| Poster | | Topic: Vrijgezel of niet (Deel IX) |  |
|
Hank Moody Legende Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 2905 Reg.: 27 februari 2003 | Geen gezever meer en ontopic! 
[Dit bericht is veranderd door Hank Moody (op 8 mei 2008 12:19:00).]
|
|
|
AddoCultheld Legende
Uit: Eindhoven Vak: West - H Posts: 2188 Reg.: 7 oktober 2001 | Oke, ik ben nog steeds vrijgezel. Heb ook nog niet echt de behoefte aan een vriendin of moet toevallig echt klikken etc.
|
|
|
PSV4ever1 International
Uit: Den Bosch Vak: West - J Posts: 552 Reg.: 30 oktober 2006 | 9 = IX 
|
|
|
Kimmie Regelmatige invaller
Uit: Lieshout Vak: Noord - N Posts: 261 Reg.: 19 april 2004 | Kijk zo ziet dit (deze?) topic er toch weer wat beter uit
Hier nog steeds vrijgezel en dat blijft denk ik ook nog wel even zo.
|
|
|
AddoCultheld Legende
Uit: Eindhoven Vak: West - H Posts: 2188 Reg.: 7 oktober 2001 | Ben benieuwd hoe het eigenlijk gaat met het liefdes leven van de topic opener, dhr H. Moody, brand los!
|
|
|
Palmpje © Legende Runner-up PSV Netwerk Cup 2007
Uit: Veldhoven Vak: Oost - X Posts: 3826 Reg.: 25 november 1999 | Sodeju, deel negen alweer
Morgen precies 1 maand samen met mijn vriendin
Deze week zien we elkaar weinig, heb storingsdienst van het werk, we kunnen dus de vrijdag ook niks plannen om het te "vieren". Jammer maar helaas.............
Zaterdag lekker hakkuh en beuken op Pinksterpar-T, echt vet. Zonder vriendin natuurlijk, die blijft mooi thuis 
|
|
|
Louke Bankzitter
Uit: Veldhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 224 Reg.: 1 april 2007 |
quote: Kimmie schreef:
Hier nog steeds vrijgezel en dat blijft denk ik ook nog wel even zo.
Dat denk ik niet kim 
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.471,4 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
AddoCultheld Legende
Uit: Eindhoven Vak: West - H Posts: 2188 Reg.: 7 oktober 2001 |
quote: Louke schreef:
(...)
Dat denk ik niet kim 
Daar is ie hoor Louke de vrouwenverslinder 
|
|
|
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 2905 Reg.: 27 februari 2003 | Opletten Cultheld, Louke is een vrouw...
quote: AddoCultheld schreef:
Ben benieuwd hoe het eigenlijk gaat met het liefdes leven van de topic opener, dhr H. Moody, brand los!
Heb het momenteel goed zo. Geen verantwoording, met niemand rekening houden, vind het best! Al zou ik van de andere kant de geneugten van een relatie (lees: regelmatige sex) ook wel weer eens willen meemaken..
|
|
|
Ron Jeremy Legende
Uit: Deurne Vak: - Posts: 3257 Reg.: 19 januari 2002 |
quote: Hank Moody schreef:
Opletten Cultheld, Louke is een vrouw...
(...)
Heb het momenteel goed zo. Geen verantwoording, met niemand rekening houden, vind het best! Al zou ik van de andere kant de geneugten van een relatie (lees: regelmatige sex) ook wel weer eens willen meemaken..
Dat heb ik ook hele tijd gezegd, voordat ik met m'n vriendin ging.
Zei hele tijd dat ik niet eens tijd had voor een vriendin, en dat ik zo geen verplichtingen had. Heb het nogal druk met 2 opleidingen, stage en werk tegelijk.
Na 3 maanden gaat het nog steeds goed, verplichtingen zijn geen verplichtingen omdat je het juist elke keer weer leuk vind ! Beetje goed plannen is wel een vereiste omdat we allebei een overvolle agenda hebben!
|
|
|
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 2905 Reg.: 27 februari 2003 | Klinkt veelbelovend Ron, alleen ben ik tot nu toe nog alleen maar vrouwen tegen gekomen waar het wel als een verplichting aanvoelde.
|
|
|
Ron Jeremy Legende
Uit: Deurne Vak: - Posts: 3257 Reg.: 19 januari 2002 | Achja, na die 1000 vrouwen die ik in bed heb gehad was ik weer eens toe aan een vaste relatie 
|
|
|
Navi International
Uit: Den Bosch Vak: Zuid - BB Posts: 969 Reg.: 12 november 2006 |
quote: Ron Jeremy schreef:
(...)
Dat heb ik ook hele tijd gezegd, voordat ik met m'n vriendin ging.
Zei hele tijd dat ik niet eens tijd had voor een vriendin, en dat ik zo geen verplichtingen had. Heb het nogal druk met 2 opleidingen, stage en werk tegelijk.
Na 3 maanden gaat het nog steeds goed, verplichtingen zijn geen verplichtingen omdat je het juist elke keer weer leuk vind ! Beetje goed plannen is wel een vereiste omdat we allebei een overvolle agenda hebben!
Het is belangrijk dat je je eigen dingen moet kunnen blijven doen. Zo krijg je namelijk geen sleur. Dus als jij bijvoorbeeld alle thuis en uitwedstrijden van wil zien en zij zit bij een kookclub of whatever dan moet moet dit kunnen. Natuurlijk ook samen dingen ondernemen. Dat heet ook vrijheid aan elkaar geven.
Als ik alleen met haar dingen zou doen en mijn ding niet meer dan zou ik gek worden denk ik.
Ze weet dat ik een seizoenkaart heb (ze zegt steeds de verkeerde club maar ik breng ze dat nog wel bij, ook volgend jaar is er een PSV-Utrecht) en dat ik ook naar uitwedstrijden ga. Het is dan goed plannen wanneer we dan samen kunnen zijn maar dat heb ik er graag voor over.
|
|
| Pool: 522e | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Hugo R Moderator
Vak: - Posts: 434 Reg.: 4 december 2004 | Stop aub met chatten, er zijn genoeg chatboxen waar je dit verder kunt bespreken. Dank.
|
|
|
Kimmie Regelmatige invaller
Uit: Lieshout Vak: Noord - N Posts: 261 Reg.: 19 april 2004 |
(...)
Dat denk ik niet kim 
Wat dat denk ik niet?? dan weet jij meer als mij 
Zie het voorlopig nog niet zo zitten om weer echt een relatie te beginnen eigenlijk. Vind het wel goed zoals het nu is, natuurlijk mis ik het af en toe wel een beetje. Maarja, komt allemaal goed.
|
|
|
Mr. JEMP! Legende
Uit: Zuid-Limburg Vak: Zuid - B Posts: 3067 Reg.: 28 januari 2004 |
quote: AddoCultheld schreef:
(...)
Daar is ie hoor Louke de vrouwenverslinder 
Louke ben je ook al een vrouwenverslinder? Nu weet ik ook waarom je me niet wilt voorstellen aan al die leuke vriendinnen van je, die wil je voor jezelf 
|
|
|
Louke Bankzitter
Uit: Veldhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 224 Reg.: 1 april 2007 | Waarom denk je dat ik morgen moet werken in de buurvrouw ?
Haha nee zonder gein, doe mij maar een vent als t moet, die kunnen zeiken, maar vrouwen zijn nog 100x zo erg!
|
|
|
Mr. JEMP! Legende
Uit: Zuid-Limburg Vak: Zuid - B Posts: 3067 Reg.: 28 januari 2004 |
Waarom denk je dat ik morgen moet werken in de buurvrouw ?
Haha nee zonder gein, doe mij maar een vent als t moet, die kunnen zeiken, maar vrouwen zijn nog 100x zo erg!
Het word me helemaal helder!!
Samen zeiken dan 
|
|
|
Foxy Legende Winnaar PSV Quiz Seizoen 04/05; meer prijzen
Uit: Eindhoven Vak: Noord - S Posts: 13134 Reg.: 13 oktober 1999 | Hardstikke leuk al dat vers bloed in dit topic, maar kunnen jullie aub normaal blijven posten en jullie gezellige onderonsjes via msn bespreken.
|
|
|
Navi International
Uit: Den Bosch Vak: Zuid - BB Posts: 969 Reg.: 12 november 2006 | We moeten inderdaad een beetje on topic blijven.
Vertel gewoon de leuke dingen en de minder leuke dingen van een relatie. Daar gaat het hier over. Niet of je vanavond moet werken in de kroeg.
|
|
|
Xavi Hernandez Nationale topspeler Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007
Uit: Eindhoven/Tilburg Vak: - Posts: 829 Reg.: 28 juni 2003 |
quote: Navi schreef:
We moeten inderdaad een beetje on topic blijven.
Vertel gewoon de leuke dingen en de minder leuke dingen van een relatie. Daar gaat het hier over. Niet of je vanavond moet werken in de kroeg.
Pff kom op man. Doe eens gek!
|
|
|
Louke Bankzitter
Uit: Veldhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 224 Reg.: 1 april 2007 |
quote: Navi schreef:
We moeten inderdaad een beetje on topic blijven.
Dus ook geen "onzin" van dat je als ouwe vent, word aangesproken door 16jarige meisjes in de trace om je mee te vragen naar hun huis?
[Dit bericht is veranderd door Louke (op 9 mei 2008 17:35:51).]
|
|
|
ALEXGOMESFARFAN Internationale topspeler
Vak: - Posts: 1158 Reg.: 18 mei 2005 |
(...)
Dus ook geen "onzin" van dat je als ouwe vent, word aangesproken door 16jarige meisjes in de trace om je mee te vragen naar hun huis?
Overigens, ben al 1,5 jaar gelukkig met mijn meissie, voor de serieuze schwung.
|
|
|
AddoCultheld Legende
Uit: Eindhoven Vak: West - H Posts: 2188 Reg.: 7 oktober 2001 |
(...)
hehe dat zijn ze
|
|
|
Navi International
Uit: Den Bosch Vak: Zuid - BB Posts: 969 Reg.: 12 november 2006 |
(...)

Het overkomt je. Maar ook niet meer dan dat. Kan me niet voorstellen dat het jou niet is overkomen.
Maar ja toen was ik nog vrijgezel 
|
|
|
|