooral geen vastigheid maar lekker lang leve de lol en genieten van het leven. Prima instelling, zo denk ik ook. Alleen kan zei wel aangeven dat ik momenteel niet meer mag verwachten dan vriendschap.

Dat botst nog wel eens heb ik het gevoel. Bijv. met samen wat afspreken om te drinken etc. Ik heb dat een tijdje afgehouden omdat ik mezelf wel ken. Laatst wilde ik wel maar hield zij de boot af. Kortom, er zit nog iets tussen ons wat soms moeilijk te bepalen is wat het nou is en hoe ermee om te gaan.

Tis ook een rare situatie natuurlijk na zoveel jaren. Soms zelfs wat beangstigd dat het zo verdomd goed klikt momenteel. Wat moet je ermee, wat kun je ermee en wat zegt de toekomst....

Lastig, lastig, erg lastig....., al praten we er wel open over wat wel weer fijn is. Zo heb ik haar ook verteld van mijn vorige relatie wat jullie vast nog wel weten met Samantha. Dat wilde ik beslist niet weer en dat begreep ze maar al te goed en ik weet dat ik haar kan vertrouwen. Ze is zo open en eerlijk als wat.

Soms zeggen we ook wel eens, nu niet teveel nadenken maar lekker gezellig kletsen. Want te serieus hierover nadenken is ook niet goed, dan kan je je gevoel ook geen kans geven.

Tijdens het lezen van je tekst drong jouw afsluiter zich al bij mij op. Heb het idee dat je veel teveel nadenkt over wat je wel of niet moet doen, hoe je je mag of moet voelen enz.
Kom op man, laat het gewoon over je heen komen en zie hoe het loopt. Als het voorbestemd is en jullie willen het allebei dan komt het vanzelf. Zit niet teveel te piekeren over hoe de geschiedenis is of wat je wel of niet mag verwachten.

Zoals ik het begrijp doet die geschiedenis er nauwelijks nog toe. Op je 16e ben je heel anders dan op je 23e of 24e. Je bent nu een stuk volwassener en liefde is nu net zo belangrijk als vrienden (wat je status is). Bovendien merk je al terecht op dat de reden van de breuk destijds totaal niets zegt over de kans op herhaling nu.

Kortom: ga leuke dingen doen maar dring je niet teveel op en wees ook weer niet te besluiteloos. De meeste meiden zoeken een zelfverzekerde jongen met aan de ene kant aandacht voor haar maar ook met gevoel (niet teveel want dan wordt je een softie).

Veel succes.
 Help mods!
Pool: 3487eMotM: -Battle-rating: 1.405,6VoVo: 1241e / 82e / 1299eOpstelling: -

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 46 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk

21 maart groot Netwerk.to $500 freeroll Pokertoernooi