| Poster | | Topic: Vrijgezel of niet (Deel IX) |  |
|
we zullen zien  Legende
Uit: Woensel-Zuid Vak: Oost - V Posts: 3001 Reg.: 10 maart 2001 | Huh?
Wist niet eens dat er foto's waren, maar is niet dat vrouwtje wat ik bedoelde haha , avond om in te lijsten weer 
|
|
|
Foxy Legende Winnaar PSV Quiz Seizoen 04/05; meer prijzen
Uit: Eindhoven Vak: Noord - S Posts: 13134 Reg.: 13 oktober 1999 | Zo slecht ziet ze er toch niet uit?
|
|
|
Mr. JEMP! Legende
Uit: Zuid-Limburg Vak: Zuid - B Posts: 3067 Reg.: 28 januari 2004 | Ook maar eens een up-date plaatsen hiero
Zaterdag tijdens het iemand een meid ontmoet waar ik al een tijdje contact mee had. In het begin was er af en toe wa contact maar dat werd de laatste week steeds meer. Nou zaterdag elkaar voor eerst tegen gekomen en er was direkt iets van een klik. Na zaterdag nog veel gesmst en op msn wat geklets wat erin geresulteerd heeft dat we vanaaf naar de bios gaan en wat drinken.
Dus ik ben weleens benieuwd hoe dit gaat aflopen. 
|
|
|
we zullen zien  Legende
Uit: Woensel-Zuid Vak: Oost - V Posts: 3001 Reg.: 10 maart 2001 |
quote: Foxy schreef:
Zo slecht ziet ze er toch niet uit?
Nee zo bedoelde ik het ook niet
Ziet er goed uit, maar is niet waar ik door ben afgewezen had ook niks geprobeerd dat ik weet maarja weet sowieso weinig van de avond meer 
[Dit bericht is veranderd door we zullen zien (op 19 mei 2008 17:41:49).]
|
|
|
Joster Bankzitter
Vak: - Posts: 181 Reg.: 22 maart 2006 | Dus weet je ook niet of ze je heeft afgewezen haha.
[Dit bericht is veranderd door Joster (op 19 mei 2008 18:34:38).]
|
|
|
Navi International
Uit: Den Bosch Vak: Zuid - BB Posts: 969 Reg.: 12 november 2006 |
quote: Mr. JEMP! schreef:
Ook maar eens een up-date plaatsen hiero
Zaterdag tijdens het iemand een meid ontmoet waar ik al een tijdje contact mee had. In het begin was er af en toe wa contact maar dat werd de laatste week steeds meer. Nou zaterdag elkaar voor eerst tegen gekomen en er was direkt iets van een klik. Na zaterdag nog veel gesmst en op msn wat geklets wat erin geresulteerd heeft dat we vanaaf naar de bios gaan en wat drinken.
Dus ik ben weleens benieuwd hoe dit gaat aflopen. 
Hoe heb je haar leren kennen? Daar ben je wat onduidelijk in
Maar gun je het beste hoor....
Van de week ben ik er ook achterkomen via Hyves dat mn ex uit Simpelveld getrouwd is met de vent waarvoor ze mij 3,5 jaar geleden opzij heeft gezet
Ze waren al na 1,5 jaar relatie getrouwd. Hoe triest kun je zijn denk ik dan.
Omdat ik altijd ergens diep in mn hart met mn ex rondliep kwam dit wel hard aan. Maar de afgelopen 14 dagen met mn nieuwe vriendin die gewoon veel beter in elkaar zit hebben mijn gedachten aan mn ex erg doen vergeten. Nadat ik vrijdagavond die ontdekking deed heb ik voor mijn gevoel mn ex eindelijk uit mn leven kunnen verbannen. Ik ga gewoon helemaal voor mijn allerliefste meisje uit Amersfoort 
[Dit bericht is veranderd door Navi (op 19 mei 2008 21:18:53).]
|
|
| Pool: 522e | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Chrisjicek Legende Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Zoetermeer Vak: Oost - X Posts: 14216 Reg.: 10 maart 2003 |
quote: Ze waren al na 1,5 jaar relatie getrouwd. Hoe triest kun je zijn denk ik dan.
Waarom is dit triest?, als die mensen willen trouwen is dat hun zaak, ik heb meer het gevoel dat er bij jou nog wat wrok zit omdat je relatie met haar niet is geworden wat je er van gedacht hebt.
Trouwen na 1,5 jaar is snel, maar triest niet, let wel ik zou het nooit zo vroeg al doen, maar ieder mens is daar weer anders in.
Je hebt groot gelijk dat je vol voor je vriendin gaat, er is niks mooiers dan verliefd zijn, geniet er van!
Zolang ze je maar niet gaat verbieden om naar PSV te gaan zal het wel goed gaan vermoed ik zo 
|
|
|
Louke Bankzitter
Uit: Veldhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 224 Reg.: 1 april 2007 | Jullie hebben nogal een groot leeftijdsverschil is t niet?
Zou je daardoor niet voorzichtiger zijn, niet te hard van stapel lopen enz?
En Jemp, hoop dat ie beter gaat dan mijn date van gister 
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.471,4 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Remco. Legende
Vak: West - H Posts: 9417 Reg.: 19 juni 2003 | 1,5 jaar is nog vrij lang geloof ik. Ik ken zat mensen die na 2 maanden gaan samenwonen en een jaar later op huwelijksreis naar de Bahama's vertrekken. Als je gelukkig bent moet je het vooral niet nalaten. Wat je wel moet nalaten is, om over een ander zijn geluk te oordelen. Graag zelfs, daar kan ik nou echt niet tegen.
|
|
|
Navi International
quote: Chrisjicek schreef:
(...)
Waarom is dit triest?, als die mensen willen trouwen is dat hun zaak, ik heb meer het gevoel dat er bij jou nog wat wrok zit omdat je relatie met haar niet is geworden wat je er van gedacht hebt.
Trouwen na 1,5 jaar is snel, maar triest niet, let wel ik zou het nooit zo vroeg al doen, maar ieder mens is daar weer anders in.
Je hebt groot gelijk dat je vol voor je vriendin gaat, er is niks mooiers dan verliefd zijn, geniet er van!
Zolang ze je maar niet gaat verbieden om naar PSV te gaan zal het wel goed gaan vermoed ik zo 
Ik vind het triest omdat ik het niet bij mn ex vind passen. Helaas moet ik mn mening dan wel baseren op 3,5 geleden, sinds februari 2005 heb ik geen woord meer met haar gewisseld. En nu hoeft dat gewoon niet meer. Zelfs het vrienden worden op Hyves gaat me al te ver. Misschien is ze nu wel anders geworden, wat openener, geestelijk wat sterker. Ik kan een heel verhaal houden wat er allemaal mis ging met haar in de relatie maar die ellende ga ik jullie besparen. Zij maakte het opeens uit omdat ze met die andere jongen zat te kloten. Via sms zelfs na nieuwjaar 
Omdat er gewoon niets in die relatie (werd ook door mijn omgeving toen al bevestigd) zat ben ik achteraf blij dat er een einde aan gekomen is. Ik denk zelfs dat ik op den duur zelf er een einde had aangemaakt.
Nu voel ik me gewoon fijn met mn nieuwe vlam 
quote: Louke schreef:
Jullie hebben nogal een groot leeftijdsverschil is t niet?
Zou je daardoor niet voorzichtiger zijn, niet te hard van stapel lopen enz?
Ik neem aan dat dit op mij slaat? Ik ben voorzichtig genoeg, ik leer uit het verleden. Dit heeft overigens niet met leeftijd te maken, maar met de benadering naar elkaar toe. Ik zei hier al dat ik zelf gewoon heel bang ben dat ik iets verkeerd zeg dat niet goed opgepakt kan worden. Dit is me namelijk in de vorige relatie tig keren gebeurd.
quote: Remco. schreef:
1,5 jaar is nog vrij lang geloof ik. Ik ken zat mensen die na 2 maanden gaan samenwonen en een jaar later op huwelijksreis naar de Bahama's vertrekken. Als je gelukkig bent moet je het vooral niet nalaten. Wat je wel moet nalaten is, om over een ander zijn geluk te oordelen. Graag zelfs, daar kan ik nou echt niet tegen.
Als mijn ex gelukkig is ok. Ik weet verder niet hoe ze er voor staat ofzo. Is niet meer belangrijk. Zij dumpte mij, zij hoeft niet op mijn steun te rekenen en dat weet ze verdomde goed denk ik.
[Dit bericht is veranderd door Navi (op 19 mei 2008 22:33:29).]
|
|
|
RIO Legende Chatoperator
Uit: Amsterdam|Shanghai Vak: - Posts: 8519 Reg.: 19 februari 2000 | Hoe oud zijn we, 12? Gun een ander zijn/haar geluk en voor de rest, bemoei je met je eigen zaken. Als je genoeg van elkaar houdt, dan kan trouwen een logische stap zijn, of niet, lekker belangrijk. Ik ga in ieder geval binnenkort een aanzoek doen (kijken hoeveel mij gaan afwijzen). 
|
|
|
Joster Bankzitter
Vak: - Posts: 181 Reg.: 22 maart 2006 | Definitief klaar hier. We zouden woensdag eventueel een dagje Vlissingen doen omdat zij 's morgens tentamen had en 's avonds nog een korte bijeenkomst daar op school. Ik was toch vrij. Gisterenavond zei ze echter dat ze niet wist of we dat wel moesten doen.. Ook zei ze dat ze nog super verliefd op me was maar er geen vertrouwen meer in heeft aangezien het al zo vaak fout is gegaan. Toch wilde ze nog geen beslissing nemen, waarna ik het maar voor haar heb gedaan. In dat tussenin gehang heb ik dus geen zin hè, eeuwige getwijfel, tsk ik ben geen jojo. De negeermodus starts here..
[Dit bericht is veranderd door Joster (op 20 mei 2008 08:49:24).]
|
|
|
we zullen zien  Legende
quote: Joster schreef:
Dus weet je ook niet of ze je heeft afgewezen haha.
Heb niks geprobeerd bij haar hoor, gewoon een vriendin.
|
|
|
Hank Moody Legende Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 2905 Reg.: 27 februari 2003 |
quote: Louke schreef:
En Jemp, hoop dat ie beter gaat dan mijn date van gister 
Oké, komt u maar. We luisteren
quote: we zullen zien schreef:
(...)
Heb niks geprobeerd bij haar hoor, gewoon een vriendin.
Kende je haar dan?
|
|
|
we zullen zien  Legende
quote: Hank Moody schreef:
(...)
Kende je haar dan?
Ja is toch een vriendin van Bin, Desiré toch 
|
|
|
Navi International
Definitief klaar hier. We zouden woensdag eventueel een dagje Vlissingen doen omdat zij 's morgens tentamen had en 's avonds nog een korte bijeenkomst daar op school. Ik was toch vrij. Gisterenavond zei ze echter dat ze niet wist of we dat wel moesten doen.. Ook zei ze dat ze nog super verliefd op me was maar er geen vertrouwen meer in heeft aangezien het al zo vaak fout is gegaan. Toch wilde ze nog geen beslissing nemen, waarna ik het maar voor haar heb gedaan. In dat tussenin gehang heb ik dus geen zin hè, eeuwige getwijfel, tsk ik ben geen jojo. De negeermodus starts here..
En ze komt jankend bij je terug. Zo gaat het leven nou eenmaal. De cirkel is rond.
|
|
|
Joster Bankzitter
Vak: - Posts: 181 Reg.: 22 maart 2006 | Nouja dat weet ik niet, wat ik wel weet is dat ik er opzich wel vertrouwen in had. Het ging de afgelopen week gewoon erg goed, ze nodigde me zelf vrijdag uit om wat te eten in de stad en na mijn voetbalwedstrijd van zondagmiddag had ik 4 sms'jes en 6 gemiste oproepen. Dan krijg ik ook wel het signaal dat ik niet voor niets mijn best deed haar te laten zien dat ik veel om haar geef en voor haar wil veranderen. Een van de dingen om nogmaals overtuigend over te komen was dat ik voor morgen mijn roostervrije dag van donderdag verzet had zodat ik samen met haar naar Vlissingen kon om er een leuke dag van te maken.
Jammere is dan dat zij uitspreekt dat ze er géén vertrouwen in heeft dat het allemaal ook daadwerkelijk verbeterd en zodoende voor morgen liever niet wil afspreken. Dan houdt het gewoon op denk ik hoor..
|
|
|
Juancho Legende
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 15712 Reg.: 26 april 2002 | Vertrouwen is natuurlijk de basis in een relatie. Dat moet je niet gaan opzoeken, dat moet er gewoon zijn. Een gevoel kun je ook niet beinvloeden. Dat is er, of dat is er niet.
Je kan haar hooguit wakker hebben geschut door het uit te maken. Maar dan nog, feit dat dat moet gebeuren geeft eigenlijk al aan dat het niet helemaal goed zit.
Of het nog goed komt, dat ligt weer aan het gevoel. Ik kan me nu voorstellen dat jouw gevoel een flinke optetter heeft gehad. Lastig, maar laat jullie gevoel spreken....
|
|
|
B. Dzsudzsak Vedette
Uit: Eindhoven Vak: Noord - U Posts: 3350 Reg.: 18 juli 2004 |
Nouja dat weet ik niet, wat ik wel weet is dat ik er opzich wel vertrouwen in had. Het ging de afgelopen week gewoon erg goed, ze nodigde me zelf vrijdag uit om wat te eten in de stad en na mijn voetbalwedstrijd van zondagmiddag had ik 4 sms'jes en 6 gemiste oproepen. Dan krijg ik ook wel het signaal dat ik niet voor niets mijn best deed haar te laten zien dat ik veel om haar geef en voor haar wil veranderen. Een van de dingen om nogmaals overtuigend over te komen was dat ik voor morgen mijn roostervrije dag van donderdag verzet had zodat ik samen met haar naar Vlissingen kon om er een leuke dag van te maken.
Jammere is dan dat zij uitspreekt dat ze er géén vertrouwen in heeft dat het allemaal ook daadwerkelijk verbeterd en zodoende voor morgen liever niet wil afspreken. Dan houdt het gewoon op denk ik hoor..
Mooiste wat er is. Het vrouwtje denkt de teugels in handen te hebben en begint plots haar twijfels uit te spreken. De man slaat keihard terug en neemt gelijk alle twijfels weg en ze het op een negeermodus!
Wedden dat ze binnen korte tijd met hangende pootjes bij je terugkomt..
WANNE PLAY? PLAY IT HARD TO GET!
|
|
|
Louke Bankzitter
Uit: Veldhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 224 Reg.: 1 april 2007 | Valt weinig over te zeggen, hij ging namelijk niet door :p
(Was mn eigen keus!)
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.471,4 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Kobe Bryant Legende
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 4492 Reg.: 7 april 2003 |
Nouja dat weet ik niet, wat ik wel weet is dat ik er opzich wel vertrouwen in had. Het ging de afgelopen week gewoon erg goed, ze nodigde me zelf vrijdag uit om wat te eten in de stad en na mijn voetbalwedstrijd van zondagmiddag had ik 4 sms'jes en 6 gemiste oproepen. Dan krijg ik ook wel het signaal dat ik niet voor niets mijn best deed haar te laten zien dat ik veel om haar geef en voor haar wil veranderen. Een van de dingen om nogmaals overtuigend over te komen was dat ik voor morgen mijn roostervrije dag van donderdag verzet had zodat ik samen met haar naar Vlissingen kon om er een leuke dag van te maken.
Ach ja, de vrouwtjes...ze weten het weer eens allemaal niet
Wat is dat toch met die meiden. Als ze zelfverzekerd zijn dan zijn het vaak van die arrogante hoeren en als ze overal aan twijfelen en het niet meer weten (de meerderheid) dan kun je er eigenlijk ook niks mee.
Ik heb trouwens wel het idee dat jij graag de touwtjes in handen houdt Joster. Als zij boos wordt over de reactie van jou over haar ouders wordt jij nog bozer en ga je haar negeren en als ze zegt dat ze niet weet of het nog zin heeft om morgen af te spreken maak je het gelijk uit
Ik geef je wel gelijk trouwens. Vrouwen kunnen hooguit gelijkwaardig zijn in een relatie (uiteraard de beste situatie), wat mij betreft zeker niet dominant. Toch heb ik in mijn vrienden- en kennissenkring wel steeds meer het idee dat de meiden alles bepalen. De gasten hebben nauwelijks nog wat te vertellen
En dat constateer ik niet bij 1 stel kan ik je melden...nieuwe trend?
|
|
|
Remco. Legende
Vak: West - H Posts: 9417 Reg.: 19 juni 2003 |
quote: Kobe Bryant schreef:
Vrouwen kunnen hooguit gelijkwaardig zijn in een relatie (uiteraard de beste situatie)
Die nuancering erbij is heel verstandig 
|
|
|
Kobe Bryant Legende
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 4492 Reg.: 7 april 2003 |
quote: Remco. schreef:
(...)
Die nuancering erbij is heel verstandig 
Ja, anders krijg ik twee woeste dames op mn dak.
Maar het punt is duidelijk lijkt me 
|
|
|
Joster Bankzitter
Vak: - Posts: 181 Reg.: 22 maart 2006 |
quote: Kobe Bryant schreef:
(...)
Ach ja, de vrouwtjes...ze weten het weer eens allemaal niet
Wat is dat toch met die meiden. Als ze zelfverzekerd zijn dan zijn het vaak van die arrogante hoeren en als ze overal aan twijfelen en het niet meer weten (de meerderheid) dan kun je er eigenlijk ook niks mee.
Ik heb trouwens wel het idee dat jij graag de touwtjes in handen houdt Joster. Als zij boos wordt over de reactie van jou over haar ouders wordt jij nog bozer en ga je haar negeren en als ze zegt dat ze niet weet of het nog zin heeft om morgen af te spreken maak je het gelijk uit
Ik geef je wel gelijk trouwens. Vrouwen kunnen hooguit gelijkwaardig zijn in een relatie (uiteraard de beste situatie), wat mij betreft zeker niet dominant. Toch heb ik in mijn vrienden- en kennissenkring wel steeds meer het idee dat de meiden alles bepalen. De gasten hebben nauwelijks nog wat te vertellen
En dat constateer ik niet bij 1 stel kan ik je melden...nieuwe trend?
Het was niet eens aan hoor haha (sinds 3,5e week uit nu..), het was gisteren voor mij de definitieve keuze om niet meer te denken aan een eventuele doorstart Ik moet ook zeggen dat ik graag de touwtjes in handen heb, ja. Maar door haar gebrek aan vertrouwen en twijfelachtige gedrag heb ik gezegd dat ik er dus geen zin meer in heb.
[Dit bericht is veranderd door Joster (op 20 mei 2008 15:48:04).]
|
|
|
MiKaZa Legende Zilver + Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld
Vak: Oost - X Posts: 6912 Reg.: 18 juli 2002 | Die komt zeker nog wel terug met de welbekende hangende pootjes. Hap je hard toe verval je waarschijnlijk in het oude, houdt je het heel erg af wordt t niets en daartussen zitten vast wel wat mogelijkheden 
|
|
|