PSV Forums
 PSV Netwerk
PSV Forums
 PSV SupportersContact
Vrijgezel of niet (Deel IX)
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 46 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 46 »

Poster
Topic: Vrijgezel of niet (Deel IX) 
De Stille Kapitein !
Nationale topspeler

Uit: Schijndel
Vak: Zuid - Ere Zuid
Reg.: 11 april 2006
Gepost op 15 mei 2008 om 22:17:37.         Lid van PSV Fans United   Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Barvrouwen komen toch weinig aandacht tekort toch?
 Help mods!
Pool: 503eMotM: -Battle-rating: 1.497,6VoVo: 1351e / 100e / 1180eOpstelling: 4-5-1
Juancho
Legende

Uit: Zwolle
Vak: -
Reg.: 26 april 2002
Gepost op 15 mei 2008 om 23:00:42.       MSN: jan_westerman@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Nadat ik mijn verhaal hier vandaag neerzette, overkwam me net iets toevalligs. Alsof het zo moest wezen...

Ik vond het fijn jullie meningen te horen, en ik weet ook absoluut dat jullie 100% gelijk hebben. Ik denk te snel en te veel na terwijl dat absoluut niet nodig is.

Ik had voor mezelf daarom al bedacht dat ik het nu eens lekker op z'n beloop liet gaan. Gewoon gezellig doen met d'r, rustig wat afspreken en alles gewoon lekker normaal en in een gezellige sfeer. Liefde hou je toch niet tegen, dus mocht er wat meer inzitten merk ik dat vanzelf wel, en andersom natuurlijk ook.

Wat gebeurde dus vanavond, werd ik door haar opgebeld. Ze was in Zwolle aan het winkelen en ik woon midden in de stad. Of ze ff een bakkie kon doen. Eerst schrok ik ff, dacht toen aan jullie woorden en werd direct al ontspannen

Was een gezellige avond, wat drinken, kletsen en verder geen spanningen of wat dan ook van mijn kant. Zij heeft dat sowieso al en ziet bijna geen obstakels. Een gezellige tante die geniet van gezelligheid en vooral niet te veel nadenkt. Het lag dan ook meer aan mij natuurlijk. Dus ik zei nog toen ze de duur uitliep, Binnenkort bij jou he!! Moest ze wel ff lachen....

Laat dit dan een mooi begin zijn van een periode waarin ik mijn gevoel laat gaan ipv mijn gedachtes!

[Dit bericht is veranderd door Juancho (op 15 mei 2008 23:03:09).]
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.484,6VoVo: -Opstelling: 3-5-2
Ron Jeremy
Legende

Uit: Deurne
Reg.: 19 januari 2002
Gepost op 15 mei 2008 om 23:08:20.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Louke schreef:

En bedankt palm:p

Maar kom op 1 weekje?

Daarom vind ik militairen zo aantrekkelijk, met regelmaat een week op oefening, en dan weer een uitzending dr bij..
Heerlijk die rust!

Dan heb jij een andere relatie met je partner dan ik heb denk ik...

[Dit bericht is veranderd door Ron Jeremy (op 15 mei 2008 23:08:59).]
 Help mods!
Pool: 574eMotM: -Battle-rating: 1.484,0VoVo: 2249e / - / 1785eOpstelling: 4-4-2
KOLKKA
Legende
Winnaar PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen

Uit: Vught
Vak: Oost - X
Reg.: 11 januari 2000
Gepost op 16 mei 2008 om 08:15:03.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Juancho schreef:

Nadat ik mijn verhaal hier vandaag neerzette, overkwam me net iets toevalligs. Alsof het zo moest wezen...

Ik vond het fijn jullie meningen te horen, en ik weet ook absoluut dat jullie 100% gelijk hebben. Ik denk te snel en te veel na terwijl dat absoluut niet nodig is.

Ik had voor mezelf daarom al bedacht dat ik het nu eens lekker op z'n beloop liet gaan. Gewoon gezellig doen met d'r, rustig wat afspreken en alles gewoon lekker normaal en in een gezellige sfeer. Liefde hou je toch niet tegen, dus mocht er wat meer inzitten merk ik dat vanzelf wel, en andersom natuurlijk ook.

Wat gebeurde dus vanavond, werd ik door haar opgebeld. Ze was in Zwolle aan het winkelen en ik woon midden in de stad. Of ze ff een bakkie kon doen. Eerst schrok ik ff, dacht toen aan jullie woorden en werd direct al ontspannen

Was een gezellige avond, wat drinken, kletsen en verder geen spanningen of wat dan ook van mijn kant. Zij heeft dat sowieso al en ziet bijna geen obstakels. Een gezellige tante die geniet van gezelligheid en vooral niet te veel nadenkt. Het lag dan ook meer aan mij natuurlijk. Dus ik zei nog toen ze de duur uitliep, Binnenkort bij jou he!! Moest ze wel ff lachen....

Laat dit dan een mooi begin zijn van een periode waarin ik mijn gevoel laat gaan ipv mijn gedachtes!

En tóch kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat je er de hele verdere avond/nacht alsnog aan gedacht hebt....
 Help mods!
Pool: 3221eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Joster
Bankzitter

Reg.: 22 maart 2006
Gepost op 16 mei 2008 om 08:41:21.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Palmpje © schreef:
Joster: een deuk(je) heeft de relatie al, dus wat wil/ga je eraan doen
Je hebt mij in ieder geval TOTAAL niet overtuigd dat je voor haar zou willen knokken, dus ik verwacht haar ouders ook niet. Met alleen stoere praatjes kom je er niet, dus ik hoop voor haar dat zij hetzelfde "ziet" als de meeste hier. Erg confronterend wellicht, maar in je prachtige HBO studie hadden ze ook wel eens een paar uur (lees in jouw geval een volledige studie van 4 jaar) "respect voor anderen" mogen geven. Je vindt jezelf zo geweldig, dus verras me eens met je plan om haar terug te winnen!
Ik ben erg benieuwd, het hoeft natuurlijk geen afstudeerscriptie te zijn

Allereerst hoef ik hier NIEMAND te overtuigen dat ik voor haar zou willen knokken. Dat is puur iets tussen haar en mij, zij is in feite de enige die ik zou moeten overtuigen. Haar ouders zal ik sowieso nooit direct hoeven overtuigen, dat zal - wanneer dat nodig is - via haar gaan.

Verder ben ik er niet eens zeker van dát ik met haar door zou willen. (Waar maak je dat uit op?) Wij zijn samen bezig geweest om eventueel een doorstart te maken, ja. Hiertoe hebben we veel gepraat over situaties en negatieve dingen aan elkaar. Zodoende zullen hier in het geval van een doorstart veranderingen in dienen te komen, omdat het anders sowieso geen nut heeft. Maar het is dus niet zo dat ik haar nu aan het smeken ben om bij me terug te komen ofzo. Ik weet het niet, en zij weet het ook niet.. Een plan om haar terug te winnen is dus ook niet aanwezig, ik zie wel hoe het loopt. Ik zal eerst voor mezelf uit moeten zoeken of en hoe ik met haar verder wil, waarna ik naar haar punten van kritiek zal moeten gaan kijken. Hoe kan ik deze punten aan mezelf veranderen of oplossen..? Logisch is dat zij hetzelfde zal moeten doen. Zo klaar als een klontje toch?

Maar waaruit maak je nu op dat ik mezelf zo geweldig vind? Dat gebrek aan respect, wat je zo mooi aanhaalt, komt misschien wel naar voren uit mijn posts ja. Maar ik denk dat er in mijn posts ook een stukje frustratie dan wel woede gestopt zit. En dan niet per se omdat het momenteel uit is, meer om de gehele gang van zaken. Zij en haar ouders doen ook respectloos tegen mij, nu reageer ik hier op en uit ik dit in wat posts op een forum, big deal man.
 Help mods!
Pool: 4102eMotM: -Battle-rating: 1.488,9VoVo: -Opstelling: incompleet
RemCocu
Nationale topspeler

Uit: Heythuysen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 21 april 2003
Gepost op 16 mei 2008 om 09:39:23.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ron Jeremy schreef:

(...)

Kut he 'zolang' iemand niet zien!! Ik ben ook vanalles aan het verzinnen om de tijd maar door te komen. Zoveel mogelijk afleiding is inderdaad de juiste manier!!

Ik ken het helemaal! Ik heb in een vorig deel van dit topic, ergens in de zomer van vorig jaar aangegeven dat mijn huidige vriendin ( we hadden toen net meer dan een half jaar iets samen) toendertijd op vakantie was op Gran Canaria met 2 andere vriendinnen. Dit maar liefst 12 daagjes!!
En dan heb je daar de invloeden van andere boykes, alcohol, feesten etc. etc.
Pff ik had het er toen best lastig mee. Je haalt je continue in je hoofd wat ze nu weer aan het doen is, welke jongens er nu weer om haar heenhangen enzo. Toen vertrouwde ik haar wel, maar toch haal je je vragen in je hoofd zo van: wat als dit, wat als dat....en maar kijken op je mobiel of je een smsje binnenhebt. Eetlust was er toen bij mij niet echt...
Maar goed we zijn weer bijna een jaar verder samen en deze zomer ga ik met haar op vakantie, Cyprus onveilig maken
 Help mods!
Pool: 3492eMotM: -Battle-rating: 1.495,7VoVo: -Opstelling: incompleet
Joster
Bankzitter

Gepost op 16 mei 2008 om 09:53:30.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dat was nog iets wat ik eigenlijk in mijn vorige post nog wilde zeggen ja, ik wist dat ik iets vergeten was.

Mijn ex vriendin is afgelopen september voor ruim 3,5e maand gaan stagelopen in Suriname. Middenin deze periode ben ik 2,5e week langs geweest. Al met al was het gewoon super. Voor haar de hele belevenis, het land (natuur/cultuur etc), haar stage, enzovoort. Maar voor mij ook om haar "wereld" daar te zien en natuurlijk het hebben van een supertoffe vakantie. Ook samen vele trips gemaakt bijvoorbeeld, was super.

Ook het feit dat ik haar 2 keer 7 weken moest missen (en andersom natuurlijk) is ons niet slecht afgegaan. Natuurlijk hadden we het wel eens zwaar maar we hebben ons er eigenlijk vrij simpel door heen geslagen. Toch hadden we beide soms te maken met de dingen die hier ook gezegd worden, zoals ook in de post van RemCocu hier boven.. Na haar terugkomst leek het er op dat het een "welkome onderbreking" was geweest. De break was niet leuk maar misschien wel goed. We pakten de draad weer super op en het ging gewoon goed. Oké uiteindelijk blijkt dan dat het toch niet werkt, maar dat is iets dat hier nu eigenlijk niet mee te maken heeft. Ik heb in ieder geval geen spijt gehad van onze keuze dat zij toen is gegaan..

En ik bedoel eigenlijk alleen maar te zeggen, waar maken jullie je druk om man, met een weekje
 Help mods!
Ron Jeremy
Legende

Uit: Deurne
Reg.: 19 januari 2002
Gepost op 16 mei 2008 om 11:54:11.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
RemCocu schreef:

(...)

Ik ken het helemaal! Ik heb in een vorig deel van dit topic, ergens in de zomer van vorig jaar aangegeven dat mijn huidige vriendin ( we hadden toen net meer dan een half jaar iets samen) toendertijd op vakantie was op Gran Canaria met 2 andere vriendinnen. Dit maar liefst 12 daagjes!!
Pff ik had het er toen best lastig mee. Je haalt je continue in je hoofd wat ze nu weer aan het doen is, welke jongens er nu weer om haar heenhangen enzo. Toen vertrouwde ik haar wel, maar toch haal je je vragen in je hoofd zo van: wat als dit, wat als dat....en maar kijken op je mobiel of je een smsje binnenhebt. Eetlust was er toen bij mij niet echt...
Maar goed we zijn weer bijna een jaar verder samen en deze zomer ga ik met haar op vakantie, Cyprus onveilig maken

Haha herken echt alles wat je typt !
 Help mods!
Pool: 574eMotM: -Battle-rating: 1.484,0VoVo: 2249e / - / 1785eOpstelling: 4-4-2
Juancho
Legende

Uit: Zwolle
Reg.: 26 april 2002
Gepost op 16 mei 2008 om 13:02:15.       MSN: jan_westerman@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
KOLKKA schreef:

(...)

En tóch kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat je er de hele verdere avond/nacht alsnog aan gedacht hebt....

Ik heb serieus heerlijk geslapen
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.484,6VoVo: -Opstelling: 3-5-2
PSV4ever1
International

Uit: Den Bosch
Vak: West - J
Reg.: 30 oktober 2006
Gepost op 16 mei 2008 om 20:23:34.     MSN: ...........................    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Vannacht blijven slapen bij een meisje, collega van mij.
Nu zitten we er alleen een beetje mee dat het eigenlijk wel raar is omdat we collegas zijn...
En dat zei 21 is en ik 18...
Wat vinden jullie?
 Help mods!
Pool: 1025eMotM: -Battle-rating: 1.476,5VoVo: 2253e / - / 2412eOpstelling: -
Navi
International

Uit: Den Bosch
Vak: Zuid - BB
Reg.: 12 november 2006
Gepost op 16 mei 2008 om 20:50:10.       MSN: navigatortje@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Op een ouwe fiets moet je t leren
Hoop dat zij wel de ware voor je wordt.

Het is niet raar hoor twee collega's, ik heb in het verleden zat relaties zien opbloeien op de werkvloer, met trouwen en kinderen er aan toe.

Verder is de week geen week meer geworden maar vanaf nu nog 5 dagen. Ik was vandaag aan t werk liep ze me de hele tijd te smssen en op eens kwam de vraag of ik even naar Utrecht wilde komen. Dat kwam mooi uit want ik werk vrijdags tot 16:00. Dus hup die trein in vanuit Boxtel en een uurtje later was ik er en zij ook. Zijn we even de stad ingegaan en toen scheidden onze wegen weer op Utrecht Centraal. Zij naar Amersfoort, ik terug naar Den Bosch.

Maar ik heb ze gezien en daar ging t om

[Dit bericht is veranderd door Navi (op 16 mei 2008 20:53:23).]
 Help mods!
Pool: 522eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Remco.
Legende

Vak: West - H
Reg.: 19 juni 2003
Gepost op 16 mei 2008 om 21:01:34.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wat de lente allemaal niet met dit topic en verliefde leden doet zeg

[Dit bericht is veranderd door Remco. (op 16 mei 2008 21:01:47).]
 Help mods!
Pool: 1585eMotM: -Battle-rating: 1.468,7VoVo: -Opstelling: incompleet
Foxy
Legende
Winnaar PSV Quiz Seizoen 04/05; meer prijzen

Uit: Eindhoven
Vak: Noord - S
Reg.: 13 oktober 1999
Gepost op 16 mei 2008 om 23:01:46.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:

Wat niet weet wat niet deert...
 Help mods!
Pool: 123eMotM: -Battle-rating: 1.291,2VoVo: 129e / 660e / 67eOpstelling: 4-5-1
Masterbeer
Legende
Lid van verdienste

Uit: Uden
Reg.: 4 maart 2001
Gepost op 17 mei 2008 om 17:17:08.     MSN: pdebeer18@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Foxy schreef:

(...)

Wat niet weet wat niet deert...

haha, die reactie kon alleen van jou komen
 Help mods!
Pool: 725eMotM: -Battle-rating: 1.420,9VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Mr. JEMP!
Legende

Uit: Zuid-Limburg
Vak: Zuid - B
Reg.: 28 januari 2004
Gepost op 17 mei 2008 om 19:20:02.       MSN: jempy22@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
PSV4ever1 schreef:

Vannacht blijven slapen bij een meisje, collega van mij.
Nu zitten we er alleen een beetje mee dat het eigenlijk wel raar is omdat we collegas zijn...
En dat zei 21 is en ik 18...
Wat vinden jullie?

Ach toch leuk om wat met een vrouwelijk collega te rotzooien

[Dit bericht is veranderd door Mr. JEMP! (op 17 mei 2008 20:22:00).]
 Help mods!
Pool: 754eMotM: -Battle-rating: 1.475,8VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Mr. JEMP!
Legende

Uit: Zuid-Limburg
Vak: Zuid - B
Reg.: 28 januari 2004
Gepost op 17 mei 2008 om 20:20:53.       MSN: jempy22@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

*

[Dit bericht is veranderd door Mr. JEMP! (op 17 mei 2008 20:21:34).]
 Help mods!
Pool: 754eMotM: -Battle-rating: 1.475,8VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Masterbeer
Legende
Lid van verdienste

Uit: Uden
Reg.: 4 maart 2001
Gepost op 18 mei 2008 om 01:01:19.     MSN: pdebeer18@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Mr. JEMP! schreef:

*

Toepasselijk in dit topic
 Help mods!
Pool: 725eMotM: -Battle-rating: 1.420,9VoVo: -Opstelling: 4-5-1
we zullen zien Rode kaart: waarschuwing
Legende

Uit: Woensel-Zuid
Vak: Oost - V
Reg.: 10 maart 2001
Gepost op 18 mei 2008 om 04:28:23.       Lid van PSV Fans United       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hehe heerlijke avond gehad, na 3x te zijn afgewezen toch nog knnen kutten met een vrouwtje, maar dat was slechts voor 1 avond, zoals het moet

geen zin in een relatie dus beetje flikflooien hier en daar moet kunnen! Nu lekker slapen, houdoe!
 Help mods!
Pool: 110eMotM: -Battle-rating: 1.459,3VoVo: 2151e / 1940e / 1782eOpstelling: 4-4-2
Michiel D
Internationale topspeler
Winnaar Fair Play Cup PSV Netwerk Cup Indoor 2006

Uit: Rotterdam
Vak: Oost - X
Reg.: 16 januari 2003
Gepost op 18 mei 2008 om 05:37:47.         MSN: michieldelemarre@hotmail.com    Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Verliefd zijn.... heerlijk .
 Help mods!
Pool: 3459eMotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Remco.
Legende

Gepost op 18 mei 2008 om 12:18:56.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Michiel D schreef:

Verliefd zijn.... heerlijk .

Hoe heet ze dit keer?
 Help mods!
Godfather
Meervoudig international

Uit: Bergen op Zoom
Reg.: 20 augustus 2006
Gepost op 18 mei 2008 om 12:45:52.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
we zullen zien schreef:

Hehe heerlijke avond gehad, na 3x te zijn afgewezen toch nog knnen kutten met een vrouwtje, maar dat was slechts voor 1 avond, zoals het moet

geen zin in een relatie dus beetje flikflooien hier en daar moet kunnen! Nu lekker slapen, houdoe!

3x een blauwtje...

Playeeeeer
 Help mods!
Pool: 1254eMotM: -Battle-rating: 1.532,0 (daag uit)VoVo: 1205e / 816e / 1682eOpstelling: 4-2-4
Foxy
Legende
Winnaar PSV Quiz Seizoen 04/05; meer prijzen

Vak: Noord - S
Reg.: 13 oktober 1999
Gepost op 18 mei 2008 om 15:29:59.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hij heeft in ieder geval de ballen het te proberen.
 Help mods!
Pool: 123eMotM: -Battle-rating: 1.291,2VoVo: 129e / 660e / 67eOpstelling: 4-5-1
Remco.
Legende

Gepost op 18 mei 2008 om 17:28:20.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

En de 4e was me toch een enorme schoonheid
 Help mods!
Joster
Bankzitter

Gepost op 19 mei 2008 om 10:54:28.         Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Vrijdag met haar wezen eten en daarna nog op het terras gezeten. Verder had ik dit weekend weinig tijd maar wel veel gesmst en gisteren nog een uur gebelt... Allemaal heel gezellig...
 Help mods!
Hank Moody
Legende
Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld

Reg.: 27 februari 2003
Gepost op 19 mei 2008 om 14:03:06.       Lid van Supportersvereniging PSV       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
we zullen zien schreef:

Ik zag dat je het naar je zin had

[Dit bericht is veranderd door Hank Moody (op 19 mei 2008 14:03:26).]
 Help mods!
Pool: 1825eMotM: -Battle-rating: 1.467,6VoVo: -Opstelling: incompleet

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 46 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 »
Alle tijden zijn CET (Eindhoven).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | PSV Netwerk

21 maart groot Netwerk.to $500 freeroll Pokertoernooi