| Poster | | Topic: Kezman shirt |  |
|
kezmanomania
 Toeschouwer
Uit: IJmuiden Vak: - Posts: 5 Reg.: 10 mei 2008 | Beste PSVers,
Het is wellicht verboden om dit forum voor commerciele doeleinden te gebruiken. Dit is iets anders. Ik zie geen andere mogelijkheid om in contact te komen met de juiste persoon.
Ik ben op zoek naar iemand die zijn Kezman shirt wil verkopen, ik verdien er dus zelf niets aan.
Dus heb je een Kezman shirt die je wel wilt verkopen
- is die goed onderhouden (geen vlekken etc),
- kan je een foto sturen van het shirt,
- en wil je hem weg doen voor een mooie prijs,
neem dan aub contact met me op. Ik zou het erg op prijs stellen als ik op deze wijze zo'n shirt kan verkrijgen.
Alvast bedankt iedereen, gr Marko
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Masterbeer Legende Lid van verdienste
Uit: Uden Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 7028 Reg.: 4 maart 2001 | Bedoel je een wedstrijdshirt van Kezman of een shirt dat afkomstig is uit een winkel, bedrukt met KEZMAN?
|
|
|
kezmanomania
 Toeschouwer
Uit: IJmuiden Vak: - Posts: 5 Reg.: 10 mei 2008 | gewoon een shirt uit de winkel met kezman erop, wel origineel uiteraard... uit zn periode bij psv 
|
|
|
Golden Stars Internationale topspeler
Uit: verkoren Vak: - Posts: 1171 Reg.: 20 april 2000 | "Kezman" op Marktplaats invullen bij de zoekfunktie wil misschien helpen!
|
|
|
kezmanomania
 Toeschouwer
Uit: IJmuiden Vak: - Posts: 5 Reg.: 10 mei 2008 | Dat heb ik al gedaan, en er was er 1, voor 200 euro!! Dat wil ik er echt niet voor betalen, das een beeeeeetje te veel, vind je nie?!
|
|
|
bakkertjuhhh Aanstormend talent
Uit: eindhoven Vak: West - L Posts: 160 Reg.: 2 januari 2008 | Waarom haal je niet het oude shirt en laat hem bedrukken met kezman 
|
|
|
22. Balazs Dzsudzsak Internationale topspeler
Vak: Noord - NN Posts: 2801 Uploads: 16 Reg.: 15 mei 2005 | Hehe, je hebt mijn raad opgevolgd. 
quote: bakkertjuhhh schreef:
Waarom haal je niet het oude shirt en laat hem bedrukken met kezman 
Dan heb je dus een oud shirt met de nieuwe bedrukking. Lijkt me ook niet de bedoeling. 
|
|
|
Sander mr psv  Veelbelovend talent
Uit: Veldhoven Vak: Noord - TT Posts: 98 Reg.: 21 juli 2007 | |
|
PSVfanatic Aanstormend talent Derde plek PSV Netwerk Cup Outdoor 2007
Uit: Nuenen Vak: Oost - V Posts: 148 Reg.: 14 mei 2004 | duidelijk nep! 
|
|
|
bakkertjuhhh Aanstormend talent
Uit: eindhoven Vak: West - L Posts: 160 Reg.: 2 januari 2008 |
quote: 22. Balazs Dzsudzsak schreef:
Hehe, je hebt mijn raad opgevolgd. 
(...)
Dan heb je dus een oud shirt met de nieuwe bedrukking. Lijkt me ook niet de bedoeling. 
Maby hebben ze nog oude letters liggen je kan het altijd vragen. 
|
|
|
|
kezmanomania
 Toeschouwer
Uit: IJmuiden Vak: - Posts: 5 Reg.: 10 mei 2008 | Probleem is dat ik zown beetje 150 km vanaf Eindhoven woon... (in de buurt van Amsterdam )
Maar daarom vroeg ik me dus af, is er miss hier iemand die zijn Kezman shirt wil verkopen, of miss kent iemand hier iemand die z'n Kezman shirt kwijt wil. Vandaar...
Ik heb in winkels hier in de buurt gevraagd maar oude shirts hadden ze niet, laat staan oude bedrukking.
|
|
|
Uit: Veldhoven Vak: Noord - TT Posts: 98 Reg.: 21 juli 2007 | |
|
KOLKKA Legende Winnaar PSV Netwerk Cup 2007; meer prijzen
Uit: Vught Vak: Oost - X Posts: 4779 Reg.: 11 januari 2000 |
quote: Sander mr psv schreef:
Je kunt toch bellen.
Naar Kezman? Of wat? 
|
|
|
Heurelho da Silva Gomes Internationale topspeler
Uit: Vught Vak: Oost - W Posts: 1001 Reg.: 29 december 2004 | Haha, Kezman is voor mij wat Allah is voor een streng gelovige Moslim. Lijkt me duidelijk dat ik daar geen afstand van doe !
|
|
|
Uit: Veldhoven Vak: Noord - TT Posts: 98 Reg.: 21 juli 2007 | Niet naar Kezman naar psvm, of ze nog oude letters hebben
|
|
|
WOENSEL Talentje
Uit: Eindhoven Vak: Oost - X Posts: 319 Reg.: 29 februari 2008 | Ik heb het (gedragen) blauwe uitshirt van Kezman (met handtekening).
Maar van mijn vrouw mag ik het niet verkopen (zij heeft het van hem gekregen).
Dus helaas.. maar ik zal voor je rondkijken en zal het dan aan je melden.
|
|
|
kezmanomania
 Toeschouwer
Uit: IJmuiden Vak: - Posts: 5 Reg.: 10 mei 2008 | Owjah alsof PSV tijd heeft voor een fan die graag een shirt van een speler wil die allang niet meer bij PSV zit... daar zitten ze net op te wachten. :P
Naja kijk maar rond idd, ik zou het op prijs stellen als ik er nog een of een paar kon vinden, want zoals jullie al aan mijn naam zien, ik ben een enorme Kezman fan.
|
|
|
Ultimo Uomo Internationale topspeler
Uit: Nuenen Vak: Noord - M Posts: 3397 Reg.: 29 juli 2005 | Toevallig half jaartje terug mijn Kezman-shirt verkocht aan iemand anders van dit netwerk! 200 euro op marktplaats is natuurlijk krankzinnig, dus ik hoop dat je hem voor veel minder vindt.
|
|
|
Francesco JF17 Legende Buitengewoon lid Maker Wallpaper van het Jaar 2006; meer prijzen
Uit: Boxtel Vak: Oost - X Posts: 4544 Uploads: 216 Reg.: 23 maart 2003 | Ik heb nog wel een kezman shirtje liggen.
Het is het thuisshirt van 2001 in maatje L.
Het shirt ziet er nog steeds goed uit, alleen toont het cijfer '9' ietwat gebruikssporen
|
|
|