| Poster | | Topic: FF stemmen op de baby van het jaar |  |
|
Sander mr psv Veelbelovend talent
Uit: Veldhoven Vak: Noord - TT Posts: 114 Reg.: 21 juli 2007 | Heej, nu kan ik opeens niet meer stemmen omdat ik al gestemd heb zogenaamd.
|
|
|
timmys Toeschouwer
Uit: Best Vak: West - J Posts: 4 Reg.: 3 januari 2008 | Ja, heb 't zelfde probleem, jammer!
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
AddoCultheld Legende
Uit: Eindhoven Vak: West - H Posts: 2184 Reg.: 7 oktober 2001 | |
|
Luckycranes Vedette
Vak: - Posts: 1497 Reg.: 26 februari 2004 |
quote: Sander mr psv schreef:
Heej, nu kan ik opeens niet meer stemmen omdat ik al gestemd heb zogenaamd.
Kunt maximaal 5 stemmen uitbrengen volgens mij. Stemmen kan tevens niet meer als de baby is toegelaten voor de finale.
|
|
|
Dopey Jeugdspeler
Uit: Maastricht Vak: - Posts: 49 Reg.: 28 augustus 2001 | Je kunt inderdaad nog maar 1x stemmen op dezelfde baby. Jammer, de eerste dagen kon dat wel nog en dat werd dus ook veelvuldig gedaan met als gevolg dat er nu baby's zijn met meer dan 1.000 stemmen
Maar goed, blijven spammen die link naar familie, vrienden en bekenden en dan haalt onze Kai misschien ook nog wel de finale!

|
|
|
Uit: Veldhoven Vak: Noord - TT Posts: 114 Reg.: 21 juli 2007 | Precies Dopey, blijf reclame maken om te stemmen op Kai. Hij moet winnen.
|
|
|
VoH for President! Vedette Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: eersel Vak: Noord - U Posts: 1279 Reg.: 13 januari 2003 | |
|
Roy-Forza-Psv! Vedette
Uit: Eindhoven Vak: Oost - XX Posts: 1309 Reg.: 1 januari 2003 | |
| Pool: 2263e | MotM: - | Battle-rating: 1.464,5 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
|
redbull009 Bankzitter
Uit: Eindhoven Vak: West - KK Posts: 226 Reg.: 24 oktober 2001 | leuke foto!!!!
mijn stem heb je!!
Succes met de actie
|
|
|
Uit: Veldhoven Vak: Noord - TT Posts: 114 Reg.: 21 juli 2007 | Stem 866 op Thijn is ook binnen. Als er maar een PSV Netwerker wint. Nog iemand stemmen nodig?
|
|
|
TurboMcKwek Legende Winnaar PSV Netwerk Pool 2004/2005
Uit: Eindhoven Vak: Oost - WW Posts: 7744 Reg.: 4 mei 2002 |
quote: Dopey schreef:
Als Baby van het jaar krijg je een fonds van 10.000 euro en daarnaast ben je een jaar lang het gezicht van Prenatal en kom je op de cover van het tijdschrift Wij jonge ouders. Dus niet alleen de eer maar toch ook wel erg leuke prijzen.
Krijg ik ook een gedeelte van die 10.000 euro, als ik ervoor zorg dat je wint? 
|
|
|
Doninho Nationale topspeler
Uit: Handel City!!! Vak: Oost - X Posts: 1942 Reg.: 9 februari 2006 | Bij Online Soccer Manager kwam ik ook een topic tegen waarop er gestemd meost worden op de baby van het jaar. Ik had ff gezegd dat ze op Kai moesten stemmen 
|
|
|
Dopey Jeugdspeler
Uit: Maastricht Vak: - Posts: 49 Reg.: 28 augustus 2001 | Goed bezig Doninho.
Helaas is Kai alweer een hele hoop stemmen kwijt. Alle dubbele stemmen vanaf dezelfde mailadressen zijn gedelete. Dus voor degene die nog niet hebben gestemd, stemmen maar!
|
|
|
andrico Toeschouwer
Uit: ehv Vak: Noord - OO Posts: 14 Reg.: 11 mei 2007 | |
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Uit: Veldhoven Vak: Noord - TT Posts: 114 Reg.: 21 juli 2007 | |
|