| Poster | | Topic: Vrijgezel of niet (Deel IX) |  |
|
RemCocu Nationale topspeler
Uit: Heythuysen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 863 Reg.: 21 april 2003 | Jan, ik heb je al een tijdje niet meer gesproken , maar die 3/4 maandjes terug volgens mij, vertelde je mij dat ook al. :-)
Als je echt gek op haar bent of gevoelens krijgt had je dat al lang gemerkt of gevoeld, zeker in 7 maanden.
Mij lijkt het zo dat je nu gewoon een goeie vriend van haar bent en dat zij dat andersom ook zo ervaart.
...en je zegt het zelf op het laatst:
"Soms zeggen we ook wel eens, nu niet teveel nadenken maar lekker gezellig kletsen. Want te serieus hierover nadenken is ook niet goed, dan kan je je gevoel ook geen kans geven."
Vaak heb ik het idee dat je TEveel doordenkt in bepaalde zaken, dat je het jezelf TE complex maakt met "wat als dit, wat als zus, wat als zo.."
Dat had je immers ook in de Samantha-story
Nogmaals, in 7 maanden weet je gevoel best wat je nu met haar wilt...meer dan vriendschap of alleen vriendschap.
edit: Kobe Bryant, wij dachten en typten ongeveer hetzelfde tegelijkertijd 
[Dit bericht is veranderd door RemCocu (op 15 mei 2008 15:13:46).]
|
|
|
Juancho Legende
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 15712 Reg.: 26 april 2002 | Dat weet ik van mezelf, dat klopt ook wel. Ik ben te snel een denker in dit soort gevallen.
Laat ik voorop stellen dat ik niet verliefd ben. Daarvoor zie ik haar simpelweg te weinig in het echt voor. Maar de keren dat ik haar zie is het wel zo verdomd gezellig. Ik vind absoluut dat we elkaar aanvullen, in alle opzichten.
Maar ik ben ook wat voorzichtiger geworden na Samantha. Afgelopen zondag bijv. vroeg ze nog of ik ff bij haar langs kwam wat drinken. Het was moederdag, zat de hele dag bij de familie. Ik had wel ff weg kunnen gaan, maar uiteindelijk toch niet gedaan. Waarom niet? Geen idee eigenlijk.....
Krijg je natuurlijk later weer vragen van haar waarom ik niet langs was gekomen. Of ik bang voor dat soort afspraakjes was, of ik meer zou kunnen gaan voelen etc. etc. Dat maakt het soms wel lastig.
Maar ik weet wel dat ik in die maanden ons contact enorm ben gaan waarderen en denk niet dat ik weer zonder zou kunnen. Nu idd voornamelijk vriendschappelijk, al groeit er bij mij wel steeds vaker de gedachte van, stel dat.....
Maar ik weet ook drommels goed dat ik mijn gevoel maar op 1 manier kan plaatsen: Gewoon ondergaan en kijken waar het naar toe gaat. Ik heb iig wel het gevoel dat we beide echt ook vinden dat we op 0 beginnen en dat het verleden meer is om over de leuke dingen na te praten want ondertussen is alles totaal anders. Dat speelt iig niet mee.
Wel denk ik dat ons verleden ervoor zorgt dat er eerst vriendschap moet zijn voor er meer kan gebeuren. Bij een onbekend meisje kun je stukken directer zijn. Is het niks of wordt het niks, prima, einde contact. Dit ligt toch wat anders.
Voor mezelf is iig in de laatste tijd wel duidelijk geworden dat ze nog steeds een meisje is waar ik op zou kunnen vallen, een meisje die bij me past en een meisje waar ik me enorm prettig bij voel en dat het ook zeker meer zou kunnen worden na verloop van tijd. Tenminste, van mijn kant dan 
[Dit bericht is veranderd door Juancho (op 15 mei 2008 15:23:07).]
|
|
|
Joster Bankzitter
Vak: - Posts: 181 Reg.: 22 maart 2006 | Juancho, weer als vanouds op dreef zie ik 
|
|
|
RemCocu Nationale topspeler
Uit: Heythuysen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 863 Reg.: 21 april 2003 | Volgens mij is jouw gevoel één grote vage bedoening Jan
Je bent niet verliefd, maar je zou het wel kunnen worden.
Je stelt jezelf vragen waarom je achteraf dit niet had gedaan of zij confronteert jou er mee waardoor je je zelf dingen gaat afvragen.
Het komt nu over alsof je niet echt je gevoel laat gaan, maar meer rationeel denkt over je gevoel.
Snap je het nog? 
[Dit bericht is veranderd door RemCocu (op 15 mei 2008 15:32:29).]
|
|
|
MiKaZa Legende Zilver + Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld
Vak: Oost - X Posts: 6912 Reg.: 18 juli 2002 | Man man man houdt het simpel: jij bent (nog) niet verliefd, zij is niet verliefd.
Oplossing: samen leuke dingen doen en je ziet wel of er 1 vd 2 of zelfs alle 2 meer gevoelens krijgt, dan kun je weer gaan kijken of het anders moet. Elkaar mis lopen omdat je anders misschien wel verliefd wordt is wel erg stom natuurlijk.
Wat die 'leuke dingen' inhouden dat is je eigen keuze. Met bepaalde dingen kun je het lot natuurlijk zeker tarten dus of dat nou zo slim is is de vraag maar ook dat is jullie eigen keuze.
|
|
|
Juancho Legende
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 15712 Reg.: 26 april 2002 |
Daarom heb ik ook tijdelijk jullie hulp en inzichten even ingeroepen!
Zelf dacht ik ook bij vlagen exact zoals jullie nu zeggen. Niet te veel nadenken, maar lekker ondergaan! Laat het lot van de liefde maar bepalen waar het stopt.
Echter, toch nog 1 ding om ff blijven te zeuren. Ze is vrij duidelijk dat ze nu nergens voor open staat en ook alleen wat wil afspraken als ik besef dat het vriendschappelijk is. Goed, ik heb haar al gezegd dat ik een open blik wil houden dus niet zomaar kan zeggen waar mijn grens ligt. Dat begreep ze dan ook weer wel.
Dus jullie advies is, ff liegen over de intensie en haar op een sneaky manier beinvloeden?
Nee ff alle gekheid op een stokkie, ik besef steeds meer dat als ik meer voel of wil voelen het op deze manier nooit gaat lukken. Het moet open, gezellig en eerlijk zijn. Nu zit er nog te vaak iets tussen wat eigenlijk heel onnozel is zoals jullie ook al zeggen.
De stukjes vallen in elkaar, thanks daarvoor!
[Dit bericht is veranderd door Juancho (op 15 mei 2008 15:49:27).]
|
|
|
Ron Jeremy Legende
Uit: Deurne Vak: - Posts: 3257 Reg.: 19 januari 2002 | Jonge jonge, m'n vriendin is 1 weekje met school weg en ik houd het al niet meer!! Met m'n verliefdheid is duidelijk NIKS mis !! Wat een kut gevoel weer.... 
Btw, na 3 maanden sluipt er bij me ineens weer wat onzekerheid in, waar ik een nog grotere #$%^%@ aan heb haha! Ga je jezelf allemaal van die kansloze dingen aanpraten: Stel dat ze dit, stel dat ze dat. Wat 2x voor de gek gehouden worden door iemand al niet teweeg brengt !
[Dit bericht is veranderd door Ron Jeremy (op 15 mei 2008 17:28:33).]
|
|
|
Navi International
Uit: Den Bosch Vak: Zuid - BB Posts: 969 Reg.: 12 november 2006 | Heeft ze je dan al een keer bedonderd dan? Oei.... 
|
|
| Pool: 522e | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Joster Bankzitter
Vak: - Posts: 181 Reg.: 22 maart 2006 | Echt hè, door dat ik zo kwaad werd vanwege haar ouders - wat nu dus veel minder heftig bleek te zijn omdat zij het verkeerd heeft opgevat van hun - is zij nu nogsteeds kwaad op me. Als zij dat van haar ouders eens fatsoenlijk had gesnapt hadden we heel die ruzie waar ik kwaad op haar ouders was niet eens gehad 
|
|
|
Ron Jeremy Legende
Uit: Deurne Vak: - Posts: 3257 Reg.: 19 januari 2002 |
quote: Navi schreef:
Heeft ze je dan al een keer bedonderd dan? Oei.... 
Nee, iemand anders helaas! Als nu iemand me nog bedonderd is het voor mij meteen afgelopen.
[Dit bericht is veranderd door Ron Jeremy (op 15 mei 2008 18:20:34).]
|
|
|
Palmpje © Legende Runner-up PSV Netwerk Cup 2007
Uit: Veldhoven Vak: Oost - X Posts: 3826 Reg.: 25 november 1999 | Sjonge jonge wat een verhalen hier...... 
Toch een frisse blik van een (achteraf) gelukkig gescheiden en nu weer 5 weken durende prille relatie hebbende, ouwe reefteef 
Joster: een deuk(je) heeft de relatie al, dus wat wil/ga je eraan doen
Je hebt mij in ieder geval TOTAAL niet overtuigd dat je voor haar zou willen knokken, dus ik verwacht haar ouders ook niet. Met alleen stoere praatjes kom je er niet, dus ik hoop voor haar dat zij hetzelfde "ziet" als de meeste hier. Erg confronterend wellicht, maar in je prachtige HBO studie hadden ze ook wel eens een paar uur (lees in jouw geval een volledige studie van 4 jaar) "respect voor anderen" mogen geven. Je vindt jezelf zo geweldig, dus verras me eens met je plan om haar terug te winnen!
Ik ben erg benieuwd, het hoeft natuurlijk geen afstudeerscriptie te zijn 
Juancho, daar ben je weer!
Ik weet hoe het is om altijd na te denken (heb hetzelfde symdroom), maar doe dat nou eens niet en ga genieten. Gewoon met haar plezier maken, je bent beide nog jong en dan zie je wel waar het schip strandt.
Ron Jeremy: jouw huidige vriendin is iemand anders dan die slet van voorheen. Die kan er niks aan doen dat jij belazerd bent door die ander. Tuurlijk is het normaal dat je dat gevoel niet meer wilt meemaken, want das gewoon kut, maar je kunt nooit in de toekomst kijken. Niet alle vrouwen (en mannen overigens ) zijn zo, dus zit niet zo te piekeren.
Uit eigen ervaring geef ik wel toe dat ik soms wat achterdochtig ben t.o.v. mijn huidige vriendin, maar dat is niet dat haar niet vertrouw, das meer omdat ik ook weet dat het niet altijd "goed" kan blijven gaan. Damn, ben ik nou toch weer aan het nadenken...........
@Navi: sinds je een vriendin hebt voel ik toch een breuk in onze sociale verbintenis. Wat ga jij daar aan doen 
|
|
|
Ron Jeremy Legende
quote: Palmpje © schreef:
Sjonge jonge wat een verhalen hier...... 
Ron Jeremy: jouw huidige vriendin is iemand anders dan die slet van voorheen. Die kan er niks aan doen dat jij belazerd bent door die ander. Tuurlijk is het normaal dat je dat gevoel niet meer wilt meemaken, want das gewoon kut, maar je kunt nooit in de toekomst kijken. Niet alle vrouwen (en mannen overigens ) zijn zo, dus zit niet zo te piekeren.
Uit eigen ervaring geef ik wel toe dat ik soms wat achterdochtig ben t.o.v. mijn huidige vriendin, maar dat is niet dat haar niet vertrouw, das meer omdat ik ook weet dat het niet altijd "goed" kan blijven gaan. Damn, ben ik nou toch weer aan het nadenken...........
Daar begint 't al !
Dat je gelijk hebt weet ik maar al te goed, maar toch... 
|
|
|
Juancho Legende
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 15712 Reg.: 26 april 2002 |
Juancho, daar ben je weer!
Ik weet hoe het is om altijd na te denken (heb hetzelfde symdroom), maar doe dat nou eens niet en ga genieten. Gewoon met haar plezier maken, je bent beide nog jong en dan zie je wel waar het schip strandt.
Thanks ouwe! 
|
|
|
Navi International
Uit: Den Bosch Vak: Zuid - BB Posts: 969 Reg.: 12 november 2006 |
@Navi: sinds je een vriendin hebt voel ik toch een breuk in onze sociale verbintenis. Wat ga jij daar aan doen 
Morgenavond doen in t Lempke? Ik moet even mn verdriet verzuipen omdat ik haar pas volgende week woensdag weer kan zien
Maar jij gaat me door die tijd heen helpen he? 
|
|
|
Fargomes Bankzitter
Uit: Boxtel Vak: Oost - V Posts: 191 Reg.: 26 mei 2007 |
(...)
Morgenavond doen in t Lempke? Ik moet even mn verdriet verzuipen omdat ik haar pas volgende week woensdag weer kan zien
Een week wat moet dat wel worden als ze 2 maanden weg is
Ik ben nog steeds gelukkig met mijn vriendin 
|
|
|
Ron Jeremy Legende
(...)
Kut he 'zolang' iemand niet zien!! Ik ben ook vanalles aan het verzinnen om de tijd maar door te komen. Zoveel mogelijk afleiding is inderdaad de juiste manier!! 
[Dit bericht is veranderd door Ron Jeremy (op 15 mei 2008 21:07:36).]
|
|
|
MiKaZa Legende Zilver + Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld
Vak: Oost - X Posts: 6912 Reg.: 18 juli 2002 | Pffft jongens kom op zeg, een week......
|
|
|
Navi International
Uit: Den Bosch Vak: Zuid - BB Posts: 969 Reg.: 12 november 2006 | Nieuwe actie: Help ons de week door 
|
|
|
Ron Jeremy Legende
quote: MiKaZa schreef:
Pffft jongens kom op zeg, een week......
Ik had 'm al tussen haakjes gezet ! Ik sta er zelf ook versteld van, maar inderdaad een week vind ik al lang!!
(Had ik vantevoren ook niet gedacht... )
Nieuwe actie: Help ons de week door 
Haha eigenlijk moeten we gewoon kansloos aan de whiskey gaan in Eindhoven 
[Dit bericht is veranderd door Ron Jeremy (op 15 mei 2008 21:09:08).]
|
|
|
Administrator Administrator
Vak: - Posts: 16777215 Reg.: 30 juni 2002 | Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de PSV Netwerk Chatbox.
Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
|
|
|
KOLKKA Legende Winnaar PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Vught Vak: Oost - X Posts: 4785 Reg.: 11 januari 2000 |
quote: MiKaZa schreef:
Pffft jongens kom op zeg, een week......
Precies! Er komt vast ook nog een tijd dat je blij bent dat ze een week van huis weg is... 
|
|
|
Palmpje © Legende Runner-up PSV Netwerk Cup 2007
Uit: Veldhoven Vak: Oost - X Posts: 3826 Reg.: 25 november 1999 | @Navi: dit bespreken we wel op MSN 
Dit is een forum, geen digitale agenda
Strakke regels hier, ben maar blij dat Loekie geen modder-eetster is 
Maar on-topic:
Waar vallen de mede-BB-ers op bij vrouwen: de billen, de borsten of de ogen 
quote: KOLKKA schreef:
(...)
Precies! Er komt vast ook nog een tijd dat je blij bent dat ze een week van huis weg is... 
Nog wel langer ook 
[Dit bericht is veranderd door Palmpje © (op 15 mei 2008 21:22:15).]
|
|
|
Louke Bankzitter
Uit: Veldhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 224 Reg.: 1 april 2007 | En bedankt palm:p
Maar kom op 1 weekje?
Daarom vind ik militairen zo aantrekkelijk, met regelmaat een week op oefening, en dan weer een uitzending dr bij..
Heerlijk die rust!
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.471,4 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Foxy Legende Winnaar PSV Quiz Seizoen 04/05; meer prijzen
Uit: Eindhoven Vak: Noord - S Posts: 13134 Reg.: 13 oktober 1999 | Die week vinden zij vaak ook erg prettig. Een weekje ergens anders op stap, een weekje hoeren...
|
|
|
Louke Bankzitter
Uit: Veldhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 224 Reg.: 1 april 2007 | Daar heb je een punt, daarom ga ik voor de andere optie, en dat is gewoon heerlijk vrijgezel zijn.
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.471,4 | VoVo: - | Opstelling: - |
|