PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 PSV SupportersContact
Vrijgezel of niet (Deel IX)
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 46 pagina's: « 1 ... 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 »

Poster
Topic: Vrijgezel of niet (Deel IX) 
Masterbeer
Legende
Lid van verdienste

Uit: Uden
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 4 maart 2001
Gepost op 16 september 2008 om 10:05:40.     MSN: pdebeer18@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Natuurlijk lezen we hier het liefst van die drama's of liefdesverdriet, vreemdgaan is ook heel populair... Als je dit wil lezen sla dan het onderste stukje over.

1 november ontvangen mijn vriendin en ik de sleutel van ons huis, we gaan dus samenwonen Een koophuis kan ik niet betalen, omdat ik wel werk, maar daarnaast ook nog schoolverplichtingen heb. Mijn vriendin is dit jaar met een nieuwe HBO opleiding gestart en dus kan ik met mijn kleine salaris heel veel hypotheek opnemen... NOT!

We zijn al ruim 6 jaar bij elkaar, dus deze stap is een hele normale. Eindelijk een eigen plekje, ook al had ik thuis niets te klagen. Eigenschappen van het huis, huis uit 1974, gerenoveerd in 1998. Het huis is 30 jaar gehuurd door een Turkse familie, maar een schoner huis dan dit heb ik nog nooit gezien (vooroordelen kunnen de prullebak in).

Echt alles is proper en blinkt, de man des huizes is timmerman en dat is ook goed te zien in het huis, alle ruimte is opgevuld en er zijn daardoor veel opslagruimten gecreeerd. In principe zou je meubels kunnen kopen, hier en daar een beetje verf en zo overhuizen. Verder heeft het huis een woonkamer van 30 m2 en boven 4 slaapkamers en een badkamer. Helemaal goed dus!

Dus dat wordt verven en een beetje klussen na 1 november en meubels aanschaffen
 Help mods!
Pool: 1063e, PSV-Olympique Marseille MotM: NAC Breda-PSVBattle-rating: 1.420,9VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Hank Moody
Legende
Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld

Uit: Eindhoven
Vak: -
Reg.: 27 februari 2003
Gepost op 16 september 2008 om 10:35:17.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Masterbeer schreef:

Natuurlijk lezen we hier het liefst van die drama's of liefdesverdriet, vreemdgaan is ook heel populair... Als je dit wil lezen sla dan het onderste stukje over.

1 november ontvangen mijn vriendin en ik de sleutel van ons huis, we gaan dus samenwonen Een koophuis kan ik niet betalen, omdat ik wel werk, maar daarnaast ook nog schoolverplichtingen heb. Mijn vriendin is dit jaar met een nieuwe HBO opleiding gestart en dus kan ik met mijn kleine salaris heel veel hypotheek opnemen... NOT!

We zijn al ruim 6 jaar bij elkaar, dus deze stap is een hele normale. Eindelijk een eigen plekje, ook al had ik thuis niets te klagen. Eigenschappen van het huis, huis uit 1974, gerenoveerd in 1998. Het huis is 30 jaar gehuurd door een Turkse familie, maar een schoner huis dan dit heb ik nog nooit gezien (vooroordelen kunnen de prullebak in).

Echt alles is proper en blinkt, de man des huizes is timmerman en dat is ook goed te zien in het huis, alle ruimte is opgevuld en er zijn daardoor veel opslagruimten gecreeerd. In principe zou je meubels kunnen kopen, hier en daar een beetje verf en zo overhuizen. Verder heeft het huis een woonkamer van 30 m2 en boven 4 slaapkamers en een badkamer. Helemaal goed dus!

Dus dat wordt verven en een beetje klussen na 1 november en meubels aanschaffen

Gefeliciteerd!

(maar kom op, heb je echt niets pikanters, spannenders, vreemdgaan-achtigs te melden)
 Help mods!
Pool: 1069e, PSV-Olympique Marseille MotM: NAC Breda-PSVBattle-rating: 1.467,6VoVo: 1150e / 1100e / 942eOpstelling: incompleet
Juancho
Legende

Uit: Zwolle
Reg.: 26 april 2002
Gepost op 16 september 2008 om 11:41:30.       MSN: jan_westerman@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als je voor het eerst gaat samenwonen met je vriendin vind ik huren juist hoe dan ook een betere oplossing als direct kopen.

Natuurlijk moet het wel een schappelijk huurhuis zijn, maar op die manier kun je rustig aan elkaar wennen zonder druk van een flinke hypotheek op je achterrug. Bevalt het wel, kijk dan naar verloop van tijd eens naar een koophuis.

Blijkbaar het toch niet te lukken, waar je natuurlijk niet van uit gaat, zit je iig niet met de ellende van een koophuis.
 Help mods!
Pool: 1314e, PSV-Olympique Marseille MotM: NAC Breda-PSVBattle-rating: 1.484,6VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Masterbeer
Legende
Lid van verdienste

Gepost op 16 september 2008 om 13:11:40.     MSN: pdebeer18@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Juancho schreef:

Als je voor het eerst gaat samenwonen met je vriendin vind ik huren juist hoe dan ook een betere oplossing als direct kopen.

Natuurlijk moet het wel een schappelijk huurhuis zijn, maar op die manier kun je rustig aan elkaar wennen zonder druk van een flinke hypotheek op je achterrug. Bevalt het wel, kijk dan naar verloop van tijd eens naar een koophuis.

Blijkbaar het toch niet te lukken, waar je natuurlijk niet van uit gaat, zit je iig niet met de ellende van een koophuis.

Je hebt sowieso gelijk! Maar onze situatie is iets complexer aangezien mijn vriendin al een tijdje bij mij en mijn ouders woont door diverse oorzaken, maar toch is dat net ff iets anders dan alles zelf regelen en zoveel contact met elkaar zonder anderen, gelukkig hebben we wel onze eigen dingen en die respecteren we ook van elkaar.

Als mijn vriendin dadelijk eventueel duaal gaat studeren en ik een vorstelijk salaris heb, dan gaan we zoetjes aan eens verder kijken. Of dit huis moet te koop komen, dan denk ik dat we er snel (mits voldoende geld) er niet snel over zullen twijfelen.

In ieder geval wordt het een spannende en leuke tijd, leuk vooruitzicht in ieder geval
 Help mods!
Pool: 1063e, PSV-Olympique Marseille MotM: NAC Breda-PSVBattle-rating: 1.420,9VoVo: -Opstelling: 4-5-1
RoyCo Ribery
Vedette

Uit: Tilburg - Leens(Gr.)
Vak: Oost - X
Reg.: 14 oktober 2000
Gepost op 16 september 2008 om 15:07:34.       Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Gefeliciteerd Masterbeer. 4 slaapkamers is veel, dat betekent dat je dus kunt beginnen met hokken
 Help mods!
Pool: 112e, PSV-Olympique Marseille MotM: NAC Breda-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: 164e / 361e / 64eOpstelling: 4-2-4
Foxy
Legende
Winnaar PSV Quiz Seizoen 04/05; meer prijzen

Vak: Noord - S
Reg.: 13 oktober 1999
Gepost op 16 september 2008 om 18:03:30.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hokken? Ga je wiet verbouwen?
 Help mods!
Pool: 79e, PSV-Olympique Marseille 1-0 (1-0)MotM: NAC Breda-PSVBattle-rating: 1.286,2VoVo: 13e / 77e / 58eOpstelling: 4-5-1
Masterbeer
Legende
Lid van verdienste

Gepost op 16 september 2008 om 19:49:13.     MSN: pdebeer18@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
RoyCo Ribery schreef:

Gefeliciteerd Masterbeer. 4 slaapkamers is veel, dat betekent dat je dus kunt beginnen met hokken

Hokken waarom toch altijd dat vooroordeel en die vraag.

quote:
Foxy schreef:

Hokken? Ga je wiet verbouwen?

haha... waarom niet eigenlijk
 Help mods!
Levi Bottle
Nationale topspeler
Winnaar PSV Netwerk VoVo Play-offs 2006/2007; meer prijzen

Uit: Amsterdam
Reg.: 7 december 2001
Gepost op 17 september 2008 om 16:20:02.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hehe, eindelijk weer wat postings in deze topic (blijft toch een van mijn favorieten).
Wordt een spannende tijd voor je, Masterbeer. Maar je "woont" al langer samen met haar, begrijp ik uit je verhaal, dus jullie zijn al aan elkaar gewend. Na 6 jaar relatie is dit idd een normale stap. Ik wens je veel succes en plezier!
ps: foto's van je stulpje?
 Help mods!
Pool: 183e, PSV-Olympique Marseille MotM NAC Breda-PSV: MarcellisBattle-rating: 1.479,0VoVo: 220e / 552e / 12eOpstelling: 4-3-3
KOLKKA
Legende
Winnaar PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen

Uit: Vught
Reg.: 11 januari 2000
Gepost op 17 september 2008 om 19:45:25.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Levi Bottle schreef:

Hehe, eindelijk weer wat postings in deze topic (blijft toch een van mijn favorieten).
Wordt een spannende tijd voor je, Masterbeer. Maar je "woont" al langer samen met haar, begrijp ik uit je verhaal, dus jullie zijn al aan elkaar gewend. Na 6 jaar relatie is dit idd een normale stap. Ik wens je veel succes en plezier!

Volgens mij gaan ze nu voor het eerst samenwonen als ik het zo lees. Hij geeft ook aan dat hij niet te klagen had 'thuis', ga ik vanuit dat hier het ouderlijk (t)huis mee bedoelt wordt..?!

Anyway, gefelicteerd Masterbeer! Maak er wat moois van...

In mijn ogen een veel grotere stap dan trouwen...
 Help mods!
Pool: -, PSV-Olympique Marseille MotM: NAC Breda-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Foxy
Legende

Gepost op 17 september 2008 om 20:58:24.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Maar daar woonde zijn vriendin door omstandigheden ook al dus veel verandert er niet, alleen datz e nu dus alles zelf moeten regelen.
 Help mods!
Pool: 79e, PSV-Olympique Marseille 1-0 (1-0)MotM: NAC Breda-PSVBattle-rating: 1.286,2VoVo: 13e / 77e / 58eOpstelling: 4-5-1
Masterbeer
Legende
Lid van verdienste

Gepost op 18 september 2008 om 12:45:17.     MSN: pdebeer18@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Levi Bottle schreef:

Idd. Foto('s) voor de Hyver's onder ons.

Foto's Huisje

quote:
KOLKKA schreef:

(...)

Volgens mij gaan ze nu voor het eerst samenwonen als ik het zo lees. Hij geeft ook aan dat hij niet te klagen had 'thuis', ga ik vanuit dat hier het ouderlijk (t)huis mee bedoelt wordt..?!

Anyway, gefelicteerd Masterbeer! Maak er wat moois van...

In mijn ogen een veel grotere stap dan trouwen...

Dank je. Boven- en onderstaande reactie geven antwoord.

quote:
Foxy schreef:

Maar daar woonde zijn vriendin door omstandigheden ook al dus veel verandert er niet, alleen datz e nu dus alles zelf moeten regelen.

Klopt helemaal, er verandert niet heel veel, meer verantwoordelijkheid voor andere zaken idd. Vriendin woonde inderdaad bij mij en mijn ouders in huis.

[Dit bericht is veranderd door Masterbeer (op 18 september 2008 12:46:54).]
 Help mods!
Mr. JEMP!
Legende

Uit: Zuid-Limburg
Vak: Zuid - B
Reg.: 28 januari 2004
Gepost op 22 september 2008 om 14:54:35.       MSN: jempy22@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Nou geeft het topic ook maar eens een schop (portie liefdes drama )

Na een relatie van bijna 4 maanden waarin het geluk niet op kon en het 1 moment nog mooier was als het andere, mag ik me ook helaas weer vrijgezel noemen.

Wat een heerlijke vakantie moest worden, is juist het tegenovergestelde geworden.

Soms kan het raar lopen in het leven.
 Help mods!
Pool: 1844e, PSV-Olympique Marseille MotM: NAC Breda-PSVBattle-rating: 1.475,8VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Foxy
Legende

Gepost op 22 september 2008 om 16:52:53.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Watskeburt op vakantie?
 Help mods!
Joentje-Casual
Bankzitter

Uit: Boxmeer
Vak: Oost - V
Reg.: 24 juni 2004
Gepost op 22 september 2008 om 19:06:10.         MSN: Hkljeroen@msn.com    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ben ook benieuwd. Toch niet iets met een ander?
Maar hier gaat het nog altijd erg voorspoedig al bijna 2 jaar nu. Heerlijke vakantie gehad op Tenerife en ook nu het dagelijks leven weer is begonnen gaat het super. Weet het kado al wat ik van haar krijg voor mijn verjaardag en dat is helemaal super. Een mini-cruise naar Newcastle met een bezoek aan Sunderland-Spurs. Ergens in februari is dat en wilde sowieso nog super graag keer naar een wedstrijd van Sunderland. Stadion dat al 2 maal op rij als luidruchtigste van de premier league is gekozen. Al komt dat ook mede door de bouw van het stadion. Ook al voorzichtige samenwonen plannen gemaakt.Maar dat hangt beetje van de gemeente af wat betreft vergunningen wanneer dat echt serieus word. Maar ja ambtenaren kennende zal dat nog wel even duren.
 Help mods!
Pool: 996e, PSV-Olympique Marseille MotM: NAC Breda-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: 1084e / - / 818eOpstelling: 4-5-1
Mr. JEMP!
Legende

Gepost op 22 september 2008 om 19:40:33.       MSN: jempy22@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Nee zeker niet iets met een ander. Is een beetje lastig uit te leggen omdat het met prive situatie van mij te maken heeft, en dat is er op vakantie uitgekomen. En dat heeft de sfeer niet beinvloed, ben helaas ook eerder naar huis gekomen.

Begrijp haar reactie wel, had het eerder moeten vertellen, ze had me al vaker gevraagd waarom ik zo anders deed dan ze gewend was, maar toen kreeg ik het er gewoon niet uit.
 Help mods!
Pool: 1844e, PSV-Olympique Marseille MotM: NAC Breda-PSVBattle-rating: 1.475,8VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Joster
Bankzitter

Reg.: 22 maart 2006
Gepost op 22 september 2008 om 20:05:22.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Joster schreef:

Beide, maar ze herhaalde het nadien nogmaals.

Dat afstand nemen is ook gewoon het beste, want werken doet het toch nooit meer. Ik ben alleen niet eerlijk genoeg om daar aan toe te geven, dat zwak voor haar blijft nog wel even zo lijkt het. Het feit dat ze (opnieuw) afstand wil nemen lijkt er voor mij op dat ze nog veel om me geeft maar niet toe wil geven aan haar gevoelens omdat ze er bang voor is. Afijn, zoals gezegd is dat misschien maar het beste ook.

Niet echt veel schot in de zaak Dat zwak blijft, maar zij is steeds degene die contact zoekt, ik niet, zij is degene die interesse toont en vragen stelt, ik niet. Maar toch wil 10 % van mij haar terug.

Eigenlijk zou één van ons een andere relatie moeten krijgen, dat zou ideaal zijn. Of liever nog, allebei. Heb heel leuk en lief contact met een meisje, maar dat gaat langzaam en wordt maar niet concreet. Aantal afspraakjes gehad, bevallen van beide kanten goed en krijgen ook steeds vervolg. Ja goed, even afwachten dus.
 Help mods!
Pool: -, PSV-Olympique Marseille MotM: NAC Breda-PSVBattle-rating: 1.488,3VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Baseman
Legende

Uit: Geldrop
Reg.: 1 maart 2000
Gepost op 26 september 2008 om 11:12:30.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Juancho schreef:
Op zich wel, maar het heeft ook met je leeftijd en omstandigheden te maken.
Mijn vriendin sliep al vrij snel meer bij mij dan bij haar en na 5 maanden zijn we gaan samenwonen, in mijn (koop)huis. Onze relatie duurt nu bijna 7 maanden en we hebben onlangs een nieuwbouwhuis gekocht, kansen zijn er om te grijpen. Al scheelt het wel veel dat we elkaar al langer kennen, ruim 2 jaar. Dat versnelt het proces natuurlijk ook.

[Dit bericht is veranderd door Baseman (op 26 september 2008 11:13:40).]
 Help mods!
Pool: -, PSV-Olympique Marseille MotM: NAC Breda-PSVBattle-rating: 1.483,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Buffel
Legende

Uit: Noordwijk
Reg.: 2 juli 2003
Gepost op 28 september 2008 om 10:30:28.         MSN: youri_de_goeij@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Mr. JEMP! schreef:

Nee zeker niet iets met een ander. Is een beetje lastig uit te leggen omdat het met prive situatie van mij te maken heeft, en dat is er op vakantie uitgekomen. En dat heeft de sfeer niet beinvloed, ben helaas ook eerder naar huis gekomen.

Begrijp haar reactie wel, had het eerder moeten vertellen, ze had me al vaker gevraagd waarom ik zo anders deed dan ze gewend was, maar toen kreeg ik het er gewoon niet uit.

In het weekend ga je graag gekleed als vrouw?
 Help mods!
Pool: -, PSV-Olympique Marseille MotM: NAC Breda-PSVBattle-rating: 1.376,7VoVo: -Opstelling: -
Louke
Regelmatige invaller

Uit: Veldhoven
Reg.: 1 april 2007
Gepost op 29 september 2008 om 18:46:39.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Buffel schreef:

(...)

Hoe kom je daarop? Is dat iets wat je zelf doet?

[Dit bericht is veranderd door Louke (op 29 september 2008 18:58:44).]
 Help mods!
Pool: -, PSV-Olympique Marseille MotM: NAC Breda-PSVBattle-rating: 1.471,4VoVo: -Opstelling: -
Mr. JEMP!
Legende

Gepost op 30 september 2008 om 14:28:21.       MSN: jempy22@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Buffel schreef:

(...)

Nee dat doe ik alleen als ik weet dat ik Louke tegen zal komen
 Help mods!
Foxy
Legende

Gepost op 17 oktober 2008 om 00:20:48.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Jeetje, is er nu echt een punt gekomen waarop we niets meer over de liefde te melden hebben.

Nog één keer een schop naar boven dan. Kom maar op met die problemen!!!
 Help mods!
Hank Moody
Legende

Gepost op 17 oktober 2008 om 09:33:58.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Foxy schreef:

Jeetje, is er nu echt een punt gekomen waarop we niets meer over de liefde te melden hebben.

Nog één keer een schop naar boven dan. Kom maar op met die problemen!!!

Niks geen problemen! Erg rustig momenteel. Vanavond met dhr. AddoCultheld maar weer eens even kijken of en wat er in de stad te vinden is

Schijnt dat Dhr. Xavi H. ook nog even komt buurten, dus als iemand nog zin heeft om het (al dan niet vrijgezelle) glas te heffen op het weekend. Wij staan in de Sgt. Peppers!
 Help mods!
Pool: 1069e, PSV-Olympique Marseille MotM: NAC Breda-PSVBattle-rating: 1.467,6VoVo: 1150e / 1100e / 942eOpstelling: incompleet
we zullen zien
Legende

Uit: Woensel-Zuid
Reg.: 10 maart 2001
Gepost op 17 oktober 2008 om 10:01:52.       Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Hank Moody schreef:

(...)

Niks geen problemen! Erg rustig momenteel. Vanavond met dhr. AddoCultheld maar weer eens even kijken of en wat er in de stad te vinden is

Schijnt dat Dhr. Xavi H. ook nog even komt buurten, dus als iemand nog zin heeft om het (al dan niet vrijgezelle) glas te heffen op het weekend. Wij staan in de Sgt. Peppers!

Gaat Xavi na het feest nog de stad in

Hier ook rustig heb een lijntje uitgegooid, even kijken of er ook nog iets aan blijft hangen! In ieder geval maandag avond met haar naar de film, daarna zien we wel verder!

[Dit bericht is veranderd door we zullen zien (op 17 oktober 2008 10:21:25).]
 Help mods!
Pool: 536e, PSV-Olympique Marseille 1-3 (0-2)MotM: NAC Breda-PSVBattle-rating: 1.459,3VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Hank Moody
Legende

Gepost op 17 oktober 2008 om 10:18:56.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
we zullen zien schreef:

(...)

Gaat Xavi na het feest nog de stad in

Hier ook rustig heb een lijntje uitgegooid, even kijken of er ook nog iets aan blijft hangen!

Die jongen heeft zoveel vrienden, moet overal even de handjes schudden ja

Hij zei van wel in ieder geval!
 Help mods!
Joentje-Casual
Bankzitter

Uit: Boxmeer
Reg.: 24 juni 2004
Gepost op 17 oktober 2008 om 11:39:16.         MSN: Hkljeroen@msn.com    Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

nee sorry heb ook geen problemen te melden. Eigenlijk gaat alles heel goed. Allebei aan een nieuwe opleiding begonnen (al is die van mij maar 1 dag in de week). Zij moet daarvoor wel 20 weken stage lopen maar dat kan op zijn vroegst pas over 1,5 jaar. Alleen hoop ik wel dat ze dat niet in de zomerstop doet van het voetbal Zijn al redelijk serieuze samenwoningsplannen. Locatie is al geregeld alleen de bouw nog en dat duurt plusminus 2 jaar. Ook al beetje aan het sparen voor de uitzet en dat is opzich wel grappig. Weet anders toch niet wat je met je verjaardag en kerst etc moet vragen.
Al met al geen klagen hebben allebei ook nog onze eigen dingen(lees winkelen voor haar en bier drinken en naar PSV gaan voor mij).En ze weet nu zelfs al het verschil tussen de competitie en de champions league.

[Dit bericht is veranderd door Joentje-Casual (op 17 oktober 2008 11:40:35).]
 Help mods!
Pool: 996e, PSV-Olympique Marseille MotM: NAC Breda-PSVBattle-rating: 1.500,0VoVo: 1084e / - / 818eOpstelling: 4-5-1

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 46 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk

21 maart groot Netwerk.to $500 freeroll Pokertoernooi